Co to jest zewnętrzna domena poczty e-mail?
Zewnętrzna domena e-mail to adres e-mail powiązany z firmą, w której pracujesz. Na przykład osoba pracująca dla Shell Global Solutions miałaby adres e-mail taki jak „nazwa@shell.com”. Oznacza to, że osoba, do której wysyłasz e-mail, jest pracownikiem Shell Global Solutions.
Pomaga to ludziom rozpoznać autoryzację osoby, ponieważ nie możesz mieć zewnętrznej domeny poczty e-mail, chyba że została ona autoryzowana przez firmę, w której pracujesz. Automatycznie stajesz się zaufaną osobą, jeśli pracujesz dla dobrej międzynarodowej organizacji, ponieważ międzynarodowe firmy nie zatrudniają osób, które nie są warte ich kryteriów.
Frequently asked questions
Co to jest zewnętrzna domena poczty e-mail?
Zazwyczaj podczas pracy dla określonej firmy adres e-mail jest powiązany z Twoją firmą. Na przykład, jeśli pracujesz w XYZ, Twój adres e-mail to abcde@XYZ.com. Wtedy wiesz, że osoba jest pracownikiem firmy XYZ. Domena zewnętrzna to taka, która zwykle nie jest autoryzowana przez Twoją firmę (mogą wystąpić wyjątki).
Co to jest zewnętrzna domena e-mail?
Nie można bezpośrednio skonfigurować zewnętrznej domeny poczty e-mail w LiveAgent. Możesz jednak skonfigurować regułę, która zezwala na wysyłanie wiadomości na zewnętrzny adres e-mail. Aby to zrobić, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Automatyzacja” i „Reguły” i utwórz nową regułę.
Czy zewnętrzne domeny poczty e-mail są bezpieczne?
Domena zewnętrzna może być bezpieczna, ale wszystko zależy od tego, jak jest zabezpieczona. Uważaj jednak, czy dana domena jest zaufana i oceń jej poziom bezpieczeństwa.
Expert note
Zewnętrzna domena e-mail to adres e-mail powiązany z firmą. Oznacza to, że osoba, do której wysyłasz e-mail, jest pracownikiem tej firmy.

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Tekst opisuje oferowane rozwiązania dla biznesu oraz przemysłu przez firmę Quality Unit, w tym centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie można się również zapisać do newslettera i uzyskać informacje o aktualizacjach i zniżkach. Firma oferuje również szablony, testy pisania oraz webinary. Na końcu strony znajduje się informacja o plikach cookie oraz polityce prywatności.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.