Partner
Co to jest O2 Business Services?
O2 Business Services jest obecnie największym dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych w Czechach i na Słowacji. Firma świadczy usługi na terenie całej Europy od 2015 roku. Ponadto „kompleksowe portfolio usług głosowych i danych oraz profesjonalnych rozwiązań teleinformatycznych”.
Jak działa oprogramowanie call center?
Jak można zintegrować usługi O2 Business Services w LiveAgent?
Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP od O2 Business Services
2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
3. Kliknij Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +)
4. Wyszukaj O2 Business Services
5. Wprowadź swój numer VoIP
6. ZAPISZ
Jaki jest koszt integracji O2 Business Services?
Nie ma żadnych dodatkowych opłat za integrację numeru VoIP w LiveAgent. Jednak O2 Business Services może pobierać opłaty za usługi, ponieważ firma działa niezależnie.
Jakie są korzyści?
- niezawodny dostawca
- darmowa integracja w LiveAgent
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
- opłacalność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.
Alternatywa Kustomer - LiveAgent
Baza wiedzy i spersonalizowany portal klienta z opcjami dostosowywania są ważne dla zaawansowanych klientów. LiveAgent poprawia obsługę klienta dzięki szybkiemu czatowi na żywo i automatyzacjom.
Centrum obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego
Centra telefoniczne mają różne funkcje, takie jak sprzedaż przychodząca, telemarketing, ankiety, planowanie spotkań i windykacja. Ważne wskaźniki to współczynnik konwersji i połączenia na agenta. Dialery pomagają zwiększyć efektywność.