Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Usprawnij swoją obsługę klienta z właściwym oprogramowaniem i dostań więcej niż tylko program do czatu. LiveAgent oferuje potężne narzędzia i masę użytecznych funkcji aby ułatwić Ci życie oraz integracje, by jeszcze bardziej usprawnić przebieg Twojej pracy. Tysiące firm z całego świata przeszło do LiveAgent i udoskonaliło swoją obsługę klienta z naszą pomocą.

Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego nasze narzędzie do czatu jest najlepsze i dlaczego robimy to lepiej niż LivePerson. Zobacz w jaki sposób możesz zapewnić lepsze doświadczenie klientom dzięki doskonalszemu zestawowi narzędzi. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś lub kontynuuj czytanie i dowiedz się więcej.

Definition of customer engagement

Najszybsza wtyczka do czatu na żywo

Dobra alternatywa do LivePerson powinna zawierać lepszy czat na żywo. Pracowaliśmy ciężko aby sprawić by nasz live chat był bez skazy. Dzięki temu oferujemy naszym klientom najszybszy czat na żywo, który wyświetla się zaledwie w 2,5 sekundy.

Czat na żywo jest wypchany użytecznymi funkcjami, takimi jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym, aktywne zaproszenia do czatu i monitoring strony internetowej, aby oferowanie pomocy było bardziej angażujące i efektywne. Zapewniaj wyśmienitą obsługę klienta i sprzedawaj więcej z najszybszą wtyczką do czatu na żywo dostępną na rynku. Zwiększ konwersję sprzedaży, pozyskiwanie leadów, doświadczenia z czatem i ulepsz swoje relacje z klientami. Porównaj nas do LivePerson z pomocą poniższego wideo.

Zobacz jak wygląda nasz czat

Mówienie o tym nie wystarczy. Może zechciałbyś zobaczyć nasz czat na żywo w akcji? Dzięki temu wideo możesz dowiedzieć się jak łatwo i bezproblemowo Twoi klienci mogą się z Tobą połączyć. Wideo to pokazuje nasz live chat zarówno z perspektywy klienta jak i agenta.

Zobacz więc sam, sprawdź czy Ci odpowiada, zrób własne porównanie i oceń czy robimy to lepiej niż LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Wypróbuj już teraz!

Śmiało, wypróbuj LiveAgent za darmo lub zapoznaj się z naszymi płatnymi planami i zdobądź więcej informacji o cenach dostępnych narzędzi, funkcji i integracji.

Korzyści z używania LiveAgent

Poniżej przedstawiamy 4 kluczowe korzyści które sprawiają że LiveAgent jest lepszy niż LivePerson.

On time resolution

Oszczędzaj czas i pieniądze

Czas to pieniądz, dlaczego więc nie oszczędzać obu? Czat na żywo od LiveAgent jest najszybszy na rynku, a to oznacza szybszy czas odpowiedzi dla Twoich klientów.

Voice of customer

Zwiększ zaangażowanie klientów

Funkcje czatu na żywo takie jak aktywne zaproszenia do czatu mogą wielokrotnie ulepszyć zaangażowanie klienta i zwiększyć sprzedaż.

Satisfaction prediction scores

Zwiększ satysfakcję

Otrzymywanie nienagannych opinii można uzyskać dzięki wspaniałym ludziom i dobremu oprogramowaniu. Zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwym narzędziom.

Service desk

Zwiększ wydajność

Dokonuj więcej pracując mniej dzięki rozwiązaniom dla obsługi klienta które działają tak jak powinny. Funkcje LiveAgent są Ci dostępny kiedykolwiek ich potrzebujesz.

increase availability

Załatwiaj sprawy dzięki właściwym narzędziom

Wiemy że LivePerson, był dobry ze swoimi narzędziami. Ale tutaj przedstawiamy naszą ofertę. Czat na żywo i pomoc którą oferuje to tylko jedna z dostępnych opcji niezbędnych by zapewnić obsługę klienta. Czy chciałbyś mieć dostęp do e-maili, call center, bazy wiedzy, a także do kanałów mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook Messenger czy Viber?

Nie ma sprawy. Możesz mieć to wszystko z odpowiednim planem i właściwie łączyć się ze swoimi klientami lub potencjalnymi kupcami poprzez Twoje i ich ulubione kanały. Wszystko jest załatwiane dzięki niezawodnemu systemowi ticketowemu, dzięki któremu możesz śledzić każdy aspekt sprawy. LiveAgent jest zawsze dostępny i gotowy kiedykolwiek go potrzebujesz, niezależnie od tego czy jesteś częścią działu sprzedaży czy agentem obsługi klienta.

Zestaw narzędzi LiveAgent

Funkcje i integracje dla lepszego przebiegu pracy

Chatbot może być świetnym narzędziem, ale nic nie zastąpi kontaktu ludzkiego… chatbot… chatbot… chatbot… wiadomo, może się zawiesić albo pomylić, pomimo tego że technologia staje się lepsza każdego dnia. Rozumiemy że nowoczesny program do obsługi klienta nie może działać tylko tak jak kanał do konwersacji. Powinien oferować agentów z krwi i kości zapewniając coś więcej niż tylko rozmowy za pomocą wiadomości.

Automatyzacja, auto odpowiedzi, czat wideo, Slack, analiza czatu… istnieje mnóstwo funkcji i integracji które LiveAgent może zaoferować Twoim agentom by usprawnić ich pracę. LiveAgent może być łatwo dopasowany do spersonalizowanego doświadczenia za pomocą wielu integracji i pomóc w zapewnieniu lepszej komunikacji oraz w spełnieniu oczekiwań klientów.

Call routing time
get inspired

Dbamy o zadowolenie naszych klientów

Oprogramowanie do obsługi klienta jest stworzone by ułatwiać życie klientom i my o tym wiemy. Firma która tworzy takie oprogramowanie powinna świecić przykładem, używać swoich własnych narzędzi i zapewniać wyśmienitą obsługę swoim własnym klientom. Dlatego robimy co w naszej mocy by nasi klienci byli zadowoleni i budować miedzy nami lojalność.

Oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jako część naszej umowy. Skontaktuj się z nami kiedykolwiek potrzebujesz, a my zawsze będziemy czekali z pomocną dłonią. Czy chciałbyś zostać zadowolonym klientem LiveAgent? Kliknij poniżej!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzje

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, która pozwala nam zapewniać wyjątkową obsługę naszym klientom.

black Slido logo

Co nasi klienci mówią o nas

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Uzyskaj więcej za rozsądną cenę

Jednym z naszych największych priorytetów jest oferowanie rozwiązań mieszczących się w Twoim budżecie, więc nasze ceny są do tego dopasowane. Nasze plany zaczynają się od zaledwie €15. Oczywiście wiemy że lepiej jest najpierw wypróbować produkt przed jego zakupem. Dlatego też możesz rozpocząć nasz darmowy 14-dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań.

Więc, czy podobamy Ci się do tej pory bardziej niż LivePerson? Jeśli chciałbyś nas wypróbować, kliknij poniżej i daj nam znać. I nie krępuj się i skontaktuj się z nami w razie pytań. Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć u dołu strony.

offer compensations

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Nie potrzebujesz do tego karty kredytowej
Related Articles to Alternatywa LivePerson
LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, live chat, social media, call center i bazę wiedzy. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy.

Szukasz alternatywy dla Pure Chat?

LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem dla help desk, które oferuje ponad 175 funkcji pomocy technicznej, najszybszy czat na żywo na rynku oraz zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję. Firma jest świetną alternatywą dla Pure Chat i zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji dzięki niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń.

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Migracja z Bold360? LiveAgent może bezpłatnie pomóc w migracji do naszego najlepszego rozwiązania pomocy technicznej.

Migracja Bold360 - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Wpływa na wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży, a czas odpowiedzi wzrasta o 60%. Jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. LiveAgent jest niezawodny i opłacalny, a zespół wsparcia reaguje szybko na zgłoszenia. Polecają go zadowoleni klienci i uważają, że bije konkurencję w tej, a nawet wyższej cenie.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

LiveAgent jest uznawany jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami. Użytkownicy doceniają łatwość obsługi i funkcjonalność, a także jego efektywność w przyśpieszeniu i usprawnieniu obsługi klienta. Narzędzie umożliwia agentom zapewnienie lepszego i dokładniejszego wsparcia, dzięki czemu wzrasta satysfakcja klientów i sprzedaż. LiveAgent został także postrzegany jako opłacalne rozwiązanie, które pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo