Szukasz alternatywy dla Helpshift?

Helpshift jest świetnym narzędziem, ale nie każde świetne narzędzie jest dobre dla twojej firmy. Dlatego możesz szukać dobrej alternatywy dla Helpshift. Wypróbowałeś już LiveAgent?

LiveAgent jest najlepszym wielokanałowym oprogramowaniem pomocy technicznej dla firm każdej wielkości, czy branży. Zwiększ zaangażowanie swoich lientów, zbieraj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej i dowiedz się o naszym systemie ticetowania i innych doskonałych narzędziach i funkcjach.

4 korzyści z przeniesienia do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zwiększona satysfakcja

Zwiększ satysfakcję klienta z naszym czatem na żywo i innymi funkcjami na naszej stronie

Supervisor

Lepsze zaangażowanie klienta

Zaagażuj swoich klientów poprzez czynne fukcje

Web helpdesk icon

Lepszy komfort pracy

Wszystkie narzędzia są tutaj, żeby twoi agenci mogli je wykorzystywać dla lepszego komfortu pracy

Resolution time

Oszczędzaj czas i pieniądze

LiveAgent nie zrujnuje twojego budżetu, ceny są sprawiedliwe i zbilansowane. Użyj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie.

increase availability

Alternatywa dla Helpshift, która cię nie zawiedzie

Helpshift jest po prostu wspaniały. Jednak jest powód, dla którego istnieje konkurencja i możesz chcieć zmienić oprogogramowanie na takie, które odpowiada ci bardziej. Dlatego jesteśmy tutaj, żeby powiedzieć ci o LiveAgent. 

LiveAgent oferuje ci najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu obsługi klienta. Mówimy o niezawodnym systemie ticetowania, super szybkiej funkcji czatu na żywo, bazie wiedzy, call center i nawet wsparciu mediów społecznościowych, takich jaFacebook messenger, Instagram czy nawet Viber. Wszystko jest wygodnie umieszczone na jednej tablicy, gdzie możesz śledzić wszystkie kanały. Zapewnianie znakomitego doświadczenia dla klienta nie mogło być lepsze z narzędziami w jednym miejscu.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Najszybszy czat na żywo

LiveAgent jest dumny mogąc zaoferować super szybki czat na żywo swoim klientom. Jest on najszybszy na rynku z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Teraz naprawdę możesz zapewnić błyskawiczną pomoc swoim klientom.

Czat na żywo może czynić cuda twojej obsłudze klienta. Zamień odwiedzających stronę w płacących klientów poprzez zamieszczenie zaproszenia do czatu na swojej stronie. Zobacz co piszą zanim wyślą za pomocą funkcji widoku pisania w rzeczywistym czasie. Zapewnij szybą pomoc i informacje, kiedy jest potrzeba.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Spójrz na nasz czat w akcji

Przekonaj się jak działa nasz czat i co możesz z nim robić w tym filmiku. 

Nie krępuj się przejrzeć nasz kanał na Youtubie i znajdź więcej filmików o narzędziach i funckcjach w naszym oprogramowaniu pomocy technicznej

Zyskaj satysfakcję z odpowiednim narzędziem wsparcia

W celu prowadzenia i pracowania w świetnym centrum kontaktowym oraz uzyskiwania dobrych opinii, musisz być usatysfakcjonowany swoim oprogramowaniem obsługi klienta. To oznacza posiadanie dobrego doświadczenia klienta poza podstawową funkcjonalnością.

LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i dążymy do zapewnienia kompletnego doświadczenia razem z naszym zestawem narzędzi. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać.Skontaktuj się z nami taką drogą, jaką chcesz. Wyślij nam email, zadzwoń do nas lub czatuj z nami. To twój wybór, a my zrobimy wszystko, by zapewnić ci najlepsze doświadczenie i rozwiązanie problemu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spójrz na wyniki naszego doświadczenia klienta

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co łączy Huwawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas do innego oprogramowania help desk

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Helpshift
    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

    Alternatywa dla Help Scout

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

    Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

    LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie, narzędzia do obsługi i bogate wsparcie. Jest alternatywą dla TeamSupport, Chaport, Samange i Extend.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x