DID Logic integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest DID Logic?
Z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku, DID Logic jest wysoce wydajnym, zorientowanym na klienta międzynarodowym dostawcą produktów i usług VoIP, takich jak lokalne numery DID z ponad 150 krajów z 12 punktami PoP na całym świecie i łączami SIP. LiveAgent nawiązał współpracę z DID Logic, dzięki czemu integracja jest bezproblemowa i możesz w pełni wykorzystać swój call center w LiveAgent.
Ile kosztuje integracja DID Logic z LiveAgent?
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za integrację VoIP firmy DID Logic. Należy pamiętać, że DID Logic niezależnie pobiera opłaty za usługi.
Jak zintegrować DID Logic z LiveAgent?
Po uzyskaniu numeru VoIP od swojego operatora – DID Logic, po prostu wprowadź numer w LiveAgent. Możesz wstawić numer VoIP w sekcji Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +) . Stamtąd wyszukasz DID Logic, w którym wstawisz ważne poświadczenia.
Jakie są zalety posiadania VoIP?
- dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
- prosta integracja
- zmniejsza koszta
- bogaty w funkcje
- możliwość korzystania z wielu numerów
- wzrost produktywności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj poniższy film dotyczący oprogramowania call center.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia. Integracja z Telsome i Sipcall oferuje łatwość obsługi i ujednolicone rozwiązania stacjonarne i mobilne. LiveAgent stanowi alternatywę dla Samange i Smartsupp, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo, LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje call center, takie jak drzewa IVR i nagrywanie rozmów, oraz integrację z VoIP Sipcall.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.