Partner
Co to jest Modulus?
Modulus to prywatna firma telekomunikacyjna z siedzibą w Grecji, działająca od 2007 roku. Ponadto świadczy usługi Voice over Internet Protocol (VoIP).
Integracja Modulus w LiveAgent
Zaimplementuj swój numer Modulus VoIP w LiveAgent , korzystając z tego prostego przewodnika:
1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami na zrzucie ekranu:
3. Wyszukaj Modulus
4. Dodaj swój numer VoIP
5. Używaj od razu
Koszt integracji Modulus:
Modulus i LiveAgent są partnerami. Tak więc, jeśli masz subskrypcję z LiveAgent, integracja jest bezpłatna. Jednak Modulus pobiera opłaty za swoje usługi, ponieważ firma działa niezależnie od LiveAgent.
Korzyści Modulus:
- dostępność
- zmniejszenie kosztów
- elastyczne aktualizacje
- szeroki zakres kompatybilności urządzeń
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Vtiger CRM to oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, umożliwiające śledzenie każdego nowego klienta, potencjalnych klientów, spraw, wydarzeń, kontaktów oraz faktur. Integracja z LiveAgent pozwala na otrzymywanie powiadomień o aktualizacjach. Korzystanie z usług CRM daje firmom szansę na zwiększenie przychodów i zysków, a automatyzacja czynności związanych z obsługą klienta pozwala zaoszczędzić czas.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to narzędzie, które zdobyło pozytywne opinie klientów, oferujące szybsze i dokładniejsze wsparcie dla agentów. Użytkownicy doceniają łatwy w użyciu interfejs, funkcjonalność raportowania oraz oszczędność czasu dzięki uporządkowanej obsłudze klienta. LiveAgent jest opłacalnym rozwiązaniem, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Marka to symbol, wzór lub obietnica dla klientów. Musi być wyjątkowa, chwytliwa i wyróżniająca się. Małe firmy mogą budować swoją markę poprzez media społecznościowe i dobrą obsługę klienta. Doskonała obsługa klienta może być dla nich dużą przewagą konkurencyjną. Istnieje wiele zasobów, które mogą pomóc w budowaniu marki, takich jak multibrand, grywalizacja, czat na żywo dla nieruchomości czy poziomy dostępu agentów. LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu.