Usprawnij swoją obsługę klienta z właściwym oprogramowaniem i dostań więcej niż tylko program do czatu. LiveAgent oferuje potężne narzędzia i masę użytecznych funkcji aby ułatwić Ci życie oraz integracje, by jeszcze bardziej usprawnić przebieg Twojej pracy. Tysiące firm z całego świata przeszło do LiveAgent i udoskonaliło swoją obsługę klienta z naszą pomocą.
Poczytaj więcej by dowiedzieć się dlaczego nasze narzędzie do czatu jest najlepsze i dlaczego robimy to lepiej niż LivePerson. Zobacz w jaki sposób możesz zapewnić lepsze doświadczenie klientom dzięki doskonalszemu zestawowi narzędzi. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś lub kontynuuj czytanie i dowiedz się więcej.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Dobra alternatywa do LivePerson powinna zawierać lepszy czat na żywo. Pracowaliśmy ciężko aby sprawić by nasz live chat był bez skazy. Dzięki temu oferujemy naszym klientom najszybszy czat na żywo, który wyświetla się zaledwie w 2,5 sekundy.
Czat na żywo jest wypchany użytecznymi funkcjami, takimi jak podgląd pisania w czasie rzeczywistym, aktywne zaproszenia do czatu i monitoring strony internetowej, aby oferowanie pomocy było bardziej angażujące i efektywne. Zapewniaj wyśmienitą obsługę klienta i sprzedawaj więcej z najszybszą wtyczką do czatu na żywo dostępną na rynku. Zwiększ konwersję sprzedaży, pozyskiwanie leadów, doświadczenia z czatem i ulepsz swoje relacje z klientami. Porównaj nas do LivePerson z pomocą poniższego wideo.
Mówienie o tym nie wystarczy. Może zechciałbyś zobaczyć nasz czat na żywo w akcji? Dzięki temu wideo możesz dowiedzieć się jak łatwo i bezproblemowo Twoi klienci mogą się z Tobą połączyć. Wideo to pokazuje nasz live chat zarówno z perspektywy klienta jak i agenta.
Zobacz więc sam, sprawdź czy Ci odpowiada, zrób własne porównanie i oceń czy robimy to lepiej niż LivePerson.
Śmiało, wypróbuj LiveAgent za darmo lub zapoznaj się z naszymi płatnymi planami i zdobądź więcej informacji o cenach dostępnych narzędzi, funkcji i integracji.
Poniżej przedstawiamy 4 kluczowe korzyści które sprawiają że LiveAgent jest lepszy niż LivePerson.
Czas to pieniądz, dlaczego więc nie oszczędzać obu? Czat na żywo od LiveAgent jest najszybszy na rynku, a to oznacza szybszy czas odpowiedzi dla Twoich klientów.
Funkcje czatu na żywo takie jak aktywne zaproszenia do czatu mogą wielokrotnie ulepszyć zaangażowanie klienta i zwiększyć sprzedaż.
Otrzymywanie nienagannych opinii można uzyskać dzięki wspaniałym ludziom i dobremu oprogramowaniu. Zwiększ satysfakcję klientów dzięki właściwym narzędziom.
Dokonuj więcej pracując mniej dzięki rozwiązaniom dla obsługi klienta które działają tak jak powinny. Funkcje LiveAgent są Ci dostępny kiedykolwiek ich potrzebujesz.
Wiemy że LivePerson, był dobry ze swoimi narzędziami. Ale tutaj przedstawiamy naszą ofertę. Czat na żywo i pomoc którą oferuje to tylko jedna z dostępnych opcji niezbędnych by zapewnić obsługę klienta. Czy chciałbyś mieć dostęp do e-maili, call center, bazy wiedzy, a także do kanałów mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook Messenger czy Viber?
Nie ma sprawy. Możesz mieć to wszystko z odpowiednim planem i właściwie łączyć się ze swoimi klientami lub potencjalnymi kupcami poprzez Twoje i ich ulubione kanały. Wszystko jest załatwiane dzięki niezawodnemu systemowi ticketowemu, dzięki któremu możesz śledzić każdy aspekt sprawy. LiveAgent jest zawsze dostępny i gotowy kiedykolwiek go potrzebujesz, niezależnie od tego czy jesteś częścią działu sprzedaży czy agentem obsługi klienta.
E-mail to niezbędne narzędzie w sprzedaży i obsłudze klienta.
Modyfikowalne wtyczki do czatu na żywo, szybkość, niezawodność. LiveAgent ma to wszystko.
Rozmowa telefoniczna to wciąż jedna z najpopularniejszych metod kontaktu.
Pozwól swoim klientom samemu znaleźć rozwiązanie problemu dzięki bazie wiedzy.
Chatbot może być świetnym narzędziem, ale nic nie zastąpi kontaktu ludzkiego… chatbot… chatbot… chatbot… wiadomo, może się zawiesić albo pomylić, pomimo tego że technologia staje się lepsza każdego dnia. Rozumiemy że nowoczesny program do obsługi klienta nie może działać tylko tak jak kanał do konwersacji. Powinien oferować agentów z krwi i kości zapewniając coś więcej niż tylko rozmowy za pomocą wiadomości.
Automatyzacja, auto odpowiedzi, czat wideo, Slack, analiza czatu… istnieje mnóstwo funkcji i integracji które LiveAgent może zaoferować Twoim agentom by usprawnić ich pracę. LiveAgent może być łatwo dopasowany do spersonalizowanego doświadczenia za pomocą wielu integracji i pomóc w zapewnieniu lepszej komunikacji oraz w spełnieniu oczekiwań klientów.
Oprogramowanie do obsługi klienta jest stworzone by ułatwiać życie klientom i my o tym wiemy. Firma która tworzy takie oprogramowanie powinna świecić przykładem, używać swoich własnych narzędzi i zapewniać wyśmienitą obsługę swoim własnym klientom. Dlatego robimy co w naszej mocy by nasi klienci byli zadowoleni i budować miedzy nami lojalność.
Oferujemy pomoc naszym klientom 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu jako część naszej umowy. Skontaktuj się z nami kiedykolwiek potrzebujesz, a my zawsze będziemy czekali z pomocną dłonią. Czy chciałbyś zostać zadowolonym klientem LiveAgent? Kliknij poniżej!
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzje
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, która pozwala nam zapewniać wyjątkową obsługę naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Jednym z naszych największych priorytetów jest oferowanie rozwiązań mieszczących się w Twoim budżecie, więc nasze ceny są do tego dopasowane. Nasze plany zaczynają się od zaledwie €15. Oczywiście wiemy że lepiej jest najpierw wypróbować produkt przed jego zakupem. Dlatego też możesz rozpocząć nasz darmowy 14-dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań.
Więc, czy podobamy Ci się do tej pory bardziej niż LivePerson? Jeśli chciałbyś nas wypróbować, kliknij poniżej i daj nam znać. I nie krępuj się i skontaktuj się z nami w razie pytań. Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć u dołu strony.
Czy wiesz co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Ciekawi Cię, jak radzimy sobie z innymi popularnymi rozwiązaniami programowymi? Sprawdź nasze strony porównawcze i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.
Usługa czatu Czat obsługi klienta i narzędzie Widżet opinii są cennymi narzędziami do komunikacji z klientami i zbierania opinii o produktach i usługach firmy. Doskonała obsługa klienta polega na przekraczaniu oczekiwań klientów i udzielaniu profesjonalnych odpowiedzi. Kluczem jest odpowiednie szkolenie pracowników i dostarczenie profesjonalnego oprogramowania.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach