Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Bold360?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomoże Ci zapewnić lepsze wrażenia klientom. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki ponad 175 funkcjom i konfigurowalnym narzędziom pomocy technicznej, takim jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, możliwości centrum telefonicznego i baza wiedzy .

LiveAgent zapewnia również integrację z mediami społecznościowymi z Facebookiem, Twitterem i Instagramem , aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych.

< p> Usprawnij zarządzanie klientami i pomóż swoim klientom dzięki LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do czatu, lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.

livechat jane full

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej liczbie odwiedzających witrynę? Uzyskaj szybsze połączenia z klientami dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku , który wyświetla się w zaledwie w 2,5 sekundy .

Nasz widżet czatu ma zaawansowane funkcje, które sprawiają, że jest to odpowiednie rozwiązanie do czatu dla każdej firmy. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu lub widoku pisania w czasie rzeczywistym i szybciej pomagaj swoim klientom.

Użyj monitorowania odwiedzających , aby śledzić informacje, takie jak historia klienta, strona odsyłająca do witryny lub lokalizacja geograficzna, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Zunifikowany obszar roboczy agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Codzienna praca z klientami może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Nasz ujednolicony obszar roboczy agenta ma niezawodny system obsługi zgłoszeń , który usprawnia całą komunikację w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebook, Twitter, Instagram , Viber , skonfiguruj call center z opcjami czatu wideo i stwórz wiedzę baza wypełniona przydatnymi treściami, aby w pełni wykorzystać możliwości zaangażowania wielokanałowego oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Wspaniałe funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów dzięki tagom, notatkom i grupom kontaktów , jednocześnie poprawiając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom i funkcje grywalizacji .

Wysyłaj masowe e-maile, twórz szablony e-maili lub integruj wiele innych aplikacji , z których korzystasz na co dzień, aby zadowolić swoją bazę klientów. Weź pod uwagę wielkość swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie . Nie musisz zbankrutować, aby zmienić odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie pomocy technicznej może być niedrogie, a LiveAgent to udowadnia. Śmiało i zapoznaj się z cenami. Wybierz, czy LiveAgent ma być oprogramowaniem bazy wiedzy z < strong> funkcja czatu , najlepsze centrum telefoniczne lub prosty system sprzedaży biletów do obsługi klienta przez e-mail .

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Zapoznaj się z LiveAgent i sprawdź, czy pasuje do Twojej firmy. Przetestuj nasz czat na żywo, obsługę zgłoszeń, bazę wiedzy i inne możliwości całkowicie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby rozpocząć bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej ani żadne zobowiązania.
Obiecujemy!

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo