Partner
Hallo, (dawniej Fieber) pomaga przedsiębiorcom w biznesowym internecie, telefonii i usługach w chmurze. LiveAgent i hallo, są partnerami VoIP, co oznacza, że możesz teraz łatwo połączyć swój numer powitalny przez LiveAgent.
Ile kosztuje integracja hallo,?
Hallo, jest wbudowany w LiveAgent. Dlatego jest bezpłatny dla klientów LiveAgent . Ale pamiętaj, że hallo, pobiera opłaty za swoje usługi VoIP indywidualnie.
Jak dodać swój numer VoIP z hallo, do LiveAgent?
Oto przewodnik krok po kroku:
1. Uzyskaj numer VoIP hallo,
2. Nawiguj w LiveAgent na podstawie zrzutu ekranu
3. Wypełnij poświadczenia
4. i UŻYWAJ
Korzyści:
- lepsze doświadczenia klientów
- ekonomiczne rozwiązanie
- możliwość korzystania z szerokiej gamy urządzeń
Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj poniższy film dotyczący oprogramowania call center.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Szukasz alternatywy dla Vocalcom?
Czat na żywo to doskonałe rozwiązanie dla agencji, które zapewnia szybką i bezpośrednią odpowiedź na pytania klientów. Daje to możliwość wyboru rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym. Czat na żywo jest szczególnie korzystny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Alternatywą jest oprogramowanie pomocy technicznej Olark LiveAgent, które oferuje więcej niż tylko czat na żywo. Jest to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klientów, które pozwala na indywidualne podejście i szybką reakcję na prośby. Można wypróbować je za darmo przez 7 lub 30 dni, bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
LiveAgent offers paid plans and a free version with 43 language options for widgets. It is a worthy alternative to CallPage with benefits like satisfied customers, industry solutions, support center, and partnerships. The company also provides a blog, academy, webinars, and newsletter. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and offers a free trial. A new account email will be sent upon registration.
Obsługa czatu na żywo to możliwość prowadzenia czatu tekstowego między klientem a zespołem pomocy technicznej przez Internet, co znacznie przyspiesza pracę zespołu obsługi klienta. Główne elementy obsługi czatu na żywo to łatwa komunikacja, interakcja z klientem i możliwość uzyskania niemal natychmiastowej odpowiedzi. LiveAgent zapewnia obsługę czatu na żywo, zawierając wszystkie potrzebne funkcje dla zespołów obsługi klienta.
System help desk dla nieruchomości
Oprogramowanie help desk w branży nieruchomości może mieć pozytywny wpływ - dowiedz się więcej czytając historie sukcesu i opinie klientów LiveAgent. Wiele znanych marek korzysta z tego rozwiązania. Oferujemy bezpłatną wersję próbną, nie wymagamy danych karty. LiveAgent oferuje różne rozwiązania dla firm i agencji, w tym oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami i czatu na żywo.