Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cennik LiveAgent
Rozliczamy się w USD, a ostateczna kwota rozliczenia oparta jest na kursie wymiany USD <> EUR obowiązującym w dniu utworzenia konta
Oprogramowanie dla centrum pomocy w wielu kanałach, wraz z zaawansowaną automatyzacją. czatem na żywo, integracjami z kanałami social media i funkcjami call center
Bezpłatny, 14-dniowy okres próbny
Nie wymagamy karty kredytowej
Elastyczne pakiety
Bez kontraktów
Bez opłaty konfiguracyjnej
Zrezygnuj z usługi, kiedy tylko chcesz
Ticket

Zgłoszenia

Niezbędne narzędzie do organizacji zgłoszeń e-mail

15$za agenta miesięcznie
12€za agenta miesięcznie
  • Nielimitowana historia zgłoszeń
  • Nieograniczone adresy e-mail
  • Zaawansowane raportowanie
  • Portal klienta + forum
  • API + integracje
  • Reguły i reguły czasowe
  • Obsługa klienta
  • Konfiguracja "White Glove"
Ticket+Chat

Zgłoszenia + Czat

Wielokanałowy czat na żywo i obsługa zgłoszeń

29$za agenta miesięcznie
24€za agenta miesięcznie

Pakiet "Zgłoszenia", plus:

  • Nielimitowane przyciski czatu
  • Zarządzanie opiniami
  • Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym
  • Proaktywne zaproszenia do czatu
  • Ankiety satysfakcji z czatu
  • Kanały social media*
  • Śledzenie czasu*
  • Zapisy kontrolne*
All-inclusive

All-inclusive

Wsparcie omnichannel z ponad 180 funkcjami

39$za agenta miesięcznie
32€za agenta miesięcznie

Pakiet "Zgłoszenia + Czat", plus:

  • Wsparcie call center
  • Połączenia wideo
  • IVR
  • Przekazywanie i transfer połączeń
  • Sprzętowy telefon IP
  • Nielimitowane nagrania połączeń
  • Wszystkie usługi oznaczone gwiazdką z poprzednich pakietów są bezpłatne w tym pakiecie
Free

Darmowe konto

Zawsze bezpłatne konto z ograniczeniami

0$za agenta miesięcznie
0€za agenta miesięcznie
  • Nielimitowana historia zgłoszeń Miej wszystkie zgłoszenia pod ręką, kiedy tylko ich potrzebujesz. LiveAgent przechowuje wszystkie zgłoszenia przez nieograniczony czas.
  • Nielimitowane adresy e-mail Połącz nieograniczoną liczbę adresów e-mail (sprzedaż, marketing, wsparcie techniczne) ze swoim kontem LiveAgent, aby zapewnić bezproblemową obsługę w całej firmie.
  • Zaawansowane raportowanie Twórz zaawansowane raporty (dla kanału, agenta, działu czy zgodności z SLA) w postaci wykresów słupkowych, kołowych, warstwowych lub liniowych.
  • Portal klienta + forum Skorzystaj z naszego portalu klienta, aby stworzyć własną bazę wiedzy. Wypełnij go forami, artykułami instruktażowymi, często zadawanymi pytaniami oraz polami z opiniami i sugestiami.
  • API + integracje Zintegruj swoje ulubione aplikacje z naszym oprogramowaniem dla działu pomocy technicznej za pomocą unikalnego klucza API. Połącz systemy zarządzania rozliczeniami, CRM, narzędzia do współpracy i nie tylko.
  • Reguły i Reguły czasowe Twórz niestandardowe akcje lub reguły automatyzacji wyzwalane czasowo, aby przyspieszyć powtarzalne zadania, które nie wymagają uwagi agentów.
  • Obsługa klienta Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami za pośrednictwem dowolnego z naszych kanałów komunikacji. Oferujemy całodobową obsługę klienta przez cały rok.
  • Konfiguracja "White Glove" Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, podczas gdy my zakładamy Twoje konto LiveAgent. Zaloguj się do gotowego do użycia systemu pomocy technicznej, który zwiększy produktywność Twojego agenta i poprawi jakość obsługi klienta.

Pakiet "Zgłoszenia", plus:

  • Nielimitowane przyciski czatu Umieść nieograniczoną liczbę przycisków czatu pod różnymi adresami URL w swojej witrynie. Pokaż lub ukryj każdy przycisk zgodnie z określonymi wyzwalaczami behawioralnymi.
  • Zarządzanie opiniami Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i informacji zwrotnych na potrzeby przyszłego rozwoju.
  • Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym Monitoruj, co robią użytkownicy Twojej witryny. Zobacz, które adresy URL otworzyli, jak długo przeglądają każdą stronę, i otrzymuj powiadomienia, gdy przejdą do nowej strony w Twojej witrynie.
  • Proaktywne zaproszenia do czatu Docieraj do odwiedzających Twoją witrynę za pomocą proaktywnych zaproszeń do czatu. Poinformuj ich, że jesteś online i w gotowości do pomocy, gdyby tego potrzebowali.
  • Ankiety satysfakcji z czatu Uzyskaj natychmiastową informację zwrotną po każdej sesji czatu na żywo. Dowiedz się, jak możesz poprawić, co zostało zrobione dobrze i monitoruj satysfakcję klientów na przestrzeni czasu.
  • Kanały social media* Odzyskaj kontrolę nad swoimi mediami społecznościowymi. Zintegruj LiveAgent z Facebookiem, Instagramem, Twitterem i Viber, aby usprawnić wszystkie komentarze, wiadomości i wzmianki bezpośrednio w swoim helpdesku w formie zgłoszenia.
  • Śledzenie czasu* Śledź swoje nawyki pracy. Zobacz, ile czasu zajmie Ci odpowiedź na każde zgłoszenie lub jak długie były Twoje przerwy.
  • Zapisy kontrolne* Widzisz coś podejrzanego? Przejrzyj dziennik kontroli, aby zobaczyć, jakie czynności wykonał każdy agent w określonym przedziale czasu.

Pakiet "Zgłoszenia + Czat", plus:

  • Wsparcie call center Stwórz w pełni funkcjonalne wirtualne call center wraz z ACD, IVR, zaawansowanymi opcjami oddzwaniania i nie tylko.
  • Połączenia wideo Chcesz jeszcze bardziej spersonalizować kontakt? Rozpocznij rozmowę wideo, aby zapewnić klientom wyjątkowe wsparcie.
  • IVR Popraw jakość obsługi telefonicznej klienta, projektując kompleksowe interaktywne drzewa odpowiedzi głosowych (IVR), które kierują ich do właściwego działu wsparcia lub agenta.
  • Przekierowanie i transfer połączeń Nasze oprogramowanie call center jest wyposażone w ACD i nadzorowane przekazywanie połączeń. Ciesz się bezproblemowym przenoszeniem połączeń między agentami już dziś.
  • Sprzętowy telefon IP Czujesz się bardziej komfortowo, używając telefonu sprzętowego? Nie ma problemu! Połącz go z LiveAgent, aby odbierać połączenia. Nie musisz używać telefonów programowych ani odbierać połączeń w przeglądarce, jeśli Cię to nie interesuje.
  • Nielimitowane nagrania połączeń Wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące z LiveAgent są automatycznie rejestrowane dla Twojej wygody. Uzyskaj dostęp do nagrań rozmów w dowolnym momencie w celu zapewnienia jakości, szkolenia lub w celach prawnych.
  • Wszystkie usługi oznaczone gwiazdką z poprzednich pakietów są bezpłatne w tym pakiecie
  • 7-dniowa historia zgłoszeń Każde zgłoszenie można obejrzeć maksymalnie przez 7 dni od jego otrzymania. Po 7 dniach zgłoszenie nie będzie już dostępne.
  • 1 przycisk czatu Dodaj przycisk czatu do jednego wybranego adresu URL.
  • 1 numer telefonu Połącz jeden numer telefonu, aby wykonywać i odbierać połączenia za pośrednictwem wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.
  • 1 adres e-mail Połącz jeden adres e-mail z naszym oprogramowaniem do obsługi zgłoszeń, aby organizować, śledzić i odpowiadać na wszystkie zapytania e-mailowe w odpowiednim czasie.
  • Podstawowe raporty Uzyskaj pełny przegląd danych analitycznych i wydajności agenta. Generuj raporty w wielu formatach, w tym w wykresach słupkowych, kołowych lub liniowych.
  • Portal klienta + forum Skorzystaj z naszego portalu klienta, aby stworzyć własną bazę wiedzy. Wypełnij go forami, artykułami instruktażowymi, często zadawanymi pytaniami oraz polami opinii i sugestii.
  • Obsługa klienta Oferujemy całodobową obsługę klienta przez cały rok. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail, telefon, media społecznościowe lub za pośrednictwem naszego portalu dla klientów. Oferujemy również wsparcie wielojęzyczne.
* Usługa płatna zgodnie z cennikiem, który znajdziesz w pełnym porównaniu planów poniżej
Porównaj plany
Zobacz porównanie planów LiveAgent poniżej i wybierz najlepszy dla swojego biznesu

Zgłoszenia

Zgłoszenia + Czat

All-inclusive

Darmowe konto

Ticket

Ticket

$15/agent/month
€12/agent/month
Ticket+Chat

Zgłoszenia + Czat

$29za agenta miesięcznie
€24za agenta miesięcznie
All-inclusive

All-inclusive

$39/za agenta miesięcznie
€32/za agenta miesięcznie

Free

Darmowe konto

$0/za agenta miesięcznie
€0/za agenta miesięcznie
Communication channels
Portal klienta
Skonfiguruj portal klienta wraz z bazą wiedzy, forum i często zadawanymi pytaniami. Portal klienta
Formularze kontaktowe
Daj swoim klientom możliwość skontaktowania się za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego bezpośrednio w Twojej witrynie.Funkcja formularzy kontaktowych
Powiadomienia Slack
Otrzymuj powiadomienie Slack za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie lub odpowiedź na zgłoszenie w LiveAgent. Funkcja powiadomienia Slack
Forum klienta
Utwórz forum społeczności online dla swoich użytkowników. Daj im możliwość zadawania pytań, udzielania odpowiedzi i prowadzenia dyskusji. Funkcja forum klienta
Zgłoszenia e-mail
Inteligentne zgłoszenia e-mail gwarantują, że żadne e-maile nie zostaną zgubione lub pozostawione bez odpowiedzi. Nasz system zgłoszeń zapobiega również zduplikowanym odpowiedziom dzięki funkcji wykrywania kolizji agentów. Funkcja obsługi zgłoszeń
Unlimited
Unlimited
Unlimited
1 Email address
Czat na żywo
Zdobądź zaufanie klientów i zwiększ sprzedaż dzięki spersonalizowanej obsłudze czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Funkcja czatu na żywo Funkcja czatu na żywo
Unlimited
Unlimited
1 Chat Button
Proaktywne zaproszenia do czatu
Zaangażuj odwiedzających witrynę, zapraszając ich do rozmowy z agentami. Funkcja proaktywnych zaproszeń do czatu
Zarządzanie opiniami
Zachęcaj klientów do przesyłania nowych pomysłów i informacji zwrotnych na potrzeby przyszłego rozwoju. Funkcja opinii i sugestii
Instagram
Usprawnij wszystkie komentarze i wzmianki na swojej stronie na Instagramie i odpowiadaj bezpośrednio z panelu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Funkcja Instagramu
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Viber
Wysyłaj wiadomości, aby wybierać grupy klientów i odpowiadać na wiadomości Viber bezpośrednio z pulpitu LiveAgent. Viber feature
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Twitter
Monitoruj unikalne słowa kluczowe i odpowiadaj na tweety, które wymagają działania. Wszystkie odpowiedzi z LiveAgent są wysyłane jako tweety. Funkcja Twittera
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Facebook
Odpowiadaj na wiadomości, posty, komentarze lub wzmianki na Facebooku bezpośrednio z LiveAgent. Funkcja Facebooa
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
+39$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Wsparcie call center
Wybierz dostawcę VoIP z listy naszych partnerów, skonfiguruj nieograniczoną liczbę urządzeń agentów i zacznij odbierać połączenia telefoniczne bezpośrednio z przeglądarki. Wsparcie call center
1 numer telefonu
Połączenie wideo
Zwiększ sprzedaż wychodzącą i zwiększ satysfakcję klientów dzięki funkcji rozmów wideo.Personalizuj kontakt i nie zapomnij o uśmiechu! Funkcja połączeń wideo
Zarządzanie rozmowami
Zarządzanie zgłoszeniami
Przechowuj wszystkie zgłoszenia i transkrypcje czatów w nieskończoność. Uzyskaj dostęp do wszystkich wcześniejszych zgłoszeń, rozmów i nagrań rozmów w celu zapewnienia jakości, celów prawnych lub szkoleniowych w dowolnym momencie.
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
7 dni
Połącz zgłoszenia
Masz wiele zgłoszeń dotyczących tego samego problemu i chcesz je połączyć? Nie ma problemu! Skorzystaj z naszej funkcji scalania zgłoszeń.
Niestandardowe pola zgłoszeń
Posiadasz cenne informacje? Utwórz niestandardowe pole zgłoszenia i dodaj je do panelu informacji. Funkcja niestandardowych pól zgłoszeń
Rozłącz zgłoszenia
Posiadasz zgłoszenie z wieloma prośbami? Podziel je na dwie części i przypisz każde do innego agenta lub działu. Funkcja rozłączenia zgłoszeń
Zgłoszenia wewnętrzne
Utwórz notatkę wewnętrzną dla swoich współpracowników. Notatki są widoczne tylko dla agentów, więc nie musisz się martwić, że inni użytkownicy końcowi lub klienci zobaczą Twoje prywatne notatki. Funkcja zgłoszeń wewnętrznych
Załączniki
Łatwe dodawanie załączników (obrazów, muzyki, wideo, dokumentów itp.), aby udostępniać je klientom. Funkcja załączników
Masowe akcje na zgłoszeniach
Wybierz wiele zgłoszeń jednocześnie i wykonuj akcje masowe, aby zaoszczędzić czas. Dzięki tej funkcji możesz jednym kliknięciem rozwiązywać, przenosić lub usuwać wiele zgłoszeń. Masowe akcje na zgłoszeniach
Algorytm “To Solve”
Automatycznie ustalaj priorytety zgłoszeń, które należy rozwiązać, zgodnie z umowami SLA oraz datą i godziną ich otrzymania.Funkcja To Solve
Ankieta satysfakcji ze zgłoszenia
Automatycznie wysyłaj e-maile z ankietą dotyczącą satysfakcji po każdej interakcji, aby zapewnić swoim klientom wysokiej jakości usługi.
Niestandardowe tagi
Dodaj niestandardowe tagi, aby organizować i filtrować zgłoszenia, jednocześnie przeglądając ich zawartość.
Niestandardowe filtry zgłoszeń
Twórz unikalne filtry zgłoszeń, aby ułatwić wyszukiwanie i filtrowanie. Funkcja niestandardowych filtrów zgłoszeń
Notatki agenta do zgłoszeń
Dodaj prywatne notatki do zgłoszeń. Prywatne notatki są widoczne tylko dla agentów, więc nie musisz się martwić, że zobaczą je Twoi klienci lub inni użytkownicy końcowi. funkcja notatek agenta do zgłoszeń
Pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym
Przegląd statystyk użytkowania w czasie rzeczywistym.
Przesyłanie zgłoszeń
Przesyłaj zgłoszenia do agentów lub działów, które są najlepiej wyposażone do ich obsługi za pomocą jednego kliknięcia.
Edytor WYSIWYG
Skorzystaj z naszego edytora WYSIWYG, aby nadać styl treściom e-mailom, szablonom e-maili i artykułom z bazy wiedzy. Funkcja edytora WYSIWYG
Wiele zakładek zgłoszeń
Rozwiązujesz więcej niż jedno zgłoszenie naraz? Nie ma problemu! Otwórz wiele kart zgłoszeń w aplikacji LiveAgent i przełączaj się między nimi w razie potrzeby. Funkcja wielu zakładek zgłoszeń
Godziny pracy
Kiedy możesz pomóc swoim klientom? Daj im znać, używając funkcja godzin pracy
Działy
Stwórz działy sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego, aby ułatwić kierowanie zgłoszeń i podział obowiązków.Funkcja działów
Szablony odpowiedzi
Przyspiesz swoje odpowiedzi, używając predefiniowanych sekwencji tekstu. Funkcja szablonów odpowiedzi
Kontakty i grupy
Segmentuj klientów według zainteresowań, wieku, narodowości lub innych danych. Funkcja kontaktów & Funkcja grup
Zdefiniowane odpowiedzi
Twórz wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zapytania do pomocy technicznej, na które można udzielić ogólnej odpowiedzi Funkcja wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi
Transkrypcje czatu
Czy Twoi klienci potrzebują kopii rozmowy, którą z Tobą przeprowadzili? Dostarczaj im transkrypcje czatu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Limitowane do 1 przycisku czatu
Udostępnianie plików przez czat
Nasz czat na żywo obsługuje udostępnianie plików JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF i TXT.
Limitowane do 1 przycisku czatu
Okno czatu mobilnego
Nasze widżety czatu na żywo są responsywne - klienci mogą z łatwością rozpoczynać rozmowy na telefonie komórkowym lub komputerze.
Limitowane do 1 przycisku czatu
Ustawienie wiadomości powitalnej na czacie
Wysyłaj automatyczne wiadomości powitalne na czacie do nowych odwiedzających witrynę, aby pokazać, że jesteś online i możesz im pomóc w razie potrzeby.
Limitowane do 1 przycisku czatu
Monitoring odwiedzających w czasie rzeczywistym
Monitoruj, co robią użytkownicy Twojej witryny. Zobacz, które adresy URL otworzyli, jak długo przeglądają każdą stronę, i otrzymuj powiadomienia, gdy przejdą do nowej strony w Twojej witrynie.
Ankiety satysfakcji z czatu
Uzyskaj natychmiastową informację zwrotną po każdej interakcji z klientem. Dowiedz się, jak możesz poprawić, co zostało zrobione dobrze i monitoruj satysfakcję klientów na przestrzeni czasu. Funkcja oceny agenta
Śledzenie czasu
Uzyskaj głębsze zrozumienie wydajności działu pomocy technicznej, śledząc nawyki pracy agenta. Zobacz, ile czasu zajmuje im odpowiedź na każde zgłoszenie, jak długo byli online lub jak długie były przerwy. Funkcja śledzenia czasu
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Kolejkowanie połączeń
Jeśli wszyscy agenci online są zajęci trwającymi połączeniami, LiveAgent automatycznie utworzy kolejkę połączeń dla nowych rozmówców. Wskaźnik kolejki połączeń
Limitowane do 1 numeru telefonu
IVR
Popraw jakość obsługi telefonicznej klienta, projektując kompleksowe interaktywne drzewa odpowiedzi głosowych (IVR), które kierują ich do właściwego działu wsparcia lub agenta. Funkcja IVR
Nielimitowane nagrania połączeń
Nielimitowane nagrywanie rozmów gwarantuje, że zawsze jesteś chroniony dzięki wysokiej jakości nagraniom rozmów, kiedy tylko ich potrzebujesz. Nieograniczona funkcja nagrywania rozmów
Przekierowywanie i przekazywanie połączeń
Nasze oprogramowanie call center jest wyposażone w ACD i nadzorowane przekazywanie połączeń. Już dziś ciesz się płynnym przechodzeniem rozmów z jednego działu lub agenta do innego. Przekierowanie połaczeń and funkcja przekazywania
Personalizacja
API
Połącz różne programy, oprogramowanie lub narzędzia z LiveAgent i zautomatyzuj niezliczone zadania. Funkcja API
Szablony e-maili dla klientów
Skonfiguruj szablony wiadomości e-mail dla klientów i agentów. Wszystkie szablony wiadomości e-mail wysyłane z LiveAgent można sformatować jako wiadomości e-mail HTML lub zwykły tekst. Funkcja szablonów e-maili
Zasady i reguły czasowe
Twórz niestandardowe wyzwalacze, reguły automatyzacji i reguły czasowe, aby przyspieszyć powtarzalne zadania, które nie wymagają uwagi agentów. Zasady i reguły czasowe
Grywalizacja
Motywuj, baw się, zwiększaj produktywność i wspieraj współpracę w zespołach. Funkcja grywalizacji
Personalizacja widżetów formularzy kontaktowych
Wybierz widżet formularza kontaktowego z naszej galerii szablonów i dostosuj go, aby pasował do estetyki Twojej firmy.
Limit to 1 formularz
Dostosowywanie widżetów czatu
Wybierz widżet czatu z naszej galerii szablonów i dostosuj go, aby pasował do palety kolorów Twojej firmy.
Limit to 1 formularz
Dostosowywanie widżetów zaproszeń do czatu
Wybierz projekt zaproszenia na czat z naszej galerii szablonów i dostosuj go do swoich potrzeb.
Konfiguracja dźwięku
Dostosuj lub wyłącz wszelkie dźwięki powiadomień, które słyszysz w LiveAgent. Wybierz jeden z naszych istniejących dźwięków lub prześlij własne pliki. Funkcja konfiguracji dźwięku
+5$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Wyszukaj i zamień
LiveAgent może automatycznie wyszukiwać określone ciągi w każdej przychodzącej wiadomości i zastępować je czymś innym, zanim zostaną wyświetlone lub zapisane w bazie danych. Funkcja “wyszukaj i zamień”
+9$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Dostosowywanie widżetów połączeń
Twórz atrakcyjne widżety połączeń lub wybierz je z naszej galerii szablonów. Dostosuj istniejący projekt do swoich potrzeb.
Limitowane do 1 czatu
Dostosowywanie widżetów rozmów wideo
Twórz atrakcyjne widżety rozmów wideo lub wybierz istniejący projekt z naszej galerii szablonów. Dostosuj dowolny istniejący szablon do swoich potrzeb.
Dodatkowa baza wiedzy
Wiele baz wiedzy * daje możliwość tworzenia nieograniczonej liczby oddzielnych portali klientów, z których każdy może mieć własny, niepowtarzalny wygląd, ustawienia i zawartość. Dodatkowa baza wiedzy
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej).
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej).
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej).
Branding free
Remove LiveAgent branding from live chat windows and buttons, knowledge base/customer portal, call windows and buttons, contact forms, feedback forms, and email templates.
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej)
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej)
+19$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za zezwolenie. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej opłaty miesięcznej)
Raportowanie
Podstawowe raporty
Przegląd analityki
Uzyskaj przegląd obsługi klienta. Zobacz, kto kontaktuje się z Twoją firmą, i monitoruj otrzymywane usługi. Funkcja przeglądu analityki
Raport wydajności
Monitoruj wydajność swoich agentów pomocy technicznej. Zobacz, kto jest najbardziej produktywny, kto woli e-maile od czatów na żywo i kto zapewnia spójne wyniki w czasie. Funkcja raportu wydajności
Zaawansowane raportowanie
Raportowanie agenta
Twórz raporty agentów dotyczące czasu pracy, odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń, sprzedaży, ocen i nie tylko z określonego przedziału czasu. Funkcja raportów agentów
Oceny agentów
Generuj raporty ocen agentów wraz z komentarzami klientów. Funkcja oceny agentów
Raport działów
Generuj raporty o liczbie odebranych zgłoszeń, czatów, połączeń i nie tylko dla każdego działu w określonym przedziale czasu. Funkcja raportu działów
Raport kanałów
LiveAgent zapewnia szczegółowe informacje o każdym kanale komunikacji: e-mail, czat na żywo, call center, formularze kontaktowe, Instagram, wiadomości na Facebooku, tweety itp. Funkcja raportu kanałów
Raport tagów
Generuj raporty tagów z określonego przedziału czasu. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu, kanału i agenta. Funkcja raportu tagów
Historia zgłoszeń
Filtruj zgłoszenia według dnia, tygodnia, miesiąca, roku lub niestandardowego zakresu dat, aby wygenerować raport historii zgłoszeń. Dowiedz się, które działy miały najwięcej przydzielonych zgłoszeń, którzy agenci je rozwiązali, ich aktualne statusy i nie tylko.
Raport czasu
Dowiedz się, ile czasu zajęło udzielenie odpowiedzi na zgłoszenia z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według agenta, zgłoszenia, klienta, firmy, daty raportu, daty faktury, typu (ręczny, automatyczny). Funkcja raportowania czasu
Raport z pracy
Generuj raporty o pracy wykonanej w ciągu dnia, tygodnia, miesiąca, roku lub w niestandardowym zakresie dat. Dowiedz się, ile zgłoszeń zostało Ci przypisanych, z jakiego kanału pochodzą i jaki jest ich aktualny status.
Dostępność agenta dla połączeń, czatów i zgłoszeń
Monitoruj dostępność swoich agentów i zobacz dokładnie, kiedy są online (data, godziny, od, do). Funkcja dostępności agentów
Dostępność połączeń i czatu
Generuj raporty o gotowości każdego agenta do odbierania połączeń i czatów. Dowiedz się, kto jest najbardziej zaangażowany i kto musi zwiększyć swoje wsparcie.
Obciążenie połączeniami, czatami i zgłoszeniami
Dowiedz się, którzy agenci mieli najwięcej przypisanych zgłoszeń, połączeń i czatów, aby porównać i zoptymalizować obciążenie agenta.
Umowy SLA z raportami
Zgodność połączeń, czatów i zgłoszeń z SLA
LiveAgent oferuje raport wypełnionych i pominiętych umów SLA z określonego przedziału czasowego i działu. Poszczególne wpisy można sortować według działu, agenta i daty. Funkcja zgodności połączeń, czatów i zgłoszeń z SLA
Zapis SLA dla czatów, połączeń i zgłoszeń
LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i pominiętych umów SLA z określonego przedziału czasowego i działu. Poszczególne wpisy można sortować według wnioskodawcy, identyfikatora zgłoszenia, godziny rozpoczęcia umowy SLA, działu, agenta, terminu płatności, daty zamknięcia i pozostałego / zaległego czasu SLA. Funkcja zapisu SLA
Integracje
Squarespace
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Squarespace. Integracja Squarespace
1 Chat button
Weebly
Integracja LiveAgent z Weebly umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Weebly. Integracja Weebly
1 Chat button
Wix
Integracja LiveAgent z Wix umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo na stronach internetowych Wix. Integracja Wix
1 Chat button
WordPress
Integracja LiveAgent z WordPressem umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie lub blogu WordPress. Zmień swoją witrynę w kompleksowy WordPress HelpDesk lub czat na żywo WordPress z LiveAgent. Integracja WordPress
1 Chat button
PipeDrive
Zarejestruj nowe oferty PipeDrive i przeglądaj wszystkie zarejestrowane transakcje dotyczące klienta, któremu pomagasz. Integracja PipeDrive
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ActiveCampaign
Zintegruj ActiveCampaign z LiveAgent, aby zautomatyzować procesy, takie jak tworzenie nowych ofert, aktualizowanie kontaktów i nie tylko. Integracja ActiveCampaign
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subskrybuj i wypisuj kontakty z list mailingowych MailChimp bezpośrednio z LiveAgent. Integracja MailChimp
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Jira
Połącz Jira ze swoim kontem LiveAgent, aby wyświetlać zgłoszenia związane z zadaniami Jira, łączyć zadania ze zgłoszeniami od określonych klientów i wyszukiwać zgłoszenia Jira w LiveAgent. Integracja Jira
Google Analytics
Śledź wydarzenia sesji czatu na żywo w Google Analytics. Dzięki tym danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersję lub swoich agentów na sprzedaż firmy. Integracja Google Analytics
Zapier
Połącz Zapier ze swoim kontem LiveAgent, aby skonfigurować niestandardowe wyzwalacze, które wykonują pożądane działania. Integracja Zapier
Magento 2
Zbieraj informacje o poprzednich zamówieniach swoich klientów ze sklepu Magento bezpośrednio z panelu szczegółów zgłoszenia LiveAgent. Integracja Magento 2
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Prestashop
Umieść widżet czatu na żywo na swojej stronie Prestashop i przeglądaj zamówienia klientów bezpośrednio z panelu szczegółów zgłoszenia LiveAgent. Integracja Prestashop
Shopify
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Shopify. Integracja Shopify
1 Chat button
Bigcommerce
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Bigcommerce. Integracja Bigcommerce
Opencart
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Opencart. Integracja Opencart
Salesforce (wkrótce)
Dodaj nowe lub edytuj istniejące oferty w potoku SalesForce bezpośrednio z panelu informacji o zgłoszeniach LiveAgent. Zredukuj zduplikowane wprowadzanie danych w różnych aplikacjach i skup się na zapewnieniu bezproblemowej pomocy technicznej dla najbardziej wartościowych klientów.
CMS
SpringBuilder
Dodaj przycisk czatu na żywo do swojej witryny SpringBuilder, aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów i komunikację z klientami. Integracja SpringBuilder
1 Chat button
Joomla!
Jeśli chcesz dodać jeden z naszych przycisków czatu na żywo do swojej witryny Joomla, możesz to zrobić, wstawiając kod przycisku do stopki Joomla. Integracja Joomla!
1 Chat button
Adobe Business Catalyst
Integracja LiveAgent z Adobe Business Catalyst umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie Adobe Business Catalyst. Integracja Adobe Business Catalyst
1 Chat button
Drupal
Kontaktuj się ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, umieszczając przycisk czatu na żywo w swojej witrynie Drupal. Korzystaj z formularzy offline i możliwości pomocy technicznej. Integracja Drupal
1 Chat button
ExpressionEngine
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach ExpressionEngine. Integracja ExpressionEngine
1 Chat button
GoDaddy
Integracja LiveAgent z GoDaddy umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie GoDaddy. Integracja GoDaddy
1 Chat button
Squarespace
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Squarespace. Integracja Squarespace
1 Chat button
SpringBuilder
Dodaj przycisk czatu na żywo do swojej witryny SpringBuilder, aby przyspieszyć rozwiązywanie problemów i komunikację z klientami. Integracja SpringBuilder
1 Chat button
uKit
Integracja LiveAgent uKit umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie uKit. Integracja uKit
1 Chat button
Web.com
Integracja z LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Web.com. Integracja Web.com
1 Chat button
Wix
Integracja LiveAgent z Wix umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo na stronach internetowych Wix. Integracja Wix
1 Chat button
WordPress
Integracja LiveAgent z WordPressem umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w witrynie lub blogu WordPress. Zmień swoją witrynę w kompleksowy WordPress HelpDesk lub czat na żywo WordPress z LiveAgent. Integracja WordPress
1 Chat button
CRM
Salesflare
Wyodrębnij dane klientów z czatów i formularzy i zapisz je bezpośrednio w Salesflare z panelu informacji o zgłoszeniach LiveAgent. Integracja Salesflare
PipeDrive
Zarejestruj nowe oferty PipeDrive i przeglądaj wszystkie zarejestrowane transakcje dotyczące klienta, któremu pomagasz. Integracja PipeDrive
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Vectera
Planuj spotkania, zajęcia, a nawet rozmowy osobiste z klientami bezpośrednio z LiveAgent. Integracja Vectera
Highrise
Aktywuj integrację Highrise i zacznij zarządzać danymi Highrise w LiveAgent (i odwrotnie). Zarejestruj nowe oferty, edytuj istniejące i nie tylko. Integracja Highrise
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SharpSpring
Synchronizacja LiveAgent i SharpSpring umożliwia automatyczną synchronizację informacji kontaktowych na obu platformach. Integracja SharpSpring
Salesforce (wkrótce)
Dodaj nowe lub edytuj istniejące oferty w potoku SalesForce bezpośrednio z panelu informacji o zgłoszeniach LiveAgent. Zredukuj zduplikowane wprowadzanie danych w różnych aplikacjach i skup się na zapewnieniu bezproblemowej pomocy technicznej dla najbardziej wartościowych klientów.
Email marketing
ActiveCampaign
Zintegruj ActiveCampaign z LiveAgent, aby zautomatyzować procesy, takie jak tworzenie nowych ofert, aktualizowanie kontaktów i nie tylko. Integracja ActiveCampaign
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Klaviyo
Subskrybuj swoich klientów do list mailingowych Klaviyo w LiveAgent. Zintegruj oba narzędzia, aby zmniejszyć nakład pracy i czasu, jaki musisz poświęcić na zarządzanie bazą danych. Integracja Klaviyo
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SpamAssassin
Filtruj przychodzące e-maile przez filtr spamu SpamAssassin. E-maile oznaczone jako spam nadal można znaleźć w zgłoszeniach, oznaczonych jako spam. Integracja SpamAssassin
AWeber
Aktywacja wtyczki AWeber pozwoli Ci na zapisanie się i wypisanie się z listy kontaktów do i z list mailingowych bezpośrednio z LiveAgent. Integracja AWeber
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
GetResponse
Dodawaj klientów do list mailingowych GetResponse z panelu informacji o zgłoszeniach. Aby uniknąć wysyłania wiadomości spamowych, do kontaktu wysyłany jest e-mail z prośbą o zgodę na dodanie go do nowej listy mailingowej. (Abonament musi zostać potwierdzony przez kontakt). Integracja GetResponse
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subskrybuj i wypisuj kontakty z list mailingowych MailChimp bezpośrednio z LiveAgent. Integracja MailChimp
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Social
GIPHY
GIPHY Search umożliwia natychmiastowe znalezienie dokładnie tego GIF-a, którego szukasz, i wstawienie go do treści zgłoszenia. Integracja GIPHY
Socialbakers
Integracja Socialbakers dla LiveAgent może pomóc w zarządzaniu mediami społecznościowymi i zgłoszeniami. Integracja Socialbakers
Phone
Cloudtalk
CloudTalk wyświetla dane kontaktowe, historię połączeń, notatki i zgłoszenia związane z dzwoniącym i synchronizuje je z LiveAgent. Integracja Cloudtalk
Chatboty
Quriobot
Stwórz intuicyjnego chatbota, który będzie zawsze wchodził w interakcję z Twoimi klientami. Chatbot Quriobot może służyć do generowania leadów, obsługi klienta i uzyskiwania informacji zwrotnych. Integracja Quiobot
Śledzenie
Clockify
Użyj Clockify, aby śledzić ilość czasu spędzanego na rozwiązywaniu zgłoszeń i edytowaniu artykułów z bazy wiedzy. Zwiększ swoją produktywność, rentowność i śledź zapisy aktywności zespołu. Integracja Clockify
Jira
Połącz Jira ze swoim kontem LiveAgent, aby wyświetlać zgłoszenia związane z zadaniami Jira, łączyć zadania ze zgłoszeniami od określonych klientów i wyszukiwać zgłoszenia Jira w LiveAgent. Jira integracja
Google Analytics
Śledź wydarzenia sesji czatu na żywo w Google Analytics. Dzięki tym danym możesz ocenić wpływ czatu na żywo na konwersję lub swoich agentów na sprzedaż firmy. Integracja Google Analytics
Przepływ pracy
Bold BI
Użyj danych z LiveAgent, aby utworzyć pulpit nawigacyjny z informacjami w czasie rzeczywistym o przychodzących zapytaniach. Integracja Bold BI
CloudApp
Zrób zrzut ekranu, dodaj do niego adnotacje i wyślij w załączniku za pomocą CloudApp. Pomóż swoim klientom dokładnie zrozumieć, czego od nich potrzebujesz, aby skutecznie rozwiązać ich problemy. Integracja CloudApp
Zapier
Połącz Zapier ze swoim kontem LiveAgent, aby skonfigurować niestandardowe wyzwalacze, które wykonują pożądane działania. Integracja Zapier
Pabbly
Użyj wyzwalaczy, reguł logicznych, filtrów i warunków Pabbly, aby usprawnić procesy sprzedaży, marketingu i wsparcia na różnych platformach. Integracja Pabbly
Feedback
Klaus
Oceń wydajność swojego agenta, przekaż opinie według różnych kryteriów, popraw przepływ pracy i nie tylko. Integracja Klaus
Nicereply
Czy wiesz, jak klienci myślą o Twojej obsłudze klienta? Śledź jakość obsługi klienta dzięki Nicereply - kompleksowemu narzędziu do badania satysfakcji klienta stworzonemu dla LiveAgent. Integracja Nicereply
eCommerce
CS-Cart
Integracja LiveAgent CS-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie CS-Cart. Integracja CS-Cart
1 Chat button
Fortune 3
Integracja LiveAgent Fortune3 umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie Fortune3. Integracja Fortune 3
1 Chat button
Magento 2
Zbieraj informacje o poprzednich zamówieniach swoich klientów ze sklepu Magento bezpośrednio z panelu szczegółów zgłoszenia LiveAgent. Integracja Magento 2
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Oxatis
Zacznij zapewniać lepszą obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Oxatis. Integracja Oxatis
1 Chat button
Post Affiliate Pro
Zacznij zapewniać bardziej spersonalizowaną obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w panelu partnerskim i na stronach rejestracji. Integracja Post Affiliate Pro
Prestashop
Umieść widżet czatu na żywo na swojej stronie Prestashop i przeglądaj zamówienia klientów bezpośrednio z panelu szczegółów zgłoszenia LiveAgent. Integracja Prestashop
Shopify
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Shopify. Integracja Shopify
1 Chat button
Volusion
Zacznij zapewniać spersonalizowaną obsługę klienta, umieszczając przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Volusion. Integracja Volusion
X-Cart
Integracja LiveAgent z X-Cart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepach X-Cart. Integracja X-Cart
1 Chat button
3dcart
Integracja LiveAgent z 3dcart umożliwia umieszczenie przycisku czatu na żywo w sklepie 3dcart. Integracja 3dcart
Bigcommerce
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Bigcommerce. Integracja Bigcommerce
CoreCommerce
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie CoreCommerce. Integracja CoreCommerce
1 Chat button
Opencart
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie Opencart. Integracja Opencart
Monitoring
NetCrunch
Przekształć alerty NetCrunch w zgłoszenia i otrzymuj je bezpośrednio do działu pomocy LiveAgent. Integracja NetCrunch
LDAP
Importuj agentów ze struktury katalogów LDAP lub agentów logowania przy użyciu metody uwierzytelniania LDAP. Jeśli usługa LDAP nie jest dostępna, LiveAgent użyje własnej domyślnej metody uwierzytelniania. Integracja LDAP
Migration plugins
Help Desk Migration by Relokia
Przenieś swoje dane między lokalnymi i opartymi na chmurze systemami pomocy technicznej dzięki Relokia. Dane podlegające migracji obejmują zgłoszenia, agentów, grupy, kontakty, tagi, załączniki, notatki i pola niestandardowe. Integracja Relokia
Zarządzanie płatnościami
ChargeDesk
Wyświetlaj ostatnie płatności, zwroty lub stałe zamówienia klienta bez konieczności logowania się do konta ChargeDesk. Integracja ChargeDesk z LiveAgent przyspieszy wsparcie i sprawi, że będziesz miał większą wiedzę o każdym kliencie. Integracja ChargeDesk
Braintree
Anuluj i zwracaj płatności bezpośrednio z panelu zgłoszeń LiveAgent na pulpicie nawigacyjnym. Integracja Braintree
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
2Checkout
Umieść przycisk czatu na żywo w swoim sklepie 2Checkout. Integracja 2Checkout
Zarządzanie projektem
ClickUp
Konwertuj wiadomości e-mail na zadania, łącz zgłoszenia z istniejącymi zadaniami i zarządzaj projektami z Live Agent. Integracja ClickUp
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ProjectManager.com
ProjectManager.com pomaga zarządzać agentami i działami poprzez tworzenie nowych zadań, grafików lub projektów, gdy nowi klienci dołączają do LiveAgent. Integracja ProjectManager.com
Wsparcie i usługi
Obsługa klienta
Oferujemy całodobową obsługę klienta przez cały rok. Skontaktuj się z nami przez czat na żywo, e-mail, telefon, media społecznościowe lub za pośrednictwem naszego portalu dla klientów. Oferujemy również wsparcie wielojęzyczne.
24/7
24/7
24/7
24/7
Konfiguracja “White Glove”
Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, podczas gdy my zakładamy dla Ciebie konto LiveAgent. Zaloguj się do gotowego do użycia systemu pomocy technicznej, który zwiększy produktywność Twojego agenta i poprawi obsługę klienta.
Baza wiedzy
Twórz kategorie w portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewnij klientom łatwy dostęp do artykułów bazy wiedzy. Funkcja bazy wiedzy
Aplikacje iOS/Android
Oferujemy aplikację LiveAgent na systemy operacyjne Android i iOS. Funkcja aplikacji iOS i Android
Obsługa wielu języków
LiveAgent obsługuje obecnie 45 tłumaczeń językowych, a nowe są regularnie dodawane. Funkcja obsługi wielu języków
Obsługa wielu witryn internetowych
Masz wiele firm, produktów lub subdomen z unikalnymi witrynami? Żaden problem, LiveAgent może pobrać i usprawnić wszystkie zgłoszenia na jednym koncie LiveAgent.
Wsparcie dla wielu marek
Utwórz wiele baz wiedzy dla każdego produktu, marki lub grupy użytkowników.
Sprzętowy telefon IP
Czujesz się bardziej komfortowo, używając telefonu sprzętowego? Nie ma problemu! Połącz go z LiveAgent, aby odbierać połączenia. Nie musisz używać telefonów programowych ani odbierać połączeń w przeglądarce, jeśli Cię to nie interesuje.
Bezpieczeństwo i uprawnienia
Centrum danych UE / USA / UK / SG
Obecnie mamy wiele centrów danych na całym świecie. Instalujemy nasze konta klientów w najlepszym możliwym punkcie serwera w zależności od tego, gdzie się znajdują i biorąc pod uwagę ich krajowe przepisy. Wiele centrów danych
Filtry SPAM
Oszczędzaj czas i walcz ze spamem dzięki automatycznemu filtrowaniu spamu. LiveAgent implementuje platformę antyspamową SpamAssassin, która blokuje spam. Funkcja filtrów antyspamowych
Ograniczenie dostępu do panelu agenta
Ogranicz liczbę numerów IP, które mają dostęp do panelu agenta.
Zarządzanie zasadami haseł
LiveAgent gwarantuje, że hasło wybrane do konta nie zostało naruszone podczas poprzednich naruszeń danych.
Dwustopniowa weryfikacja
Chroń swoje konto LiveAgent za pomocą hasła i dodatkowego kodu z aplikacji mobilnej Google Authenticator. Funkcja dwustopniowej weryfikacji
Szyfrowanie HTTPS
Wszystkie konta hostowane przez LiveAgent działają w bezpiecznym połączeniu przy użyciu protokołu HTTPS. Funkcja szyfrowania HTTPS
Lista zablokowanych odwiedzających
Czy ktoś Cię spamuje lub jest nieznośny? Zablokuj ich adres IP, aby uniemożliwić im rozmowę z Tobą. Zdejmij blokadę, gdy będziesz gotowy, przeglądając listę użytkowników, którzy zostali zablokowani na czacie.
Dziennik kontroli
Widzisz coś podejrzanego? Przejrzyj dziennik kontroli, aby zobaczyć, jakie czynności wykonał każdy agent w określonym przedziale czasu. Funkcja dzienników kontroli
+9$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Maskowanie karty kredytowej
Maskowanie kart kredytowych zapewnia, że poufne informacje nie będą przechowywane w archiwach czatu ani w transkrypcjach. Funkcja Wyszukaj i zamień
+9$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).
Automatyczne usuwanie / redagowanie danych
Czy Twoi klienci przesyłają Ci wrażliwe dane? Skorzystaj z naszej funkcji wyszukiwania i zamieniania, aby redagować dane, zanim zostaną zapisane w bazie danych. Funkcja Wyszukaj i zamień
+9$ miesięcznie za konto
Dodatkowa miesięczna opłata za funkcję. (Liczba agentów na koncie nie zwiększa ani nie zmniejsza tej dodatkowej opłaty miesięcznej).

Nie wiesz, który plan jest najlepszy dla Ciebie?

Chętnie pomożemy w wyborze. Nasz zespół Customer Success znajdzie rozwiązanie idealne dla Twojej firmy.

Najczęściej zadawane pytania

Każdy okres próbny rozpoczyna się od dostępu All-inclusive i zapewnia dostęp do wszystkich funkcji LiveAgent przez 14 dni. Do rejestracji nie jest wymagana karta kredytowa. Aby nadal korzystać ze swojego konta po zakończeniu okresu próbnego, możesz podać dane swojej karty kredytowej i uaktualnić LiveAgent do wersji płatnej.

Zmiana z bezpłatnego konta na 14-dniowy okres próbny i odwrotnie nie jest technicznie możliwa. Nie martw się, w każdej chwili możesz przejść z bezpłatnego konta na płatną subskrypcję. Pamiętaj, że później nie będziesz mógł wrócić do darmowego konta. Weź także pod uwagę, że darmowe konta mają ograniczenia, więc testowanie wszystkich dostępnych funkcji LiveAgent jest możliwe dopiero po uaktualnieniu do płatnego planu lub utworzeniu kolejnego 14-dniowego bezpłatnego konta próbnego.

Zdecydowanie tak! Chcemy, aby firmy zapisały się do naszego bezpłatnego planu LiveAgent i korzystały z podstawowych funkcji pomocy technicznej, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby zredukować nadużycia. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnym uaktualnieniu do naszych nieograniczonych planów z pełnym zestawem funkcji!

Nie. Nie ma żadnych umów. Rozliczamy co miesiąc. Możesz obniżyć i uaktualnić swój plan oraz dodawać lub usuwać agentów w dowolnym momencie. Nie ma żadnych opłat konfiguracyjnych, a obsługa klienta i aktualizacje produktów są bezpłatne na zawsze.

Tak. Jeśli reprezentujesz takie przedsiębiorstwo, skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych opcjach. Alternatywnie, sprawdź nasze ceny korporacyjne lub prześlij zapytanie ofertowe.

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe, w tym Mastercard, VISA, Diners i American Express. Akceptujemy również płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Jeśli chcesz skorzystać z innego rodzaju metody płatności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@liveagent.com.

Czy Twoja obsługa klienta ma charakter sezonowy, lub musisz dodawać czy usuwać agentów w określonych okresach? Wystawimy Ci rachunek tylko za rzeczywiste użytkowanie.

Chcemy mieć pewność, że wszyscy nasi klienci mogą cieszyć się i skutecznie korzystać z naszych usług niezależnie od warunków. Jeśli niektórzy klienci wykorzystują tak dużo danych lub naruszają zasady, że może to mieć wpływ na innych użytkowników, możemy skontaktować się z takimi osobami naruszającymi prawo i omówić zmianę ich wykorzystania i limitów lub anulować ich konta. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.

Absolutnie! Zapewniamy najnowocześniejsze zabezpieczenia. Nasze konta są hostowane w renomowanych centrach danych chronionych całodobowym nadzorem. Współpracujemy również z wieloma badaczami bezpieczeństwa, aby upewnić się, że aplikacja spełnia najnowsze standardy bezpieczeństwa. Wszystkie konta zawierają szyfrowanie SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo danych.

Aby zapewnić błyskawiczną obsługę, dane Twojego konta będą znajdować się w najbliższym centrum danych w oparciu o Twoją lokalizację geograficzną. Obecnie posiadamy centra danych w Dallas (USA), Newark (USA), Londynie (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i Bratysławie (Słowacja). Dane naszych europejskich klientów znajdują się w jednym z naszych europejskich centrów danych i działamy zgodnie z RODO.

Jesteśmy tu dla Ciebie! Napisz do nas na czacie na żywo lub wyślij e-mail na adres support@liveagent.com. Nasze wsparcie działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie z wakacjami, a my z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytanie. Jesteśmy również online na czacie na żywo i dostępni przez telefon w godzinach pracy w większości stref czasowych.

Peter Komornik

LiveAgent to świetny czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzacja, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.