Przechodzisz od Bold360?

Nasz zespół LiveAgent może pomóc w łatwej migracji danych z Bold360 do naszego ujednoliconego rozwiązania pomocy technicznej dzięki najszybszy widżet czatu na żywo na rynku.

LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom lepsze wrażenia. Uzyskaj ujednolicony system obsługi zgłoszeń , który obsługuje e-maile , czaty , kanały społecznościowe , centra obsługi telefonicznej silna> i baza wiedzy za uczciwą cenę.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do pomocy technicznej lub wypróbuj je bezpłatnie przez 14 dni teraz. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Najszybszy widżet czatu na żywo do Twojej dyspozycji

Przenieś swoje rozmowy do oprogramowania do czatu na żywo LiveAgent. Twórz głębsze relacje z klientami za pomocą jednego przycisku w swojej witrynie.

Możesz zapewnić obsługę klienta w swoich witrynach za pomocą najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, z wyświetlanymi prędkościami co 2,5 sekundy . Przyjrzyj się porównaniu widżetów czatu lub wypróbuj je i przekonaj się sam.

Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki proaktywne zaproszenia do czatu , przełączanie się między oknami czatu i śledzenie interakcji klientów za pomocą analytics . Skorzystaj z widoku pisania w czasie rzeczywistym i zapewnij szybkie i spójne doświadczenie dla odwiedzających Twoją witrynę.

Pozwól nam pomóc w bezpłatnej migracji danych

Nasz zespół pomocy LiveAgent z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych z Bold360. Możemy zmigrować wszystko, czego potrzebujesz , w tym kontakty i zapis czatu, więc nie musisz zajmować się tym sam. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Podczas gdy my zajmujemy się Twoimi danymi, możesz wypróbować nasze narzędzia i zapoznać się z interfejsem agenta. Śmiało i wypróbuj za darmo. Po prostu kliknij przycisk poniżej i zarejestruj się . Jeśli chcesz najpierw wyświetlić podgląd, obejrzyj ten film, aby zobaczyć prezentację LiveAgent.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Zobacz, co otrzymujesz poza czatem na żywo

LiveAgent CRM integrations

Więcej narzędzi za uczciwą cenę

Czat na żywo to tylko jedno z dostępnych narzędzi , gdy wybierzesz LiveAgent. Skorzystaj z naszego systemu obsługi zgłoszeń i połącz swój adres e-mail, skonfiguruj call center i pisz artykuły do swojego baza wiedzy z niestandardowym brandingiem.

Dołącz do społeczności i połącz swój Facebook, Twitter i Instagram , aby omówić wszystkie ważne kanały, w których Twoi klienci spędzają czas. To wszystko nie musi rujnować Twojego budżetu i decydujesz, których narzędzi i funkcji chcesz używać .

Sprawdź nasze ceny, aby dowiedzieć się więcej .

Dołącz do innych i zostań zadowolonym klientem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia migracji?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia lub dowiedz się o wskazówkach dotyczących produktywności i obsłudze klienta w akademii LiveAgent .

Zadzwoń do nas, napisz do nas na Facebooku lub wyślij e-mail , a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić migracja z Bold360 do LiveAgent. Wszystkie nasze kanały można znaleźć na dole tej strony.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Migracja Bold360
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym ma kluczowe znaczenie. Sprawdź nasze statystyki i trendy na czacie na żywo, aby dowiedzieć się, jak bardzo zależy od tego Twoja firma.

Czat na żywo statystyki i trendy

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym ma kluczowe znaczenie. Sprawdź nasze statystyki i trendy na czacie na żywo, aby dowiedzieć się, jak bardzo zależy od tego Twoja firma.

Referencje - Sociamonials

Referencje - Sociamonials

Firma Sociamonials jest świetną alternatywą dla ZenDesk LiveAgent. Craig Sherman, CEO w Sociamonials, pochwala ich usługi. LiveAgent tworzy konto dla użytkownika i wyśle na adres mailowy dane do logowania. Strona używa plików cookie i oferuje rozmowę na czacie oraz formularz kontaktowy.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo