Partner
Co to jest Flowroute?
Flowroute to wiodący dostawca komunikacji w chmurze z siedzibą w Seattle w stanie Waszyngton. Została założona w 2007 roku i działa globalnie. Firma oferuje zdecydowaną większość produktów. LiveAgent nawiązał współpracę z Flowroute w związku z oferowanym produktem VoIP. W rezultacie możesz teraz łatwo połączyć swoje call center LiveAgent z Flowroute.
Jakie są koszty podłączenia Flowroute do LiveAgent?
Flowroute jest już częścią LiveAgent , więc nie ma żadnych dodatkowych opłat za podłączenie numeru VoIP. Jednak Flowroute działa niezależnie. W ten sposób firma pobiera osobne opłaty za swoje usługi.
Jak połączyć Flowroute z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Flouroute w celu uzyskania numeru VoIP. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Ponieważ Flouroute jest już częścią LiveAgent, Twoja firma musi tylko zalogować się i przejść do Konfiguracje – Połączenie – Numery – (przycisk +). Następnie wyszukaj Flowroute i dodaj niezbędne poświadczenia. Zapisz i natychmiast zacznij korzystać z VoIP.
Jakie są zalety korzystania z VoIP?
- dostęp na całym świecie
- możliwość korzystania z różnych urządzeń
- większa produktywność
- lepsze doświadczenie klienta
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.