Szukasz oprogramowania, które jest czymś więcej niż czatem na żywo? Live Agent jest najlepszym rozwiązaniem pomocy technicznej dla twojej firmy. Zapewnij swoim klientom opcje w kwestii obsługi klienta.
LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla SMB w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania do 2,5 sekundy
Ponad 175 + fukcji, aby twoja praca była łatwiejsza i przyjemniejsza.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania pomocy technicznej.
Czat na żywo jest świetnym narzędziem dla zapewnienia wsparcia klientowi. Jednakże, umożliwiając swojemu klientowi wiele ścieżek kontaktu z tobą jest czymś, co opłaci się w dłuższej perspektywie.
Zapewnij swojej obsłudze klienta możliwość zintegrowania emaila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, call center i bazy danych w jednym zestawie.
Czat na żywo jest kluczowym narzędziem dla zapewnienia obsługi klienta. Powinien być szybki, niezawodny i dostosowany do marki twojej firmy. I powinien się też szybko podświetlać!
LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Powolność nie będzie już problemem z LiveAgent.
Zapewniając swoim klientom i agentom więcej opcji nie musi rujnować twojego budżetu. LiveAgent ma trzy świetne plany płatności, które uwzględniają jedynie najlepsze narzędzia, fukcje i integracje, żeby pomóc ci ułatwić twoją pracę.
Zdobądź wszystkie narzędzia, których potrzebujesz za doskonałą cenę. Zobacz nasze cenniki i dowiedz się więcej.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zapewnia wszystiego. Dokonaj zmiany na lepsze. Przenieś się do LiveAgent i uzyskaj dostęp do wszystkich najlepszych narzędzi,fukcji i integracji dla swojej pomocy technicznej.
Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach