Co to jest czat wewnętrzny?
Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia łączenie się ze współpracownikami bez konieczności korzystania z aplikacji innych firm. Czat zespołowy umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowych i załączników (obsługiwane są wszystkie popularne typy plików). Ponadto komunikacja jest widoczna tylko dla Ciebie i odbiorcy Twojej wiadomości.
Jak rozpocząć wewnętrzny czat?
Aby rozpocząć, znajdź agenta , z którym chcesz się skontaktować, w sekcji „Agenci online” na pulpicie nawigacyjnym. Kliknij zieloną (online) lub szarą (offline) kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Pamiętaj, że możesz wysyłać wiadomości, nawet gdy Twoi współpracownicy są offline (mogą je przeczytać później).
Alternatywnie możesz rozpocząć komunikację wewnętrzną bezpośrednio ze zgłoszenia lub z trwającego czatu. Proces jest taki sam. Po prostu kliknij zieloną kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Gdy zaczniesz komunikację w ten sposób, czat będzie zawierał numer zgłoszenia, od którego rozpocząłeś rozmowę.

Jakie inne funkcje obsługuje wewnętrzny czat?
Jeśli chcesz poprosić o pomoc, możesz skopiować i wkleić unikalny numer zgłoszenia do wewnętrznego czatu zespołu, który natychmiast utworzy łącze, które można kliknąć. Odbiorca Twojej wiadomości może kliknąć link i zostać natychmiast przekierowany do zgłoszenia.

Ile okien czatu obsługuje wewnętrzny czat?
Wewnętrzne okno czatu obsługuje wiele rozmów jednocześnie. Rozmiar okna można zmienić zgodnie z własnymi preferencjami i umieścić w dowolnym miejscu w interfejsie użytkownika LiveAgent.
Dlaczego warto korzystać z czatu wewnętrznego?
Korzyści:
- Oszczędność czasu – brak potrzeby przełączania się między platformami
- Buduje pozytywną kulturę organizacyjną
- Poprawia pracę zespołową
- Lepsza obsługa klienta
Gotowy, aby spróbować?
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej. Nasza bezpłatna 14-dniowa wersja próbna oferuje pełną sprzedaż biletów, czat na żywo, funkcjonalność centrum obsługi telefonicznej i wiele więcej! Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
Inne funkcje czatu na żywo:
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Widok pisania w czasie rzeczywistym to w zasadzie podgląd wiadomości na czacie na żywo odwiedzającego. Został stworzony, aby pomóc Twoim agentom w szybszym rozwiązaniu problemu i poprawieniu obsługi klienta.

Wbudowane śledzenie czatu
LiveAgent zapewnia bezpłatną wtyczkę, która umożliwia połączenie ważnych danych z czatu na żywo z Google Analytics. Dzięki temu możesz szybko przeanalizować ogólny wpływ obsługi klienta na czacie na żywo na konwersje.

Przegląd czatów
Uzyskaj przegląd i szybko przeanalizuj aktualną sytuację na czacie na żywo dzięki funkcji przeglądu czatów . Na przykład możesz przeglądać: kraj odwiedzającego, gości w kolejce, czatujących goście, dostępnych agentów i nie tylko.
Chcesz wiedzieć więcej?
Odkryj wszystkie funkcje czatu na żywo – LiveAgent .
Zasoby bazy wiedzy:
Nie masz jeszcze dostosowanego przycisku czatu?
Oto przewodnik krok po kroku, jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent .
Agent oferuje szybką i płynną komunikację z klientami poprzez integrację z WhatsAppem. Oferuje także narzędzie do obsługi klienta online, które zwiększa satysfakcję klientów. Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla firm, oferującym integrację z call center LiveAgent oraz zaawansowane funkcjonalności. LiveAgent jest wydajnym narzędziem do obsługi klienta online.
Przenieś swoje dane do LiveAgent
Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.