Narzędzie obsługi klienta

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Narzędzie obsługi klienta od LiveAgent

LiveAgent łączy w sobie potencjał uniwersalnej skrzynki odbiorczej, czatu na żywo, wbudowanego call center i solidnego portalu klienta. Zaawansowane funkcje automatyzacji, reguły i ogromna liczba integracji razem tworzą niezwykle skuteczne rozwiązanie dla profesjonalnej obsługi klienta, idealnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu

Narzędzie obsługi klienta LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Odkryj zaawansowane narzędzie obsługi klienta

LiveAgent zawiera wiele bogatych w funkcje kanałów, dzięki czemu jest wszechstronnym narzędziem dla Twojej firmy.

E-maile
Czat na żywo
Połączenia głosowe
Social media
Funkcje samoobsługi
E-maile

LiveAgent Tickets Overview inside the application

Czat na żywo

Ongoing real-time typing view chat

Połączenia głosowe

Call center overview LiveAgent

Social media

Narzędzie obsługi klienta

Funkcje samoobsługi

Narzędzie obsługi klienta

Skuteczne
narzędzie do obsługi zgłoszeń

Śledzenie każdego klienta i każdej rozmowy może być trudne. Możesz ułatwić ten proces i skoncentrować się na tym, co w Twojej firmie naprawdę ważne, wdrażając oprogramowanie do obsługi zgłoszeń i wsparcia klienta LiveAgent. Nasze narzędzie łączy wszystkie Twoje adresy e-mail w jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą, którą naprawdę łatwo zarządzać dzięki możliwości tworzenia nieograniczonej liczby działów, tagów czy przełożenia zgłoszeń. Każdy rodzaj komunikacji jest „konwertowany” na zgłoszenia, więc czaty, e-maile, a nawet połączenia, mają ten sam interfejs.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Zbuduj relacje z klientami

033 cooperation

Buduj lojalność klientów

010 dollar

Zwiększ konwersję i sprzedaż

027 email 2

Nielimitowane adresy email

LiveAgent Live Chat Demo

Świetny
live chat

67% klientów oczekuje, że czat na żywo będzie integralnym elementem na stronach internetowych, ponieważ zapewnia łatwy dostęp do informacji i odpowiedzi na pytania. Bądź bliżej klientów, wdrażając czat na żywo: ciesz się podglądem pisania ich wiadomości na klawiaturze w czasie rzeczywistym i zwiększaj szybkość odpowiadania. Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym na temat tego, kto korzysta z wtyczki, kto czeka w kolejce na dostępnego agenta, a kto przegląda Twoją witrynę. Jedno kliknięcie dzieli Cię od rozmowy z odwiedzającymi Twoją stronę!

Zintegrowane
call center

Kontaktuj się ze swoimi klientami również za pośrednictwem połączeń telefonicznych lub wideo, korzystając z narzędzia obsługi klienta LiveAgent. W pełni funkcjonalne centrum telefoniczne w chmurze obsługuje szeroką gamę urządzeń, od zwykłych telefonów sprzętowych, telefonów programowych, po rozmowy między komputerami za pośrednictwem przeglądarki. Wystarczy podłączyć swoich ulubionych operatorów VoIP, by dostarczać świetne wsparcie klientom również za pośrednictwem głosu. Chcesz pójść o krok dalej? LiveAgent obsługuje również rozmowy wideo!

Call Center Software Demo | LiveAgent

Twórz nielimitowaną liczbę działów

008 chat

Komunikacja
zawsze śledzona na bieżąco

045 speech bubble

Obsługa klienta 24/7

048 typing

Live chat w czasie rzeczywistym

customer service software4

Oferuj swoim klientom stałą dostępność, nawet wtedy, kiedy jesteś offline.

Wbudowane centrum obsługi klienta

Buduj liczne bazy wiedzy, fora klientów lub listy często zadawanych pytań i pozwól swoim klientom samodzielnie szukać odpowiedzi, nawet wtedy, kiedy jesteś offline. Prawie 70% klientów woli samodzielnie znaleźć odpowiedzi, zanim skontaktuje się z działem obsługi klienta. Z łatwością skonfiguruj portal klienta za pomocą zaledwie kilku kliknięć lub utwórz wiele baz wiedzy i dostosuj je do stylu swojej firmy. Sugestie lub ankiety również odgrywają ważną rolę dla klientów, ponieważ dają im szerokie możliwości kontaktu.

Ponad 30 000 biznesów nie może się mylić!

Poznaj nasze historie sukcesu i referencje. Dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę Twoich klientów i zwiększyć satysfakcję partnerów biznesowych.

Historie sukcesu
Referencje

Połącz
social media

Szybko połącz swoją stronę na Facebooku, Twitterze lub Instagramie i rozwiązuj problemy klientów bezpośrednio z poziomu panelu help desk. Odpowiadaj na komentarze, posty lub wzmianki bez konieczności otwierania oddzielnych stron w ujednoliconym interfejsie LiveAgent. Oszczędzaj czas i pieniądze, zaskakując swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent

Zapewnij wyjątkową obsługę klienta

045 speech bubble

Połącz konta na Facebooku, Instagramie i Twitterze

003 time is money

Popraw czas odpowiedzi

003 idea

Uzyskaj przewagę konkurencyjną

Najtańsze narzędzie

Nasz darmowy plan LiveAgent oferuje między innymi bezpłatną bazę wiedzy. Dzięki płatnemu abonamentowi możesz dostać jeszcze więcej, i to w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

$15
/mo
Wypróbuj!
Package Name

Ticket+Chat

Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów

$29
/mo
Wypróbuj!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo!
Nie wymagamy karty kredytowej.

G2


Trustpilot


GetApp

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo