Szukasz alternatywy dla Qonvo?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgen jest najlepszą alternatywą dla Qonvo na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Szukasz potężnej alternatywy dla Qonvo, która daje więcej opcji komunikacji z klientami? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy. Świetny system zgłoszeń, pokrycie najważniejszych kanałów komunikacji i łatwość obsługi sprawiają, że LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem dla działu pomocy technicznej dla Twojego klienta. 
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

3 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Obsługa call center

Oprócz wielu innych funkcji LiveAgent obsługuje również integrację call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia wysoką jakość za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz osobne funkcje, aby spersonalizować swój dział pomocy

Qonvo kontra LiveAgent

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
Qonvo
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
Qonvo nie oferuje systemu zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
Qonvo nie oferuje czatu na żywo.
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje call center.
Qonvo nie oferuje call center.
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
Qonvo nie oferuje portalu do samoobsługi.
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
Qonvo nie oferuje integracji Facebooka
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
Qonvo nie oferuje integracji Twittera.
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
Qonvo nie oferuje integracji Instagrama.
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
Qonvo nie oferuje integracji Vibera.
WhatsApp
Integracje WhatsAppa z centrum obsługi klienta pozwalają użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości z WhatsAppa z wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń i traktować je tak jak każde inne zgłoszenie do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje integrację WhatsAppa.
Qonvo nie oferuje obsługi WhatsAppa.
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Qonvo nie oferuje bazy wiedzy.
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
Qonvo nie oferuje forum dla klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
Qonvo oferuje automatyzację i reguły.
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
Qonvo oferuje funkcje API.
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Qonvo nie oferuje funkcji IVR.
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
Qonvo nie oferuje połączeń wideo.
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
Qonvo oferuje nielimitowaną historię.
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości witryn.
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
Qonvo nie oferuje nieograniczonej ilości zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
Qonvo nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
Qonvo oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
app installation - illustration

Potężna alternatywa dla Qonvo

LiveAgent daje Ci wszystko, czego potrzebujesz, by zapewniać lepsze wsparcie i skupić się na tym, co ważne.

Zapewnij wsparcie dzięki potężnym narzędziom do Twojej dyspozycji. Oznacza to e-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center i bazę wiedzy. Wszystkim zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc nie musisz się martwić o bałagan w komunikacji. 

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to podstawowe i jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do komunikacji z klientami. Chodzi o natychmiastową komunikację i dlatego musi być ona szybka.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Dzięki temu możesz naprawdę zapewniać szybkie wsparcie.

Watch the website loading time
Savings illustration

Zyskuj więcej, płać mniej

Nie płać za oprogramowanie, które nie oferuje wszystkich funkcji. Przejdź na oprogramowanie, które oferuje różnorodne narzędzia w atrakcyjnej cenie.

LiveAgent oferuje trzy świetne płatne plany, które są wyposażone w narzędzia, funkcje i integracje ułatwiające przepływ pracy. Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Czas więcej zyskać i więcej robić

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Porównaj nas z innymi rozwiązaniami

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Qonvo
    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

    Szukasz alternatywy dla Crisp?

    --SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

    Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci przenieść Twoje dane z Novocall, bezpiecznie i bez wysiłku. Już dzisiaj dołącz do LiveAgent i zapewnij swoim klientom lepszą obsługę.

    Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?

    LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest alternatywą dla innych platform. Oferuje różne kanały komunikacji i program lojalnościowy. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to idealny wybór dla twojej firmy. Czat na żywo LiveAgent jest najszybszy na rynku: aktualizuje się co 2,5 sekundy.

    Szukasz alternatywy dla Verloop?

    LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x