Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Co to jest oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail?

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail to narzędzie używane do zarządzania dużą liczbą przychodzących wiadomości e-mail. Oprogramowanie zarządza e-mailami za pośrednictwem systemu zgłoszeń, który tworzy unikalny identyfikator dla każdego e-maila zwany identyfikatorem zgłoszenia. Oprogramowanie następnie przypisuje każdą wiadomość e-mail do określonego agenta lub działu na podstawie wstępnie zdefiniowanych reguł automatycznego przepływu pracy.

Jaka jest różnica między klientem poczty e-mail / pocztą internetową a oprogramowaniem do zarządzania pocztą e-mail?

Webmail i e-mail dla klientów klientów są mniej zaawansowane i oferują mniej kluczowych funkcji. Zasadniczo Webmail i e-mail dla klientów zostały stworzone do użytku osobistego, a oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail zostało stworzone z myślą o przedsiębiorcach indywidualnych, firmach i organizacjach, które otrzymują tysiące e-maili dziennie i potrzebujesz pomocy w zarządzaniu nimi.

Webmail i e-mail dla klientówOprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Bardzo ograniczone lub brak opcji automatyzacjiNiezliczone opcje automatyzacji
Zaśmiecony reklamami / niechcianymi wiadomościami e-mailBrak reklam / niechcianych wiadomości e-mail
Brak opcji współpracyStworzony do współpracy (współdzielona skrzynka odbiorcza, która obsługuje zarządzanie zespołową pocztą e-mail)
Brak zaawansowanego filtrowaniaTagi i identyfikatory zgłoszeń ułatwiające filtrowanie
Brak gotowych odpowiedziNieograniczone gotowe odpowiedzi
Ograniczone przechowywanieNielimitowane miejsce
Ograniczone lub brak szablonów wiadomości e-mailOferuj konfigurowalne szablony wiadomości e-mail
Ograniczone pola kontaktowePola kontaktowe + wbudowany CRM
Brak prywatnych / wewnętrznych notatekOferuj notatki prywatne / wewnętrzne
Brak opcji łączenia / dzielenia wiadomości e-mailOferuj łączenie / dzielenie e-maili
Brak wykrywania kolizji agentówOferuj wykrywanie kolizji agentów
Niektóre oferują wiele kart e-mailOferuj wiele kart e-mail
Brak integracji z innymi narzędziamiSetki integracji innych firm
Brak możliwości omnichannelMożliwości omnichannel
Oferuj mobilne aplikacje e-mailOferuj mobilne aplikacje e-mail

Ile adresów e-mail / kont e-mail można zintegrować z narzędziem do zarządzania pocztą e-mail?

Zaawansowane narzędzia do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, nie nakładają żadnych ograniczeń na liczbę adresów e-mail, które można połączyć z oprogramowaniem.

Czy korzystanie z narzędzi do zarządzania pocztą e-mail jest bezpieczne?

Prawdopodobnie oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail jest często bezpieczniejsze niż tradycyjna poczta e-mail. Wyobraź sobie taki scenariusz:

  • Do obsługi wiadomości e-mail klientów używasz Gmaila lub Outlooka.
  • Masz wielu pracowników na różnych zmianach.

Oczywiście będziesz musiał udostępnić swoje dane logowania do poczty e-mail wielu osobom, co może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa – zwłaszcza jeśli używają komputerów publicznych lub współużytkują urządzenia z innymi.

Dzięki systemowi zarządzania pocztą e-mail każdy pracownik ma swoje unikalne dane logowania, więc jest to o wiele bezpieczniejsze dla Ciebie i całego zespołu.

Połączenie kont pocztowych

Kto może skorzystać na oprogramowaniu do zarządzania pocztą e-mail?

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail może przynieść korzyści każdemu, kto codziennie odpowiada na mnóstwo wiadomości e-mail dotyczących obsługi klienta – niezależnie od wielkości firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś jednoosobowym zespołem, czy dużą firmą, rozwiązanie do zarządzania pocztą e-mail jest koniecznością. Wiele raportów potwierdziło, że wzrasta wykorzystanie oprogramowania do obsługi poczty e-mail produktywność, zmniejsza poziom stresu i ostatecznie oszczędza czas i pieniądze.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Jakie korzyści daje oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail?

Krótsze czasy odpowiedzi na e-maile i większe zadowolenie klientów

Korzystanie z oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail może skrócić czas odpowiedzi, co z kolei poprawia wrażenia klientów i ich zadowolenie. Dzięki automatycznym regułom przepływu pracy oprogramowanie automatycznie rozprowadza przychodzącą pocztę wśród pracowników. Dawno minęły czasy ręcznego przypisywania i monitorowania aktywności poczty elektronicznej.

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail nie marnuje czasu i zapewnia wszystkim jasne zrozumienie swoich obowiązków. Jak wspomniano powyżej, poprawia to czas odpowiedzi, ponieważ eliminuje zamieszanie, śledzenie wiadomości e-mail, włóczęgostwo i ręczne zarządzanie zadaniami. Po zainstalowaniu oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail wszyscy pracownicy pomocy technicznej mogą po prostu zalogować się do oprogramowania i zacząć odpowiadać na wiadomości e-mail dotyczące obsługi klienta.

kobieta siedzi w biurze przy biurku, pracując na laptopie i robienie notatek

Zwiększa produktywność i obniża poziom stresu

Piękno systemu zarządzania pocztą e-mail polega na tym, że może on wykonywać wiele zadań i samodzielnie je rozwiązywać. Na przykład oprogramowanie może korzystać z automatycznych reguł przepływu pracy, aby rozwiązywać zgłoszenia, które nie otrzymały żadnej odpowiedzi w określonym czasie. Oprogramowanie może też wysyłać automatyczne e-maile z następnymi wiadomościami do klientów, którzy nie odpowiedzieli na Twoje wiadomości. To tylko wierzchołek góry lodowej.

Posiadanie tego typu oprogramowania zdejmuje z Twoich barków dodatkową odpowiedzialność. Eliminuje powtarzalne i przyziemne zadania, a tym samym obniża poziom stresu i poprawia produktywność. W istocie tworzy idealny przepływ pracy.

Zwiększa produktywność i obniża poziom stresu - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Pause.png

Oszczędza pieniądze i zwiększa zwrot z inwestycji

Oto kolejny powód, dla którego pokochasz oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail. Oszczędza pieniądze. Kiedy Twoi agenci nie tracą czasu na przyziemne zadania i gdy ich jedynym celem jest rozwiązywanie problemów klientów, oszczędzasz pieniądze.

Ponadto, zgodnie z Financesonline za każdego zainwestowanego dolara w obsłudze klienta za pośrednictwem punktów pomocy i podobnych platform [takich jak oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail], możesz uzyskać zwrot z inwestycji w wysokości 3 USD.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Eliminuje monitorowanie urządzenia i konta

Jeśli chcesz pójść o krok dalej, połącz oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail z innymi kanałami komunikacji, takimi jak czat na żywo, telefon lub media społecznościowe i jeszcze bardziej zwiększ swoją produktywność. Możesz położyć kres niekończącemu się monitorowaniu urządzeń i konta, które jest zarówno rozpraszające, jak i bezproduktywne.

Posiadanie wszystkich wiadomości w jednym miejscu – niezależnie od tego, czy są to e-maile, komentarze na Instagramie czy czaty na żywo w czasie rzeczywistym, jeszcze bardziej ułatwia maksymalizację wszystkich korzyści, jakie oferuje system zarządzania pocztą e-mail.

Połączenie z Facebookiem

Jakie funkcje powinno mieć oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail?

Wspólna uniwersalna skrzynka odbiorcza poczty e-mail

Współdzielona uniwersalna skrzynka odbiorcza to główna cecha oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Skrzynka odbiorcza zespołu może usprawnić wszystkie wiadomości z wielu adresów e-mail, kont mediów społecznościowych, czatów internetowych, a nawet telefonów.

Jeśli nigdy nie pracowałeś z platformą współpracy, taką jak uniwersalna skrzynka odbiorcza, może to być trudne do wyobrażenia, ale szczerze mówiąc, jest to najlepsza funkcja, która poprawi wrażenia klientów i agentów o mile. Najważniejsze jest to, że wszyscy Twoi agenci będą mieli swój unikalny login do systemu, co pozwoli im pracować nad oddzielnymi sprawami w tym samym czasie.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Dowiedz się więcej o udostępnionej skrzynce pocztowej.

Działy i obowiązki (transfery)

Dwie inne główne cechy oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail to działy i obowiązki. Tworząc różne działy dla zespołów marketingu, wsparcia IT lub sprzedaży, będziesz w stanie jeszcze lepiej zorganizować swoją skrzynkę odbiorczą. Filtrowanie będzie łatwiejsze, a przypisywanie obowiązków za pomocą reguł automatyzacji będzie bułką z masłem.

Na przykład możesz skonfigurować regułę automatycznego przepływu pracy, która będzie automatycznie kierować wszystkie wiadomości e-mail zawierające słowa „reset” i „hasło” do działu IT, a nawet dedykowanego działu IT przedstawiciela wsparcia.

Departments-LiveAgent

Dowiedz się więcej o działach lub obowiązkach.

Reguły zarządzania przepływem pracy i automatyzacji marketingu e-mailowego

Pokrótce omówiliśmy możliwości automatyzacji marketingu e-mailowego. Za pomocą oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail można zrobić niezliczone rzeczy – od automatycznego dodawania tagów do wiadomości e-mail, przypisywania wiadomości e-mail do działów i agentów, po planowanie poczty e-mail, które automatycznie wysyła wstępnie sformatowane śledzenie -up e-maile po upływie określonego czasu od ostatniego kontaktu.

funkcja-regul-LiveAgent
Dostosuj szablony wiadomości e-mail

Dowiedz się więcej o regułach.

Solidne narzędzia analityczne i funkcje raportowania

W przypadku tradycyjnej poczty e-mail trudno jest określić, jak dobrze sobie radzisz pod względem wydajności i jakości. Czy spełniasz kryteria branżowe, takie jak średni wskaźnik odpowiedzi na e-maile? Czy Twoi klienci są zadowoleni z usług, które otrzymują?

Co ciekawe, według ankiety przeprowadzonej przez Bain & Company, 80% dyrektorów generalnych uważa, że ich firma zapewnia doskonałą obsługę klienta. Jednak tylko 8% ich klientów zgadza się.

Dzięki analitycznym funkcjom oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail i funkcjom raportowania będziesz w stanie zidentyfikować obszary wymagające poprawy dzięki rzeczywistym analizom danych.

Panel raportowania w Liveagent

Dowiedz się więcej o analityce i raportowaniu.

Funkcje współpracy zespołowej i wykrywanie kolizji

Niektóre e-maile internetowe (np. Gmail) oferują wbudowaną usługę czatu. Jednak większość klientów pocztowych / e-maili internetowych tego nie robi, co czyni je niewystarczającymi, jeśli chodzi o współpracę. Naszym zdaniem korzystanie z zewnętrznych narzędzi do czatu przynosi efekt przeciwny do zamierzonego, ponieważ przełączanie się między narzędziami może spowodować utratę myśli, a także marnować cenny czas.

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, oferuje wbudowane opcje rozmów wewnętrznych i połączeń telefonicznych, ułatwiając tak samo jak 1,2,3 kontaktowanie się ze współpracownikami, gdy czujesz, że utkniesz.

Ponadto narzędzia takie jak LiveAgent mają funkcje wykrywania kolizji agentów. Te funkcje zapewniają, że żadna wiadomość e-mail nie zostanie odebrana dwukrotnie. Ostrzegają każdego agenta, który przegląda e-mail, nad którym pracujemy, zapewniając, że nie będzie duplikatów lub przypadkowego usunięcia pracy.

Wykrywanie kolizji agentów

Dowiedz się więcej o wykrywaniu kolizji agentów, czatach wewnętrznych lub połączenia wewnętrzne.

Konfigurowalne szablony e-mail

Inną funkcją, której brakuje w arsenale tradycyjnych klientów poczty e-mail / poczty internetowej, są konfigurowalne szablony wiadomości e-mail, których można używać do wysyłania e-maili marketingowych, takich jak biuletyny, e-maile obsługi klienta, takie jak e-maile dotyczące resetowania hasła lub e-maile transakcyjne potwierdzające zamówienie. Oczywiście konfigurowalne szablony wiadomości e-mail są dostępne na platformie zarządzania pocztą e-mail LiveAgent.

szablony-wiadomosci

Dowiedz się więcej o szablonach e-maili.

CRM i niestandardowe pola CRM

Aby było jeszcze lepiej, oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail ma znakomite funkcje zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oprócz wbudowanego CRM, który jest zawsze pod ręką, możesz rejestrować niestandardowe informacje o swoich klientach, które pomogą Ci zapewnić bardziej kompetentną i spersonalizowaną obsługę klienta.

CRM

Dowiedz się więcej o CRM.

Wiele zakładek ze zgłoszeniami / wiadomościami e-mail

Boisz się, że przegapisz wiele kart e-maili? Nie bądź. Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail również oferuje tę funkcję. Umożliwia odpowiadanie na kilka e-maili jednocześnie, po prostu przełączając się między kartami e-maili. Ta funkcja jest szczególnie przydatna w połączeniu z gotowymi odpowiedziami / wstępnie zdefiniowanymi odpowiedziami.

Wiele zakładek ze zgłoszeniami / wiadomościami e-mail - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Multiple Tickets 1024x546.png

Dowiedz się więcej o kartach z wieloma zgłoszeniami.

