Szukasz alternatywy dla Tawk?

Szukasz lepszego rozwiązania dla obsługi klienta? Chcesz zapewniać wsparcie klientom poprzez wiele kanałów i dać im kilka możliwości na skontaktowanie się z tobą?

Wypróbuj LiveAgent. LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie obsługi klienta. LiveAgent, wysoko zintegrowany i bogaty w zaawansowane funkcje, zapewnia ci doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym twój przepływ pracy stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoje centrum obsługi klienta.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz współczynnik klikalności.

app installation - illustration

Niech twoja firma zyska więcej

Czat na żywo to świetna sprawa, ale co powiesz na więcej? Klienci kontaktują się poprzez wiele kanałów, więc najlepszym rozwiązaniem jest uzyskać dostęp do wszystkich z nich. Zapewnij wsparcie przez email, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. LiveAgent obsługuje nawet Instagrama.

System ticketowy LiveAgent zajmie się wszystkim za ciebie i zapewni skuteczną komunikację. Wszystko trafia na swoje miejsce. 

Najszybszy czat na żywo

Rozumiemy, że zależy ci na dobrym czacie na żywo. Co powiesz na najszybszy na rynku? Wigdet LiveAgent jest aktualizowany co 2.5 sekundy.

Co więcej, zobaczysz podgląd tego, co piszą twoi klienci. Przygotuj odpowiedzi na ich pytania, zanim nawet wyślą wiadomość i zaskocz ich swoją prędkością. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Nie ma jak swoi pracownicy

Dbaj o pracowników, których znasz i którym ufasz, a płać jedynie za narzędzia. Dobre oprogramowanie do obsługi klienta nie musi być drogie. LiveAgent oferuje trzy płatne plany, bogate w funkcje i narzędzia, dzięki którym zapewnisz klientom doskonałą obsługę.

Sprawdź nasze plany i dowiedz się więcej.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Men shaking hands - illustration

Szukasz innego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla SMB w 2020. Bądź bliżej klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Alternatywa dla Tawk
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla firm poszukujących lepszej alternatywy dla innych platform obsługi klienta, oferujące doskonałe narzędzia do lepszej obsługi klienta poprzez wiele kanałów kontaktu. Dostępne są darmowe wersje próbne, a firma jest numerem 1 w rankingu recenzji i ocenianych rozwiązań w 2020 roku. Alternatywa dla TeamSupport, Userlike i LivePerson.

LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom poprzez wiele kanałów w rozsądnej cenie.

Szukasz alternatywy dla TeamSupport?

LiveAgent jest oprogramowaniem oferującym wiele funkcjonalności, w tym najszybszy widget czatu na rynku, co pozwala na skuteczną obsługę klientów. Dzięki ponad 175 funkcjom i 40 integracjom możesz koncentrować się na istotnych kwestiach i zapewnić jeszcze lepsze wsparcie klientom.

Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

LiveAgent jest alternatywą dla wielu popularnych platform do obsługi klienta, takich jak Userlike, Pure Chat, Tawk, Vocalcom i Qonvo. Wśród zasobów powiązanych z LiveAgent można znaleźć narzędzia do przenoszenia danych, centrum wsparcia, dziennik zmian i zapotrzebowania ofertowego. Firma oferuje także rozwiązania dla różnych branż i biznesów, a klienci są zadowoleni z jakości obsługi. Istnieje również blog oraz szablony, webinary i tests pisania, a klienci mogą skontaktować się ze sprzedażą lub uzyskać dostęp do społeczności.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to narzędzie wsparcia klienta, które zdaniem wielu użytkowników pokonuje konkurencyjne rozwiązania, takie jak Zendesk czy Freshdesk. Przyjazny interfejs, bogactwo funkcji, obsługa klienta i dobra cena to mocne strony tego narzędzia. Użytkownicy również doceniają zaawansowany poziom automatyzacji oraz integracje z innymi systemami.

Przełącz się na świetne oprogramowanie do czatu na żywo z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń. Popraw swoje biuro pomocy dzięki poczcie e-mail, mediom społecznościowym i nie tylko.

Alternatywa dla Userlike - LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które pomaga w szybszym i dokładniejszym wsparciu. W skrócie, LiveAgent jest najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo, które poprawia produktywność biznesu internetowego i zadowala klientów. Wiele osób poleca używanie LiveAgenta, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Z LiveAgenta korzysta wiele firm od wielu lat i uważają je za niezawodne i opłacalne rozwiązanie.

Szukasz lepszej alternatywy do LivePerson? Zastanów się nad LiveAgent, nagradzanym wielokanałowym oprogramowaniem helpdesk.

Poszukujesz lepszej alternatywy do LivePerson?

Firma oferuje szybki i skuteczny czat na żywo, który pozwoli na lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży i pozyskiwania leadów. Wideo prezentuje działanie czatu zarówno z perspektywy klienta, jak i agenta, co pozwala na porównanie z konkurencją.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo