Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Usprawnij swoją obsługę klienta z właściwym oprogramowaniem i dostań więcej niż tylko program do czatu. LiveAgent oferuje potężne narzędzia i masę użytecznych funkcji aby ułatwić Ci życie oraz integracje, by jeszcze bardziej usprawnić przebieg Twojej pracy. Tysiące firm z całego świata przeszło do LiveAgent i udoskonaliło swoją obsługę klienta z naszą pomocą.

Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego nasze narzędzie do czatu jest najlepsze i dlaczego robimy to lepiej niż LivePerson. Zobacz w jaki sposób możesz zapewnić lepsze doświadczenie klientom dzięki doskonalszemu zestawowi narzędzi. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś lub kontynuuj czytanie i dowiedz się więcej.

Definition of customer engagement

Najszybsza wtyczka do czatu na żywo

Dobra alternatywa do LivePerson powinna zawierać lepszy czat na żywo. Pracowaliśmy ciężko aby sprawić by nasz live chat był bez skazy. Dzięki temu oferujemy naszym klientom najszybszy czat na żywo, który wyświetla się zaledwie w 2,5 sekundy.

Czat na żywo jest wypchany użytecznymi funkcjami, takimi jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym, aktywne zaproszenia do czatu i monitoring strony internetowej, aby oferowanie pomocy było bardziej angażujące i efektywne. Zapewniaj wyśmienitą obsługę klienta i sprzedawaj więcej z najszybszą wtyczką do czatu na żywo dostępną na rynku. Zwiększ konwersję sprzedaży, pozyskiwanie leadów, doświadczenia z czatem i ulepsz swoje relacje z klientami. Porównaj nas do LivePerson z pomocą poniższego wideo.

Zobacz jak wygląda nasz czat

Mówienie o tym nie wystarczy. Może zechciałbyś zobaczyć nasz czat na żywo w akcji? Dzięki temu wideo możesz dowiedzieć się jak łatwo i bezproblemowo Twoi klienci mogą się z Tobą połączyć. Wideo to pokazuje nasz live chat zarówno z perspektywy klienta jak i agenta.

Zobacz więc sam, sprawdź czy Ci odpowiada, zrób własne porównanie i oceń czy robimy to lepiej niż LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wypróbuj już teraz!

Śmiało, wypróbuj LiveAgent za darmo lub zapoznaj się z naszymi płatnymi planami i zdobądź więcej informacji o cenach dostępnych narzędzi, funkcji i integracji.

Korzyści z używania LiveAgent

Poniżej przedstawiamy 4 kluczowe korzyści które sprawiają że LiveAgent jest lepszy niż LivePerson.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Czas to pieniądz, dlaczego więc nie oszczędzać obu? Czat na żywo od LiveAgent jest najszybszy na rynku, a to oznacza szybszy czas odpowiedzi dla Twoich klientów.

Voice of customer

Zwiększ zaangażowanie klientów

Funkcje czatu na żywo takie jak aktywne zaproszenia do czatu mogą wielokrotnie ulepszyć zaangażowanie klienta i zwiększyć sprzedaż.

Satisfaction prediction scores

Zwiększ satysfakcję

Otrzymywanie nienagannych opinii można uzyskać dzięki wspaniałym ludziom i dobremu oprogramowaniu. Zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwym narzędziom.

Service desk

Zwiększ wydajność

Dokonuj więcej pracując mniej dzięki rozwiązaniom dla obsługi klienta które działają tak jak powinny. Funkcje LiveAgent są Ci dostępny kiedykolwiek ich potrzebujesz.

increase availability

Załatwiaj sprawy dzięki właściwym narzędziom

Wiemy że LivePerson, był dobry ze swoimi narzędziami. Ale tutaj przedstawiamy naszą ofertę. Czat na żywo i pomoc którą oferuje to tylko jedna z dostępnych opcji niezbędnych by zapewnić obsługę klienta. Czy chciałbyś mieć dostęp do e-maili, call center, bazy wiedzy, a także do kanałów mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook Messenger czy Viber?

Nie ma sprawy. Możesz mieć to wszystko z odpowiednim planem i właściwie łączyć się ze swoimi klientami lub potencjalnymi kupcami poprzez Twoje i ich ulubione kanały. Wszystko jest załatwiane dzięki niezawodnemu systemowi ticketowemu, dzięki któremu możesz śledzić każdy aspekt sprawy. LiveAgent jest zawsze dostępny i gotowy kiedykolwiek go potrzebujesz, niezależnie od tego czy jesteś częścią działu sprzedaży czy agentem obsługi klienta.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Funkcje i integracje dla lepszego przebiegu pracy

Chatbot może być świetnym narzędziem, ale nic nie zastąpi kontaktu ludzkiego… chatbot… chatbot… chatbot… wiadomo, może się zawiesić albo pomylić, pomimo tego że technologia staje się lepsza każdego dnia. Rozumiemy że nowoczesny program do obsługi klienta nie może działać tylko tak jak kanał do konwersacji. Powinien oferować agentów z krwi i kości zapewniając coś więcej niż tylko rozmowy za pomocą wiadomości.

Automatyzacja, auto odpowiedzi, czat wideo, Slack, analiza czatu… istnieje mnóstwo funkcji i integracji które LiveAgent może zaoferować Twoim agentom by usprawnić ich pracę. LiveAgent może być łatwo dopasowany do spersonalizowanego doświadczenia za pomocą wielu integracji i pomóc w zapewnieniu lepszej komunikacji oraz w spełnieniu oczekiwań klientów.

Call routing time
get inspired

Dbamy o zadowolenie naszych klientów

Oprogramowanie do obsługi klienta jest stworzone by ułatwiać życie klientom i my o tym wiemy. Firma która tworzy takie oprogramowanie powinna świecić przykładem, używać swoich własnych narzędzi i zapewniać wyśmienitą obsługę swoim własnym klientom. Dlatego robimy co w naszej mocy by nasi klienci byli zadowoleni i budować miedzy nami lojalność.

Oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jako część naszej umowy. Skontaktuj się z nami kiedykolwiek potrzebujesz, a my zawsze będziemy czekali z pomocną dłonią. Czy chciałbyś zostać zadowolonym klientem LiveAgent? Kliknij poniżej!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzje

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, która pozwala nam zapewniać wyjątkową obsługę naszym klientom.

black Slido logo

Co nasi klienci mówią o nas

Uzyskaj więcej za rozsądną cenę

Jednym z naszych największych priorytetów jest oferowanie rozwiązań mieszczących się w Twoim budżecie, więc nasze ceny są do tego dopasowane. Nasze plany zaczynają się od zaledwie €15. Oczywiście wiemy że lepiej jest najpierw wypróbować produkt przed jego zakupem. Dlatego też możesz rozpocząć nasz darmowy 14-dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań.

Więc, czy podobamy Ci się do tej pory bardziej niż LivePerson? Jeśli chciałbyś nas wypróbować, kliknij poniżej i daj nam znać. I nie krępuj się i skontaktuj się z nami w razie pytań. Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć u dołu strony.

offer compensations

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innym oprogramowaniem

Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami programowymi? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa LivePerson
    LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

    Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

    Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.

    Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

    Załączniki w artykułach

    Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

    Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

    LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x