Wersja próbna

Połączenia wideo

Dlaczego warto korzystać z wideo czatu?

Oprogramowanie do czatu wideo na żywo umożliwia bardziej osobiste podejście do klientów. Może to być szczególnie przydatne, gdy Twoi klienci potrzebują coś bezpośrednio pokazać, aby Twoi agenci obsługi klienta mogli zapewnić lepszą pomoc. Rozpocznij rozmowę wideo na czacie i korzystaj jednocześnie z czatów i rozmów.

Korzyści biznesowe:

  • ulepszone KPI
  • lepsze relacje z klientami
  • wyższa satysfakcja klientów  
  • szybkie rozwiązywanie zapytań klientów
  • dostarczenie lepszej obsługi zgłoszeń technicznych
  • ulepszenie doświadczenia klienta
  • łatwe prezentacje produktów / usług

Jak działa rozmowa wideo?

Rozmowa wideo na żywo działa tak samo, jak zwykła rozmowa przez Skype’a. Jeśli więc potrzebujesz bardziej osobistego sposobu komunikowania się z klientami, czat wideo na żywo jest wygodnym rozwiązaniem.

Rozmowa wideo LiveAgent jest całkowicie oparta na przeglądarce, dlatego nie potrzebujesz żadnej aplikacji innej firmy – dokładnie tak jak Twoje konto LiveAgent. Agenci mogą również prowadzić rozmowy wideo z klientami bez korzystania z telefonów. Twój dział obsługi klienta może po prostu odbierać rozmowy wideo bezpośrednio na swoich komputerach.  

Ponadto mogą jednocześnie rozmawiać z klientami, nie muszą już nic przeliterować przez telefon. Twoje rozmowy i czaty internetowe będą przechowywane w jednym zgłoszeniu. Twórz zautomatyzowane schematy przekierowywania połączeń z nieograniczoną liczbą agentów i działów pomocy technicznej.  

Podsumowanie podstawowych funkcji:

  • Połączenie wideo w czasie rzeczywistym
  • Rozmowa wideo i czat jednocześnie (wideo czat)
  • Oparty na przeglądarce – nie wymaga żadnej aplikacji innej firmy
Oparta na przeglądarce czatu wideo w czasie rzeczywistym
  • Konfigurowalny przycisk czatu wideo na żywo
  • Rozmowa wideo i czat przez komputer (bez potrzeby użycia telefonów)

Jak skonfigurować czat wideo w LiveAgent?

Aby rozpocząć czat wideo za pośrednictwem komputera, musisz umieścić przycisk czatu wideo na żywo w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej. Dzięki temu Twoi klienci mogą natychmiast zadzwonić do Ciebie ze swojego urządzenia. Możesz też maksymalnie wykorzystać i dostosować przycisk rozmowy wideo dzięki LiveAgent, dzięki następującym opcjom:  

  • Dostosuj wygląd przycisku
  • Wybierz język przycisku
  • Nazwij przycisk
  • Ustaw położenie przycisku; (z boku, w rogu, wbudowany przycisk lub ustawienie niestandardowe)
  • Wybierz dział, który zajmie się takimi zapytaniami klientów

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z przewodnikiem krok po kroku: LiveAgent – Jak utworzyć przycisk czatu wideo.  

Odkryj inne, świetne funkcje LiveAgent:

  • Funkcje zarządzania zgłoszeniami  
  • Funkcje call center  
  • Funkcje czatu na żywo  
  • Funkcje raportowania  
  • Funkcje mediów społecznościowych  
  • Funkcje bezpieczeństwa  
  • Funkcje portalu wsparcia  
  • Funkcje aplikacji mobilnych  
  • Funkcje wielojęzyczne
  • Funkcje integracji  
  • Funkcje grywalizacji  

Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!

DARMOWA WERSJA PRÓBNA

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo