Cennik LiveAgent

Free

Darmowy

Darmowe na zawsze konto z ograniczeniami

0 /agent/miesiąc
  • Domena niestandardowa
  • System ticketowy e-mail
  • Formularze kontaktowe
  • Forum & Baza wiedzy
  • iOS & Android apps
Ticket

Ticket

Pełnowymiarowe rozwiązanie ticketowe

15 /agent/miesiąc
  • Wszystko z Ticket +
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie odwiedzających
  • Zaproszenia na czat
  • Zarządzanie opiniami
  • Wsparcie dla wielu marek
  • Raporty czatu
Ticket+Chat

Ticket+Czat

Czat na żywo oprócz systemu ticketowego

29 /agent/miesiąc
  • Wszystko z Ticket+czat +
  • * NOWOŚĆ * Cloud Call Center
  • Zaawansowany kanał społecznościowy
  • Śledzenie czasu
  • Dziennik kontroli
  • Zaawansowane raporty
  • Grywalizacja
All-inclusive

All-inclusive

Wszystkie funkcje w jednym pakiecie

39 /agent/miesiąc
  • Wszystko z Ticket+Czat +
  • *NOWOŚĆ* Cloud Call Center
  • Zaawansowany kanał społecznościowy
  • Śledzenie czasu
  • Dziennik kontroli
  • Zaawansowane raporty
  • Grywalizacja
Lista wszystkich funkcji > > > >
Agent 0 €/miesiąc 15 €/miesiąc 29 €/miesiąc 39 €/miesiąc
Historia ticketów 7 dni Bez limitu Bez limitu Bez limitu
System ticketowy e-mail 1 adres e-mail Bez limitu Bez limitu Bez limitu
Czat na żywo 1 przycisk czatu Bez limitu Bez limitu
Wsparcie call center 1 numer telefonu Bez limitu
Dostosowanie domeny niestandardowej
Formularze kontaktowe
Łączenie ticketów
Rozdzielanie ticketów
Masowe akcje ticketowe
Eksportowanie ticketów
Notyfikacje e-mail
Niestandardowe pola ticketów
Rozwiązywanie algorytmów
Godziny pracy
Tickety wewnętrzne
Filtry SPAMu
Załączniki
Podstawowe raporty
Baza wiedzy
Forum klientów
Portal klienta
Ankiety satysfakcji
iPhone/Android apps
centrum danych EU/US/UK/SG
Szablony e-maili dla agentów
Szablony e-maili dla klientów
Gotowe odpowiedzi
Zasady & Zasady czasowe
Departamenty
Zaawansowane raportowanie
SLAs z raportami
Wsparcie dla wielu marek
Kontakty & Grupy
Ładowanie danych z CRM
API & Integracje
Grywalizacja
Zarządzanie opiniami
Monitor odwiedzających w czasie rzeczywistym
Zaproszenia do czatu
Ankiety satysfakcji z czatu
Video rozmowy
IVR
Przekierowywania połączeń & transfery
Sprzętowy telefon IP
Nieograniczona pamięć połączeń
Konfiguracja dźwięku 5 €/miesiąc/agent
Facebook 39 €/miesiąc/agent
Twitter 39 €/miesiąc/agent
Instagram 39 €/miesiąc/agent
Viber 39 €/miesiąc/agent
Dziennik kontroli 9 €/miesiąc/agent
Szukaj & zastąp 9 €/miesiąc/agent
Śledzenie czasu 19 €/miesiąc/agent
Dodatkowa baza wiedzy 19 €/miesiąc/agent 19 €/miesiąc/agent 19 €/miesiąc/agent
Branding Free 19 €/miesiąc/agent 19 €/miesiąc/agent 19 €/miesiąc/agent
Obsługa klienta 24/7 24/7 24/7 24/7
Skrupulatna konfiguracja

Szukasz darmowego planu?

Nasze darmowe konto daje Ci nieograniczoną liczbę agentów z dostępem do najważniejszych kanałów wsparcia (mail, czat na stronie, bazą wiedzy i formularzami kontaktowymi). Korzystaj z tygodniowej historii zgłoszeń i wsparcia 24/7.

Bezpłatna migracja z innego systemu obsługi klienta
Zamów demo LiveAgent

Nie wiesz, który plan jest najlepszy dla Ciebie?

Chętnie pomożemy w wyborze. Nasz zespół Customer Success znajdzie rozwiązanie idealne dla Twojej firmy.

Często zadawane pytania

W okresie próbnym dostajesz pełny dostęp do wszystkich funkcji narzędzia. Nie potrzebujesz podawać danych karty kredytowej. Jeśli po 14 dniach chcesz dalej korzystać z konta, uzupełnij dane do płatności i wybierz interesujący Cię plan.

Nie. Darmowe konto możesz jedynie rozszerzyć do płatnej subskrypcji. Nie możesz też skorzystać z okresu próbnego. Jeśli zaczniesz od okresu próbnego i płatnej subskrypcji, nie możesz zmienić planu na bezpłatny. Pamiętaj też, że darmowe konto ma ograniczenia. Pełną funkcjonalność LiveAgent sprawdzisz, korzystając z okresu próbnego.

Tak! Ten plan powstał z myślą o niewielkich firmach lub tych, które dopiero zaczynają się rozwijać. Jeśli w pewnym momencie możliwości darmowego planu staną się niewystarczające, możesz przejść na płatną subskrypcję.

Nie. Rozliczamy się co miesiąc, a współpraca trwa tyle, ile potrzebujesz. Możesz w każdym momencie dostosowywać swój plan i liczbę agentów. Konfiguracja, wsparcie klienta i aktualizacje produktu są i zawsze będą darmowe.

Tak. Skontaktuj się z nami – wspólnie wybierzemy najlepszy plan. Możesz też sprawdzić ceny licencji zbiorowych albo złożyć zapytanie o ofertę.

Akceptujemy najpopularniejsze karty kredytowe (Mastercard, VISA, Diners, American Express) oraz PayPal. Jeśli chcesz skorzystać z innej metody płatności, napisz na support@liveagent.com.

Czy Twój dział obsługi klienta okresowo się zwiększa? Jeśli musisz dodać agentów na krócej niż miesiąc, zapłacisz tylko za czas, kiedy mieli dostęp do systemu. Wystawiamy rachunki za rzeczywiste użytkowanie.

Dbamy o to, żeby wszyscy nasi klienci mogli z sukcesem wykorzystywać LiveAgent. Z tego względu monitorujemy, czy plany i dane nie są nadużywane. Jeśli zauważymy nadużycia lub naruszenie zasad tak, że mają wpływ na innych użytkowników, kontaktujemy się z tymi osobami.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany limitów konta bez uprzedzenia.

Oczywiście! Dbamy o najnowocześniejsze zabezpieczenia. Nasze konta są przechowywane w renomowanych centrach danych, pod całodobowym nadzorem. Współpracujemy ze specjalistami, by mieć pewność, że spełniamy najnowsze standardy. Wszystkie konta są zaszyfrowane SSL aby wzmocnić zabezpieczenia.

Aby zapewnić szybką obsługę, Twoje dane przechowujemy w najbliżej położonym centrum. Nasze lokalizacje to Dallas (USA), Newark (USA), Londyn (Wielka Brytania), Frankfurt (Niemcy) i Bratysława (Słowacja). Dane europejskich klientów przechowujemy na europejskich serwerach. Spełniamy też wymagania RODO.

Jesteśmy tu dla Ciebie! Wyślij maila na support@liveagent.com. Działamy 24/7 przez cały rok, i z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli wolisz zadzwonić lub porozmawiać na czacie, jesteśmy dostępni w godzinach pracy większości stref czasowych.

Peter Komornik

LiveAgent to świetny czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzacja, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.