Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przechodzisz od Bold360?

Nasz zespół LiveAgent może pomóc w łatwej migracji danych z Bold360 do naszego ujednoliconego rozwiązania pomocy technicznej dzięki najszybszy widżet czatu na żywo na rynku.

LiveAgent ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić swoim klientom lepsze wrażenia. Uzyskaj ujednolicony system obsługi zgłoszeń , który obsługuje e-maile , czaty , kanały społecznościowe , centra obsługi telefonicznej i baza wiedzy za uczciwą cenę.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do pomocy technicznej lub wypróbuj je bezpłatnie przez 14 dni teraz. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej ani żadne zobowiązania.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
livechat jane full

Najszybszy widżet czatu na żywo do Twojej dyspozycji

Przenieś swoje rozmowy do oprogramowania do czatu na żywo LiveAgent. Twórz głębsze relacje z klientami za pomocą jednego przycisku w swojej witrynie.

Możesz zapewnić obsługę klienta w swoich witrynach za pomocą najszybszego na rynku widżetu czatu na żywo, z wyświetlanymi prędkościami co 2,5 sekundy . Przyjrzyj się porównaniu widżetów czatu lub wypróbuj je i przekonaj się sam.

Zwiększ zaangażowanie klientów dzięki proaktywne zaproszenia do czatu , przełączanie się między oknami czatu i śledzenie interakcji klientów za pomocą analytics . Skorzystaj z widoku pisania w czasie rzeczywistym i zapewnij szybkie i spójne doświadczenie dla odwiedzających Twoją witrynę.

Pozwól nam pomóc w bezpłatnej migracji danych

Nasz zespół pomocy LiveAgent z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych z Bold360. Możemy zmigrować wszystko, czego potrzebujesz , w tym kontakty i zapis czatu, więc nie musisz zajmować się tym sam. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .

Podczas gdy my zajmujemy się Twoimi danymi, możesz wypróbować nasze narzędzia i zapoznać się z interfejsem agenta. Śmiało i wypróbuj za darmo. Po prostu kliknij przycisk poniżej i zarejestruj się . Jeśli chcesz najpierw wyświetlić podgląd, obejrzyj ten film, aby zobaczyć prezentację LiveAgent.

Zobacz, co otrzymujesz poza czatem na żywo

crm integrations

Więcej narzędzi za uczciwą cenę

Czat na żywo to tylko jedno z dostępnych narzędzi , gdy wybierzesz LiveAgent. Skorzystaj z naszego systemu obsługi zgłoszeń i połącz swój adres e-mail, skonfiguruj call center i pisz artykuły do swojego baza wiedzy z niestandardowym brandingiem.

Dołącz do społeczności i połącz swój Facebook, Twitter i Instagram , aby omówić wszystkie ważne kanały, w których Twoi klienci spędzają czas. To wszystko nie musi rujnować Twojego budżetu i decydujesz, których narzędzi i funkcji chcesz używać .

Sprawdź nasze ceny, aby dowiedzieć się więcej .

Dołącz do innych i zostań zadowolonym klientem

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Gotowy do rozpoczęcia migracji?

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę funkcji, aby zobaczyć wszystkie wspaniałe narzędzia lub dowiedz się o wskazówkach dotyczących produktywności i obsłudze klienta w akademii LiveAgent .

Zadzwoń do nas, napisz do nas na Facebooku lub wyślij e-mail , a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby omówić migracja z Bold360 do LiveAgent. Wszystkie nasze kanały można znaleźć na dole tej strony.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo