Szukasz alternatywy dla Olark?

Szukasz oprogramowania, które jest czymś więcej niż czatem na żywo? Live Agent jest najlepszym rozwiązaniem pomocy technicznej dla twojej firmy. Zapewnij swoim klientom opcje w kwestii obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla SMB w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania do 2,5 sekundy

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 + fukcji, aby twoja praca była łatwiejsza i przyjemniejsza.

increased customer satisfaction

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klienta i poprawia wskaźniki konwersacji.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania pomocy technicznej.

report on tablet-illustration

Wielka alternatywa dla Olark

Czat na żywo jest świetnym narzędziem dla zapewnienia wsparcia klientowi. Jednakże, umożliwiając swojemu klientowi wiele ścieżek kontaktu z tobą jest czymś, co opłaci się w dłuższej perspektywie.

Zapewnij swojej obsłudze klienta możliwość zintegrowania emaila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, call center i bazy danych w jednym zestawie.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest kluczowym narzędziem dla zapewnienia obsługi klienta. Powinien być szybki, niezawodny i dostosowany do marki twojej firmy. I powinien się też szybko podświetlać!

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Powolność nie będzie już problemem z LiveAgent.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dowiedz się więcej dla swojej pomocy technicznej

Zapewniając swoim klientom i agentom więcej opcji nie musi rujnować twojego budżetu. LiveAgent ma trzy świetne plany płatności, które uwzględniają jedynie najlepsze narzędzia, fukcje i integracje, żeby pomóc ci ułatwić twoją pracę.

Zdobądź wszystkie narzędzia, których potrzebujesz za doskonałą cenę. Zobacz nasze cenniki i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy by się przenieść do LiveAgent?

Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zapewnia wszystiego. Dokonaj zmiany na lepsze. Przenieś się do LiveAgent i uzyskaj dostęp do wszystkich najlepszych narzędzi,fukcji i integracji dla swojej pomocy technicznej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Olark

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo