Dlaczego warto korzystać z wideo czatu?
Oprogramowanie do czatu wideo na żywo umożliwia bardziej osobiste podejście do klientów. Może to być szczególnie przydatne, gdy Twoi klienci potrzebują coś bezpośrednio pokazać, aby Twoi agenci obsługi klienta mogli zapewnić lepszą pomoc. Rozpocznij rozmowę wideo na czacie i korzystaj jednocześnie z czatów i rozmów.
Korzyści biznesowe:
- ulepszone KPI
- lepsze relacje z klientami
- wyższa satysfakcja klientów
- szybkie rozwiązywanie zapytań klientów
- dostarczenie lepszej obsługi zgłoszeń technicznych
- ulepszenie doświadczenia klienta
- łatwe prezentacje produktów / usług
Jak działa rozmowa wideo?
Rozmowa wideo na żywo działa tak samo, jak zwykła rozmowa przez Skype’a. Jeśli więc potrzebujesz bardziej osobistego sposobu komunikowania się z klientami, czat wideo na żywo jest wygodnym rozwiązaniem.
Rozmowa wideo LiveAgent’s jest całkowicie oparta na przeglądarce, dlatego nie potrzebujesz żadnej aplikacji innej firmy – dokładnie tak jak Twoje konto LiveAgent. Agenci mogą również prowadzić rozmowy wideo z klientami bez korzystania z telefonów. Twój dział obsługi klienta może po prostu odbierać rozmowy wideo bezpośrednio na swoich komputerach.
Ponadto mogą jednocześnie rozmawiać z klientami, nie muszą już nic przeliterować przez telefon. Twoje rozmowy i czaty internetowe będą przechowywane w jednym zgłoszeniu. Twórz zautomatyzowane schematy przekierowywania połączeń z nieograniczoną liczbą agentów i działów pomocy technicznej.

Podsumowanie podstawowych funkcji:
- Połączenie wideo w czasie rzeczywistym
- Rozmowa wideo i czat jednocześnie (wideo czat)
- Oparta na przeglądarce czatu wideo w czasie rzeczywistym

- Konfigurowalny przycisk czatu wideo na żywo
- Rozmowa wideo i czat przez komputer (bez potrzeby użycia telefonów)
Jak skonfigurować czat wideo w LiveAgent?
Aby rozpocząć czat wideo za pośrednictwem komputera, musisz umieścić przycisk czatu wideo na żywo w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej. Dzięki temu Twoi klienci mogą natychmiast zadzwonić do Ciebie ze swojego urządzenia. Możesz też maksymalnie wykorzystać i dostosować przycisk rozmowy wideo dzięki LiveAgent, dzięki następującym opcjom:
- Dostosuj wygląd przycisku
- Wybierz język przycisku
- Nazwij przycisk
- Ustaw położenie przycisku; (z boku, w rogu, wbudowany przycisk lub ustawienie niestandardowe)
- Wybierz dział, który zajmie się takimi zapytaniami klientów
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z przewodnikiem krok po kroku: LiveAgent – Jak utworzyć przycisk czatu wideo.

Odkryj inne, świetne funkcje LiveAgent:
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Jak zespół obsługi klienta LiveAgent wykorzystuje WhatsAppa
LiveAgent oferuje integrację z WhatsAppem, co pozwala na szybką i płynną komunikację z klientami. Dzięki temu można poprawić czas reakcji i budować lepsze relacje z klientami.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.