Co to są ujednolicone rozmowy?
Ujednolicona rozmowa to taka, w której cała historia Twojego doświadczenia z obsługą klienta w firmie jest widoczna dla agenta, z którym rozmawiasz. Na przykład, jeśli masz problem z produktem zakupionym od określonej firmy i dzwoniłeś kilka razy, aby rozwiązać problem, ujednolicona rozmowa zawiera szczegóły wszystkich poprzednich rozmów, które odbyłeś z innymi agentami.
Dobrze, że agent ma pełny wgląd w Twoje wcześniejsze doświadczenia i może odpowiednio odpowiedzieć na Twoje zapytanie, nie będzie też musiał zagłębiać się w szczegóły, ponieważ są one również dla niego otwarte.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak poprawić obsługę klienta, warto przeczytać o systemach telefonicznych w call center. Znajdziesz tam również informacje o tym, jak wybrać odpowiednie call center dla swojej firmy.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"