Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Jeśli szukasz najlepszej alternatywy dla Help Scout, LiveAgent to świetny wybór. Nieograniczone skrzynki pocztowe i ponad 175 funkcji pomocy technicznej zapewnią najlepszą obsługę klienta.
Migruj z Help Scout do LiveAgent w kilka minut. Oferujemy asystowaną migrację z Help Scout, która zaimportuje wszystkie twoje dane z Help Scout do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Pomagaj swoim klientom za pośrednictwem poczty email, czatu na żywo, telefonu, mediów społecznościowych, portalu klienta. Zarządzaj wszystkimi zapytaniami w jednym miejscu. Nieograniczone skrzynki pocztowe, automatyzacja, reguły, przyciski czatu i ponad 175 funkcji obsługi zgłoszeń czekają na Ciebie w LiveAgent.
Rozpocznij Darmowy Okres Próbny
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.
Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw
LiveAgent pomaga zwiększyć satysfakcję klientów i poprawić konwersję.
Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów.
Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.
Jeśli szukasz alternatywy dla Help Scout, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.
Szybki widżet czatu to najlepszy wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać klienta. Według raportu eMarketer, 35% więcej osób dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. Dzieje się tak, ponieważ klienci mogą uzyskać natychmiastową odpowiedź na pytania przed dokonaniem zakupu.
Rozpocznij darmowy okres próbny
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej, dlatego jest doskonałą alternatywą dla Help Scout.
Dzięki naszej całodobowej obsłudze klienta i bezpłatnej konfiguracji Twoje nowe biuro pomocy będzie gotowe w ciągu zaledwie kilku minut. Skróć średni czas odpowiedzi klienta. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i porównaj LiveAgent z Help Scout.
Rozpocznij darmowy okres próbny
Porównaj nasze oceny na podstawie opinii klientów na G2
Stan na dzień 18.12.2019
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Wypróbuj za darmo
Nie wymagamy karty płatniczej
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Freshcaller?
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia i doskonała alternatywa dla Intercom. Tworzy lepsze doświadczenia klientów i oferuje obsługę wielokanałową.
Szukasz alternatywy dla LeadDesk?
Czat obsługi klienta LiveAgent to najszybsze narzędzie do komunikacji, oferujące obsługę klienta, zarządzanie relacjami, szablony i wsparcie.
Szukasz alternatywy dla Samange?
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.
Szukasz alternatywy dla Olark?
Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach