VoIPstudio to profesjonalny dostawca usług telefonicznych VoIP w chmurze i wielokrotnie nagradzany produkt w tej kategorii. Jest wyposażony w funkcje i narzędzia ułatwiające zarządzanie call center dla małych i średnich firm na całym świecie.
W połączeniu z czatem na żywo LiveAgent, systemem ticketów, bazą wiedzy i innymi narzędziami, otrzymasz pełne centrum obsługi klienta dostępne w jednym wygodnym rozwiązaniu.
Skorzystaj z VoIPstudio, jeśli chcesz zapewnić swoim klientom wsparcie przez rozmowy telefoniczne. Połączenia telefoniczne mogą być również niezbędne dla zespołów sprzedaży i marketingu o różnych celach.
Integrację można przeprowadzić w ciągu kilku minut. Musisz mieć przygotowane i skonfigurowane konta VoIPstudio i LiveAgent. Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Połączenia > Numery. Kliknij u góry pomarańczowy przycisk Utwórz.
Otworzy się nowe okno z wyborem dostawców VoIP. Znajdź VoIPstudio i kliknij logo. Teraz musisz wypełnić pola, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, dane logowania i możliwość nagrywania połączeń wśród innych informacji. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.
Skończyłeś i Twój numer telefonu VoIPstudio jest gotowy do użycia. Teraz możesz wypróbować tę funkcję. Chcesz uzyskać więcej informacji o działaniu centrów obsługi telefonicznej? Obejrzyj nasz film poniżej
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach