Wersja próbna

Voyced

Co to jest Voyced?

Voyced to europejski dostawca VoIP z zasięgiem w ponad 165 krajach na całym świecie. Firma obiecuje zapewnić „najlepszą taryfę i opłaty, bez względu na to, do jakiego kierunku dzwonisz”. Voyced to kolejny partner VoIP LiveAgent. Firma LiveAgent stara się codziennie zapewniać bezproblemową obsługę klienta. W rezultacie możesz teraz łatwo połączyć swój numer VoIP z Voyced z LiveAgent.

Jak zintegrować Voyced VoIP z LiveAgent?

Integracja jest dość łatwa. Oto krótki przewodnik:

1. Uzyskaj numer VoIP od Voyced

2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent

3. Przejdź do Konfiguracje

4. Kliknij Połączenie – Numery

5. Naciśnij przycisk +

6. Wyszukaj hasło Voyced

7. Podaj informacje

8. I ZAPISZ!

Jakie są koszty integracji Voyced z LiveAgent?

Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z Voyced ze swoim call center w LiveAgent, nie zostanie naliczona opłata za integrację.

Korzyści:

  • niska cena
  • bogate w funkcje
  • dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
  • lepsze doświadczenia klientów
  • wzrost produktywności

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo