Szukasz alternatywy dla Helpshift?

Helpshift jest świetnym narzędziem, ale nie każde świetne narzędzie jest dobre dla twojej firmy. Dlatego możesz szukać dobrej alternatywy dla Helpshift. Wypróbowałeś już LiveAgent?

LiveAgent jest najlepszym wielokanałowym oprogramowaniem pomocy technicznej dla firm każdej wielkości, czy branży. Zwiększ zaangażowanie swoich lientów, zbieraj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej i dowiedz się o naszym systemie ticetowania i innych doskonałych narzędziach i funkcjach.

4 korzyści z przeniesienia do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zwiększona satysfakcja

Zwiększ satysfakcję klienta z naszym czatem na żywo i innymi funkcjami na naszej stronie

Supervisor

Lepsze zaangażowanie klienta

Zaagażuj swoich klientów poprzez czynne fukcje

Web helpdesk icon

Lepszy komfort pracy

Wszystkie narzędzia są tutaj, żeby twoi agenci mogli je wykorzystywać dla lepszego komfortu pracy

Resolution time

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent nie zrujnuje twojego budżetu, ceny są sprawiedliwe i zbilansowane. Użyj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie.

increase availability

Alternatywa dla Helpshift, która cię nie zawiedzie

Helpshift jest po prostu wspaniały. Jednak jest powód, dla którego istnieje konkurencja i możesz chcieć zmienić oprogogramowanie na takie, które odpowiada ci bardziej. Dlatego jesteśmy tutaj, żeby powiedzieć ci o LiveAgent. 

LiveAgent oferuje ci najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu obsługi klienta. Mówimy o niezawodnym systemie ticetowania, super szybkiej funkcji czatu na żywo, bazie wiedzy, call center i nawet wsparciu mediów społecznościowych, takich jaFacebook messenger, Instagram czy nawet Viber. Wszystko jest wygodnie umieszczone na jednej tablicy, gdzie możesz śledzić wszystkie kanały. Zapewnianie znakomitego doświadczenia dla klienta nie mogło być lepsze z narzędziami w jednym miejscu.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent jest dumny mogąc zaoferować super szybki czat na żywo swoim klientom. Jest on najszybszy na rynku z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Teraz naprawdę możesz zapewnić błyskawiczną pomoc swoim klientom.

Czat na żywo może czynić cuda twojej obsłudze klienta. Zamień odwiedzających stronę w płacących klientów poprzez zamieszczenie zaproszenia do czatu na swojej stronie. Zobacz co piszą zanim wyślą za pomocą funkcji widoku pisania w rzeczywistym czasie. Zapewnij szybą pomoc i informacje, kiedy jest potrzeba.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Spójrz na nasz czat w akcji

Przekonaj się jak działa nasz czat i co możesz z nim robić w tym filmiku. 

Nie krępuj się przejrzeć nasz kanał na Youtubie i znajdź więcej filmików o narzędziach i funckcjach w naszym oprogramowaniu pomocy technicznej

Zyskaj satysfakcję z odpowiednim narzędziem wsparcia

W celu prowadzenia i pracowania w świetnym centrum kontaktowym oraz uzyskiwania dobrych opinii, musisz być usatysfakcjonowany swoim oprogramowaniem obsługi klienta. To oznacza posiadanie dobrego doświadczenia klienta poza podstawową funkcjonalnością.

LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i dążymy do zapewnienia kompletnego doświadczenia razem z naszym zestawem narzędzi. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać.Skontaktuj się z nami taką drogą, jaką chcesz. Wyślij nam email, zadzwoń do nas lub czatuj z nami. To twój wybór, a my zrobimy wszystko, by zapewnić ci najlepsze doświadczenie i rozwiązanie problemu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spójrz na wyniki naszego doświadczenia klienta

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co łączy Huwawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helpshift
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Historia czatów jest łatwo dostępna wraz z bieżącymi rozmowami. Śledź poprzednie zapytania klientów lub wyszukuj informacje.

Historia czatu

"Narzędzie LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak rozmowy z klientami w czasie rzeczywistym, zarządzanie zgłoszeniami, obsługę czasu i więcej, aby pomóc firmom poprawić obsługę klienta."

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Widżet opinii to narzędzie używane na dowolnej stronie internetowej lub w aplikacji, w której przekazujesz swoją opinię na temat swoich doświadczeń.

Widżet opinii

LiveAgent oferuje wielokanałową obsługę klienta poprzez platformy społecznościowe, e-mail, czat, telefon, Facebook i Twitter. Zapewnia łatwy dostęp i treści dynamiczne.

Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Re:amaze to oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych z integracją Twittera, oferujące świetne funkcje. Ceny zaczynają się od 29 zł miesięcznie.

LiveAgent to ponad 175 funkcji, ponad 40 integracji i interfejs, dzięki którym usprawnisz swój przepływ pracy. Sprawdź nasze trzy płatne plany lub samodzielnie wybierz funkcje.

Szukasz alternatywy dla Drift?

Przejście na LiveAgent to alternatywa dla Drift - kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, z obsługą klienta przez człowieka i wysoką jakością wsparcia technicznego.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo