Usprawnij swoją obsługę klienta z właściwym oprogramowaniem i dostań więcej niż tylko program do czatu. LiveAgent oferuje potężne narzędzia i masę użytecznych funkcji aby ułatwić Ci życie oraz integracje, by jeszcze bardziej usprawnić przebieg Twojej pracy. Tysiące firm z całego świata przeszło do LiveAgent i udoskonaliło swoją obsługę klienta z naszą pomocą.
Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego nasze narzędzie do czatu jest najlepsze i dlaczego robimy to lepiej niż LivePerson. Zobacz w jaki sposób możesz zapewnić lepsze doświadczenie klientom dzięki doskonalszemu zestawowi narzędzi. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś lub kontynuuj czytanie i dowiedz się więcej.
Dobra alternatywa do LivePerson powinna zawierać lepszy czat na żywo. Pracowaliśmy ciężko aby sprawić by nasz live chat był bez skazy. Dzięki temu oferujemy naszym klientom najszybszy czat na żywo, który wyświetla się zaledwie w 2,5 sekundy.
Czat na żywo jest wypchany użytecznymi funkcjami, takimi jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym, aktywne zaproszenia do czatu i monitoring strony internetowej, aby oferowanie pomocy było bardziej angażujące i efektywne. Zapewniaj wyśmienitą obsługę klienta i sprzedawaj więcej z najszybszą wtyczką do czatu na żywo dostępną na rynku. Zwiększ konwersję sprzedaży, pozyskiwanie leadów, doświadczenia z czatem i ulepsz swoje relacje z klientami. Porównaj nas do LivePerson z pomocą poniższego wideo.
Mówienie o tym nie wystarczy. Może zechciałbyś zobaczyć nasz czat na żywo w akcji? Dzięki temu wideo możesz dowiedzieć się jak łatwo i bezproblemowo Twoi klienci mogą się z Tobą połączyć. Wideo to pokazuje nasz live chat zarówno z perspektywy klienta jak i agenta.
Zobacz więc sam, sprawdź czy Ci odpowiada, zrób własne porównanie i oceń czy robimy to lepiej niż LivePerson.
Śmiało, wypróbuj LiveAgent za darmo lub zapoznaj się z naszymi płatnymi planami i zdobądź więcej informacji o cenach dostępnych narzędzi, funkcji i integracji.
Poniżej przedstawiamy 4 kluczowe korzyści które sprawiają że LiveAgent jest lepszy niż LivePerson.
Czas to pieniądz, dlaczego więc nie oszczędzać obu? Czat na żywo od LiveAgent jest najszybszy na rynku, a to oznacza szybszy czas odpowiedzi dla Twoich klientów.
Funkcje czatu na żywo takie jak aktywne zaproszenia do czatu mogą wielokrotnie ulepszyć zaangażowanie klienta i zwiększyć sprzedaż.
Otrzymywanie nienagannych opinii można uzyskać dzięki wspaniałym ludziom i dobremu oprogramowaniu. Zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwym narzędziom.
Dokonuj więcej pracując mniej dzięki rozwiązaniom dla obsługi klienta które działają tak jak powinny. Funkcje LiveAgent są Ci dostępny kiedykolwiek ich potrzebujesz.
Wiemy że LivePerson, był dobry ze swoimi narzędziami. Ale tutaj przedstawiamy naszą ofertę. Czat na żywo i pomoc którą oferuje to tylko jedna z dostępnych opcji niezbędnych by zapewnić obsługę klienta. Czy chciałbyś mieć dostęp do e-maili, call center, bazy wiedzy, a także do kanałów mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook Messenger czy Viber?
Nie ma sprawy. Możesz mieć to wszystko z odpowiednim planem i właściwie łączyć się ze swoimi klientami lub potencjalnymi kupcami poprzez Twoje i ich ulubione kanały. Wszystko jest załatwiane dzięki niezawodnemu systemowi ticketowemu, dzięki któremu możesz śledzić każdy aspekt sprawy. LiveAgent jest zawsze dostępny i gotowy kiedykolwiek go potrzebujesz, niezależnie od tego czy jesteś częścią działu sprzedaży czy agentem obsługi klienta.
E-mail to niezbędne narzędzie w sprzedaży i obsłudze klienta.
Modyfikowalne wtyczki do czatu na żywo, szybkość, niezawodność. LiveAgent ma to wszystko.
Rozmowa telefoniczna to wciąż jedna z najpopularniejszych metod kontaktu.
Pozwól swoim klientom samemu znaleźć rozwiązanie problemu dzięki bazie wiedzy.
Chatbot może być świetnym narzędziem, ale nic nie zastąpi kontaktu ludzkiego… chatbot… chatbot… chatbot… wiadomo, może się zawiesić albo pomylić, pomimo tego że technologia staje się lepsza każdego dnia. Rozumiemy że nowoczesny program do obsługi klienta nie może działać tylko tak jak kanał do konwersacji. Powinien oferować agentów z krwi i kości zapewniając coś więcej niż tylko rozmowy za pomocą wiadomości.
Automatyzacja, auto odpowiedzi, czat wideo, Slack, analiza czatu… istnieje mnóstwo funkcji i integracji które LiveAgent może zaoferować Twoim agentom by usprawnić ich pracę. LiveAgent może być łatwo dopasowany do spersonalizowanego doświadczenia za pomocą wielu integracji i pomóc w zapewnieniu lepszej komunikacji oraz w spełnieniu oczekiwań klientów.
Oprogramowanie do obsługi klienta jest stworzone by ułatwiać życie klientom i my o tym wiemy. Firma która tworzy takie oprogramowanie powinna świecić przykładem, używać swoich własnych narzędzi i zapewniać wyśmienitą obsługę swoim własnym klientom. Dlatego robimy co w naszej mocy by nasi klienci byli zadowoleni i budować miedzy nami lojalność.
Oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jako część naszej umowy. Skontaktuj się z nami kiedykolwiek potrzebujesz, a my zawsze będziemy czekali z pomocną dłonią. Czy chciałbyś zostać zadowolonym klientem LiveAgent? Kliknij poniżej!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzje
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, która pozwala nam zapewniać wyjątkową obsługę naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Jednym z naszych największych priorytetów jest oferowanie rozwiązań mieszczących się w Twoim budżecie, więc nasze ceny są do tego dopasowane. Nasze plany zaczynają się od zaledwie €15. Oczywiście wiemy że lepiej jest najpierw wypróbować produkt przed jego zakupem. Dlatego też możesz rozpocząć nasz darmowy 14-dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań.
Więc, czy podobamy Ci się do tej pory bardziej niż LivePerson? Jeśli chciałbyś nas wypróbować, kliknij poniżej i daj nam znać. I nie krępuj się i skontaktuj się z nami w razie pytań. Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć u dołu strony.
Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami programowymi? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Szukasz alternatywy dla Smartsupp?
Zwiększ produktywność i popraw obsługę klienta dzięki LiveAgent - kompleksowemu oprogramowaniu, które oferuje obsługę klienta i zarządzanie relacjami, oraz wsparcie.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team