Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Helpshift?

Helpshift jest świetnym narzędziem, ale nie każde świetne narzędzie jest dobre dla twojej firmy. Dlatego możesz szukać dobrej alternatywy dla Helpshift. Wypróbowałeś już LiveAgent?

LiveAgent jest najlepszym wielokanałowym oprogramowaniem pomocy technicznej dla firm każdej wielkości, czy branży. Zwiększ zaangażowanie swoich lientów, zbieraj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej i dowiedz się o naszym systemie ticetowania i innych doskonałych narzędziach i funkcjach.

4 korzyści z przeniesienia do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zwiększona satysfakcja

Zwiększ satysfakcję klienta z naszym czatem na żywo i innymi funkcjami na naszej stronie

Supervisor

Lepsze zaangażowanie klienta

Zaagażuj swoich klientów poprzez czynne fukcje

Web helpdesk icon

Lepszy komfort pracy

Wszystkie narzędzia są tutaj, żeby twoi agenci mogli je wykorzystywać dla lepszego komfortu pracy

Resolution time

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent nie zrujnuje twojego budżetu, ceny są sprawiedliwe i zbilansowane. Użyj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie.

increase availability

Alternatywa dla Helpshift, która cię nie zawiedzie

Helpshift jest po prostu wspaniały. Jednak jest powód, dla którego istnieje konkurencja i możesz chcieć zmienić oprogogramowanie na takie, które odpowiada ci bardziej. Dlatego jesteśmy tutaj, żeby powiedzieć ci o LiveAgent. 

LiveAgent oferuje ci najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu obsługi klienta. Mówimy o niezawodnym systemie ticetowania, super szybkiej funkcji czatu na żywo, bazie wiedzy, call center i nawet wsparciu mediów społecznościowych, takich jaFacebook messenger, Instagram czy nawet Viber. Wszystko jest wygodnie umieszczone na jednej tablicy, gdzie możesz śledzić wszystkie kanały. Zapewnianie znakomitego doświadczenia dla klienta nie mogło być lepsze z narzędziami w jednym miejscu.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent jest dumny mogąc zaoferować super szybki czat na żywo swoim klientom. Jest on najszybszy na rynku z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Teraz naprawdę możesz zapewnić błyskawiczną pomoc swoim klientom.

Czat na żywo może czynić cuda twojej obsłudze klienta. Zamień odwiedzających stronę w płacących klientów poprzez zamieszczenie zaproszenia do czatu na swojej stronie. Zobacz co piszą zanim wyślą za pomocą funkcji widoku pisania w rzeczywistym czasie. Zapewnij szybą pomoc i informacje, kiedy jest potrzeba.

Definition of customer engagement

Spójrz na nasz czat w akcji

Przekonaj się jak działa nasz czat i co możesz z nim robić w tym filmiku. 

Nie krępuj się przejrzeć nasz kanał na Youtubie i znajdź więcej filmików o narzędziach i funckcjach w naszym oprogramowaniu pomocy technicznej

Zyskaj satysfakcję z odpowiednim narzędziem wsparcia

W celu prowadzenia i pracowania w świetnym centrum kontaktowym oraz uzyskiwania dobrych opinii, musisz być usatysfakcjonowany swoim oprogramowaniem obsługi klienta. To oznacza posiadanie dobrego doświadczenia klienta poza podstawową funkcjonalnością.

LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i dążymy do zapewnienia kompletnego doświadczenia razem z naszym zestawem narzędzi. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać.Skontaktuj się z nami taką drogą, jaką chcesz. Wyślij nam email, zadzwoń do nas lub czatuj z nami. To twój wybór, a my zrobimy wszystko, by zapewnić ci najlepsze doświadczenie i rozwiązanie problemu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spójrz na wyniki naszego doświadczenia klienta

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co łączy Huwawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo