Telsome integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Telsome jest dostawcą usług telefonicznych dla przedsiębiorstw, które koncentrują się na jakości i doskonaleniu. Firma od 2003 roku koncentruje się w szczególności na dostarczaniu: ujednoliconych rozwiązań stacjonarnych, mobilnych i PBX.
LiveAgent i Telsome są teraz partnerami, dzięki czemu integracja Telsome VoIP jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. LiveAgent nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za połączenie numeru Telsome VoIP z Twoim call center.
Jeśli chcesz połączyć Telsome z call center LiveAgent, po prostu zaloguj się na swoje konto LiveAgent i postępuj zgodnie ze zrzutami ekranu poniżej.
Zalety Telsome:
- zaawansowane funkcjonalności
- małe opłaty miesięczne
- lepsze doświadczenie użytkownika
- duża dostępność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Telsome integration!
Frequently Asked Questions
What is Telsome?
Telsome is a VoIP provider with headquarters in Spain, providing services across Europe.
How can you integrate Telsome into LiveAgent?
Telsome is already a part of LiveAgent, so connecting these 2 platforms is fairly easy. Navigate to Configuration > Call > Numbers > Telsome in LiveAgent and use your VoIP number immediately.
How much does it cost to connect Telsome?
Telsome is an individual company, thus charges for the services accordingly. But, connecting Telsome with LiveAgent is free of charge for All-inclusive LiveAgent subscribers.
Discover seamless VoIP integration with Slovak Telekom and LiveAgent! Effortlessly connect your call center with Slovakia's leading telecom provider without any additional fees. Experience cost-effective, scalable, and reliable solutions. Start your free 30-day trial of LiveAgent and elevate your customer service now!
Poznaj TelefonBG, bułgarskiego dostawcę usług VoIP z dostępem do numerów z ponad 60 krajów! Zintegrowany z LiveAgent, TelefonBG zwiększa interakcje z klientami dzięki funkcjom takim jak statystyki połączeń i poczta głosowa. Skorzystaj z tej łatwej integracji, aby usprawnić zarządzanie połączeniami w Twoim call center i zwiększyć efektywność obsługi klienta. Wypróbuj za darmo i przekonaj się, jak prosto można to zrobić!