Intercom to świetne oprogramowanie, które zapewnia platformę do komunikacji biznesowej. Interkom wykorzystuje chatboty i czat na żywo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent.
Odkryj naszą elegancką uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 funkcjami pomocy technicznej i ponad 40 integracjami. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta.
Przenieś się z Intercom do LiveAgent w ciągu kilku mnut. Oferujemy wspomaganą migrację z Intercom, która zaimportuje wszystkie dane do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.
Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.
Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.
Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.
Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej. Intercom oferuje trzy różne pakiety podstawowe i funkcje dodatkowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Intercomu, rozważ LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień zgłoszeń, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej!
Sprawdź statystyki, raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.
Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.
Szybki widżet do czatu to dobry wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać więcej klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce były barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Intercom. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.
Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu do Intercom na podstawie opinii klientów na Capterra
Sprawdź, co inni klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent zebrał ponad 2800 recenzji na różnych rynkach oprogramowania, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami pomocy technicznej? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.