Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Narzędzie obsługi klienta od LiveAgent

LiveAgent łączy w sobie potencjał uniwersalnej skrzynki odbiorczej, czatu na żywo, wbudowanego call center i solidnego portalu klienta. Zaawansowane funkcje automatyzacji, reguły i ogromna liczba integracji razem tworzą niezwykle skuteczne rozwiązanie dla profesjonalnej obsługi klienta, idealnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Narzędzie obsługi klienta LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Odkryj zaawansowane narzędzie obsługi klienta

LiveAgent zawiera wiele bogatych w funkcje kanałów, dzięki czemu jest wszechstronnym narzędziem dla Twojej firmy.

Skuteczne
narzędzie do obsługi zgłoszeń

Śledzenie każdego klienta i każdej rozmowy może być trudne. Możesz ułatwić ten proces i skoncentrować się na tym, co w Twojej firmie naprawdę ważne, wdrażając oprogramowanie do obsługi zgłoszeń i wsparcia klienta LiveAgent. Nasze narzędzie łączy wszystkie Twoje adresy e-mail w jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą, którą naprawdę łatwo zarządzać dzięki możliwości tworzenia nieograniczonej liczby działów, tagów czy przełożenia zgłoszeń. Każdy rodzaj komunikacji jest „konwertowany” na zgłoszenia, więc czaty, e-maile, a nawet połączenia, mają ten sam interfejs.

serce 008

Zbuduj relacje z klientami

wspolpraca 033

Buduj lojalność klientów

010 Dolar

Zwiększ konwersję i sprzedaż

027 email 2

Nielimitowane adresy email

Świetny
live chat

67% klientów oczekuje, że czat na żywo będzie integralnym elementem na stronach internetowych, ponieważ zapewnia łatwy dostęp do informacji i odpowiedzi na pytania. Bądź bliżej klientów, wdrażając czat na żywo: ciesz się podglądem pisania ich wiadomości na klawiaturze w czasie rzeczywistym i zwiększaj szybkość odpowiadania. Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym na temat tego, kto korzysta z wtyczki, kto czeka w kolejce na dostępnego agenta, a kto przegląda Twoją witrynę. Jedno kliknięcie dzieli Cię od rozmowy z odwiedzającymi Twoją stronę!

Zintegrowane
call center

Kontaktuj się ze swoimi klientami również za pośrednictwem połączeń telefonicznych lub wideo, korzystając z narzędzia obsługi klienta LiveAgent. W pełni funkcjonalne centrum telefoniczne w chmurze obsługuje szeroką gamę urządzeń, od zwykłych telefonów sprzętowych, telefonów programowych, po rozmowy między komputerami za pośrednictwem przeglądarki. Wystarczy podłączyć swoich ulubionych operatorów VoIP, by dostarczać świetne wsparcie klientom również za pośrednictwem głosu. Chcesz pójść o krok dalej? LiveAgent obsługuje również rozmowy wideo!

016 Manager

Twórz nielimitowaną liczbę działów

008 czat

Komunikacja
zawsze śledzona na bieżąco

045 dymki rozmowy

Obsługa klienta 24/7

048 pisanie

Live chat w czasie rzeczywistym

narzedzie obslugi klienta

Oferuj swoim klientom stałą dostępność, nawet wtedy, kiedy jesteś offline.

Wbudowane centrum obsługi klienta

Buduj liczne bazy wiedzy, fora klientów lub listy często zadawanych pytań i pozwól swoim klientom samodzielnie szukać odpowiedzi, nawet wtedy, kiedy jesteś offline. Prawie 70% klientów woli samodzielnie znaleźć odpowiedzi, zanim skontaktuje się z działem obsługi klienta. Z łatwością skonfiguruj portal klienta za pomocą zaledwie kilku kliknięć lub utwórz wiele baz wiedzy i dostosuj je do stylu swojej firmy. Sugestie lub ankiety również odgrywają ważną rolę dla klientów, ponieważ dają im szerokie możliwości kontaktu.

Ponad 30 000 biznesów nie może się mylić!

Poznaj nasze historie sukcesu i referencje. Dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę Twoich klientów i zwiększyć satysfakcję partnerów biznesowych.

Połącz
social media

Szybko połącz swoją stronę na Facebooku, Twitterze lub Instagramie i rozwiązuj problemy klientów bezpośrednio z poziomu panelu help desk. Odpowiadaj na komentarze, posty lub wzmianki bez konieczności otwierania oddzielnych stron w ujednoliconym interfejsie LiveAgent. Oszczędzaj czas i pieniądze, zaskakując swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.

016 gwiazda

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta

045 dymki rozmowy

Połącz konta na Facebooku, Instagramie i Twitterze

003 czas to pieniadz

Popraw czas odpowiedzi

003 pomysly

Uzyskaj przewagę konkurencyjną

Najtańsze narzędzie

Nasz darmowy plan LiveAgent oferuje między innymi bezpłatną bazę wiedzy. Dzięki płatnemu abonamentowi możesz dostać jeszcze więcej, i to w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

$29 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo