Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

Intercom to świetne oprogramowanie, które zapewnia platformę do komunikacji biznesowej. Interkom wykorzystuje chatboty i czat na żywo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent.

Odkryj naszą elegancką uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 funkcjami pomocy technicznej i ponad 40 integracjami. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta. 

Przenieś się z Intercom do LiveAgent w ciągu kilku mnut. Oferujemy wspomaganą migrację z Intercom, która zaimportuje wszystkie dane do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.

live chat increase sales

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

signup bonus

Bardziej opłacalny

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Integrations pricing

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

undraw social notifications ro8o

Najlepsza alternatywa dla Intercom

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej. Intercom oferuje trzy różne pakiety podstawowe i funkcje dodatkowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Intercomu, rozważ LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień zgłoszeń, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej!

Podsumowanie Twojej obsługi klienta

Sprawdź statystyki, raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

analytics reporting customer support tool

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet do czatu to dobry wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać więcej klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

Startup Job
undraw connected world wuay

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce były barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.

Dlaczego godzić się na mniej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Intercom. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

man and woman receiving awards

Porównanie LiveAgent i Intercom

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu do Intercom na podstawie opinii klientów na Capterra

intercom vs liveagent capterra
Stan na 13.01.2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako preferowaną alternatywę dla interkomu

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Sprawdź, co inni klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent zebrał ponad 2800 recenzji na różnych rynkach oprogramowania, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo