Flowroute integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Flowroute?
Flowroute to wiodący dostawca komunikacji w chmurze z siedzibą w Seattle w stanie Waszyngton. Została założona w 2007 roku i działa globalnie. Firma oferuje zdecydowaną większość produktów. LiveAgent nawiązał współpracę z Flowroute w związku z oferowanym produktem VoIP. W rezultacie możesz teraz łatwo połączyć swoje call center LiveAgent z Flowroute.
Jakie są koszty podłączenia Flowroute do LiveAgent?
Flowroute jest już częścią LiveAgent , więc nie ma żadnych dodatkowych opłat za podłączenie numeru VoIP. Jednak Flowroute działa niezależnie. W ten sposób firma pobiera osobne opłaty za swoje usługi.
Jak połączyć Flowroute z LiveAgent?
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Flouroute w celu uzyskania numeru VoIP. Drugim krokiem jest faktyczna integracja. Ponieważ Flouroute jest już częścią LiveAgent, Twoja firma musi tylko zalogować się i przejść do Konfiguracje – Połączenie – Numery – (przycisk +). Następnie wyszukaj Flowroute i dodaj niezbędne poświadczenia. Zapisz i natychmiast zacznij korzystać z VoIP.
Jakie są zalety korzystania z VoIP?
- dostęp na całym świecie
- możliwość korzystania z różnych urządzeń
- większa produktywność
- lepsze doświadczenie klienta
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.