Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Bold360?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomoże Ci zapewnić lepsze wrażenia klientom. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki ponad 175 funkcjom i konfigurowalnym narzędziom pomocy technicznej, takim jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, możliwości centrum telefonicznego i baza wiedzy .

LiveAgent zapewnia również integrację z mediami społecznościowymi z Facebookiem, Twitterem i Instagramem , aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych.

Usprawnij zarządzanie klientami i pomóż swoim klientom dzięki LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do czatu, lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.

LiveAgent proactive chat invitation

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej liczbie odwiedzających witrynę? Uzyskaj szybsze połączenia z klientami dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku , który wyświetla się w zaledwie w 2,5 sekundy .

Nasz widżet czatu ma zaawansowane funkcje, które sprawiają, że jest to odpowiednie rozwiązanie do czatu dla każdej firmy. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu lub widoku pisania w czasie rzeczywistym i szybciej pomagaj swoim klientom.

Użyj monitorowania odwiedzających , aby śledzić informacje, takie jak historia klienta, strona odsyłająca do witryny lub lokalizacja geograficzna, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Zunifikowany obszar roboczy agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Codzienna praca z klientami może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Nasz ujednolicony obszar roboczy agenta ma niezawodny system obsługi zgłoszeń , który usprawnia całą komunikację w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebook, Twitter, Instagram , Viber , skonfiguruj call center z opcjami czatu wideo i stwórz wiedzę baza wypełniona przydatnymi treściami, aby w pełni wykorzystać możliwości zaangażowania wielokanałowego oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Wspaniałe funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów dzięki tagom, notatkom i grupom kontaktów , jednocześnie poprawiając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom i funkcje grywalizacji .

Wysyłaj masowe e-maile, twórz szablony e-maili lub integruj wiele innych aplikacji , z których korzystasz na co dzień, aby zadowolić swoją bazę klientów. Weź pod uwagę wielkość swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie . Nie musisz zbankrutować, aby zmienić odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie pomocy technicznej może być niedrogie, a LiveAgent to udowadnia. Śmiało i zapoznaj się z cenami. Wybierz, czy LiveAgent ma być oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcja czatu , najlepsze centrum telefoniczne lub prosty system sprzedaży biletów do obsługi klienta przez e-mail .

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Zapoznaj się z LiveAgent i sprawdź, czy pasuje do Twojej firmy. Przetestuj nasz czat na żywo, obsługę zgłoszeń, bazę wiedzy i inne możliwości całkowicie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby rozpocząć bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej ani żadne zobowiązania.
Obiecujemy!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa Bold360
    Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

    Zarządzanie płatnościami

    LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta, z pozytywnymi opiniami, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy.

    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x