Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

Intercom to świetne oprogramowanie, które zapewnia platformę do komunikacji biznesowej. Interkom wykorzystuje chatboty i czat na żywo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent.

Odkryj naszą elegancką uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 funkcjami pomocy technicznej i ponad 40 integracjami. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta. 

Przenieś się z Intercom do LiveAgent w ciągu kilku mnut. Oferujemy wspomaganą migrację z Intercom, która zaimportuje wszystkie dane do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.

live chat increases sales - icon

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

signup bonus - icon

Bardziej opłacalny

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

social notifications - illustration

Najlepsza alternatywa dla Intercom

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej. Intercom oferuje trzy różne pakiety podstawowe i funkcje dodatkowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Intercomu, rozważ LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień zgłoszeń, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej!

Podsumowanie Twojej obsługi klienta

Sprawdź statystyki, raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet do czatu to dobry wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać więcej klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce były barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.

Dlaczego godzić się na mniej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Intercom. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

man and woman receiving awards

Porównanie LiveAgent i Intercom

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu do Intercom na podstawie opinii klientów na Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Stan na 13.01.2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako preferowaną alternatywę dla interkomu

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Sprawdź, co inni klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent zebrał ponad 2800 recenzji na różnych rynkach oprogramowania, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo