Ujednolicone rozmowy

Co to są ujednolicone rozmowy?

Ujednolicona rozmowa to taka, w której cała historia Twojego doświadczenia z obsługą klienta w firmie jest widoczna dla agenta, z którym rozmawiasz. Na przykład, jeśli masz problem z produktem zakupionym od określonej firmy i dzwoniłeś kilka razy, aby rozwiązać problem, ujednolicona rozmowa zawiera szczegóły wszystkich poprzednich rozmów, które odbyłeś z innymi agentami.

Dobrze, że agent ma pełny wgląd w Twoje wcześniejsze doświadczenia i może odpowiednio odpowiedzieć na Twoje zapytanie, nie będzie też musiał zagłębiać się w szczegóły, ponieważ są one również dla niego otwarte.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.