Szukasz alternatywy dla Olark?

Szukasz oprogramowania, które jest czymś więcej niż czatem na żywo? Live Agent jest najlepszym rozwiązaniem pomocy technicznej dla twojej firmy. Zapewnij swoim klientom opcje w kwestii obsługi klienta.

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla SMB w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku, z szybkością wyświetlania do 2,5 sekundy

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 + fukcji, aby twoja praca była łatwiejsza i przyjemniejsza.

increased customer satisfaction

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klienta i poprawia wskaźniki konwersacji.

signup bonus - icon

Przystępne ceny

Oszczędzaj pieniądze! LiveAgent jest bardziej oszczędny niż inne rozwiązania pomocy technicznej.

report on tablet-illustration

Wielka alternatywa dla Olark

Czat na żywo jest świetnym narzędziem dla zapewnienia wsparcia klientowi. Jednakże, umożliwiając swojemu klientowi wiele ścieżek kontaktu z tobą jest czymś, co opłaci się w dłuższej perspektywie.

Zapewnij swojej obsłudze klienta możliwość zintegrowania emaila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, call center i bazy danych w jednym zestawie.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest kluczowym narzędziem dla zapewnienia obsługi klienta. Powinien być szybki, niezawodny i dostosowany do marki twojej firmy. I powinien się też szybko podświetlać!

LiveAgent ma najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania 2,5 sekund. Powolność nie będzie już problemem z LiveAgent.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dowiedz się więcej dla swojej pomocy technicznej

Zapewniając swoim klientom i agentom więcej opcji nie musi rujnować twojego budżetu. LiveAgent ma trzy świetne plany płatności, które uwzględniają jedynie najlepsze narzędzia, fukcje i integracje, żeby pomóc ci ułatwić twoją pracę.

Zdobądź wszystkie narzędzia, których potrzebujesz za doskonałą cenę. Zobacz nasze cenniki i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy by się przenieść do LiveAgent?

Nie inwestuj w oprogramowanie, które nie zapewnia wszystiego. Dokonaj zmiany na lepsze. Przenieś się do LiveAgent i uzyskaj dostęp do wszystkich najlepszych narzędzi,fukcji i integracji dla swojej pomocy technicznej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huwawei, BMW, Yamaha i O2 mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Related Articles to Alternatywa dla Olark
Przenieś się z LeadDesk do LiveAgent i odkrywaj korzyści, takie jak świetne wielokanałowe wsparcie, najszybszy czat na żywo i wiele więcej.

Szukasz alternatywy dla LeadDesk?

Klienci chwalą LiveAgent za dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi oraz świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. W porównaniu do konkurencyjnych narzędzi, LiveAgent oferuje więcej funkcji i integracji. Klienci to doceniają i cenią sobie przystępną cenę oraz pomocny zespół wsparcia.

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

LiveAgent oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu, posiada centrum wsparcia oraz oferuje przenoszenie danych. Firma posiada szereg partnerskich programów i program lojalnościowy. LiveAgent udostępnia również blog, słowniczek oraz webinary. Oferuje także cennik i ma dostępne alternatywy. Firma zachęca do wypróbowania swojej aplikacji poprzez start darmowej wersji próbnej.

Liveagent to najlepsze rozwiązanie do obsługi klienta, obejmujące wszystkie istotne kanały i niezawodny system obsługi zgłoszeń w rozsądnej cenie. Oprócz świetnego czatu na żywo, Liveagent oferuje inne świetne narzędzia, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta. Liveagent ma trzy świetne płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu.

Szukasz alternatywy dla Zopim?

LiveAgent oferuje najszybszy na rynku widżet czatu na żywo z szybkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy, co czyni go idealnym narzędziem dla agentów obsługi klienta. Oprogramowanie ma trzy płatne plany, które nie nadwyrężą Twojego budżetu, ale zapewnią Ci wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje potrzebne do skutecznego wsparcia klientów.

Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.

Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

Oprogramowanie LiveAgent zyskuje popularność w przemyśle motoryzacyjnym i ma szereg sukcesów, a ponad 21 000 firm korzysta z niego. LiveAgent jest alternatywą dla takich narzędzi, jak LeadDesk, Freshcaller, TeamSupport, Userlike, Gist i Verloop. Korzystają z niego także takie duże firmy jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University. Z oprogramowania LiveAgent korzystają również biznesy z branży księgowej i prawniczej. Można go wypróbować za darmo, bez konieczności posiadania karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo