Partner
Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla przedsiębiorstw, które koncentrują się na jakości i doskonaleniu. Firma od 2003 roku koncentruje się w szczególności na dostarczaniu: ujednoliconych rozwiązań stacjonarnych, mobilnych i PBX.
LiveAgent i Telsome są teraz partnerami, dzięki czemu integracja Telsome VoIP jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru Telsome VoIP z Twoim call center.
Jeśli chcesz połączyć Telsome z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie ze zrzutami ekranu poniżej.



Zalety Telsome:
- zaawansowane funkcjonalności
- małe opłaty miesięczne
- lepsze doświadczenie użytkownika
- duża dostępność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Telsome integration!
Frequently asked questions
Co to jest Telsome?
Telsome jest dostawcą VoIP z siedzibą w Hiszpanii, świadczącym usługi w całej Europie.
Jak zintegrować Telsome z LiveAgent?
Telsome jest już częścią LiveAgent, więc połączenie tych 2 platform jest dość łatwe. Przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby > Telsome w LiveAgent i natychmiast użyj swojego numeru VoIP.
Ile kosztuje podłączenie Telsome?
Telsome jest indywidualną firmą, dlatego opłaty za usługi są odpowiednio naliczane. Ale połączenie Telsome z LiveAgent jest bezpłatne dla abonentów All-inclusive LiveAgent.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające udostępnianie zgłoszeń i tworzenie notatek tylko dla współpracowników. Platforma oferuje wiele funkcji, w tym szablony odpowiedzi, narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz możliwość przesyłania załączników. Umiejętności miękkie są kluczem do zapewnienia korzystnej obsługi klienta. LiveAgent oferuje darmowe konto i 14-dniowy okres próbny.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.