Partner
Aby aktywować wtyczkę Squarespace, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem.
- Aby połączyć LiveAgent z Squarespace, potrzebujesz konta Zapier . Po zalogowaniu się kliknij tutaj .
- Kliknij połącz te aplikacje.

- Wypełnij wymagane pola, takie jak wyzwalacze i żądane działania.
Co to jest Squarespace?
Squarespace to prywatna amerykańska firma z siedzibą w Nowym Jorku, która dostarcza oprogramowanie jako usługę do tworzenia i hostowania witryn internetowych. Jego klienci używają gotowych szablonów stron internetowych oraz elementów przeciągnij i upuść do tworzenia stron internetowych.
Jak możesz tego używać?
LiveAgent umożliwia umieszczanie przycisków czatu na żywo w witrynach Squarespace.
Frequently asked questions
Jakie są zalety korzystania z Squarespace?
- całodobowa obsługa klienta
- różnorodność pięknych szablonów
- przyjazny dla użytkownika
Jak połączyć SquareSpace z LiveAgent?
Aby połączyć SquareSpace z LiveAgent, użyj następującego link. Wybierz preferowane wyzwalacze lub akcje i postępuj zgodnie z instrukcjami Zapier.
LiveAgent jest narzędziem do obsługi klienta oferującym wiele funkcjonalności, w tym przycisk czatu na żywo. Integracja z uKit pozwala łatwo umieścić go na stronie. Korzystanie z LiveAgent przyczynia się do zwiększenia współczynnika konwersji, oferuje darmowe próby 7 lub 30 dni oraz dostosowujący się design. Współpracuje z innymi aplikacjami, takimi jak Zapier czy Clockify. Dowiedz się wszystkiego o LiveAgent dzięki webinariom.
Chcesz przeprowadzić migrację danych z Groove?
LiveAgent oferuje różne plany i obsługuje wiele języków, dzięki czemu pozwala na znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. To oprogramowanie pomocy technicznej jest najczęściej recenzowane i oceniane przez małe i średnie firmy. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University, aby zapewnić światowej klasy wsparcie swoim klientom. Dostępne są trzy plany, w tym darmowy na zawsze. Możliwe jest również dostosowanie języka za pomocą widżetów.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Szukasz alternatywy dla Kayako?
LiveAgent to potężna alternatywa dla oprogramowania Kayako w działach pomocy technicznej. Oferuje 4 konkurencyjne cenowo pakiety podstawowe, w tym funkcje dodatkowe, takie jak integracja z mediami społecznościowymi, hybrydowy strumień ticketowania, ujednoliconą wielokanałową skrzynkę odbiorczą, funkcje raportowania i analizy, automatyzację, grywalizację i wiele więcej. LiveAgent oferuje jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą z ponad 179 gotowymi do użycia funkcjami dla help desku, w tym tagi, przypomnienia i notatki, oraz ponad 40 integracji. Wypróbuj LiveAgent już dziś i rozpocznij darmowy okres próbny bez wymaganej karty kredytowej.