LiveAgent to internetowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomoże Ci zapewnić lepsze wrażenia klientom. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki ponad 175 funkcjom i konfigurowalnym narzędziom pomocy technicznej, takim jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, możliwości centrum telefonicznego i baza wiedzy .
LiveAgent zapewnia również integrację z mediami społecznościowymi z Facebookiem, Twitterem i Instagramem , aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych.
Usprawnij zarządzanie klientami i pomóż swoim klientom dzięki LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do czatu, lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej liczbie odwiedzających witrynę? Uzyskaj szybsze połączenia z klientami dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku , który wyświetla się w zaledwie w 2,5 sekundy .
Nasz widżet czatu ma zaawansowane funkcje, które sprawiają, że jest to odpowiednie rozwiązanie do czatu dla każdej firmy. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu lub widoku pisania w czasie rzeczywistym i szybciej pomagaj swoim klientom.
Użyj monitorowania odwiedzających , aby śledzić informacje, takie jak historia klienta, strona odsyłająca do witryny lub lokalizacja geograficzna, aby ułatwić przepływ pracy.
Codzienna praca z klientami może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?
Nasz ujednolicony obszar roboczy agenta ma niezawodny system obsługi zgłoszeń , który usprawnia całą komunikację w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.
Połącz swoje konta e-mail, Facebook, Twitter, Instagram , Viber , skonfiguruj call center z opcjami czatu wideo i stwórz wiedzę baza wypełniona przydatnymi treściami, aby w pełni wykorzystać możliwości zaangażowania wielokanałowego oferowane przez LiveAgent.
Popraw segmentację klientów dzięki tagom, notatkom i grupom kontaktów , jednocześnie poprawiając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom i funkcje grywalizacji .
Wysyłaj masowe e-maile, twórz szablony e-maili lub integruj wiele innych aplikacji , z których korzystasz na co dzień, aby zadowolić swoją bazę klientów. Weź pod uwagę wielkość swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie . Nie musisz zbankrutować, aby zmienić odwiedzających w zadowolonych klientów.
Oprogramowanie pomocy technicznej może być niedrogie, a LiveAgent to udowadnia. Śmiało i zapoznaj się z cenami. Wybierz, czy LiveAgent ma być oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcja czatu , najlepsze centrum telefoniczne lub prosty system sprzedaży biletów do obsługi klienta przez e-mail .
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Zapoznaj się z LiveAgent i sprawdź, czy pasuje do Twojej firmy. Przetestuj nasz czat na żywo, obsługę zgłoszeń, bazę wiedzy i inne możliwości całkowicie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby rozpocząć bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej ani żadne zobowiązania.
Obiecujemy!
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach