Potrzebujesz alternatywy dla Help Scout

Jeśli szukasz najlepszej alternatywy dla Help Scout, LiveAgent to świetny wybór. Nieograniczone skrzynki pocztowe i ponad 175 funkcji pomocy technicznej zapewnią najlepszą obsługę klienta.

Migruj z Help Scout do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy asystowaną migrację z Help Scout, która zaimportuje wszystkie twoje dane z Help Scout do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Potrzebujesz alternatywy dla Help Scout
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Najlepsza alternatywa dla Help Scout

Pomagaj swoim klientom za pośrednictwem poczty email, czatu na żywo, telefonu, mediów społecznościowych, portalu klienta. Zarządzaj wszystkimi zapytaniami w jednym miejscu. Nieograniczone skrzynki pocztowe, automatyzacja, reguły, przyciski czatu i ponad 175 funkcji obsługi zgłoszeń czekają na Ciebie w LiveAgent.

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.

Multilingual support in LiveAgent

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent pomaga zwiększyć satysfakcję klientów i poprawić konwersję.

Growing trend of increased productivity

Większa wydajność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów.

Money bag coin dollars

Przystępny cenowo

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Feature rich solution

Bogactwo funkcji

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

The fastest live chat on the market

Najszybszy widżet czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Help Scout, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet czatu to najlepszy wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać klienta. Według raportu eMarketer, 35% więcej osób dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. Dzieje się tak, ponieważ klienci mogą uzyskać natychmiastową odpowiedź na pytania przed dokonaniem zakupu.

Dlaczego LiveAgent?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej, dlatego jest doskonałą alternatywą dla Help Scout.

Dzięki naszej całodobowej obsłudze klienta i bezpłatnej konfiguracji Twoje nowe biuro pomocy będzie gotowe w ciągu zaledwie kilku minut. Skróć średni czas odpowiedzi klienta. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i porównaj LiveAgent z Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Porównanie LiveAgent i Help Scout

Porównaj nasze oceny na podstawie opinii klientów na G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Stan na dzień 18.12.2019

Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • Sprawdź dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

    „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo