Partner
Co to jest VoIPstudio?
VoIPstudio to profesjonalny dostawca usług telefonicznych VoIP w chmurze i wielokrotnie nagradzany produkt w tej kategorii. Jest wyposażony w funkcje i narzędzia ułatwiające zarządzanie call center dla małych i średnich firm na całym świecie.
Jak go używać?
W połączeniu z czatem na żywo LiveAgent, systemem ticketów, bazą wiedzy i innymi narzędziami, otrzymasz pełne centrum obsługi klienta dostępne w jednym wygodnym rozwiązaniu.
Skorzystaj z VoIPstudio, jeśli chcesz zapewnić swoim klientom wsparcie przez rozmowy telefoniczne. Połączenia telefoniczne mogą być również niezbędne dla zespołów sprzedaży i marketingu o różnych celach.
Korzyści
- Zintegrowane call center w panelu LiveAgent
- Zarządzaj połączeniami, ticketami, czatami i nie tylko za pomocą jednego rozwiązania
- System ticketów umożliwia sortowanie rozmów z innymi danymi
Jak zintegrować VoIPstudio z LiveAgent
Integrację można przeprowadzić w ciągu kilku minut. Musisz mieć przygotowane i skonfigurowane konta VoIPstudio i LiveAgent. Otwórz LiveAgent i przejdź do Konfiguracja > Połączenia > Numery. Kliknij u góry pomarańczowy przycisk Utwórz.

Otworzy się nowe okno z wyborem dostawców VoIP. Znajdź VoIPstudio i kliknij logo. Teraz musisz wypełnić pola, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, dane logowania i możliwość nagrywania połączeń wśród innych informacji. Kiedy skończysz, kliknij Dodaj.

Skończyłeś i Twój numer telefonu VoIPstudio jest gotowy do użycia. Teraz możesz wypróbować tę funkcję. Chcesz uzyskać więcej informacji o działaniu centrów obsługi telefonicznej? Obejrzyj nasz film poniżej
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta z funkcjami takimi jak tworzenie profili, rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca zespołu. Telsome oferuje integrację z LiveAgent i niskie opłaty. Połączenie SIP to protokół do komunikacji VoIP. Recenzja Spy Dialer, narzędzia do identyfikacji spamu i sprawdzania numerów telefonów.