Szukasz alternatywy dla CallPage?
LiveAgent oferuje obsługę klienta dla małych firm i specjalistów marketingu, zapewniając świetną obsługę i różne narzędzia komunikacyjne, w tym darmowy czat klienta i obsługę wielu kanałów. Można także przenieść się z Zopim do LiveAgent.
Szukasz alternatywy dla Olark?
Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.
Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?
Artykuły Akademii LiveAgent skupiają się na obsłudze klienta, w tym komunikacji i rozwiązywaniu reklamacji. Czat obsługi klienta jest preferowany przez większość konsumentów, a LiveAgent oferuje wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta.
Szukasz alternatywy dla LeadDesk?
Czat obsługi klienta LiveAgent to najszybsze narzędzie do komunikacji, oferujące obsługę klienta, zarządzanie relacjami, szablony i wsparcie.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach