Przechodzisz od Bold360?

Nasz zespół LiveAgent może pomóc w łatwej migracji danych z Bold360 do naszego ujednoliconego rozwiązania pomocy technicznej dzięki najszybszy widżet czatu na żywo na rynku.

LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom lepsze wrażenia. Uzyskaj ujednolicony system obsługi zgłoszeń , który obsługuje e-maile , czaty , kanały społecznościowe , centra obsługi telefonicznej silna> i baza wiedzy za uczciwą cenę.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do pomocy technicznej lub wypróbuj je bezpłatnie przez 14 dni teraz. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent proactive chat invitation

Najszybszy widżet czatu na żywo do Twojej dyspozycji

Przenieś swoje rozmowy do oprogramowania do czatu na żywo LiveAgent. Twórz głębsze relacje z klientami za pomocą jednego przycisku w swojej witrynie.

Możesz zapewnić obsługę klienta w swoich witrynach za pomocą najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, . Przyjrzyj się porównaniu widżetów czatu lub wypróbuj je i przekonaj się sam.

Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki proaktywne zaproszenia do czatu , przełączanie się między oknami czatu i śledzenie interakcji klientów za pomocą analytics . Skorzystaj z widoku pisania w czasie rzeczywistym i zapewnij szybkie i spójne doświadczenie dla odwiedzających Twoją witrynę.

Pozwól nam pomóc w bezpłatnej migracji danych

Nasz zespół pomocy LiveAgent z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych z Bold360. Możemy zmigrować wszystko, czego potrzebujesz , w tym kontakty i zapis czatu, więc nie musisz zajmować się tym sam. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Podczas gdy my zajmujemy się Twoimi danymi, możesz wypróbować nasze narzędzia i zapoznać się z interfejsem agenta. Śmiało i wypróbuj za darmo. Po prostu kliknij przycisk poniżej i zarejestruj się . Jeśli chcesz najpierw wyświetlić podgląd, obejrzyj ten film, aby zobaczyć prezentację LiveAgent.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Zobacz, co otrzymujesz poza czatem na żywo

LiveAgent CRM integrations

Więcej narzędzi za uczciwą cenę

Czat na żywo to tylko jedno z dostępnych narzędzi , gdy wybierzesz LiveAgent. Skorzystaj z naszego i połącz swój adres e-mail, skonfiguruj i pisz artykuły do swojego baza wiedzy z niestandardowym brandingiem.

Dołącz do społeczności i połącz swój Facebook, Twitter i Instagram , aby omówić wszystkie ważne kanały, w których Twoi klienci spędzają czas. To wszystko nie musi rujnować Twojego budżetu i decydujesz, których narzędzi i funkcji chcesz używać .

Sprawdź nasze ceny, aby dowiedzieć się więcej .

Dołącz do innych i zostań zadowolonym klientem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia migracji?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia lub dowiedz się o wskazówkach dotyczących produktywności i obsłudze klienta w akademii LiveAgent .

Zadzwoń do nas, napisz do nas na Facebooku lub wyślij e-mail , a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić migracja z Bold360 do LiveAgent. Wszystkie nasze kanały można znaleźć na dole tej strony.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Chcesz przeprowadzić migrację z innego oprogramowania?

Artykuły powiązane zMigracja Bold360
Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferowane są różne pakiety, w tym Ticket za €15/m-c i Ticket+chat za €29/m-c. LiveAgent to wysoko oceniany system obsługi klienta, używany przez takie firmy jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. Migracja z Lucep do LiveAgent to korzystne rozwiązanie, oferujące wsparcie klienta 24/7, ponad 175 funkcji i możliwość wyboru spośród 43 języków.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Darmowe i płatne plany dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. LiveAgent to oprogramowanie systemu obsługi klienta wysoko oceniane przez Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie oferujące znakomitą obsługę klienta 24/7, pełną funkcjonalność obsługi technicznej i wiele obsługiwanych języków. Aplikacja umożliwia przeniesienie wszystkich opinii, tagów i obszarów tickety oraz oferuje wiele funkcji i integracji. Oferuje również darmowy plan i trzy inne plany w znakomitych cenach, co zapewni znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. Zalety przeniesienia się z HelpScout to między innymi znakomita obsługa klienta oraz pełna funkcjonalność obsługi technicznej.

Chcesz przenieść swoje dane z Qonvo i szukasz nowego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i sprawdź jakie zapewniamy korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przenosisz się z Qonvo do LiveAgent?

Przenieś się na LiveAgent i zyskaj znakomitą obsługę klienta, wsparcie agentów 24/7 oraz narzędzia, funkcje i integracje, aby pomnażać oszczędności.

Migracja z OTRS? Przenieś się do LiveAgent z pomocą naszej wtyczki lub skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tym za Ciebie

Rozważasz migrację z OTRS?

Przenieś rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej, importuj kontakty, tagi, opinie klientów, wykorzystaj narzędzia social media i live chat, oraz stwórz bazę wiedzy dla satysfakcji klientów.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x