Szukasz alternatywy do Helpshift? Wypróbuj LiveAgent dla wsparcia klienta lub pomocy technicznej. Błyskawicznie zobaczysz korzyści!
Przenieś swój zespół pomocy technicznej z Helpshift do LiveAgent lub już dziś rozpocznij bezpłatny okres próbny. To proste. Zarejestruj się, wprowadź swój login i możesz rozpoczynać swoją przygodę z LiveAgent.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Przenieś swoje profile administracyjne, agentów i kontakty klientów
Przeprowadź migrację zgłoszeń, w tym ciągów wiadomości, wiadomości agentów i innych powiązanych danych
Przenieś tagi
Przenieś opinie swoich klientów
Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem, jeśli robisz ją z nami. Nasz zespół wsparcia chętnie i bezpłatnie pomoże Ci w przenieść dane. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę, a my powiadomimy Cię o zakończeniu procesu migracji.
Przeprowadzimy migrację zgłoszeń, profili klientów i agentów, tagów i wszystkich informacji zwrotnych. Będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta i otrzymuj lepsze opinie dzięki LiveAgent
Wszystkie narzędzia, funkcje i integracje dla usprawnienia Twojej pracy
Zamień potencjalnych klientów w płacących klientów i oszczędzaj pieniądze dzięki naszym płatnym planom
Zrób więcej w krótszym czasie z naszymi narzędziami
Odpowiednie oprogramowanie do obsługi klienta musi posiadać wszystkie narzędzia potrzebne do zapewnienia najlepszego wsparcia. Popraw swój przepływ pracy dzięki świetnemu zestawowi narzędzi i zrób więcej dzięki LiveAgent.
LiveAgent zawiera niezawodny system obsługi zgłoszeń, który zawiera wszystkie Twoje e-maile, wiadomości i inne formy komunikacji dla doskonałej organizacji. Obejmuje również obsługę poczty e-mail, niestandardową bazę wiedzy, super szybki czat na żywo, call center, a nawet obsługę mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter czy Instagram. Dodaliśmy również Viber. Może sprawdzisz na własne oczy i przetestujesz LiveAgent?
Wiemy, że nasi klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Właśnie dlatego wprowadziliśmy całodobowe wsparcie LiveAgent.
Masz problem z ustawieniami, szablonem lub po prostu chcesz nas o coś zapytać? Połącz się z nami w dowolny sposób. Zadzwoń do nas, rozpocznij przeglądanie czatu w naszym centrum pomocy lub wyślij nam e-mail, gdy masz niestandardowy problem lub chcesz uzyskać dostęp do pewnych informacji.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Recenzja bazy wiedzy HelpCrunch
Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy HelpCrunch? Zapoznaj się z naszym artykułem, żeby przekonać się, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach