Bezproblemowa komunikacja z klientami za pośrednictwem wszystkich kanałów. LiveAgent, wielokanałowe oprogramowanie call center w chmurze, to wszystko, czego będziesz potrzebować, aby zapewnić niezawodną i spersonalizowaną obsługę swoich klientów. Nasz system telefoniczny VoIP (voice over internet protocol) dla call center jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak IVR, żądania oddzwonienia, ACD, inteligentne kierowanie połączeń, przekazywanie połączeń, nieograniczone nagrywanie rozmów i połączenia wideo w jakości HD – a to dopiero początek.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
00:00 / 02:02
Oprogramowanie dla call center to systemy umożliwiające agentom obsługę połączeń przychodzących i wychodzących. Rozwiązania te są idealne do bardziej indywidualnego zarządzania relacjami z klientami oraz do zapewniania szybkiej obsługi klienta.
00:00 / 04:39
Poznaj nasze najważniejsze funkcje dzięki bezpłatnej wersji próbnej LiveAgent i przekonaj się, jak to jest świadczyć profesjonalne usługi za pomocą naszego rozwiązania. Zobacz, jak łatwo jest skonfigurować call center, dodać numery VoIP lub skonfigurować IVR za pomocą naszego potężnego narzędzia.
Nasze narzędzie contact center pomoże Ci stworzyć najlepszą platformę do angażowania klientów i zwiększy ich lojalność. Dzięki naszemu rozwiązaniu help desk możesz zapewnić swoim klientom niesamowite wsparcie i szybko rozwiązywać czasochłonne problemy.
Wyjdź poza oczekiwania klienta
Zarządzaj operacjami centrum obsługi klienta z łatwością dzięki naszemu rozwiązaniu typu “wszystko w jednym”. Dzięki LiveAgent produktywność call center osiągnie najwyższy poziom i poprawi jakość kontaktów z klientami.
Zaawansowane funkcje, które pomogą usprawnić komunikację telefoniczną i dostarczą wyjątkowe wrażenia.
Połączenia wewnętrzne to funkcja, która w razie potrzeby umożliwia komunikowanie się z kolegami podczas ich zmiany, a także pozwala na przekazywanie połączeń. Dowiedz się więcej
Nasze oprogramowanie omnichannel call center może obsługiwać wiele kanałów – nasze call center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, czat na żywo, portal klienta, e-mail i inne. Dowiedz się więcej
Nasze internetowe call center ma możliwość połączenia z dowolnym numerem internetowym. Kliknij numer, z którym chcesz się połączyć, a LiveAgent zrobi resztę. Można również korzystać z protokołów mail-to. Dowiedz się więcej
W naszym call center dostępne są przekierowania uczestniczące i konsultacyjne. Przekazywanie uczestniczące zwiększa zadowolenie klienta i zapewnia, że osoba dzwoniąca zostanie połączona z agentem przed zakończeniem połączenia. Dowiedz się więcej
LiveAgent call center integruje się z ponad 99% dostawców VoIP za pomocą SIP Trunk. Nie widzisz swojego preferowanego partnera VoIP? Skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością dodamy go do naszej listy. Dowiedz się więcej
Zwiększ zadowolenie klientów, umożliwiając im żądanie oddzwonienia, gdy nie mają czasu czekać lub gdy Twoi agenci są zbyt zajęci, aby odebrać połączenie. Dowiedz się więcej
Wspieraj swoich klientów, docierając do nich za pomocą naszego ręcznego call center do obsługi połączeń wychodzących. Popraw relacje z klientami i zoptymalizuj interakcje z nimi. Dowiedz się więcej
Agenci mają możliwość przekierowywania połączeń przychodzących na urządzenia osobiste, takie jak telefon komórkowy. Skorzystaj z naszego systemu przekierowania na numer telefonu GSM lub z aplikacji LivePhone. Dowiedz się więcej
Podłącz nieograniczoną liczbę urządzeń i numerów telefonicznych do swojego call center. LiveAgent jest kompatybilny zarówno z urządzeniami hardware, jak i wirtualnymi, takimi jak softphone. Dowiedz się więcej
Kompleksowe rozwiązanie LiveAgent dla call center oferuje bogaty w kontekst pulpit. Zapewnij swojemu call center możliwość przechodzenia między odbieraniem połączeń a wyszukiwaniem danych klienta. Dowiedz się więcej
Dzięki jednej z trzech integracji z CRM w przestrzeni contact center możesz zapewnić swoim agentom spersonalizowaną obsługę przez cały czas. Możesz również skorzystać z naszych rodzimych narzędzi CRM. Dowiedz się więcej
Zintegruj swoje komputery, laptopy i telefony sprzętowe z LiveAgent. Łatwo odbieraj i wykonuj połączenia, a jednocześnie zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę. Dowiedz się więcej
Włącz powiadomienia push w aplikacji LivePhone, a będzie ona wysyłać powiadomienia push za każdym razem, gdy zadzwoni czat, nadejdzie połączenie lub zgłoszenie. Dowiedz się więcej
Przeglądaj interakcje dotyczące połączeń, które zostały wykonane, odebrane lub nieodebrane przez agentów. Uzyskaj kontekst historii klienta dzięki rejestrom połączeń i funkcjom historii. Dowiedz się więcej
Oprogramowanie LiveAgent call center obsługuje drzewa IVR. Nagraj własne wiadomości lub załaduj nagrane pliki do systemu odpowiedzi głosowej LiveAgent, aby uzyskać inteligentne kierowanie. Dowiedz się więcej
Nasza aplikacja dla call center rozdziela połączenia zgodnie z priorytetem agenta lub losowym przydziałem. Wybierz ustawienie, które Ci odpowiada, a także ustawienia niestandardowe, takie jak czas pauzy. Dowiedz się więcej
Uzyskaj kontekst historii klienta dzięki nieograniczonemu nagrywaniu rozmów, w którym zapisywana jest każda rozmowa. Odtwarzaj je w dowolnym momencie, aby sprawdzić, jak zapewnić wyjątkową obsługę klienta. Dowiedz się więcej
Nasze biznesowe oprogramowanie call center jest kompatybilne z wieloma systemami telefonicznymi VoIP w chmurze. Podłącz je do swojego call center LiveAgent i dzwoń za pomocą urządzeń, które preferujesz. Dowiedz się więcej
Nasze kompleksowe rozwiązanie dla call center może zarządzać połączeniami z wielu urządzeń. System powiadamia Cię za każdym razem, gdy ktoś próbuje się do Ciebie dodzwonić na dowolny numer. Dowiedz się więcej
Zapewnij wsparcie 24/7 i zwiększ zadowolenie klientów nawet wtedy, gdy Twoi agenci są niedostępni. Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, aby uzyskać wsparcie w trybie offline. Dowiedz się więcej
Skorzystaj z naszych raportów historycznych, aby poprawić jakość obsługi klienta. Korzystaj z wykresów i diagramów oraz segmentuj dane w dowolny sposób. Śledź połączenia, czas bezczynności i inne elementy. Dowiedz się więcej
Nasze internetowe oprogramowanie dla call center umożliwia agentom contact center prowadzenie wideorozmów z klientami. Połączenia wideo obsługują wideo, głos i czat bez możliwości nagrywania. Dowiedz się więcej
Szybkie rozwiązania
Call center od LiveAgent jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Dzięki pełnej integracji z naszym systemem otrzymywania zgłoszeń, możesz szybciej nawiązywać i odbierać połączenia. Krótki średni czas dotarcia do klienta pozwala znacznie szybciej rozwiązywać problemy.
20s
Średni czas dotarcia Zintegruj swoje wielokanałowe oprogramowanie do sprzedaży biletów z aplikacjami, z których korzystasz na co dzień. Mamy ponad 150 integracji dostępnych za pośrednictwem wtyczek.
Lepszy zasięg
Połączenia telefoniczne to wciąż jeden z najpopularniejszych sposobów kontaktu z działem pomocy, co sprawia, że są one jednym z najszybszych sposobów na zaspokojenie potrzeb klientów. Skorzystaj z jednego z najlepszych kanałów komunikacji z klientem i dotrzyj do większej liczby odbiorców.
50 %
wszystkich klientów wykonuje połączenia Połowa Twoich klientów może czekać na możliwość zadzwonienia do Ciebie zamiast wysyłania wiadomości e-mail. Posiadanie nawet kilku linii telefonicznych może poprawić zadowolenie klientów.
Jakość usług
Rozwiązuj problemy na poziomie osobistym poprzez prawdziwą rozmowę i zrozumienie. Rozmowy telefoniczne mogą pomóc w kontaktach z klientami, a jednocześnie pozwalają uniknąć długich rozmów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Można również korzystać z rozmów wideo.
70 %
Średni wskaźnik rozwiązywania problemów Badania pokazują, że połączenia telefoniczne są jednym z najbardziej niezawodnych kanałów rozwiązywania problemów. Unowocześnij swój zestaw narzędzi do rozwiązywania spraw, które wymagają czasu, lub rozmów z ważnymi klientami.
Wybierz oprogramowanie call center w chmurze, które przyniesie Ci najwięcej korzyści. Porównaj funkcje i ceny za użytkownika na miesiąc, za pomocą naszego kalkulatora cen.
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, korzystając z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego
Integruj, automatyzuj, wprowadzaj innowacje
Oprogramowanie call center LiveAgent jest zgodne z GDPR, szyfrowane HTTPS i pomyślnie przeszło audyt weryfikacyjny interfejsu API Google OAuth.
Nasze oprogramowanie call center voip w chmurze działa na bezpiecznym połączeniu przy użyciu protokołu HTTPS. Cała komunikacja między przeglądarką użytkownika a contact center w chmurze jest szyfrowana, w tym czaty na żywo, połączenia z call center i komunikacja e-mail.
Serwery LiveAgent są hostowane w obiektach spełniających normy Tier III+ lub IV, PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001. Nasze centra danych znajdują się w bezpiecznym otoczeniu z wielopoziomowymi strefami bezpieczeństwa, całodobową ochroną, monitoringiem wizyjnym CCTV, identyfikacją wieloczynnikową i innymi.
Nasza sieć jest chroniona przez nadmiarowe zapory sieciowe, najlepsze w swojej klasie routery, bezpieczny transport HTTPS przez sieci publiczne oraz technologie wykrywania i zapobiegania włamaniom do sieci (IDS/IPS), które monitorują i/lub blokują złośliwy ruch i ataki sieciowe.
Nasze gotowe integracje pomogą Ci zaistnieć w mediach społecznościowych i zapewnić spersonalizowaną obsługę klienta w ważnych kanałach społecznościowych. Nasz system obsługi zgłoszeń obsługuje bezproblemowe integracje z Facebookiem, Instagramem i Twitterem. Możesz nawet obsługiwać komunikację tekstową dzięki naszej integracji z Viber.
Zapewnij wyjątkową obsługę klienta dzięki naszemu czatowi na żywo. Jest to jeden z najszybszych dostępnych widgetów czatu w czasie rzeczywistym, który można łatwo zintegrować z witrynami. Buduj znaczące relacje z klientami i zamieniaj odwiedzających w klientów. Nasz czat pomoże Ci skrócić czas obsługi i stanie się cennym narzędziem w każdym miejscu pracy agenta.
Wzbogać swoją przestrzeń centrum kontaktowego o wszechstronną bazę wiedzy. Z łatwością twórz przydatne artykuły, sekcje informacyjne i poradniki typu “zrób to sam” dla klientów, którzy wolą szukać rozwiązań na własną rękę. Udziel odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania za pomocą FAQ lub utwórz fora, na których użytkownicy będą mogli kontaktować się z agentami lub innymi klientami w celu uzyskania wsparcia.
Najnowocześniejszy system obsługi zgłoszeń ułatwia obsługę klienta. Wszystkie kanały cyfrowe są połączone, dzięki czemu można łatwo zobaczyć każdą rozmowę z klientem w jednym miejscu. Używaj tagów, aby utrzymać porządek w zgłoszeniach, zostawiaj notatki dla siebie lub innych agentów i twórz działy odpowiedzialne za konkretne zapytania.
Oprogramowanie call center to rozwiązanie, które pomaga firmom zarządzać przychodzącymi połączeniami telefonicznymi od ich klientów. Może ono posiadać wiele funkcji, takich jak centralizacja połączeń telefonicznych z telefonów stacjonarnych lub stron internetowych, inteligentne kierowanie, automatyczny dialer, a nawet nagrywanie rozmów. Oprogramowanie call center powinno również pomagać agentom call center w dostępie do ważnych informacji o ich klientach, takich jak historia zamówień, informacje kontaktowe i poprzednie bilety.
IVR to technologia interaktywnej odpowiedzi głosowej. IVR umożliwia komputerom interakcję z ludźmi za pomocą poleceń głosowych lub tonów z klawiatury. System IVR jest używany w środowisku centrum telefonicznego do kierowania połączeń do odpowiednich agentów lub działów. System IVR może być również wykorzystywany do uzyskiwania informacji o kontach lub przekazywania informacji zwrotnych. Dlatego jest to doskonałe rozwiązanie dla firm.
Główną funkcją call center jest umożliwienie klientom dzwonienia do firm z wszelkimi pytaniami dotyczącymi produktów, zasad, zwrotów, funkcjonalności, rozwiązywania problemów lub opinii.
Cena zależy od jakości wybranego oprogramowania. LiveAgent jest rozwiązaniem typu help desk all-in-one, które zawiera także call center. Cena zależy od tego, ilu agentów miesięcznie potrzebuje Twoja firma. Nasz abonament All-inclusive zawiera call center full-stack, który wynosi 39 USD miesięcznie za agenta.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!
Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów
LiveAgent oferuje pełne wsparcie wielojęzyczne dla ponad 40 języków, umożliwiając komunikację z klientami w ich ojczystym języku. Dowiedz się więcej.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach