Ujednolicona rozmowa to taka, w której cała historia Twojego doświadczenia z obsługą klienta w firmie jest widoczna dla agenta, z którym rozmawiasz. Na przykład, jeśli masz problem z produktem zakupionym od określonej firmy i dzwoniłeś kilka razy, aby rozwiązać problem, ujednolicona rozmowa zawiera szczegóły wszystkich poprzednich rozmów, które odbyłeś z innymi agentami.
Dobrze, że agent ma pełny wgląd w Twoje wcześniejsze doświadczenia i może odpowiednio odpowiedzieć na Twoje zapytanie, nie będzie też musiał zagłębiać się w szczegóły, ponieważ są one również dla niego otwarte.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.