Zwiększ satysfakcję klienta z odpowiednią alternatywą dla oprogramowania pomocy technicznej Helprace. Niezawodny system biletowania, baza wiedzy, czat na żywo albo wsparcie mediów społecznościowych, LiveAgent posiada narzędzia, żeby pomóc ci zapewnić najlepszą obsługę klienta i zwięszyć produktywność agentów.
Czytaj dalej o naszym intuicyjnym rozwiązaniu wsparcia i przekonaj się, że jest to odpowiednia alternatywa dla Helprace dla twojej firmy.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
LiveAgent może ci pomóc w zapewnieniu lepszego doświadczenia swoim klientom i zwiększeniu ich satysfakcji.
Zamień przeglądających stronę na płacących klientów i zwiększ swój dochód.
Oszczędzaj czas i pieniądze poprzez posiadanie wszystkiego w jednym rozwiązaniu pomocy technicznej.
Świetny zestaw narzędzi, funkcji i integracji pomoże ci zrobić więcej.
Helprace zrobiło świetną robotę, ale nie każde rozwiązanie jest odpowiednie dla każdego biznesu. Dlatego powinieneś wybrać niezawodne altwrnatywne oprogramowanie dla swojej firmy.. LiveAgent może dużo wnieść do twojje obsługi klienta.
Mówimy o doskonałym systemie biletowania, najszybszym czacie na żywo, wsparciu dla mediów społecznościowych jak Facebookowy Messenger, Instagram, czy Viber.. Razem z call center i bazą wiedzy, możemy ci zaoferować wszystkie narzędzia, tórych potrzebujesz, żeby zapewnić klientowi najlepszą możliwą obsługę. Chciałbyś zobaczyć jak te narzędzia działają? Kliknij niżej i je wypróbuj.
Szybki czat na żywo jest jednym z najbardziej użytecznych narzędzi jakie może ci zaoferować oprogramowanie pomocy technicznej. Offerujemy ci najszybszy czat na żywo, z prędkością wyświetlania tylko 2,5 sekundy. Jest także wyposażony w użyteczne fukcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym i monitoring strony, żeby zapewnić lepszy widok agentom obsługi klienta.
Sprawdź to nagranie o naszym czasie na żywo. Możesz za darmo wypróbować, co potrafi. Nie krępuj się także przeglądać nasz kanał na YouTubie i zobacz więcej filmików o naszych funkcjach.
W celu zbudowania najlepszego oprogramowania pomocy technicznej, musieliśmy zrozumieć jak zapewnić doskonałe wsparcie dla naszych klientów. Wydaje nam się, że robimy to dobrze i dlatego staramy się być przykładem dla naszych klientów..
Oferujemy naszym klientom obsługę klienta 24/7 . Możesz się z nami skontaktować kiedy tylko potrzebujesz, a my postaramy się pomóc. Użyj czatu na żywo, wyślij nam email. Zadzwoń. Wybór jest twój. Naszym celem jest zapewnić ci najlepsze wsparcie, żebyś razem z innymi mógł robić to samo dla swoich klientów.Chciałbyś dołączyć do naszych szeregów szczęśliwych klientów? Kliknij niżej.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Kliknij niżej i zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny już dziś. Informacje o karcie kredytowej nie są wymagane i żadne łańcuchy znaków nie są załączone, tylko doświadczenie oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent.
Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach