Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Wewnętrzny czat

Co to jest czat wewnętrzny?

Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia łączenie się ze współpracownikami bez konieczności korzystania z aplikacji innych firm. Czat zespołowy umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowych i załączników (obsługiwane są wszystkie popularne typy plików). Ponadto komunikacja jest widoczna tylko dla Ciebie i odbiorcy Twojej wiadomości.

Jak rozpocząć wewnętrzny czat?

Aby rozpocząć, znajdź agenta , z którym chcesz się skontaktować, w sekcji „Agenci online” na pulpicie nawigacyjnym. Kliknij zieloną (online) lub szarą (offline) kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Pamiętaj, że możesz wysyłać wiadomości, nawet gdy Twoi współpracownicy są offline (mogą je przeczytać później).

Alternatywnie możesz rozpocząć komunikację wewnętrzną bezpośrednio ze zgłoszenia lub z trwającego czatu. Proces jest taki sam. Po prostu kliknij zieloną kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Gdy zaczniesz komunikację w ten sposób, czat będzie zawierał numer zgłoszenia, od którego rozpocząłeś rozmowę.

Przykład funkcji wewnętrznego czatu w miejscu pracy w LiveAgent
Jak rozpocząć wewnętrzny czat

Jakie inne funkcje obsługuje wewnętrzny czat?

Jeśli chcesz poprosić o pomoc, możesz skopiować i wkleić unikalny numer zgłoszenia do wewnętrznego czatu zespołu, który natychmiast utworzy łącze, które można kliknąć. Odbiorca Twojej wiadomości może kliknąć link i zostać natychmiast przekierowany do zgłoszenia.

Internal-chat-LiveAgent

Ile okien czatu obsługuje wewnętrzny czat?

Wewnętrzne okno czatu obsługuje wiele rozmów jednocześnie. Rozmiar okna można zmienić zgodnie z własnymi preferencjami i umieścić w dowolnym miejscu w interfejsie użytkownika LiveAgent.

Dlaczego warto korzystać z czatu wewnętrznego?

Korzyści:

  • Oszczędność czasu – brak potrzeby przełączania się między platformami
  • Buduje pozytywną kulturę organizacyjną
  • Poprawia pracę zespołową
  • Lepsza obsługa klienta

Gotowy, aby spróbować?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej. Nasza bezpłatna 14-dniowa wersja próbna oferuje pełną sprzedaż biletów, czat na żywo, funkcjonalność centrum obsługi telefonicznej i wiele więcej! Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Darmowa wersja próbna

Inne funkcje czatu na żywo:

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Widok pisania w czasie rzeczywistym to w zasadzie podgląd wiadomości na czacie na żywo odwiedzającego. Został stworzony, aby pomóc Twoim agentom w szybszym rozwiązaniu problemu i poprawieniu obsługi klienta.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Wbudowane śledzenie czatu

LiveAgent zapewnia bezpłatną wtyczkę, która umożliwia połączenie ważnych danych z czatu na żywo z Google Analytics. Dzięki temu możesz szybko przeanalizować ogólny wpływ obsługi klienta na czacie na żywo na konwersje.

Wbudowane śledzenie czatu

Przegląd czatów

Uzyskaj przegląd i szybko przeanalizuj aktualną sytuację na czacie na żywo dzięki funkcji przeglądu czatów . Na przykład możesz przeglądać: kraj odwiedzającego, gości w kolejce, czatujących goście, dostępnych agentów i nie tylko.

Chcesz wiedzieć więcej?

Odkryj wszystkie funkcje czatu na żywo – LiveAgent .

Zasoby bazy wiedzy:

Nie masz jeszcze dostosowanego przycisku czatu?

Oto przewodnik krok po kroku, jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo