DarmowyDarmowe na zawsze konto z ograniczeniami
€0
/agent/miesiąc
|
TicketPełnowymiarowe rozwiązanie ticketowe
€15
/agent/miesiąc
|
Ticket+CzatCzat na żywo oprócz systemu ticketowego
€29
/agent/miesiąc
|
All-inclusiveWszystkie funkcje w jednym pakiecie
€39
/agent/miesiąc
|
|
Lista wszystkich funkcji | > | > | > | > |
Agent | 0 €/miesiąc | 15 €/miesiąc | 29 €/miesiąc | 39 €/miesiąc |
Historia ticketów | 7 dni | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu |
System ticketowy e-mail | 1 adres e-mail | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu |
Czat na żywo | 1 przycisk czatu | • | Bez limitu | Bez limitu |
Wsparcie call center | 1 numer telefonu | • | • | Bez limitu |
Dostosowanie domeny niestandardowej | • | • | • | • |
Formularze kontaktowe | • | • | • | • |
Łączenie ticketów | • | • | • | • |
Rozdzielanie ticketów | • | • | • | • |
Masowe akcje ticketowe | • | • | • | • |
Eksportowanie ticketów | • | • | • | • |
Notyfikacje e-mail | • | • | • | • |
Niestandardowe pola ticketów | • | • | • | • |
Rozwiązywanie algorytmów | • | • | • | • |
Godziny pracy | • | • | • | • |
Tickety wewnętrzne | • | • | • | • |
Filtry SPAMu | • | • | • | • |
Załączniki | • | • | • | • |
Podstawowe raporty | • | • | • | • |
Baza wiedzy | • | • | • | • |
Forum klientów | • | • | • | • |
Portal klienta | • | • | • | • |
Ankiety satysfakcji | • | • | • | • |
iPhone/Android apps | • | • | • | • |
centrum danych EU/US/UK/SG | • | • | • | • |
Szablony e-maili dla agentów | • | • | • | • |
Szablony e-maili dla klientów | • | • | • | • |
Gotowe odpowiedzi | • | • | • | • |
Zasady & Zasady czasowe | • | • | • | • |
Departamenty | • | • | • | • |
Zaawansowane raportowanie | • | • | • | • |
SLAs z raportami | • | • | • | • |
Wsparcie dla wielu marek | • | • | • | • |
Kontakty & Grupy | • | • | • | • |
Ładowanie danych z CRM | • | • | • | • |
API & Integracje | • | • | • | • |
Grywalizacja | • | • | • | • |
Zarządzanie opiniami | • | • | • | • |
Monitor odwiedzających w czasie rzeczywistym | • | • | • | • |
Zaproszenia do czatu | • | • | • | • |
Ankiety satysfakcji z czatu | • | • | • | • |
Video rozmowy | • | • | • | • |
IVR | • | • | • | • |
Przekierowywania połączeń & transfery | • | • | • | • |
Sprzętowy telefon IP | • | • | • | • |
Nieograniczona pamięć połączeń | • | • | • | • |
Konfiguracja dźwięku | • | • | 5 €/miesiąc/agent | • |
• | • | 39 €/miesiąc/agent | • | |
• | • | 39 €/miesiąc/agent | • | |
• | • | 39 €/miesiąc/agent | • | |
Viber | • | • | 39 €/miesiąc/agent | • |
Dziennik kontroli | • | • | 9 €/miesiąc/agent | • |
Szukaj & zastąp | • | • | 9 €/miesiąc/agent | • |
Śledzenie czasu | • | • | 19 €/miesiąc/agent | • |
Dodatkowa baza wiedzy | • | 19 €/miesiąc/agent | 19 €/miesiąc/agent | 19 €/miesiąc/agent |
Branding Free | • | 19 €/miesiąc/agent | 19 €/miesiąc/agent | 19 €/miesiąc/agent |
Obsługa klienta | 24/7 | 24/7 | 24/7 | 24/7 |
Skrupulatna konfiguracja | • | • | • | • |
Nasze darmowe konto daje Ci nieograniczoną liczbę agentów z dostępem do najważniejszych kanałów wsparcia (mail, czat na stronie, bazą wiedzy i formularzami kontaktowymi). Korzystaj z tygodniowej historii zgłoszeń i wsparcia 24/7.
Chętnie pomożemy w wyborze. Nasz zespół Customer Success znajdzie rozwiązanie idealne dla Twojej firmy.
W okresie próbnym dostajesz pełny dostęp do wszystkich funkcji narzędzia. Nie potrzebujesz podawać danych karty kredytowej. Jeśli po 14 dniach chcesz dalej korzystać z konta, uzupełnij dane do płatności i wybierz interesujący Cię plan.
Nie. Darmowe konto możesz jedynie rozszerzyć do płatnej subskrypcji. Nie możesz też skorzystać z okresu próbnego. Jeśli zaczniesz od okresu próbnego i płatnej subskrypcji, nie możesz zmienić planu na bezpłatny. Pamiętaj też, że darmowe konto ma ograniczenia. Pełną funkcjonalność LiveAgent sprawdzisz, korzystając z okresu próbnego.
Tak! Ten plan powstał z myślą o niewielkich firmach lub tych, które dopiero zaczynają się rozwijać. Jeśli w pewnym momencie możliwości darmowego planu staną się niewystarczające, możesz przejść na płatną subskrypcję.
Nie. Rozliczamy się co miesiąc, a współpraca trwa tyle, ile potrzebujesz. Możesz w każdym momencie dostosowywać swój plan i liczbę agentów. Konfiguracja, wsparcie klienta i aktualizacje produktu są i zawsze będą darmowe.
Tak. Skontaktuj się z nami – wspólnie wybierzemy najlepszy plan. Możesz też sprawdzić ceny licencji zbiorowych albo złożyć zapytanie o ofertę.
Akceptujemy najpopularniejsze karty kredytowe (Mastercard, VISA, Diners, American Express) oraz PayPal. Jeśli chcesz skorzystać z innej metody płatności, napisz na support@liveagent.com.
Czy Twój dział obsługi klienta okresowo się zwiększa? Jeśli musisz dodać agentów na krócej niż miesiąc, zapłacisz tylko za czas, kiedy mieli dostęp do systemu. Wystawiamy rachunki za rzeczywiste użytkowanie.
Dbamy o to, żeby wszyscy nasi klienci mogli z sukcesem wykorzystywać LiveAgent. Z tego względu monitorujemy, czy plany i dane nie są nadużywane. Jeśli zauważymy nadużycia lub naruszenie zasad tak, że mają wpływ na innych użytkowników, kontaktujemy się z tymi osobami.Zastrzegamy sobie prawo do zmiany limitów konta bez uprzedzenia.
Oczywiście! Dbamy o najnowocześniejsze zabezpieczenia. Nasze konta są przechowywane w renomowanych centrach danych, pod całodobowym nadzorem. Współpracujemy ze specjalistami, by mieć pewność, że spełniamy najnowsze standardy. Wszystkie konta są zaszyfrowane SSL aby wzmocnić zabezpieczenia.
Aby zapewnić szybką obsługę, Twoje dane przechowujemy w najbliżej położonym centrum. Nasze lokalizacje to Dallas (USA), Newark (USA), Londyn (Wielka Brytania), Frankfurt (Niemcy) i Bratysława (Słowacja). Dane europejskich klientów przechowujemy na europejskich serwerach. Spełniamy też wymagania RODO.
Jesteśmy tu dla Ciebie! Wyślij maila na support@liveagent.com. Działamy 24/7 przez cały rok, i z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jeśli wolisz zadzwonić lub porozmawiać na czacie, jesteśmy dostępni w godzinach pracy większości stref czasowych.
LiveAgent to świetny czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzacja, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.