Migracja z Helpshift?

Szukasz alternatywy do Helpshift? Wypróbuj LiveAgent dla wsparcia klienta lub pomocy technicznej. Błyskawicznie zobaczysz korzyści!

Przenieś swój zespół pomocy technicznej z Helpshift do LiveAgent lub już dziś rozpocznij bezpłatny okres próbny. To proste. Zarejestruj się, wprowadź swój login i możesz rozpoczynać swoją przygodę z LiveAgent.

Jakie dane możesz przenieść z Helpshift?

Supervisor

Ludzie

Przenieś swoje profile administracyjne, agentów i kontakty klientów

Mail envelope

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, w tym ciągów wiadomości, wiadomości agentów i innych powiązanych danych

Tags - icon

Tagi

Przenieś tagi

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś opinie swoich klientów

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z Helpshift

Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem, jeśli robisz ją z nami. Nasz zespół wsparcia chętnie i bezpłatnie pomoże Ci w przenieść dane. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę, a my powiadomimy Cię o zakończeniu procesu migracji.

Przeprowadzimy migrację zgłoszeń, profili klientów i agentów, tagów i wszystkich informacji zwrotnych. Będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności.

4 korzyści z przeniesienia do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetna obsługa klienta

Zapewnij doskonałą obsługę klienta i otrzymuj lepsze opinie dzięki LiveAgent

Service desk

W pełni funkcjonalne narzędzie pomocy technicznej

Wszystkie narzędzia, funkcje i integracje dla usprawnienia Twojej pracy

Reports

Oszczędzaj i zarabiaj więcej

Zamień potencjalnych klientów w płacących klientów i oszczędzaj pieniądze dzięki naszym płatnym planom

On time resolution

Ulepsz przepływ pracy

Zrób więcej w krótszym czasie z naszymi narzędziami

Poznaj nasze narzędzia i funkcje

Odpowiednie oprogramowanie do obsługi klienta musi posiadać wszystkie narzędzia potrzebne do zapewnienia najlepszego wsparcia. Popraw swój przepływ pracy dzięki świetnemu zestawowi narzędzi i zrób więcej dzięki LiveAgent.

LiveAgent zawiera niezawodny system obsługi zgłoszeń, który zawiera wszystkie Twoje e-maile, wiadomości i inne formy komunikacji dla doskonałej organizacji. Obejmuje również obsługę poczty e-mail, niestandardową bazę wiedzy, super szybki czat na żywo, call center, a nawet obsługę mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter czy Instagram. Dodaliśmy również Viber. Może sprawdzisz na własne oczy i przetestujesz LiveAgent?

liveagent tools

Narzędzia LiveAgent

get inspired

Doskonała obsługa klienta

Wiemy, że nasi klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Właśnie dlatego wprowadziliśmy całodobowe wsparcie LiveAgent.

Masz problem z ustawieniami, szablonem lub po prostu chcesz nas o coś zapytać? Połącz się z nami w dowolny sposób. Zadzwoń do nas, rozpocznij przeglądanie czatu w naszym centrum pomocy lub wyślij nam e-mail, gdy masz niestandardowy problem lub chcesz uzyskać dostęp do pewnych informacji.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Migracja z innego oprogramowania help desk?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

[migracje]
Related Articles to Migracja z Helpshift
LiveAgent posiada ponad 175 funkcji, wysoko zintegrowaną obsługę klienta i wyjątkową cenę. Zobacz, dlaczego warto zamienić HelpCrunch na LiveAgent.

Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?

LiveAgent jest platformą, którą wiele firm wybiera zamiast ZenDesk. Użytkownicy chwalą niską cenę, zaawansowaną automatyzację, łatwość obsługi i wsparcie. System oferuje funkcje takie jak formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych oraz integrację z sieciami społecznościowymi, a także obsługę arkuszy kalkulacyjnych w e-mailach. Użytkownicy podkreślają stabilność działania na platformach mobilnych i możliwość łączenia się z wieloma aliasami e-mailowymi.

Chcesz przenieść się z Olark do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 w zapewnianiu światowej klasy wsparcia.

Przenosisz się z Olark?

LiveAgent to narzędzie, które pomaga firmom w zapewnieniu lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia klientów. Wiele firm, takich jak Covomo, HEWO Internetmarketing i XperienceHR z niego korzysta i zgłaszają zadowolenie z wzrostu satysfakcji klientów i sprzedaży. LiveAgent oferuje łatwowidziane funkcje raportowania i umożliwia komunikację poprzez różne kanały. Koreluje się to z oszczędnością czasu i wysiłku przy obsłudze zgłoszeń klientów. Jest to opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych.

Wsparcie przez czat zapewnia oprogramowanie do czatu na żywo. LiveAgent zapewnia obsługę czatu online dla swoich klientów. Przedstawiciel klienta jest gotowy do pomocy.

Wsparcie przez czat

Czat serwisowy jest ważnym narzędziem w obsłudze klientów. Zaleca się stosowanie poprawnej gramatyki i osobistego podejścia do klienta, a także integrowanie aplikacji z oprogramowaniem pomocy technicznej. LiveAgent oferuje wiele funkcji i integracji, w tym platformę do zgłaszania problemów i wsparcie techniczne. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni.

Chcesz przenieść swoje dane z Helprace do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przeniesienie z Helprace?

LiveAgent jest narzędziem do komunikacji z klientami, które oferuje lepszą, szybszą i dokładniejszą obsługę. Pomaga on w osiągnięciu wzrostu satysfakcji klientów i sprzedaży, a użytkownicy wyrażają pozytywne opinie na jego temat. Narzędzie to umożliwia reakcję na zgłoszenia klientów, statystyczne śledzenie ich potrzeb i zapewnienie pomocy w czasie rzeczywistym. Jego łatwość w obsłudze i funkcjonalność sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się biznesów internetowych.

Helpchat to funkcja, która daje klientom i odwiedzającym możliwość dotarcia do przedstawicieli klienta. Mogą do nich dotrzeć w każdej chwili.

Pomoc na czacie

Wszystkie helpchaty powinny oferować funkcje takie jak czas rzeczywisty, możliwość wysyłania gotowych odpowiedzi, przesyłanie plików i obrazów oraz dostosowanie czatu do marki. Każda firma powinna mieć helpchat, jako kluczowy kanał komunikacji i wpływ na decyzje klientów.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

LiveAgent oferuje pomoc na czacie, która umożliwia klientom dotarcie do przedstawicieli firmy w każdej chwili. Istnieją zasady obsługi czatu, takie jak poprawna gramatyka i szybka odpowiedź. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną swojego oprogramowania Helpdesk dla branży marketingowej i telekomunikacyjnej bez wymaganej karty kredytowej. Oprogramowanie LiveAgent umożliwia łatwe tworzenie baz wiedzy i dokumentacji wspierającej z możliwością samodzielnego korzystania przez klientów. Czat na żywo to skuteczne narzędzie pomocy technicznej dla firm.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo