VoIPstudio integration
Partner Privacy Policy
VoIPstudio Polityka prywatności
Co to jest VoIPstudio?
VoIPstudio to profesjonalny dostawca usług telefonicznych VoIP w chmurze i wielokrotnie nagradzany produkt w tej kategorii. Jest wyposażony w funkcje i narzędzia ułatwiające zarządzanie call center dla małych i średnich firm na całym świecie.
Jak go używać?
W połączeniu z czatem na żywo LiveAgent, systemem ticketów, bazą wiedzy i innymi narzędziami, otrzymasz pełne centrum obsługi klienta dostępne w jednym wygodnym rozwiązaniu.
Skorzystaj z VoIPstudio, jeśli chcesz zapewnić swoim klientom wsparcie przez rozmowy telefoniczne. Połączenia telefoniczne mogą być również niezbędne dla zespołów sprzedaży i marketingu o różnych celach.
Korzyści
- Zintegrowane call center w panelu LiveAgent
- Zarządzaj połączeniami, ticketami, czatami i nie tylko za pomocą jednego rozwiązania
- System ticketów umożliwia sortowanie rozmów z innymi danymi
Jak zintegrować VoIPstudio z LiveAgent
Integrację można przeprowadzić w ciągu kilku minut. Musisz mieć przygotowane i skonfigurowane konta VoIPstudio i LiveAgent. Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Połączenia > Numery. Kliknij u góry pomarańczowy przycisk Utwórz.
![Dodaj opcję numeru podczas integracji numeru połączenia VoIPstudio z LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/1f42b48214fc79c3425311fce2509529/liveagent-add-call-number-call-center-voipstudio-1024x436.png)
Otworzy się nowe okno z wyborem dostawców VoIP. Znajdź VoIPstudio i kliknij logo. Teraz musisz wypełnić pola, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, dane logowania i możliwość nagrywania połączeń wśród innych informacji. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.
![Konfigurowanie numeru VoIPstudio w konfiguracji LiveAgent](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/203b1494185d4814a9adf4a95f1efb5a/liveagent-voipstudio-integration-setup-1024x482.png)
Skończyłeś i Twój numer telefonu VoIPstudio jest gotowy do użycia. Teraz możesz wypróbować tę funkcję. Chcesz uzyskać więcej informacji o działaniu centrów obsługi telefonicznej? Obejrzyj nasz film poniżej
Platforma LiveAgent oferuje wielofunkcyjne rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat na żywo, rozmowy telefoniczne, e-maile i integracje z mediami społecznościowymi. Wysoka jakość obsługi klienta jest kluczowa dla pozyskiwania i zwiększania lojalności klientów, a system obsługi klienta może pomóc w poprawie komunikacji z klientami. LiveAgent oferuje również centrum wsparcia i program lojalnościowy.