Nasz zespół LiveAgent może pomóc w łatwej migracji danych z Bold360 do naszego ujednoliconego rozwiązania pomocy technicznej dzięki najszybszy widżet czatu na żywo na rynku.
LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom lepsze wrażenia. Uzyskaj ujednolicony system obsługi zgłoszeń , który obsługuje e-maile , czaty , kanały społecznościowe , centra obsługi telefonicznej silna> i baza wiedzy za uczciwą cenę.
Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do pomocy technicznej lub wypróbuj je bezpłatnie przez 14 dni teraz. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Przenieś swoje rozmowy do oprogramowania do czatu na żywo LiveAgent. Twórz głębsze relacje z klientami za pomocą jednego przycisku w swojej witrynie.
Możesz zapewnić obsługę klienta w swoich witrynach za pomocą najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, z wyświetlanymi prędkościami co 2,5 sekundy . Przyjrzyj się porównaniu widżetów czatu lub wypróbuj je i przekonaj się sam.
Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki proaktywne zaproszenia do czatu , przełączanie się między oknami czatu i śledzenie interakcji klientów za pomocą analytics . Skorzystaj z widoku pisania w czasie rzeczywistym i zapewnij szybkie i spójne doświadczenie dla odwiedzających Twoją witrynę.
Nasz zespół pomocy LiveAgent z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych z Bold360. Możemy zmigrować wszystko, czego potrzebujesz , w tym kontakty i zapis czatu, więc nie musisz zajmować się tym sam. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .
Podczas gdy my zajmujemy się Twoimi danymi, możesz wypróbować nasze narzędzia i zapoznać się z interfejsem agenta. Śmiało i wypróbuj za darmo. Po prostu kliknij przycisk poniżej i zarejestruj się . Jeśli chcesz najpierw wyświetlić podgląd, obejrzyj ten film, aby zobaczyć prezentację LiveAgent.
Czat na żywo to tylko jedno z dostępnych narzędzi , gdy wybierzesz LiveAgent. Skorzystaj z naszego systemu obsługi zgłoszeń i połącz swój adres e-mail, skonfiguruj call center i pisz artykuły do swojego baza wiedzy z niestandardowym brandingiem.
Dołącz do społeczności i połącz swój Facebook, Twitter i Instagram , aby omówić wszystkie ważne kanały, w których Twoi klienci spędzają czas. To wszystko nie musi rujnować Twojego budżetu i decydujesz, których narzędzi i funkcji chcesz używać .
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia lub dowiedz się o wskazówkach dotyczących produktywności i obsłudze klienta w akademii LiveAgent .
Zadzwoń do nas, napisz do nas na Facebooku lub wyślij e-mail , a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić migracja z Bold360 do LiveAgent. Wszystkie nasze kanały można znaleźć na dole tej strony.
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach