ThinQ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ThinQ Polityka prywatności
Co to jest ThinQ?
ThinQ to amerykański dostawca VoIP oferujący usługi połączeń dla klientów biznesowych od 2009 roku. ThinQ obiecuje: „elastyczną, przejrzystą, opłacalną komunikację głosową i komunikację w chmurze”. LiveAgent i ThinQ są teraz partnerami. W rezultacie możesz łatwo wdrożyć swój numer VoIP w call center LiveAgent.
Jak działa oprogramowanie call center?
Jak możesz zintegrować ThinQ VoIP z LiveAgent?
Ponieważ ThinQ jest częścią LiveAgent, zaloguj się na swoje konto LiveAgent i przejdź do:
1. Konfiguracje
2. Połączenie
3. Numery
4. (przycisk +)
Następnie wyszukaj ThinQ i wypełnij wszystkie informacje.
Jaka jest opłata LiveAgent za integrację z ThinQ?
LiveAgent nie pobiera opłat od klientów za integrację. ThinQ jest już wbudowany w LiveAgent i mogą z niego korzystać bezpłatnie klienci LiveAgent. Należy jednak pamiętać, że ThinQ to odrębna firma, która pobiera opłaty za swoje usługi.
Jakie są zalety korzystania z VoIP?
- opłacalność
- lepsze doświadczenia klientów
- większa produktywność
- dostęp w całej Ameryce
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.