Partner
Partner Privacy Policy
Voyced Polityka prywatności
Co to jest Voyced?
Voyced to europejski dostawca VoIP z zasięgiem w ponad 165 krajach na całym świecie. Firma obiecuje zapewnić „najlepszą taryfę i opłaty, bez względu na to, do jakiego kierunku dzwonisz”. Voyced to kolejny partner VoIP LiveAgent. Firma LiveAgent stara się codziennie zapewniać bezproblemową obsługę klienta. W rezultacie możesz teraz łatwo połączyć swój numer VoIP z Voyced z LiveAgent.
Jak zintegrować Voyced VoIP z LiveAgent?
Integracja jest dość łatwa. Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP od Voyced
2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
3. Przejdź do Konfiguracje
4. Kliknij Połączenie – Numery
5. Naciśnij przycisk +
6. Wyszukaj hasło Voyced
7. Podaj informacje
8. I ZAPISZ!
Jakie są koszty integracji Voyced z LiveAgent?
Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z Voyced ze swoim call center w LiveAgent, nie zostanie naliczona opłata za integrację.
Korzyści:
- niska cena
- bogate w funkcje
- dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
- wzrost produktywności
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Tysiące zadowolonych klientów LiveAgent | LiveAgent
Firma LiveAgent to narzędzie wspierające obsługę klienta, które jest skuteczne dla różnych branż: e-commerce, podróże, telekomunikacja i rozrywka. Firmy użytkujące go, jak Covomo czy WebMaster Deals, zauważają poprawę sprzedaży i satysfakcji klientów. LiveAgent jest łatwy w użyciu i poprawia produktywność.