Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Bold360?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomoże Ci zapewnić lepsze wrażenia klientom. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki ponad 175 funkcjom i konfigurowalnym narzędziom pomocy technicznej, takim jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, możliwości centrum telefonicznego i baza wiedzy .

LiveAgent zapewnia również integrację z mediami społecznościowymi z Facebookiem, Twitterem i Instagramem , aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych.

Usprawnij zarządzanie klientami i pomóż swoim klientom dzięki LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do czatu, lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.

LiveAgent proactive chat invitation

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej liczbie odwiedzających witrynę? Uzyskaj szybsze połączenia z klientami dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku , który wyświetla się w zaledwie w 2,5 sekundy .

Nasz widżet czatu ma zaawansowane funkcje, które sprawiają, że jest to odpowiednie rozwiązanie do czatu dla każdej firmy. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu lub widoku pisania w czasie rzeczywistym i szybciej pomagaj swoim klientom.

Użyj monitorowania odwiedzających , aby śledzić informacje, takie jak historia klienta, strona odsyłająca do witryny lub lokalizacja geograficzna, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Zunifikowany obszar roboczy agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Codzienna praca z klientami może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Nasz ujednolicony obszar roboczy agenta ma niezawodny system obsługi zgłoszeń , który usprawnia całą komunikację w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebook, Twitter, Instagram , Viber , skonfiguruj call center z opcjami czatu wideo i stwórz wiedzę baza wypełniona przydatnymi treściami, aby w pełni wykorzystać możliwości zaangażowania wielokanałowego oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Wspaniałe funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów dzięki tagom, notatkom i grupom kontaktów , jednocześnie poprawiając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom i funkcje grywalizacji .

Wysyłaj masowe e-maile, twórz szablony e-maili lub integruj wiele innych aplikacji , z których korzystasz na co dzień, aby zadowolić swoją bazę klientów. Weź pod uwagę wielkość swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie . Nie musisz zbankrutować, aby zmienić odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie pomocy technicznej może być niedrogie, a LiveAgent to udowadnia. Śmiało i zapoznaj się z cenami. Wybierz, czy LiveAgent ma być oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcja czatu , najlepsze centrum telefoniczne lub prosty system sprzedaży biletów do obsługi klienta przez e-mail .

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Zapoznaj się z LiveAgent i sprawdź, czy pasuje do Twojej firmy. Przetestuj nasz czat na żywo, obsługę zgłoszeń, bazę wiedzy i inne możliwości całkowicie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby rozpocząć bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej ani żadne zobowiązania.
Obiecujemy!

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa Bold360
LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które łączy wiele kanałów w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej o alternatywie OTRS i od razu ją popraw.

Szukasz alternatywy dla OTRS?

Szukasz alternatywy dla OTRS? LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje do zarządzania obsługą klienta, takie jak zarządzanie zgłoszeniami, śledzenie czasu, czat na żywo i wiele więcej, wszystko w przystępnej cenie. Wypróbuj nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak LiveAgent może poprawić efektywność Twojego zespołu i zadowolenie klientów.

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

LiveAgent jest świetną alternatywą dla Outlooka, dla Twojego zespołu obsługi klienta. Odkryj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej, hybrydowego strumienia ticketów i wiele innych.

Szukasz alternatywy dla Outlooka?

Szukasz alternatywy dla Outlooka? Wypróbuj LiveAgent, oferujący uniwersalną skrzynkę odbiorczą i zwiększoną produktywność. Rozpocznij darmowy okres próbny!

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które pozwala na lepszą obsługę klienta. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i nie tylko).

Szukasz alternatywy dla Fronta?

LiveAgent to rozwiązanie pomocy technicznej, które pozwala na lepszą obsługę klienta. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i nie tylko).

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x