Wersja próbna

Migracja z Helpshift?

Szukasz alternatywy do Helpshift? Wypróbuj LiveAgent dla wsparcia klienta lub pomocy technicznej. Błyskawicznie zobaczysz korzyści!

Przenieś swój zespół pomocy technicznej z Helpshift do LiveAgent lub już dziś rozpocznij bezpłatny okres próbny. To proste. Zarejestruj się, wprowadź swój login i możesz rozpoczynać swoją przygodę z LiveAgent.

Jakie dane możesz przenieść z Helpshift?

Nadzorca

Ludzie

Przenieś swoje profile administracyjne, agentów i kontakty klientów

Zgłoszenie serwisowe

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, w tym ciągów wiadomości, wiadomości agentów i innych powiązanych danych

Tagi

Tagi

Przenieś tagi

klient opinia satysfakcja nagrody

Opinie

Przenieś opinie swoich klientów

Maksymalny czas w kolejce

Bezpłatna migracja z Helpshift

Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem, jeśli robisz ją z nami. Nasz zespół wsparcia chętnie i bezpłatnie pomoże Ci w przenieść dane. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę, a my powiadomimy Cię o zakończeniu procesu migracji.

Przeprowadzimy migrację zgłoszeń, profili klientów i agentów, tagów i wszystkich informacji zwrotnych. Będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz do prowadzenia działalności.

4 korzyści z przeniesienia do LiveAgent

Wyniki prognozy satysfakcji

Świetna obsługa klienta

Zapewnij doskonałą obsługę klienta i otrzymuj lepsze opinie dzięki LiveAgent

Service desk

W pełni funkcjonalne narzędzie pomocy technicznej

Wszystkie narzędzia, funkcje i integracje dla usprawnienia Twojej pracy

Raporty

Oszczędzaj i zarabiaj więcej

Zamień potencjalnych klientów w płacących klientów i oszczędzaj pieniądze dzięki naszym płatnym planom

Rozwiązania na czas

Ulepsz przepływ pracy

Zrób więcej w krótszym czasie z naszymi narzędziami

Poznaj nasze narzędzia i funkcje

Odpowiednie oprogramowanie do obsługi klienta musi posiadać wszystkie narzędzia potrzebne do zapewnienia najlepszego wsparcia. Popraw swój przepływ pracy dzięki świetnemu zestawowi narzędzi i zrób więcej dzięki LiveAgent.

LiveAgent zawiera niezawodny system obsługi zgłoszeń, który zawiera wszystkie Twoje e-maile, wiadomości i inne formy komunikacji dla doskonałej organizacji. Obejmuje również obsługę poczty e-mail, niestandardową bazę wiedzy, super szybki czat na żywo, call center, a nawet obsługę mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter czy Instagram. Dodaliśmy również Viber. Może sprawdzisz na własne oczy i przetestujesz LiveAgent?

narzędzia liveagent

Narzędzia LiveAgent

 

Customer-support-LiveAgent-All-tickets

 

customer-communication-LiveAgent-customize-chat-window

Create customer forum - LiveAgent

 

 

call-center-overview-liveagent

zainspiruj się

Doskonała obsługa klienta

Wiemy, że nasi klienci oczekują obsługi na najwyższym poziomie. Właśnie dlatego wprowadziliśmy całodobowe wsparcie LiveAgent.

Masz problem z ustawieniami, szablonem lub po prostu chcesz nas o coś zapytać? Połącz się z nami w dowolny sposób. Zadzwoń do nas, rozpocznij przeglądanie czatu w naszym centrum pomocy lub wyślij nam e-mail, gdy masz niestandardowy problem lub chcesz uzyskać dostęp do pewnych informacji.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Migracja z innego oprogramowania help desk?

[migracje]

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.