Partner
Co to jest DID Logic?
Z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku, DID Logic jest wysoce wydajnym, zorientowanym na klienta międzynarodowym dostawcą produktów i usług VoIP, takich jak lokalne numery DID z ponad 150 krajów z 12 punktami PoP na całym świecie i łączami SIP. LiveAgent nawiązał współpracę z DID Logic, dzięki czemu integracja jest bezproblemowa i możesz w pełni wykorzystać swój call center w LiveAgent.
Ile kosztuje integracja DID Logic z LiveAgent?
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za integrację VoIP firmy DID Logic. Należy pamiętać, że DID Logic niezależnie pobiera opłaty za usługi.
Jak zintegrować DID Logic z LiveAgent?
Po uzyskaniu numeru VoIP od swojego operatora – DID Logic, po prostu wprowadź numer w LiveAgent. Możesz wstawić numer VoIP w sekcji Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +) . Stamtąd wyszukasz DID Logic, w którym wstawisz ważne poświadczenia.
Jakie są zalety posiadania VoIP?
- dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
- prosta integracja
- zmniejsza koszta
- bogaty w funkcje
- możliwość korzystania z wielu numerów
- wzrost produktywności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj poniższy film dotyczący oprogramowania call center.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Usługa identyfikacji wybieranego numeru
LiveAgent to firma zajmująca się rozwiązaniami dla biznesu. Oferuje wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian i zapytania ofertowe. Firma ma bogate doświadczenie i posiada nagrody i certyfikaty. LiveAgent ma partnerów VoIP i program lojalnościowy. Firma oferuje blog, słowniczek, akademię oraz webinary. LiveAgent posiada rozbudowany system wsparcia i serwis klienta. Jego cennik, funkcje i integracje dają wiele możliwości. Firma uzyskała wiele pozytywnych opinii klientów.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Automatyzacja sprzedaży przy użyciu systemów oferuje wiele korzyści, w tym większą produktywność, kontrolowany przepływ pracy, spójność marki, efektywne wykorzystanie zasobów i zwiększony przychód. LiveAgent oferuje szablony wiadomości e-mail i automatyzację scenariuszy, a Integrately ułatwia konfigurację reguł i integracji. Reguły biznesowe i program lojalnościowy to dodatkowe korzyści, które cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Automatyzowana obsługa klienta pomaga skuteczniej rozwiązywać problemy klientów, ale ważne jest zachowanie interakcji międzyludzkiej.
Usługa identyfikacji wybieranego numeru
Określ numer telefonu, na który dzwoniący zamierzał zadzwonić za pomocą usługi identyfikacji wybieranego numeru telekomunikacyjnego.