DID Logic integration
Co to jest DID Logic?
Z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku, DID Logic jest wysoce wydajnym, zorientowanym na klienta międzynarodowym dostawcą produktów i usług VoIP, takich jak lokalne numery DID z ponad 150 krajów z 12 punktami PoP na całym świecie i łączami SIP. LiveAgent nawiązał współpracę z DID Logic, dzięki czemu integracja jest bezproblemowa i możesz w pełni wykorzystać swój call center w LiveAgent.
![LiveAgent-call-number-providers](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/2db4ff49ce195755db41fe8793321c69/LiveAgent-call-number-providers.png)
![Didlogic-integration-LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/e20ba068fd59895799fa7d801c86e3fa/Didlogic-integration-LiveAgent.png)
Ile kosztuje integracja DID Logic z LiveAgent?
LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za integrację VoIP firmy DID Logic. Należy pamiętać, że DID Logic niezależnie pobiera opłaty za usługi.
Jak zintegrować DID Logic z LiveAgent?
Po uzyskaniu numeru VoIP od swojego operatora – DID Logic, po prostu wprowadź numer w LiveAgent. Możesz wstawić numer VoIP w sekcji Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +) . Stamtąd wyszukasz DID Logic, w którym wstawisz ważne poświadczenia.
![Didlogic-integration-navigation-LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/4bb5ad4971a55796e0f84d2778e97220/Didlogic-integration-navigation-LiveAgent.png)
Jakie są zalety posiadania VoIP?
- dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
- prosta integracja
- zmniejsza koszta
- bogaty w funkcje
- możliwość korzystania z wielu numerów
- wzrost produktywności
Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj poniższy film dotyczący oprogramowania call center.
![Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/ccf6c7072e32363b8fcf8a65a924e778/hqdefault.jpg)
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia. Integracja z Telsome i Sipcall oferuje łatwość obsługi i ujednolicone rozwiązania stacjonarne i mobilne. LiveAgent stanowi alternatywę dla Samange i Smartsupp, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo, LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje call center, takie jak drzewa IVR i nagrywanie rozmów, oraz integrację z VoIP Sipcall.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.