Tagi e-mail

Inną funkcją, której brakuje tradycyjnym klientom poczty e-mail, ale są one widoczne w oprogramowaniu do zarządzania pocztą e-mail, są tagi. Tagi służą do szybkiego filtrowania, organizowania i przeglądania treści wiadomości e-mail.

Tagi e-mail - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1 1024x576.png

Dowiedz się więcej o tagach.

Menedżerowie zadań i funkcje monitorowania SLA

Zaawansowane oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail zawiera funkcje, które działają jako menedżerowie zadań i powiadamiają agentów o wiadomościach e-mail o wysokim priorytecie / krytycznych, które wymagają rozwiązania. Ogólnie e-maile (zgłoszenia), które pojawiają się w menedżerze zadań, pozostawały bez odpowiedzi przez długi czas lub są powiązane z umowami SLA (umowami o gwarantowanym poziomie usług).

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Dowiedz się więcej o przycisku Rozwiązanie.

Prywatne notatki

Prywatne notatki w oprogramowaniu do zarządzania pocztą e-mail umożliwiają ujawnienie dodatkowych informacji o danej wiadomości e-mail, kliencie lub procesie rozwiązywania problemów. Twoi współpracownicy mogą przeglądać te notatki w dowolnym momencie podczas rozwiązywania określonej wiadomości / zapytania. Jeśli chcesz, możesz też użyć prywatnych notatek jako przypomnień.

Ticket-Notes-LiveAgent

Dowiedz się więcej o notatkach.

Gotowe wiadomości i predefiniowane odpowiedzi

Gotowe odpowiedzi to kolejna wspaniała funkcja, która jest częścią oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Umożliwiają tworzenie predefiniowanych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów. Gdy otrzymasz wiadomość e-mail wymagającą ogólnej odpowiedzi na takie pytanie, możesz zaoszczędzić czas, klikając po prostu przycisk gotowa odpowiedź i wybierając odpowiedź, na którą chcieć.

Gotowe wiadomości
Przykład gotowych odpowiedzi

Dowiedz się więcej o gotowych odpowiedziach.

Dzielenie i łączenie zgłoszeń

Narzędzia do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, umożliwiają dzielenie i łączenie zgłoszeń. Ta funkcja jest wyjątkowa i może skrócić czas rozwiązywania problemów i wydajność agentów . Na przykład, jeśli przychodząca wiadomość e-mail wiąże się z wieloma problemami i musi zostać rozwiązana przez wiele działów (takich jak sprzedaż i IT), pocztę można podzielić na dwie części, aby zapewnić szybsze rozwiązanie problemu.

Alternatywnie, jeśli klient wyśle Ci wiele e-maili dotyczących tego samego problemu, e-maile mogą zostać scalone w jeden wątek e-mailowy.

Zgłoszenia dzielone

Dowiedz się więcej o podzielonych zgłoszeniach i scalaniu zgłoszeń.

Integracje z innymi firmami

Większość oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail oferuje integracje z innymi firmami, aby zapewnić doskonały przepływ pracy. Można integrować się z procesorami płatności, systemami zarządzania relacjami z klientami, aplikacjami społecznościowymi i nie tylko.

Dzięki takim integracjom agenci nie muszą logować się do aplikacji innych firm i wprowadzać danych do dwóch systemów.

Integracje z innymi firmami - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Integracje LiveAgent

Zobacz wszystkie integracje.

Wewnętrzna baza wiedzy i nieograniczona przestrzeń dyskowa

Ograniczone miejsce na e-maile to coś, z czym wszyscy walczymy codziennie, prawda? Nie, jeśli używasz oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail! Narzędzia takie jak LiveAgent oferują nieograniczoną historię e-maili. Nie musisz usuwać żadnych e-maili, jeśli nie chcesz, i nie będzie żadnych ograniczeń dotyczących przechowywania dokumentów. W samym oprogramowaniu można przechowywać nieograniczoną liczbę dokumentów wewnętrznych, przewodników i najlepszych praktyk.

Wewnętrzna baza wiedzy i nieograniczona przestrzeń dyskowa - App - Uploads - 2020 - 02 - LiveAgent Knowledge Base 1024x599.png

Dowiedz się więcej o wewnętrznym zarządzaniu wiedzą.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Jak znaleźć odpowiednie oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

Jesteś przekonany, że oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail jest odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie i Twojej firmy? Świetnie, przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak wybrać odpowiednie narzędzie do zarządzania pocztą e-mail.

Zapisz swoje wymagania i poszukaj informacji

Pierwszym krokiem do znalezienia odpowiedniego oprogramowania do śledzenia poczty e-mail jest spisanie wymagań i rozważenie budżetu, ponieważ każdy dostawca usług poczty elektronicznej oferuje inny zakres funkcji. Czy potrzebujesz narzędzia, które służy po prostu do zarządzania e-mailami? Czy potrzebujesz narzędzia, które również usprawni inne wiadomości w Twojej skrzynce odbiorczej ? Jakich dodatkowych funkcji potrzebujesz? Czy to skalowalna usługa e-mail?

Kiedy już ustalisz listę swoich wymagań, pora na przeprowadzenie pewnych badań. Zalecamy przyjrzenie się każdemu usługodawcy:

Youtube video: LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Po sprawdzeniu każdego oprogramowania i ustaleniu, które z nich chcesz przetestować, nadszedł czas, aby utworzyć bezpłatną wersję próbną.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Utwórz bezpłatne konta próbne i przetestuj funkcje

Po wybraniu najlepszych opcji czas utworzyć bezpłatną wersję próbną. Zalecamy przetestowanie wszystkich kluczowych funkcji i zapoznanie się z nimi możliwie najlepiej. Spróbuj:

  • Połącz wiele adresów e-mail ze skrzynką odbiorczą zespołu
  • Skonfiguruj integracje
  • Zaproś agentów / użytkowników poczty e-mail do swojego oprogramowania
  • Twórz działy dla zespołów IT, marketingu i sprzedaży
  • Skonfiguruj reguły automatyzacji, aby znaleźć idealny przepływ pracy
  • Skonfiguruj szablony wiadomości e-mail dla wiadomości krytycznych

Testując wszystko, notuj, co lubisz, a czego nie. Szybko zobaczysz, która platforma poczty e-mail najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli Twój bezpłatny okres próbny wygaśnie zbyt wcześnie i potrzebujesz dodatkowego czasu na przetestowanie wszystkich funkcji, nie wahaj się skontaktować się z obsługą klienta.

Większość dostawców oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail z przyjemnością przedłuży okres próbny o kilka tygodni.

Nagrody

Happy customers are the best customers

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

View more

Odznaki

Zarezerwuj demo / porozmawiaj z kierownikiem sprzedaży

Jeśli nie możesz się zdecydować między dwoma programami do zarządzania pocztą e-mail, zarezerwuj wersję demonstracyjną i porozmawiaj z zespołem sprzedaży. Przedstaw listę tego, co chcesz osiągnąć, zadawaj pytania i rób notatki na temat otrzymywanej usługi.

Ogólnie rzecz biorąc, zachowanie menedżera sprzedaży może być dobrym wskaźnikiem tego, jak zostaniesz potraktowany przez zespoły obsługi klienta dostawcy, gdy jesteś klientem płacącym. Jeśli uważasz, że znają oni produkt i są gotowi do pomocy w dowolnym momencie, możesz być pewien, że podejmujesz dobrą decyzję.

Jeśli jednak uważasz, że nie mogą odpowiedzieć na Twoje pytania i nie jesteś naprawdę zainteresowany Twoim sukcesem, powinieneś wybrać inne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail.

Jaka jest dobra cena za oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail?

To trudne pytanie. Większość programów do zarządzania pocztą e-mail jest oparta na subskrypcji, więc możesz spodziewać się płatności w miesięcznych ratach. Jednak każde oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail różni się pod względem funkcji, integracji i stanowisk agentów.

Patrząc na zaufane witryny z recenzjami oprogramowania, możemy powiedzieć, że normalny przedział cenowy waha się od 15 do 39 USD za agenta miesięcznie.

Jeśli ten przedział cenowy jest dla Ciebie zbyt wysoki, rozważ bezpłatne narzędzie do zarządzania pocztą e-mail .

Co to jest dobre bezpłatne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail?

Chociaż bezpłatne narzędzia do zarządzania pocztą e-mail są powszechne, są one bardziej ograniczone pod względem funkcji.

Aby nie robić tego we własnym zakresie, LiveAgent oferuje całkiem niezły darmowy plan zarządzania pocztą e-mail, który nadal oferuje duży arsenał bezpłatnych funkcji. Na przykład darmowe oferty LiveAgent:

  • Integracja 1 adresu e-mail
  • Podstawowe raportowanie
  • Zarządzanie bazą wiedzy
  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • Integracja 1 przycisku czatu i 1 numeru telefonu
  • Łączenie i dzielenie e-maili
  • Niestandardowe pola zgłoszeń CRM
  • Zarządzanie zadaniami
  • Tagi
  • Prywatne notatki
  • Transfery e-mailowe
  • Wiele kart e-mail
  • Obsługa klienta 24/7
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo