Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Funkcje

Poznaj wszystkie funkcje LiveAgent, które są częścią złożonego wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej. Zebraliśmy i opisaliśmy je w jednym miejscu.

Kolekcje

Dostępne w

Odpowiednie dla

Kategoria

Lista funkcji
(1785)
  • System zgłoszeń

    Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

    Czytaj dalej
  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza

    Uniwersalna skrzynka odbiorcza

    Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent jest jak inteligentniejsza wersja skrzynki odbiorczej poczty e-mail. E-maile, czaty, rozmowy, powiadomienia z Facebooka i Twittera, posty na forum, sugestie.

  • Zgłoszenia

    Zgłoszenia

    LiveAgent automatycznie sortuje komunikację firmową na zgłoszenia.

  • hybrydowy system zgłoszeniowy

    Hybrydowy system zgłoszeniowy

    Obserwuj proces rozwiązywania problemu klienta poprzez różne kanały.

  • Automatyczna dystrybucja zgłoszeń

    Automatyczna dystrybucja zgłoszeń

    Zarządzaj automatycznie optymalnym obciążeniem swoich agentów.

  • Reguły

    Reguły

    Zautomatyzuj swoją pracę dzięki regułom czasu, akcji i SLA.

  • Przycisk "Do rozwiązania"

    Przycisk “Rozwiąż”

    Przycisk informuje o konieczności odpowiedzi na zgłoszenia SLA

  • Reguły czasowe

    Reguły czasowe

    Reguły czasowe działają w tle w interwałach (zwykle co minutę) i sprawdzają, czy warunki są spełnione. Jeśli wynik jest pozytywny, reguła jest wykonywana. Reguły czasowe są najczęściej używane do porządkowania zadań, wysyłania przypomnień e-mail, rozwiązywania zgłoszeń, które nie były aktywne od jakiegoś czasu, dodawania tagów itp.

  • Odpowiedzialność

    Odpowiedzialność

    Przypisuj i przesyłaj zgłoszenia między agentami i działami.

  • Dział

    Działy

    Dystrybucja zgłoszeń i agentów wsparcia do działów.

  • Śledzenie czasu

    Śledzenie czasu

    Łatwo śledź czas pracy agenta dla każdego zgłoszenia.

  • Tagi

    Tagi

    Użyj tagów, aby rozróżnić klientów i tematy zgłoszeń.

  • Umowa SLA

    Umowa SLA

    Umowa SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) to umowa mająca na celu osiągnięcie odpowiedniego poziomu jakości związanego z odpowiadaniem na zgłoszenia przez Twoich agentów. Zapewnia większą przejrzystość, gdy pojawiają się problemy.

  • Godziny pracy

    Godziny pracy

    Konfiguracja godziny pracy LiveAgent ustawia poziomy SLA tak, aby podejmowane były działania tylko w określonych okresach czasu z możliwością wykluczenia dni wolnych od pracy. Godziny pracy. Przykład. Twój helpdesk działa w standardowych godzinach od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku. Jeśli zgłoszenie zostanie odebrane o godzinie 16:00 w piątek, to o godzinie 9:00 w poniedziałek będzie mieć wiek 1 godziny roboczej.

  • Grupy kontaktów

    Grupy kontaktów

    Grupy kontaktów można tworzyć i dostosowywać do swoich potrzeb. Twórz grupy kontaktów zgodnie ze swoimi potrzebami i efektywniej zarządzaj działem pomocy. Grupy kontaktów pomagają w łatwym zarządzaniu i sortowaniu kontaktów biznesowych.

  • Kontakty

    Kontakty

    Przechowuj i zarządzaj wszystkimi istotnymi informacjami o klientach w LiveAgent.

  • Tickets internes

    Zgłoszenia wewnętrzne

    Twórz wewnętrzne notatki dla swoich kolegów w każdym zgłoszeniu

  • Agents

    Agenci

    Agenci zarządzają wszystkimi zapytaniami w Twoim dziale pomocy i odpowiadają na nie.

  • Champs de contact

    Pola kontaktowe

    Zbieraj i przechowuj informacje o swoich kontaktach lub firmach.

  • Entreprise

    Firmy

    Organizuj kontakty w firmy według potrzeb.

  • Champs de ticket

    Pola zgłoszeń

    Utwórz nieograniczoną liczbę pól zgłoszeń, aby przechowywać dodatkowe informacje.

  • Actions de masse

    Działania masowe

    LiveAgent nie jest wyjątkiem i dlatego obsługuje różnego rodzaju akcje masowe.

  • filtre SPAM

    Filtry antyspamowe

    Zwalczaj spam dzięki automatycznemu filtrowaniu spamu w swoim stanowisku pomocy.

  • Pause

    Pauza

    Wstrzymaj kierowanie zgłoszeń do siebie, robiąc sobie krótką przerwę.

  • Filtres

    Filtry

    Twórz filtry, aby łatwo sortować zgłoszenia.

  • Notas

    Notatki

    LiveAgent umożliwia dodawanie prywatnych notatek do zgłoszenia, które są widoczne tylko dla agentów. Umożliwia to wewnętrzne udostępnianie postępów lub rejestrowanie aktualizacji do wykorzystania w przyszłości.

  • Ticket entrant

    Scalanie zgłoszeń

    Połącz wiele zgłoszeń dotyczących tego samego wydania w jedno zgłoszenie.

  • Modèles de mail

    Szablony wiadomości e-mail

    Skonfiguruj szablony wiadomości e-mail dla klientów i agentów.

  • Connaissances client (CRM)

    Informacje o zgłoszeniach / klientach (CRM)

    Dodaj pola do każdego kontaktu, aby przechowywać niestandardowe dane.

  • Messages standardisés (Macros)

    Gotowe wiadomości (makra):

    Gotowe wiadomości mogą zaoszczędzić trochę czasu i możesz ich używać do pisania odpowiedzi. Pozwalają przyspieszyć Twoją odpowiedź, używając predefiniowanej sekwencji tekstu.

  • Réponses prédéfinies

    Predefiniowane odpowiedzi

    Twórz wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na często zadawane pytania i pytania ogólne.

  • Pièces jointes

    Załączniki

    LiveAgent oferuje opcję przeciągania i upuszczania plików (obrazów, muzyki, wideo, dokumentów) do zgłoszeń. Przeciągaj i upuszczaj pliki lub dołączaj je do czatów, zgłoszeń i e-maili.

  • Copy & Paste images

    Kopiowanie i wklejanie obrazów

    Kopiowanie i wklejanie obrazów wewnętrz Twoich zgłoszeń

  • Export tickets

    Eksport zgłoszeń

    Użyj tej funkcji, aby wyeksportować zgłoszenia do formatów PDF i HTML

  • Forwarding

    Przekazywanie poczty e-mail

    Przekazywanie wiadomości e-mail jest ważną rzeczą w przypadku każdego oprogramowania pomocy technicznej. Adres e-mail pomocy, który wygląda jak support@nazwa_domeny. Ladesk. Com zostanie Ci przypisany. Każdy e-mail wysłany na ten adres jest automatycznie konwertowany na zgłoszenie. Przekazywanie jest jednym z najłatwiejszych sposobów konfiguracji konta e-mail w LiveAgent.

  • Search & Replace

    Wyszukaj & Zamień

    Wyszukaj ciąg w każdej przychodzącej wiadomości i zamień go

  • Split tickets

    Zgłoszenia dzielone

    Jedno zgłoszenie obsługiwane przez wielu agentów jednocześnie.

  • Email notifications

    Powiadomienia e-mail

    Automatycznie otrzymuj powiadomienia e-mail o nowych zgłoszeniach.

  • slack icon

    Powiadomienia Slack

    LiveAgent ułatwia śledzenie zgłoszeń za pośrednictwem powiadomień Slack. Integracja LiveAgent ze Slackiem pozwala zobaczyć, co dzieje się z Twoimi zgłoszeniami, gdy zarządzasz biznesem na Slacku.

  • editeur WYSIWYG

    Edytor WYSIWYG

    Edytor WYSIWYG umożliwia wprowadzanie i formatowanie treści podczas pracy w widoku „co widzisz”. Korzystając z zaimplementowanego edytora wysiwyg, możesz w łatwy sposób edytować i stylizować treść e-maili, szablonów e-maili oraz artykułów bazy wiedzy.

  • Online ticket history (URL)

    Historia zgłoszeń online (adres URL)

    Dołącz link z pełną historią zgłoszeń do swoich e-maili.

  • Multiple ticket tabs

    Wiele zakładek zgłoszeń

    Pracuj na wielu zgłoszeniach jednocześnie i łatwo przełączaj się między nimi.

  • Agent collision detection

    Wykrywanie kolizji agentów

    Zapobiegaj pracy wielu agentów w tym samym zgłoszeniu.

  • Agent ranking

    Ranking agentów

    Otrzymuj oceny i identyfikuj trendy po każdej interakcji.

  • Formulaires de contact

    Formularz kontaktowy

    Korzystaj z wbudowanych formularzy kontaktowych, aby zapewnić dostępność klientom.

  • Galerie de formulaire de contact

    Galeria formularza kontaktowego

    Wybierz formularz kontaktowy dla swojej witryny z naszej gotowej galerii

  • GIF dans les tickets

    GIF-y w zgłoszeniach

    Ożyw statyczne rozmowy dzięki animowanym GIF-om.

  • Sons

    Dźwięki

    Dostosuj lub wyłącz dźwięk odtwarzany w LiveAgent.

  • Journal d'audit

    Dziennik audytu

    Użyj dzienników kontroli jako punktów odniesienia, jeśli zapytania ulegną eskalacji.

  • Tickets export

    Eksport zgłoszeń

    Eksportuj zgłoszeń do pliku CSV do pobrania.

  • Funkcje czatu na żywo

    Odkryj zaawansowane funkcje czatu na żywo, takie jak proaktywne zaproszenia do czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.

    Czytaj dalej
  • Real-time chat

    Czat w czasie rzeczywistym

    Rozmawiaj z klientami w czasie rzeczywistym i popraw współczynniki konwersji.

  • Invitaciones proactivas al chat

    Proaktywne zaproszenia do czatu

    Zaproś odwiedzających witrynę do czatu podczas przeglądania witryny.

  • Chat button

    Przycisk czatu

    Przycisk czatu LiveAgent jest w pełni konfigurowalny i łatwy do wdrożenia.

  • Galería de botones de chat

    Galeria przycisków czatu

    Wybierz spośród predefiniowanych pozycji i stylów przycisków czatu na żywo

  • Chat button animations

    Animacje przycisków czatu

    Animuj przyciski czatu, aby zaimponować odwiedzającym Twoją witrynę.

  • Galería de invitaciones al chat

    Galeria zaproszeń do czatu

    Wybierz spośród różnych dostosowywanych zaproszeń do czatu.

  • Chat window docking

    Dokowanie formularza kontaktowego

    Zadokuj okna czatu po lewej lub prawej stronie witryny.

  • Resumen de chats

    Przegląd czatów

    Sprawdź, które strony są przeglądane i jak długo.

  • Historique du chat

    Historia czatu

    Historia czatu jest dokładnie tym, co może być niezwykle przydatne w różnych sytuacjach. Możesz jej używać do sprawdzania poprzednich zapytań klientów, sprawdzania danych i informacji, wyszukiwania poprzednich rozwiązań problemu. Ograniczeniem jest tylko twoja kreatywność. Zobacz historię czatów i wszystkie aktualne rozmowy na jednym ekranie. Uzyskaj bezpośredni dostęp i filtruj komunikację na czacie zgodnie z własnymi preferencjami.

  • Usuarios online

    Odwiedzający online

    Monitoruj, kto przegląda Twoją witrynę i pod jakim adresem URL się znajduje.

  • Distribución de chats

    Dystrybucja czatu

    Rozpowszechniaj czaty za pomocą wielu opcji dystrybucji.

  • Vista de escritura en tiempo real

    Widok pisania w czasie rzeczywistym

    Zobacz, co piszą Twoi klienci, zanim klikną wyślij.

  • Chat Embedded Tracking

    Wbudowane śledzenie czatu

    Śledź wydarzenia sesji czatu na żywo w Google Analytics.

  • Longitud máxima de la cola

    Maksymalna długość kolejki

    Automatycznie ukryj przycisk czatu na żywo, jeśli zostanie osiągnięta maksymalna kolejka.

  • Internal chat

    Wewnętrzny czat

    Korzystaj z wewnętrznego komunikatora, aby rozmawiać z innymi agentami.

