Szukasz oprogramowania, które jest czymś więcej niż czatem na żywo? Live Agent jest najlepszym rozwiązaniem pomocy technicznej dla twojej firmy. Zapewnij swoim klientom opcje w kwestii obsługi klienta.
LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla SMB w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania do 2,5 sekundy
Ponad 175 + fukcji, aby twoja praca była łatwiejsza i przyjemniejsza.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klienta i poprawia wskaźniki konwersacji.
Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania pomocy technicznej.
Czat na żywo jest świetnym narzędziem dla zapewnienia wsparcia klientowi. Jednakże, umożliwiając swojemu klientowi wiele ścieżek kontaktu z tobą jest czymś, co opłaci się w dłuższej perspektywie.
Zapewnij swojej obsłudze klienta możliwość zintegrowania emaila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, call center i bazy danych w jednym zestawie.
Czat na żywo jest kluczowym narzędziem dla zapewnienia obsługi klienta. Powinien być szybki, niezawodny i dostosowany do marki twojej firmy. I powinien się też szybko podświetlać!
LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Powolność nie będzie już problemem z LiveAgent.
Zapewniając swoim klientom i agentom więcej opcji nie musi rujnować twojego budżetu. LiveAgent ma trzy świetne plany płatności, które uwzględniają jedynie najlepsze narzędzia, fukcje i integracje, żeby pomóc ci ułatwić twoją pracę.
Zdobądź wszystkie narzędzia, których potrzebujesz za doskonałą cenę. Zobacz nasze cenniki i dowiedz się więcej.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zapewnia wszystiego. Dokonaj zmiany na lepsze. Przenieś się do LiveAgent i uzyskaj dostęp do wszystkich najlepszych narzędzi,fukcji i integracji dla swojej pomocy technicznej.
Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach