Wersja próbna

Wewnętrzny czat

Co to jest czat wewnętrzny?

Wewnętrzny czat LiveAgent umożliwia łączenie się ze współpracownikami bez konieczności korzystania z aplikacji innych firm. Czat zespołowy umożliwia wysyłanie wiadomości tekstowych i załączników (obsługiwane są wszystkie popularne typy plików). Ponadto komunikacja jest widoczna tylko dla Ciebie i odbiorcy Twojej wiadomości.

Jak rozpocząć wewnętrzny czat?

Aby rozpocząć, znajdź agenta , z którym chcesz się skontaktować, w sekcji „Agenci online” na pulpicie nawigacyjnym. Kliknij zieloną (online) lub szarą (offline) kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Pamiętaj, że możesz wysyłać wiadomości, nawet gdy Twoi współpracownicy są offline (mogą je przeczytać później).

Alternatywnie możesz rozpocząć komunikację wewnętrzną bezpośrednio ze zgłoszenia lub z trwającego czatu. Proces jest taki sam. Po prostu kliknij zieloną kropkę i wybierz „Wyślij wiadomość błyskawiczną”. Gdy zaczniesz komunikację w ten sposób, czat będzie zawierał numer zgłoszenia, od którego rozpocząłeś rozmowę.

Przykład funkcji wewnętrznego czatu w miejscu pracy w LiveAgent
Jak rozpocząć wewnętrzny czat

Jakie inne funkcje obsługuje wewnętrzny czat?

Jeśli chcesz poprosić o pomoc, możesz skopiować i wkleić unikalny numer zgłoszenia do wewnętrznego czatu zespołu, który natychmiast utworzy łącze, które można kliknąć. Odbiorca Twojej wiadomości może kliknąć link i zostać natychmiast przekierowany do zgłoszenia.

Internal-chat-LiveAgent

Ile okien czatu obsługuje wewnętrzny czat?

Wewnętrzne okno czatu obsługuje wiele rozmów jednocześnie. Rozmiar okna można zmienić zgodnie z własnymi preferencjami i umieścić w dowolnym miejscu w interfejsie użytkownika LiveAgent.

Dlaczego warto korzystać z czatu wewnętrznego?

Korzyści:

  • Oszczędność czasu – brak potrzeby przełączania się między platformami
  • Buduje pozytywną kulturę organizacyjną
  • Poprawia pracę zespołową
  • Lepsza obsługa klienta

Gotowy, aby spróbować?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej. Nasza bezpłatna 14-dniowa wersja próbna oferuje pełną sprzedaż biletów, czat na żywo, funkcjonalność centrum obsługi telefonicznej i wiele więcej! Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Darmowa wersja próbna

Inne funkcje czatu na żywo:

Widok pisania w czasie rzeczywistym

Widok pisania w czasie rzeczywistym to w zasadzie podgląd wiadomości na czacie na żywo odwiedzającego. Został stworzony, aby pomóc Twoim agentom w szybszym rozwiązaniu problemu i poprawieniu obsługi klienta.

Pisanie w czasie rzeczywistym

Wbudowane śledzenie czatu

LiveAgent zapewnia bezpłatną wtyczkę, która umożliwia połączenie ważnych danych z czatu na żywo z Google Analytics. Dzięki temu możesz szybko przeanalizować ogólny wpływ obsługi klienta na czacie na żywo na konwersje.

Wbudowane śledzenie czatu

Przegląd czatów

Uzyskaj przegląd i szybko przeanalizuj aktualną sytuację na czacie na żywo dzięki funkcji przeglądu czatów . Na przykład możesz przeglądać: kraj odwiedzającego, gości w kolejce, czatujących goście, dostępnych agentów i nie tylko.

Chcesz wiedzieć więcej?

Odkryj wszystkie funkcje czatu na żywo – LiveAgent .

Zasoby bazy wiedzy:

Nie masz jeszcze dostosowanego przycisku czatu?

Oto przewodnik krok po kroku, jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent .

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo