Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Voyced Polityka prywatności
Co to jest Voyced?
Voyced to europejski dostawca VoIP z zasięgiem w ponad 165 krajach na całym świecie. Firma obiecuje zapewnić „najlepszą taryfę i opłaty, bez względu na to, do jakiego kierunku dzwonisz”. Voyced to kolejny partner VoIP LiveAgent. Firma LiveAgent stara się codziennie zapewniać bezproblemową obsługę klienta. W rezultacie możesz teraz łatwo połączyć swój numer VoIP z Voyced z LiveAgent.
Jak zintegrować Voyced VoIP z LiveAgent?
Integracja jest dość łatwa. Oto krótki przewodnik:
1. Uzyskaj numer VoIP od Voyced
2. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
3. Przejdź do Konfiguracje
4. Kliknij Połączenie – Numery
5. Naciśnij przycisk +
6. Wyszukaj hasło Voyced
7. Podaj informacje
8. I ZAPISZ!
Jakie są koszty integracji Voyced z LiveAgent?
Jeśli chcesz połączyć swój numer VoIP z Voyced ze swoim call center w LiveAgent, nie zostanie naliczona opłata za integrację.
Korzyści:
- niska cena
- bogate w funkcje
- dostęp za pośrednictwem wielu urządzeń
- lepsze doświadczenia klientów
- wzrost produktywności
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Voyced integration!
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z wieloma funkcjami, takimi jak czat na żywo, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje integracje z różnymi dostawcami usług telefonicznych, takimi jak Telsome, Adiptel i Sipcall, co pozwala na łatwe korzystanie z usług VOIP. Integracja z Twitterem jest również dostępna. LiveAgent zapewnia również wsparcie dla wielu numerów, co pozwala firmom na elastyczne korzystanie z usług telefonicznych.
LiveAgent offers various flexible pricing plans, supports multiple industries, and has satisfied clients with a loyalty program, blog, webinars, and hundreds of other functions. The company also offers VoIP services, promotes client privacy and security, and provides integration with other firms. LiveAgent provides technical support, data migration, templates, and training opportunities, as well as a free trial. It also offers solutions for different sectors, including business, and has a partnership and loyalty program. Users can log in via mail, and the company offers a newsletter with updates and discounts. The company collaborates with VoIP partners and has won awards and certifications.