  • Current URL of live chat visitor

    Śledzenie odwiedzających witrynę

    Uzyskaj podgląd stron, na których znajdują się użytkownicy Twojej witryny w czasie rzeczywistym.

  • Call center

    Centrum obsługi połączeń przychodzących LiveAgent może służyć do obsługi dużej liczby połączeń przychodzących od klientów. Świetnie nadaje się do obsługi klienta przez telefon. Jednocześnie klienci mogą łączyć się z Tobą wieloma innymi kanałami

    Czytaj dalej
  • Video chat

    Połączenia wideo

    Czat wideo z klientami i współpracownikami.

  • IVR (Interactive Voice Response)

    IVR (Interaktywna odpowiedź głosowa)

    LiveAgent oferuje wszechstronne narzędzie do projektowania IVR online, w którym każdy może zaprojektować własne menu IVR. Interaktywna odpowiedź głosowa umożliwia kierowanie połączeń w oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej do odpowiednich działów lub agentów.

  • Telefon z dwoma strzałkami w różnych kierunkach pokazującymi przekierowanie połączenia do innego agenta

    Automatyczne oddzwanianie

    Daj swoim klientom możliwość automatycznego oddzwonienia.

  • Internal calls

    Połączenia wewnętrzne

    Zadzwoń do swoich współpracowników bezpośrednio w LiveAgent.

  • Call Transfers

    Przekazywanie połączeń

    Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, aż zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta. W przypadku transferów nadzorowanych dzwoniący jest zawieszany, a następnie nawiązywane jest nowe połączenie z żądanym agentem. Gdy agent odbierze połączenie, pierwsze połączenie jest zamykane.

  • Unlimited Call Recordings

    Nieograniczone nagrania rozmów

    Nagrywaj i przechowuj wszystkie rozmowy prowadzone przez LiveAgent.

  • Call Routing

    Przekierowanie połączeń

    LiveAgent automatycznie przekierowuje połączenia według priorytetów lub przypisuje je losowo. Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent automatycznie kieruje połączenia według priorytetów.

  • Supported call devices

    Obsługa urządzenia połączeń

    Kompatybilny zarówno z fizycznymi, jak i wirtualnymi urządzeniami do połączeń.

  • Softphones

    Telefony programowe

    LiveAgent oferuje możliwość łączenia się i korzystania z telefonów programowych. Telefony programowe komunikują się z dostawcą wymiany połączeń za pośrednictwem protokołu SIP (SIP Trunking). Połączenia są nadal obsługiwane, nagrywane i śledzone przez samego liveagenta. Softphone to opcjonalna aplikacja innej firmy, która współpracuje z centrum telefonicznym LiveAgent.

  • Funkcje pomocy w mediach społecznościowych

    Chcesz poprawić obsługę klienta w mediach społecznościowych? LiveAgent oferuje integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem i Viber.

    Czytaj dalej
  • Facebook

    Facebook

    Śledź i odpowiadaj na wszystkie posty, komentarze i prywatne wiadomości

  • Twitter

    Twitter

    Monitoruj wzmianki i tweety dotyczące Twojej marki i odpowiadaj na nie.

  • Instagram

    Instagram

    Odpowiadaj na komentarze i wzmianki na Instagramie za pomocą LiveAgent

  • Viber

    Viber

    Połącz Viber, aby rozmawiać z klientami i wysyłać wiadomości.

  • Raportowanie obsługi klienta

    Zacznij ulepszać swoje usługi już dziś, przeglądając nasze raporty obsługi klienta. Wygeneruj ponad 10 raportów, aby uzyskać pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta.

    Czytaj dalej
  • Analytics overview

    Omówienie Analytics

    Zobacz użycie, statystyki i oceń raporty skuteczności.

  • Performance report

    Raport wydajności

    Monitoruj wydajność swoich agentów pomocy technicznej.

  • Agent ranking overview

    Omówienie rankingu agentów

    Zobacz wydajność swojego agenta zgodnie z otrzymanymi ocenami.

  • Tag reports

    Raporty tagów

    Twórz raporty tagów według czasu, działu, kanału i agenta.

  • SLA Compliance report

    Raport zgodności SLA

    Twórz raporty SLA według czasu i działu.

  • SLA Log report

    Raport dziennika SLA

    Zobacz, jak dobrze zarządzasz wymaganiami SLA.

  • Agent availability

    Dostępność agenta

    Monitoruj dostępność swoich agentów

  • Informe del agente

    Raport agenta

    Twórz raporty o czasie pracy agentów.

  • Canal de informe

    Raport dotyczący kanałów

    Zobacz, które kanały są najczęściej używane do kontaktowania się z zespołem pomocy

  • Department report

    Raport działu

    Łatwo przeglądaj wyniki swojego działu.

  • Time report

    Raport dotyczący czasu

    Zobacz, ile czasu poświęcono na każde zgłoszenie.

  • Portal klienta

    Portal klienta pomaga Twojej firmie działać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przeczytaj o portalu klienta LiveAgent i jego funkcjach.

    Czytaj dalej
  • Base de connaissances

    Baza wiedzy

    Twórz artykuły w bazie wiedzy, fora lub tablice opinii.

  • Funkcje

    Wewnętrzna baza wiedzy

    Wewnętrzna baza wiedzy to zbiór artykułów, z których pracownicy mogą korzystać w celu rozwiązywania problemów i uczenia się nowych rzeczy.

  • Multi base de connaissances

    Multi baza wiedzy

    Utwórz wiele portali klientów dla wielu produktów.

  • éditeur  WYSIWYG pour articles

    Edytor WYSIWYG dla artykułów

    Z łatwością edytuj i stylizuj treść artykułów.

  • Pieces jointes dans articles

    Załączniki w artykułach

    Z łatwością dołączaj pliki do artykułów z bazy wiedzy.

  • Forum

    Forum

    Twórz fora i buduj społeczność online ze swoimi użytkownikami.

  • Feedback & Suggestions

    Opinia & Pomysły

    Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i opinii.

  • Widgets de busqueda

    Widżety wyszukiwania

    Widżety wyszukiwania umożliwiają odwiedzającym przeszukiwanie Twoich artykułów, forów i tablic sugestii bezpośrednio z Twojej witryny. Odwiedzający mogą na nie kliknąć, a na portalu klienta zostanie wyświetlona odpowiednia treść. Możesz mieć wiele widżetów wyszukiwania, które wyszukują tylko w niektórych kategoriach portalu klienta.

  • Grywalizacja w obsłudze klienta

    Spraw, aby codzienna praca agenta była przyjemniejsza i zmotywuj go do lepszych wyników dzięki grywalizacji.

    Czytaj dalej
  • Recompensas e medalha

    Nagrody i odznaki

    Rozdawaj odznaki i nagrody swoim najbardziej pracowitym agentom

  • Levels

    Poziomy

    Agenci osiągają poziomy w konkretnym czasie, rozwiązując zapytania.

  • Repères et Tableau des leaders

    Benchmarki i tabele wyników

    6 powodów, dla których Liveagent to idealne rozwiązanie dla posiadania benchmarków biznesowych, osobistych statystyk oraz informacji jak długo jesteś w trybie online, czy na jak wiele wiadomości zareagowali agenci. Porównuj się z innymi zespołami obsługi klienta.

  • Wielojęzyczność

    Pozwól pracownikom obsługi klienta używać LiveAgent w preferowanym przez nich języku. Przeczytaj i dowiedz się więcej.

    Czytaj dalej
  • Language adaptable widgets

    Widżety z możliwością dostosowania języka

    Skonfiguruj widżety czatu, kontaktów lub opinii w swoim języku.

  • Mobilne aplikacje pomocy technicznej

    Śledź, co dzieje się w biurze pomocy, nawet gdy jesteś z dala od laptopa. Przeczytaj więcej o aplikacjach na iOS i Androida.

    Czytaj dalej
  • Android

    Android

    LiveAgent oferuje natywną aplikację na Androida dla Twojego ulubionego urządzenia mobilnego, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta nawet w podróży. Pobierz bezpłatną aplikację Android LiveAgent, która pozwala pozostawać w kontakcie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę poza biurem.

  • iOS

    iOS

    LiveAgent oferuje natywną aplikację na iOS dla Twojego ulubionego urządzenia mobilnego, dzięki czemu możesz zapewnić obsługę klienta w podróży. Pobierz bezpłatną aplikację iOS LiveAgent.

  • Integracje

    LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wiele integracji w celu usprawnienia zadań w pracy. Dowiedz się więcej o wszystkich możliwych integracjach LiveAgent.

    Czytaj dalej
  • API

    API

    API to lista poleceń, które jedno oprogramowanie może wysyłać do drugiego. Dzięki API możesz ponownie połączyć wiele programów, narzędzi oraz zautomatyzować i wpłynąć na wiele zadań. Dwa różne programy mogą „komunikować się” bezpośrednio przez API.

  • Zapier

    Zapier

    Zapier pozwala na integrację wielu aplikacji, integracji i oprogramowania z LiveAgent. LiveAgent integruje się z wieloma z nich, aby upewnić się, że każdy znajdzie to, czego potrzebuje, aby usprawnić przepływ pracy.

  • E Mail Marketing

    Email marketing

    LiveAgent to właściwe narzędzie do marketingu e-mailowego z funkcjami, które go wspierają. Zapisz się do naszego newslettera. Otrzymuj jako pierwszy ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości.

  • Abrechnungsmanagement

    Zarządzanie płatnościami

    LiveAgent to oprogramowanie pomocy technicznej z wieloma funkcjami, które pozwalają zrobić więcej, niż myślisz.

  • E Commerce

    eCommerce

    LiveAgent może pomóc Ci przenieść Twoją witrynę e-commerce na wyższy poziom. Zmień odwiedzających witrynę w płacących klientów, udzielaj im porad i pomagaj im w podejmowaniu decyzji o zakupie Twoich produktów. Mocny i szybki widżet czatu na żywo LiveAgent jest najszybszym na rynku.

  • CRM

    CRM

    LiveAgent może przechowywać i organizować informacje i rekordy klientów. Może również pomóc w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami i zasobami. Funkcje CRM LiveAgent obejmują PipeDrive, SharpSpring lub Highrise.

  • CMS Feature

    CMS

    LiveAgent integruje się z WordPress, SquareSpace i Drupal. Przyciski czatu na żywo można umieścić na dowolnym obsługującym systemie CMS.

  • Projektmanagement

    Zarządzanie projektami

    Zintegruj narzędzia do zarządzania projektami z LiveAgent.

  • Zusammenabeitsmöglichkeiten

    Narzędzia do współpracy

    Zintegruj Slack, aby otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o nowych zgłoszeniach.

  • Migrations Plugins

    Wtyczki migracyjne

    Wtyczki migracyjne pomagają przenieść wszystkie dane z poprzedniego oprogramowania pomocy technicznej. Wystarczy je aktywować i postępować zgodnie z instrukcjami.

  • Bezpieczeństwo Help Desk

    Quality unit to firma stojąca za LiveAgent, w której dbamy o to, aby LiveAgent było tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Dowiedz się więcej o funkcjach zabezpieczeń LiveAgent.

    Czytaj dalej
  • Ban IP

    Blokada IP

    Zablokuj adresy IP odwiedzających, którzy są podatni na spam.

  • Vérification en 2 étapes

    Weryfikacja dwuetapowa

    Weryfikacja dwuetapowa (znana również jako uwierzytelnianie dwuskładnikowe) to opcjonalna funkcja, której zaleca się używać. Zwiększa bezpieczeństwo Twojego konta LiveAgent. Weryfikacja dwuetapowa może pomóc chronić nieznane osoby, nawet jeśli znają Twoje hasło.

  • Chiffrement HTTPS

    Szyfrowanie HTTPS

    Konta hostowane LiveAgent działają przez bezpieczne połączenie przy użyciu protokołu https. Bezpieczny protokół przesyłania hipertekstu (https) to bezpieczna wersja protokołu http. Jeśli masz samodzielną licencję LiveAgent, możesz przesłać własny certyfikat ssl.

  • wiele centrum danych

    Wiele centrów danych

    Firma odpowiedzialna za oprogramowanie LiveAgent zawsze tworzyła produkty zapewniające stabilność i bezpieczeństwo. Od początku naszej podróży w 2004 roku rozrośliśmy się do dziesiątek tysięcy zadowolonych klientów.

  • RODO

    RODO

    LiveAgent dba o prywatność, bezpieczeństwo, zgodność i przejrzystość. Takie podejście obejmuje wspieranie zgodności naszych klientów z wymogami UE w zakresie ochrony danych.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×

    Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

    Jesteśmy dostępni w wielu terminach

    Umów się na demo