Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Tawk?

Szukasz lepszego rozwiązania dla obsługi klienta? Chcesz zapewniać wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i dać im kilka możliwości na skontaktowanie się z tobą?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie obsługi klienta. LiveAgent, wysoko zintegrowany i bogaty w zaawansowane funkcje, zapewnia ci doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Integracje cennik

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoje centrum obsługi klienta.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz współczynnik klikalności.

instalacja aplikacji mbdv

Niech twoja firma zyska więcej

Czat na żywo to świetna sprawa, ale co powiesz na więcej? Klienci kontaktują się poprzez wiele kanałów, więc najlepszym rozwiązaniem jest uzyskać dostęp do wszystkich z nich. Zapewnij wsparcie przez email, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent obsługuje nawet Instagrama.

System ticketowy LiveAgent zajmie się wszystkim za ciebie i zapewni skuteczną komunikację. Wszystko trafia na swoje miejsce. 

Najszybszy czat na żywo

Rozumiemy, że zależy ci na dobrym czacie na żywo. Co powiesz na najszybszy na rynku? Wigdet LiveAgent jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Co więcej, zobaczysz podgląd tego, co piszą twoi klienci. Przygotuj odpowiedzi na ich pytania, zanim nawet wyślą wiadomość i zaskocz ich swoją prędkością. 

szybkie ładowanie 0lbh
Oszczędności dwkw

Nie ma jak swoi pracownicy

Dbaj o pracowników, których znasz i którym ufasz, a płać jedynie za narzędzia. Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, bogate w funkcje i narzędzia, dzięki którym zapewnisz klientom doskonałą obsługę.

Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Zamknij Więcej

Szukasz innego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla SMB w 2020. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo