Turn Clicks into Cash

Earn Effortlessly with Post Affiliate Pro!

Cennik LiveAgent

7 or 30 days free trial
Wypróbuj za darmo przez 7 dni z darmowym e-mailem lub przez 30 z firmowym e-mailem
Niewymagana karta kredytowa Ulepszaj swój plan i płać na bieżąco Bez umów Bez opłaty za instalację Zrezygnuj w dowolnym momencie
Zaoszczędź aż do 20% z rozliczeniem rocznym
Small icon

Small business

Zaawansowany plan z małą liczbą ograniczeń i większą ilością funkcji

9$/agenta

miesięcznie przy rozliczeniu rocznym
lub 15$ przy rozliczeniu miesięcznym

  • 3 konta e-mail
  • 2 przyciski czatu na żywo
  • 10 działów
  • 1 baza wiedzy
  • 50 reguł zdarzeń
  • Obsługa klienta
  • Pomoc przy konfiguracji
Medium icon

Medium business

Zróżnicowany i zrównoważony plan do kompleksowej obsługi klienta

29$/agenta

miesięcznie przy rozliczeniu rocznym lub 35$ przy rozliczeniu miesięcznym

  • Wszystko to, co w planie Small
  • 10 kont e-mail
  • 5 przycisków czatu na żywo
  • Obsługa call center
  • 20 działów
  • Hosting niestandardowej domeny
  • 150 reguł zdarzeń
  • 30 reguł czasowych
  • 10 reguł SLA
  • Raporty
  • Szkolenie produktowe
Enterprise icon

Enterprise

Kompleksowe, skalowalne rozwiązanie z dodatkowym wsparciem i ekskluzywnymi usługami

69$/agenta

miesięcznie przy rozliczeniu rocznym lub 85$ przy rozliczeniu miesięcznym

  • Wszystko to, co w planie Large
  • 500 kont e-mail
  • 100 przycisków czatu na żywo
  • 3+ Numery WhatsApp
  • 300 działów
  • 10 baz wiedzy
  • 1000 reguł zdarzeń
  • 200 reguł czasowych
  • 100 reguł SLA
  • Bez brandingu
  • Starszy opiekun konta
  • Priorytetowa obsługa klienta
  • Wsparcie przy migracji z innych kanałów
  • Niestandardowa konfiguracja rozliczeń

* Opłata za usługę pobierana jest zgodnie z cennikiem, który znajdziesz w pełnym porównaniu planów poniżej

Darmowy

Bezpłatne konto z pewnymi ograniczeniami

0$/agent/miesiąc

Oferta dla start-upów

Oferta specjalna dla wybranych zespołów

Porównaj plany

Sprawdź nasze porównanie planów i wybierz ten najlepszy dla Ciebie

Small icon

Small business

9$/agenta/miesięcznie (rozliczenie roczne)
lub 15$/agenta/miesięcznie
Medium icon

Medium business

29$/agenta/miesięcznie (rozliczenie roczne)
lub35$/agenta/miesięcznie
Large icon

Large business

49$/agenta/miesięcznie (rozliczenie roczne)
lub 59$/agenta/miesięcznie
Free icon

Free

0$/agenta/miesięcznie

Kanały komunikacji

Portal klienta
Skonfiguruj kompletny portal klienta z bazą wiedzy, forum i sekcją pytań i odpowiedzi. Funkcja portalu klienta
TAK TAK TAK TAK TAK
Formularze kontaktowe – przyciski „Skontaktuj się z nami”
Daj swoim klientom szansę na skontaktowanie się z Tobą poprzez formularz kontaktowy umieszczony bezpośrednio na Twojej stronie internetowej. Funkcja formularza kontaktowego
3 10 50 1 200
Formularze kontaktowe – na stronie internetowej
Daj swoim klientom szansę na skontaktowanie się z Tobą poprzez formularz kontaktowy umieszczony bezpośrednio na Twojej stronie internetowej.Funkcja formularza kontaktowego
3 10 50 1 200
Powiadomienia na Slacku
Otrzymuj powiadomienie na Slacku za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie lub odpowiedź na zgłoszenie w LiveAgent. Funkcja powiadomień Slack
TAK TAK TAK TAK
Forum dla klientów
Utwórz forum online dla swoich użytkowników. Umożliwiaj im zadawanie pytań, udzielanie odpowiedzi i prowadzenie dyskusji. Funkcja forum dla klientów
TAK TAK TAK TAK TAK
Mailowy system zgłoszeń – konta e-mail poczty przychodzącej
Inteligenty mailowy system zgłoszeń zapewnia, że żadna wiadomość nie zostanie niezauważona ani zagubiona. Nasz system obsługi zgłoszeń zapobiega też duplikatom odpowiedzi dzięki funkcji wykrywania kolizji agentów. Funkcja obsługi zgłoszeń
3 10 150 2 150
Mailowy system zgłoszeń – konta e-mail poczty wychodzącej
Inteligenty mailowy system zgłoszeń zapewnia, że żadna wiadomość nie zostanie niezauważona ani zagubiona. Nasz system obsługi zgłoszeń zapobiega też duplikatom odpowiedzi dzięki funkcji wykrywania kolizji agentów Funkcja obsługi zgłoszeń
3 10 150 2 500
Przycisk czatu na żywo
Zdobywaj zaufanie klientów i zwiększ sprzedaż dzięki spersonalizowanemu czatowi na żywo w czasie rzeczywistym. Funkcja czatu na żywo
2 5 50 1 100
Przyciągnij uwagę odwiedzających
Twoją stronę internetową, zapraszając ich do czatu z Twoimi agentami. Funkcja proaktywnych zaproszeń do czatu
TAK TAK TAK
Call center
Wykorzystaj call center, aby skutecznie przeprowadzać interakcje z klientami i zarządzać nimi. Funkcja call center
TAK TAK TAK
Przyciski opinii
Zachęć klientów do przesłania nowych pomysłów i opinii dla przyszłego rozwoju. Funkcja opinii i sugestii
TAK TAK TAK
Viber
Odpowiadaj na wiadomości Viber bezpośrednio ze swojego panelu LiveAgent. Funkcja Vibera
39$/mies. 39$/mies. TAK TAK
Twitter
Monitoruj unikalne słowa kluczowe i odpowiadaj na Tweety, które wymagają podjęcia akcji. Wszystkie odpowiedzi przygotowane w LiveAgent zostaną wysłane jako Tweety. Funkcja Twitter
39$/mies. 39$/mies. TAK TAK
Facebook i Instagram
Odpowiadaj na wiadomości, posty, komentarze i oznaczenia na Facebooku bezpośrednio z LiveAgent. Funkcja Facebooka
39$/mies. 39$/mies. TAK TAK
WhatsApp
Zintegruj swój numer WhatsApp z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent i użyj go, aby odpowiadać na wiadomości bezpośrednio z niego. Uwaga: Obecnie ta integracja działa jedynie z dostawcami Twilio i 360dialog.
3 liczby 3+ liczby
Funkcja połączeń wideo
Zwiększ sprzedaż wychodzącą i podnieś satysfakcję klientów z naszą funkcją połączeń wideo. Nawiąż bliższe relacje z klientami i nie zapomnij o uśmiechu! Funkcja połączeń wideo
TAK TAK TAK

Zarządzanie rozmowami

Historia zgłoszeń
Przechowuj wszystkie zgłoszenia i historię czatu bez limitu czasowego. W dowolnym momencie uzyskaj dostęp do wszystkich przeszłych zgłoszeń, rozmów i nagrań połączeń w celach prawnych, szkoleniowych czy kontroli jakości.
Bez ograniczeń Bez ograniczeń Bez ograniczeń 7 dni Bez ograniczeń
Scalanie zgłoszeń
Otrzymałeś wiele zgłoszeń na ten sam temat i chcesz je połączyć? Nie ma problemu! Użyj naszej funkcji scalania zgłoszeń.
TAK TAK TAK TAK TAK
Niestandardowe pola zgłoszeń
Uzyskałeś cenną informację? Utwórz niestandardowe pole zgłoszenia i dodaj ją do panelu informacyjnego zgłoszenia. Funkcja niestandardowego pola zgłoszenia
TAK TAK TAK TAK TAK
Dzielenie zgłoszeń
Otrzymałeś zgłoszenie zawierające wiele żądań? Podziel zgłoszenie na dwie części i przydziel każdą z nich odpowiedniemu agentowi/działowi. Funkcja dzielenia zgłoszeń
TAK TAK TAK TAK TAK
Wewnętrzne zgłoszenia
Twórz wewnętrzne notatki dla współpracowników. Notatki są widoczne tylko dla agentów, dlatego nie musisz martwić się, że Twoi użytkownicy końcowi lub klienci zobaczą Twoją wewnętrzną komunikację. Wewnętrzne zgłoszenia
TAK TAK TAK TAK TAK
Załączniki
Z łatwością przeciągaj i upuszczaj załączniki (obrazy, muzykę, wideo, dokumenty itp.), aby udostępniać je klientom. Funkcja załączników
TAK TAK TAK TAK TAK
Masowe akcje na zgłoszeniach
Wybierz wiele zgłoszeń jednocześnie i wykonuj akcje masowe, aby oszczędzać czas. Z tą funkcją możesz rozwiązać, przekazać lub usunąć wiele zgłoszeń jednym kliknięciem. Funkcja masowych akcji na zgłoszeniach
TAK TAK TAK TAK TAK
Algorytm „Do rozwiązania”
Automatycznie nadawaj priorytet zgłoszeniom, które muszą zostać rozwiązane zgodnie z umowami SLA oraz datą i godziną ich dostarczenia. Funkcja „Do rozwiązania”
TAK TAK TAK TAK TAK
Ankieta satysfakcji ze zgłoszenia
Automatycznie wysyłaj wiadomość e-mail z ankietą satysfakcji ze zgłoszenia po każdej interakcji, by zapewnić klientom wysokiej jakości obsługę.
TAK TAK TAK
Niestandardowe tagi
Dodaj niestandardowe tagi, aby organizować i filtrować zgłoszenia, łatwo wyświetlając ich zawartość.
TAK TAK TAK TAK TAK
Niestandardowe filtry zgłoszeń
Twórz własne filtry zgłoszeń, aby ułatwić wyszukiwanie i filtrowanie. Funkcja niestandardowych filtrów zgłoszeń
300 filtrów / agenta 500 filtrów / agenta 1000 filtrów / agenta 50 filtrów / agenta 5000 filtrów / agenta
Notatki agentów do zgłoszeń
Dodawaj prywatne notatki do zgłoszeń. Prywatne dodatki są widoczne tylko dla agentów, więc nie musisz martwić się, że zobaczą je Twoi klienci czy inni użytkownicy końcowi. Funkcja notatek agentów do zgłoszeń
TAK TAK TAK TAK TAK
Panele w czasie rzeczywistym
Przegląd Twoich statystyk użytkowania w czasie rzeczywistym.
TAK TAK TAK TAK TAK
Przekazywanie zgłoszeń
Jednym kliknięciem przekazuj zgłoszenia agentom lub działom, które są w stanie najlepiej je rozwiązać.
TAK TAK TAK TAK TAK
Edytor WYSIWYG
Użyj naszego edytora WYSIWYG, by formatować zawartość wiadomości e-mail, szablonów e-mail i artykułów bazy wiedzy. Funkcja edytora WYSIWYG
TAK TAK TAK TAK TAK
Wiele zakładek zgłoszeń
Rozwiązujesz więcej niż jedno zgłoszenie jednocześnie? Nie ma problemu! Otwórz wiele zakładek zgłoszeń w swojej aplikacji LiveAgent i przełączaj tam i z powrotem, tak jak potrzebujesz. Funkcja wielu zakładek zgłoszeń
TAK TAK TAK TAK TAK
Godziny działania
Kiedy jesteś dostępny dla swoich klientów? Daj im znać z funkcją godzin działania
TAK TAK TAK TAK TAK
Działy
Twórz działy sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego dla łatwiejszego przydzielania zgłoszeń i podziału obowiązków. Funkcja działów
10 20 150 3 300
Role w działach TAK
Gotowe wiadomości
Odpowiadaj szybciej, używając wstępnie zdefiniowanych sekwencji tekstu. Funkcja gotowych wiadomości
20 100 500 1000
Kontakty i grupy
Podziel klientów w zależności od zainteresowań, wieku, narodowości i dowolnego innego wskaźnika. Funkcja kontaktów oraz funkcja grup
TAK TAK TAK TAK TAK
Wstępnie zdefiniowane odpowiedzi
Twórz wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zapytania, na które można odpowiedzieć przy pomocy szablonu. Funkcja wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi
20 100 500 1000
Historia czatu
Czy Twoi klienci potrzebują kopii waszej rozmowy? Wyślij im transkrypcję czatu wiadomością e-mail.
TAK TAK TAK TAK
Udostępnianie plików na czacie
Nasz czat na żywo obsługuje udostępnianie plików JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF oraz TXT.
TAK TAK TAK TAK TAK
Okno czatu mobilnego
Nasze widżety czatu na żywo są interaktywne – klienci mogą z łatwością rozpocząć czat na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
TAK TAK TAK TAK TAK
Ustawienia wiadomości powitalnej czatu
Wysyłaj zautomatyzowane wiadomości powitalne na czacie do nowych odwiedzających Twoją stronę internetową, aby pokazać im, że jesteś online i jesteś do ich dyspozycji.
TAK TAK TAK TAK TAK
Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym
Monitoruj, co odwiedzający robią na Twojej stronie internetowej. Zobacz, które linki otwarli czy jak długo przeglądają każdą stronę i otrzymuj powiadomienia, gdy przechodzą do nowej strony na Twojej witrynie.
TAK TAK TAK
Ankiety satysfakcji z czatu
Uzyskuj natychmiastową opinię zwrotną po każdej interakcji z klientem. Dowiedz się, co możesz poprawić, a co poszło dobrze i monitoruj zadowolenie klientów na przestrzeni czasu. Funkcja ocen agentów
TAK TAK TAK
Śledzenie czasu pracy
Lepiej zrozum wyniki Twojego zespołu obsługi klienta, monitorując ich nawyki w pracy. Zobacz, jak długo zajmuje im odpowiedzenie na każde zgłoszenie, jak długo byli online i jak długo trwały ich przerwy. Funkcja śledzenia czasu pracy
TAK TAK
Kolejkowanie połączeń
Jeśli wszyscy Twoi agenci online rozmawiają z klientami, LiveAgent automatycznie utworzy kolejkę połączeń dla nowych dzwoniących. Funkcja kolejkowania połączeń
TAK TAK TAK
Interaktywne menu głosowe (IVR)
Ulepsz wrażenia klientów dzwoniących do Twojego call center poprzez stworzenie rozbudowanego menu głosowego (IVR), które pozwoli im połączyć się z odpowiednim działem lub agentem. Funkcja IVR
TAK TAK TAK
Nagrywanie rozmów
Nieograniczone nagrywanie rozmów w wysokiej jakości zapewnia Ci ochronę, kiedy najbardziej jej potrzebujesz. Funkcja nieograniczonego nagrywania połączeń
TAK TAK TAK
Przekierowania i przekazywanie połączeń
Nasze oprogramowanie call center jest wyposażone w ACD (Automatyczny Dystrybutor Połączeń) oraz transfery nadzorowane. Już dziś zacznij przekazywać połączenia odpowiednim działom czy agentom bez zakłóceń. Funkcja przekierowań i przekazywania połączeń
TAK TAK TAK
Niestandardowe role
Twórz i nazywaj role oraz dostosowuj upoważnienia agentów. Funkcja niestandardowych ról
3 40

Personalizacja

Klucze API
Limit szybkości API jest aktualnie ustawiony na 180 żądań na minutę, liczony dla każdego klucza API oddzielnie. Limit szybkości API
1 5 10 100
Szablony wiadomości e-mail do klientów
Skonfiguruj szablony wiadomości e-mail do swoich klientów i agentów. Wszystkie szablony wiadomości e-mail wysłane z LiveAgent mogą być sformatowane jako HTML lub jako zwykły tekst. Funkcja szablonów wiadomości e-mail
Y Y Y Y
Reguły i reguły czasowe
Twórz niestandardowe wyzwalacze, reguły automatyzacji i reguły czasowe, aby przyspieszyć powtarzające się zadania, które nie wymagają uwagi Twoich agentów. Funkcja reguł i reguł czasowych
TAK TAK TAK TAK
Grywalizacja
Motywuj, zabawiaj, zwiększaj produktywność i wspieraj pracę zespołową. Funkcja grywalizacji
TAK TAK TAK TAK TAK
Personalizacja widżetów formularzy kontaktowych
Wybierz widżet formularza kontaktowego z naszej galerii szablonów i spersonalizuj go tak, by pasował do estetyki Twojej firmy.
TAK TAK TAK TAK TAK
Personalizacja widżetów czatu
Wybierz widżet czatu z naszej galerii szablonów i dostosuj go tak, by pasował do palety kolorów Twojej firmy.
TAK TAK TAK TAK TAK
Konfiguracja dźwięku
Spersonalizuj lub wyłącz wszystkie dźwięki powiadomień, które słyszysz w LiveAgent. Wybieraj spośród istniejących dźwięków lub prześlij własne pliki. Funkcja konfiguracji dźwięku
TAK TAK TAK
Szukaj i zastąp
LiveAgent może automatycznie wyszukać dany ciąg znaków w każdej przychodzącej wiadomości i zastąpić go czymś przed wyświetleniem lub przekazaniem do bazy danych. Funkcja „Szukaj i zastąp”
TAK TAK TAK
Personalizacja widżetów połączeń
Twórz zachęcające widżety połączeń lub wybierz coś z naszej galerii szablonów i dostosuj dowolny istniejący projekt do swoich potrzeb.
TAK TAK TAK TAK
Personalizacja widżetów połączeń wideo
Twórz zachęcające widżety połączeń wideo lub wybierz coś z naszej galerii szablonów i dostosuj dowolny istniejący projekt do swoich potrzeb.
TAK TAK
Baza wiedzy
Twórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług czy typów klientów. Dodawaj artykuły bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Baza wiedzy
1 2 3 1 10
Multi baza wiedzy
Multi baza wiedzy daje Ci możliwość utworzenia nieograniczonej ilości oddzielnych portali klienta – każdy o unikalnym wyglądzie, ustawieniach i treści. Baza wiedzy
19$ / mies. / agenta 19$ / mies. / agenta 19$ / mies. / agenta TAK
Bez brandingu
Usuń branding LiveAgent z okna i przycisków czatu na żywo, bazy wiedzy/portalu klienta, okien i przycisków połączeń, formularzy kontaktowych, formularzy opinii i szablonów wiadomości e-mail.
19$ / mies. / agenta 19$ / mies. / agenta TAK
Niestandardowe parkowanie domeny
Zaparkuj swoje konto LiveAgent, aby było dostępne z Twojej domeny. Niestandardowe parkowanie domeny
Y Y Y Y Y

Raportowanie

Przegląd analityki
Zobacz przegląd Twojej analityki obsługi klienta. Sprawdź, kto wchodzi w interakcje z Twoją firmą i monitoruj obsługę, którą otrzymują. Funkcja przeglądu analityki
TAK TAK TAK
Raport na temat wyników
Monitoruj wyniki swojego zespołu obsługi klienta. Sprawdź, kto jest najbardziej produktywny, kto woli wiadomości e-mail od czatu na żywo, a kto niezawodnie dostarcza dobre wyniki. Funkcja raportu wyników
TAK TAK TAK
Raport na temat agenta
Twórz raporty na temat agentów i ich czasu pracy, ilości przyjętych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, ocen i więcej w wybranym okresie. Funkcja raportu agenta
TAK TAK TAK
Oceny agentów
Generuj raporty oceny agentów wraz z komentarzami klientów. Funkcja ocen agentów
TAK TAK TAK
Raport na temat działu
Generuj raporty na temat działów i ich liczby przyjętych zgłoszeń, czatów, połączeń i więcej w wybranym okresie. Funkcja raportu na temat działu
TAK TAK TAK
Raport na temat kanału
LiveAgent zapewnia szczegółową analizę wszystkich kanałów komunikacji: poczty e-mail, czatu na żywo, call center, formularzy kontaktowych, Instagrama, wiadomości na Facebooku, Tweetów itp. Funkcja raportu na temat kanału
TAK TAK TAK
Raport na temat tagu
Generuj raporty na temat tagu w wybranym okresie. Poszczególne hasła można sortować według zakresu czasu, działu, kanału i agenta. Funkcja raportu na temat tagu
TAK TAK TAK
Historia zgłoszeń
Filtruj zgłoszenia z danego dnia, tygodnia, miesiąca, roku lub wybierz niestandardowy zakres dat, aby wygenerować raport historii zgłoszeń. Dowiedz się, do których działów przypisano największą ilość zgłoszeń, którzy agenci rozwiązali ich najwięcej, poznaj ich obecne statusy i więcej.
TAK TAK TAK
Raport na temat mojej pracy
Generuj raporty na temat pracy wykonanej w danym dniu, tygodniu, miesiącu, roku lub podczas niestandardowego zakresu dat. Dowiedz się, ile zgłoszeń Ci przypisano, z jakich kanałów nadeszły i jaki jest ich obecny status.
TAK TAK TAK
Dostępność agentów do rozmów telefonicznych, czatów, zgłoszeń
Monitoruj dostępność swoich agentów, aby dokładnie sprawdzić, kiedy są online (data, godzina, od, do). Funkcja dostępności agentów
TAK TAK TAK
Dostępność do rozmów telefonicznych i czatów
Generuj raporty na temat dostępności każdego agenta do odpowiadania na połączenia i czaty. Przekonaj się, kto angażuje się najbardziej, a kto powinien wzmocnić wysiłki.
TAK TAK TAK
Ilość połączeń, czatów i zgłoszeń
Sprawdź, któremu z agentów przypisano najwięcej zgłoszeń, połączeń i czatów, aby porównać i zoptymalizować nakład pracy Twoich agentów.
TAK TAK TAK

Integracje

Integracje
Uzyskaj dostęp do wszystkich wtyczek oraz integracji innych narzędzi i oprogramowania, aby ujednolicić i uprościć swój przepływ pracy.
TAK TAK TAK TAK

Wspacie i usługi

Obsługa klienta
Oferujemy obsługę klienta 24/7 przez cały rok. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail, telefon, media społecznościowe lub nasz portal klienta. Oferujemy też wsparcie wielojęzyczne.
w miarę możliwości 24/7 24/7 w miarę możliwości 24/7
Pomoc przy konfiguracji
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, podczas gdy my skonfigurujemy dla Ciebie Twoje konto LiveAgent. Zaloguj się do gotowego do użycia systemu obsługi klienta, który podniesie produktywność Twoich agentów i poprawi wrażenia klientów.
TAK TAK TAK TAK TAK
Aplikacje na iPhone’a/Androida
Oferujemy aplikacje zarówno dla systemu operacyjnego Android, jak i iOS. Funkcja aplikacji mobilnych iPhone/Android
TAK TAK TAK TAK TAK
Wielojęzyczność
LiveAgent jest przetłumaczony na 45 języków, a nowe języki są regularnie dodawane. Funkcja wielojęzyczności
TAK TAK TAK TAK TAK
Obsługa wielu witryn
Masz wiele firm, produktów lub poddomen z własnymi stronami internetowymi? Nie ma problemu, LiveAgent może przechwycić i zorganizować wszystkie Twoje zgłoszenia na jednym koncie LiveAgent.
TAK TAK TAK TAK TAK
Obsługa wielu marek
Prowadź obsługę klienta dla wielu marek i firm przy użyciu jednego oprogramowania.
TAK TAK TAK TAK TAK
Telefon VoIP
Czujesz się bardziej komfortowo, używając swojego telefonu VoIP? Nie ma problemu! Połącz go z LiveAgent, aby odbierać na nim połączenia. Nie musisz używać technologii softphone ani odpowiadać na połączenia w przeglądarce, jeśli za tym nie przepadasz.
TAK TAK TAK TAK TAK
Szkolenie produktowe online
Zorganizuj szkolenie z LiveAgent ze swoim kierownikiem obsługi klienta, by pomóc mu lepiej zrozumieć narzędzie lub pomóc w problemach z konfiguracją LiveAgent, jakie mógł napotkać.
TAK TAK TAK
Starszy opiekun klienta
Otrzymaj bezpośrednie wsparcie swojego opiekuna klienta. Opiekun klienta zostanie przyznany na życzenie dla kont z planem Large z 50+ agentami.
TAK
Dedykowany zespół wdrażający
Uzyskaj kompleksową pomoc przy konfiguracji od naszego zespołu ekspertów, który pomoże Ci zacząć korzystać z narzędzi i funkcji LiveAgent.
TAK

Bezpieczeństwo i uprawnienia

Centrum danych w UE/USA/Wielkiej Brytanii/Singapurze
Obecnie posiadamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy konta naszych klientów na najlepszych możliwych serwerach, biorąc pod uwagę ich lokalizację oraz obowiązujące ich prawa krajowe. Wiele centrów danych
TAK TAK TAK TAK TAK
Integracja SpamAssassin
Oszczędzaj czas i walcz se spamem poprzez automatyczne filtrowanie spamu. LiveAgent korzysta z platformy antyspamowej SpamAssasing, skutecznie blokując spam. Funkcja filtrów antyspamowych
TAK TAK TAK TAK TAK
Ograniczenia dostępu do panelu agenta
Ogranicz liczbę numerów IP, które mają dostęp do Twojego panelu agenta.
TAK TAK TAK TAK TAK
Zarządzanie zasadami haseł
LiveAgent upewnia się, że wybrane przez Ciebie hasła do konta nie zostały ujawnione we wcześniejszych naruszeniach danych.
TAK TAK TAK TAK TAK
2-etapowa weryfikacja
Chroń swoje konto LiveAgent hasłem i dodatkowym kodem z aplikacji mobilnej Google Authenticator. Funkcja 2-etapowej weryfikacji
TAK TAK TAK TAK TAK
Szyfrowanie HTTPS
Wszystkie konta hostowane na LiveAgent działają przy użyciu bezpiecznego połączenia z protokołem HTTPS. Funkcja szyfrowania HTTPS
TAK TAK TAK TAK TAK
Lista zablokowanych odwiedzających
Czy ktoś Cię spamuje lub sprawia problemy? Zbanuj ich adres IP, aby uniemożliwić im czatowanie z Tobą. Możesz zdjąć ban, gdy będziesz gotowy, przeglądając listę odwiedzających zbanowanych z Twojego czatu.
TAK TAK TAK TAK TAK
Dziennik audytu
Coś wzbudziło Twoje podejrzenia? Sprawdź dziennik audytu, aby zobaczyć działania wykonane przez każdego agenta w danym okresie. Funkcja dziennika audytu
TAK TAK
Hosting domeny niestandardowej
Hostuj swoje konto LiveAgent na własnej domenie.
TAK TAK TAK
SSO
Użyj pojedynczego logowania (SSO), aby ułatwić logowanie się Twoim agentom. Loguj się bez ponownego wprowadzania danych weryfikujących, aby przyspieszyć proces.
TAK TAK
Wbudowany serwer e-mail
Użyj naszych serwerów mailowych, aby wysyłać wiadomości z serwerów LiveAgent zamiast własnych.
TAK TAK
Personalizacja systemowych szablonów wiadomości e-mail
Zmień treść i wygląd wszystkich swoich systemowych wiadomości e-mail i dostosuj je, gdy tylko potrzebujesz.
TAK TAK TAK TAK TAK

Automatyzacja

Reguły oparte na zdarzeniach
Ustaw reguły automatyzacji dla różnych zdarzeń i określ, jakie akcje zostaną automatycznie wykonane, gdy w LiveAgent dojdzie do danego zdarzenia.
501505001000
Reguły czasowe
Ustaw oparte na czasie reguły, które automatycznie wykonają akcje po upływie określonej ilości czasu w Twoim systemie LiveAgent.
15100200
Reguły SLA
Ustaw wewnętrzne reguły SLA (Service Level Agreement czyli umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług), które zapewniają niczym niezakłócone działanie Twoim agentom i klientom. Użyj ich, aby przydzielić odpowiedzialność, określić kary oraz rozwiązania problemów w celu utrzymania prawidłowego przepływu pracy.
550100
Poziomy SLA
Ustaw swoje reguły SLA na wielu poziomach, aby zapewnić prawidłowy przepływ pracy na więcej niż jednym poziomie. Możesz wykorzystać je, aby dokładnie określić przepływ pracy w różnych okolicznościach.
520100

Najlepsze doświadczenia klientów
buduje się z LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Biuro podróży SATUR jest największym słowackim biurem podróży z ponad 100-letnim doświadczeniem i 90 000 zadowolonych klientów, którzy każdego roku mają możliwość podróżowania do ponad 150 krajów.

    Przeczytaj więcej o Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht zaczynał jako projekt szkolny, a teraz dzięki dobrej obsłudze klienta i sukcesowi przekształcił się w prawdziwą firmę.

    Przeczytaj więcej o FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Zobacz, jak to działa!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Cennik LiveAgent

Potrzebujesz pomocy, by wybrać najlepszy plan dla Ciebie?

Każda firma jest inna. Nasz zespół kierowników sukcesu klienta chętnie przeanalizuje Twój konkretny przypadek użycia.

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Porównaj różne opcje oprogramowania do obsługi klienta i wybierz najlepszą ofertę. Wybierz ilość agentów, których potrzebujesz, porównaj ceny i znajdź idealne narzędzie do obsługi zgłoszeń.

Artykuły powiązane zCennik

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x