Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

Intercom to świetne oprogramowanie, które zapewnia platformę do komunikacji biznesowej. Interkom wykorzystuje chatboty i czat na żywo. Jeśli jednak szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent.

Odkryj naszą elegancką uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 funkcjami pomocy technicznej i ponad 40 integracjami. Dzięki LiveAgent zobaczysz, że świetne oprogramowanie wiąże się z doskonałą obsługą klienta. 

Przenieś się z Intercom do LiveAgent w ciągu kilku mnut. Oferujemy wspomaganą migrację z Intercom, która zaimportuje wszystkie dane do LiveAgent. To nic nie kosztuje i zajmuje tylko 5 minut.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Dowiedz się, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatyw

Increased customer satisfaction and loyalty

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.

live chat increases sales - icon

Zwiększona produktywność

Skróć czas pracy swoich agentów i obsługuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

signup bonus - icon

Bardziej opłacalny

Oszczędź pieniądze! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami pomocy technicznej.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Dzięki ponad 175 funkcjom pomocy technicznej zapewnienie wsparcia będzie dziecinnie proste.

social notifications - illustration

Najlepsza alternatywa dla Intercom

Uzyskanie najlepszego stosunku jakości do ceny jest kluczowe, gdy szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej. Intercom oferuje trzy różne pakiety podstawowe i funkcje dodatkowe. LiveAgent oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, a także funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi. Jeśli szukasz w pełni funkcjonalnej alternatywy dla Intercomu, rozważ LiveAgent. Mamy hybrydowy strumień zgłoszeń, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej!

Podsumowanie Twojej obsługi klienta

Sprawdź statystyki, raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Najszybszy widget czatu

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, a szybkość jest dla Ciebie ważna, LiveAgent może być tym, czego szukasz. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy.

Szybki widżet do czatu to dobry wybór, jeśli chcesz skutecznie pozyskać więcej klientów. Według raportu eMarketer 35% odwiedzających witrynę dokonało zakupu online po skorzystaniu z czatu na żywo. 

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Jesteśmy wielojęzyczni

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce były barierą między Tobą a Twoimi klientami. Jesteśmy z Tobą.

Dlaczego godzić się na mniej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego jest świetną alternatywą dla Intercom. LiveAgent oszczędza czas i pieniądze, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – budowaniu znaczących relacji z klientami.

man and woman receiving awards

Porównanie LiveAgent i Intercom

Sprawdź, jak wypadamy w porównaniu do Intercom na podstawie opinii klientów na Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Stan na 13.01.2020

Zobacz, dlaczego nasi klienci wybrali LiveAgent jako preferowaną alternatywę dla interkomu

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Sprawdź, co inni klienci mówią o LiveAgent. LiveAgent zebrał ponad 2800 recenzji na różnych rynkach oprogramowania, takich jak Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Related Articles to Alternatywa dla Intercom
Szukasz alternatywy dla Novocall? Właśnie udało Ci się ją znaleźć! Poznaj kluczowe funkcje i możliwości LiveAgent.

Szukasz alternatywy dla Novocall?

LiveAgent jest uważany za najlepsze narzędzie wsparcia przez użytkowników, którzy z niego korzystają. Jest to idealna opcja dla małych firm, oferująca doskonałą jakość w stosunku do ceny, łatwość obsługi oraz świetną obsługę i pomoc we wdrożeniu. Według użytkowników, LiveAgent przewyższa inne systemy pomocy technicznej pod względem ceny, funkcji, obsługi klienta i funkcji mobilnych. Bez względu na wcześniejsze doświadczenia, firmy decydują się na przesiadkę na LiveAgent ze względu na funkcjonalność, stabilność działania, łatwość integracji i pozytywne opinie użytkowników.

Wypróbuj bardziej osobisty sposób komunikowania się z klientami. Wypróbuj rozmowę wideo LiveAgent. Potrzebujesz tylko swojego konta LiveAgent. Przeczytaj więcej na ten temat.

Przekierowanie połączeń

Tekst opisuje funkcjonalność narzędzia do obsługi klienta LiveAgent. Narzędzie to umożliwia przekierowywanie połączeń na urządzenia osobiste i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna na 7 lub 30 dni.

Oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak proaktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.

Usprawnij komunikację z klientami poprzeż rozmowy wychodzące

LiveAgent oferuje szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących za pomocą kilku kliknięć. Jest to szczególnie przydatne dla zespołów sprzedaży B2B. Dzięki oprogramowaniu CRM, agenci mają łatwy dostęp do szczegółowych informacji o klientach, takich jak dane osobowe, poprzednie zakupy i historia usług, co umożliwia skuteczne oferowanie lub sprzedawanie krzyżowe produktów w odpowiednim momencie.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.

Intercom Alternatywa

Intercom Alternatywa

LiveAgent oferuje wiele funkcji, które umożliwiają szybszą i bardziej efektywną obsługę klientów. Posiada ponad 175 funkcji dla help desk oraz system zgłoszeń, czat na żywo i call center. Oferuje również portal do samoobsługi, integracje z Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Vibrem i WhatsAppem, bazę wiedzy oraz forum dla klientów. Dodatkowo, LiveAgent posiada funkcję automatyzacji i reguł, które pomagają w eliminacji powtarzających się zadań.

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

Hubspot Service Hub Alternatywa 2

LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HubSpot Service Hub na rynku. To bogate w funkcje oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększy produktywność Twojego zespołu wsparcia, zwiększy zadowolenie klientów i jednocześnie pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze. Nie wymagamy karty kredytowej, a użytkowanie jest łatwe i proste. Zarejestruj się na darmowe konto i dołącz do ponad 15 000 firm i 15 milionów użytkowników końcowych na całym świecie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo