O2 Business Services integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest O2 Business Services?
O2 Business Services jest obecnie największym dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych w Czechach i na Słowacji. Firma świadczy usługi na terenie całej Europy od 2015 roku. Ponadto „kompleksowe portfolio usług głosowych i danych oraz profesjonalnych rozwiązań teleinformatycznych”.
Jak działa oprogramowanie call center?
Jak można zintegrować usługi O2 Business Services w LiveAgent?
Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP od O2 Business Services
2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
3. Kliknij Konfiguracje – Połączenie – Numery – Utwórz (przycisk +)
4. Wyszukaj O2 Business Services
5. Wprowadź swój numer VoIP
6. ZAPISZ
Jaki jest koszt integracji O2 Business Services?
Nie ma żadnych dodatkowych opłat za integrację numeru VoIP w LiveAgent. Jednak O2 Business Services może pobierać opłaty za usługi, ponieważ firma działa niezależnie.
Jakie są korzyści?
- niezawodny dostawca
- darmowa integracja w LiveAgent
- lepsze doświadczenie użytkownika (CX)
- opłacalność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, zarządzania relacjami i wsparcia. Integracja z Telsome i Sipcall oferuje łatwość obsługi i ujednolicone rozwiązania stacjonarne i mobilne. LiveAgent stanowi alternatywę dla Samange i Smartsupp, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami. Dodatkowo, LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje call center, takie jak drzewa IVR i nagrywanie rozmów, oraz integrację z VoIP Sipcall.
Firma oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe. Blog, szablony, webinary i testy pisania są dostępne dla klientów. Możliwe jest również uzyskanie informacji o aktualizacjach i zniżkach. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Telsome to dostawca usług telefonicznych dla firm, który oferuje integrację z LiveAgent. Oprogramowanie call center jest sugerowane w celu poprawy relacji z klientami, sprzedaży produktów, pozyskiwania nowych klientów i świadczenia ogólnych usług dla klientów.