Helpshift jest świetnym narzędziem, ale nie każde świetne narzędzie jest dobre dla twojej firmy. Dlatego możesz szukać dobrej alternatywy dla Helpshift. Wypróbowałeś już LiveAgent?
LiveAgent jest najlepszym wielokanałowym oprogramowaniem pomocy technicznej dla firm każdej wielkości, czy branży. Zwiększ zaangażowanie swoich lientów, zbieraj lepsze opinie i popraw swoją obsługę klienta z LiveAgent już dziś. Czytaj dalej i dowiedz się o naszym systemie ticetowania i innych doskonałych narzędziach i funkcjach.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zwiększ satysfakcję klienta z naszym czatem na żywo i innymi funkcjami na naszej stronie
Zaagażuj swoich klientów poprzez czynne fukcje
Wszystkie narzędzia są tutaj, żeby twoi agenci mogli je wykorzystywać dla lepszego komfortu pracy
LiveAgent nie zrujnuje twojego budżetu, ceny są sprawiedliwe i zbilansowane. Użyj tylko tego, czego potrzebujesz, by zapewniać wsparcie.
Helpshift jest po prostu wspaniały. Jednak jest powód, dla którego istnieje konkurencja i możesz chcieć zmienić oprogogramowanie na takie, które odpowiada ci bardziej. Dlatego jesteśmy tutaj, żeby powiedzieć ci o LiveAgent.
LiveAgent oferuje ci najlepsze narzędzia w jednym rozwiązaniu obsługi klienta. Mówimy o niezawodnym systemie ticetowania, super szybkiej funkcji czatu na żywo, bazie wiedzy, call center i nawet wsparciu mediów społecznościowych, takich jaFacebook messenger, Instagram czy nawet Viber. Wszystko jest wygodnie umieszczone na jednej tablicy, gdzie możesz śledzić wszystkie kanały. Zapewnianie znakomitego doświadczenia dla klienta nie mogło być lepsze z narzędziami w jednym miejscu.
LiveAgent jest dumny mogąc zaoferować super szybki czat na żywo swoim klientom. Jest on najszybszy na rynku z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Teraz naprawdę możesz zapewnić błyskawiczną pomoc swoim klientom.
Czat na żywo może czynić cuda twojej obsłudze klienta. Zamień odwiedzających stronę w płacących klientów poprzez zamieszczenie zaproszenia do czatu na swojej stronie. Zobacz co piszą zanim wyślą za pomocą funkcji widoku pisania w rzeczywistym czasie. Zapewnij szybą pomoc i informacje, kiedy jest potrzeba.
Przekonaj się jak działa nasz czat i co możesz z nim robić w tym filmiku.
Nie krępuj się przejrzeć nasz kanał na Youtubie i znajdź więcej filmików o narzędziach i funckcjach w naszym oprogramowaniu pomocy technicznej
W celu prowadzenia i pracowania w świetnym centrum kontaktowym oraz uzyskiwania dobrych opinii, musisz być usatysfakcjonowany swoim oprogramowaniem obsługi klienta. To oznacza posiadanie dobrego doświadczenia klienta poza podstawową funkcjonalnością.
LiveAgent oferuje wsparcie 24/7 wszystkim swoim klientom i dążymy do zapewnienia kompletnego doświadczenia razem z naszym zestawem narzędzi. Używamy tych samych narzędzi, co ty, więc wiesz, czego się spodziewać.Skontaktuj się z nami taką drogą, jaką chcesz. Wyślij nam email, zadzwoń do nas lub czatuj z nami. To twój wybór, a my zrobimy wszystko, by zapewnić ci najlepsze doświadczenie i rozwiązanie problemu.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz co łączy Huwawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Szukasz alternatywy dla Vision?
Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Szukasz alternatywy dla TeamSupport?
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, oferujące wsparcie na czacie, narzędzia do obsługi i bogate wsparcie. Jest alternatywą dla TeamSupport, Chaport, Samange i Extend.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach