Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Bold360?

LiveAgent to internetowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomoże Ci zapewnić lepsze wrażenia klientom. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom dzięki ponad 175 funkcjom i konfigurowalnym narzędziom pomocy technicznej, takim jak najszybszy widżet czatu na żywo, niezawodny system obsługi zgłoszeń, możliwości centrum telefonicznego i baza wiedzy .

LiveAgent zapewnia również integrację z mediami społecznościowymi z Facebookiem, Twitterem i Instagramem , aby pomóc Ci zapewnić lepszą obsługę klientów w mediach społecznościowych.

Usprawnij zarządzanie klientami i pomóż swoim klientom dzięki LiveAgent już dziś. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o naszym oprogramowaniu do czatu, lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.

LiveAgent proactive chat invitation

Najszybsze oprogramowanie do czatu

Chcesz szybciej wysyłać wiadomości i pomagać większej liczbie odwiedzających witrynę? Uzyskaj szybsze połączenia z klientami dzięki najszybszemu widżetowi czatu na żywo na rynku , który wyświetla się w zaledwie w 2,5 sekundy .

Nasz widżet czatu ma zaawansowane funkcje, które sprawiają, że jest to odpowiednie rozwiązanie do czatu dla każdej firmy. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu lub widoku pisania w czasie rzeczywistym i szybciej pomagaj swoim klientom.

Użyj monitorowania odwiedzających , aby śledzić informacje, takie jak historia klienta, strona odsyłająca do witryny lub lokalizacja geograficzna, aby ułatwić przepływ pracy.

Odkryj najszybszy czat na żywo

Zunifikowany obszar roboczy agenta z odpowiednim zestawem narzędzi

Codzienna praca z klientami może być trudna bez odpowiednich narzędzi. Czat na żywo to jedno z najlepszych i najbardziej przydatnych dostępnych narzędzi, ale co z klientami, którzy wolą inne formy komunikacji?

Nasz ujednolicony obszar roboczy agenta ma niezawodny system obsługi zgłoszeń , który usprawnia całą komunikację w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Połącz swoje konta e-mail, Facebook, Twitter, Instagram , Viber , skonfiguruj call center z opcjami czatu wideo i stwórz wiedzę baza wypełniona przydatnymi treściami, aby w pełni wykorzystać możliwości zaangażowania wielokanałowego oferowane przez LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Każde potrzebne narzędzie pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Wspaniałe funkcje nie muszą być drogie

Popraw segmentację klientów dzięki tagom, notatkom i grupom kontaktów , jednocześnie poprawiając produktywność i zaangażowanie agentów dzięki nagrodom, odznakom i funkcje grywalizacji .

Wysyłaj masowe e-maile, twórz szablony e-maili lub integruj wiele innych aplikacji , z których korzystasz na co dzień, aby zadowolić swoją bazę klientów. Weź pod uwagę wielkość swojej firmy i wybierz odpowiedni plan w przystępnej cenie . Nie musisz zbankrutować, aby zmienić odwiedzających w zadowolonych klientów.

Oprogramowanie pomocy technicznej może być niedrogie, a LiveAgent to udowadnia. Śmiało i zapoznaj się z cenami. Wybierz, czy LiveAgent ma być oprogramowaniem bazy wiedzy z funkcja czatu , najlepsze centrum telefoniczne lub prosty system sprzedaży biletów do obsługi klienta przez e-mail .

Dołącz do innych firm, które przeszły na LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Zapoznaj się z LiveAgent i sprawdź, czy pasuje do Twojej firmy. Przetestuj nasz czat na żywo, obsługę zgłoszeń, bazę wiedzy i inne możliwości całkowicie za darmo. Kliknij poniższy przycisk, aby rozpocząć bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Nie są wymagane żadne dane karty kredytowej ani żadne zobowiązania.
Obiecujemy!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zAlternatywa Bold360
Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

LiveAgent to system wsparcia klienta i rozwiązywania problemów, oferujący wiele funkcji i integracji. Działa w mediach społecznościowych, przemyśle i biznesie.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

LiveAgent oferuje obsługę klienta dla małych firm i specjalistów marketingu, zapewniając świetną obsługę i różne narzędzia komunikacyjne, w tym darmowy czat klienta i obsługę wielu kanałów. Można także przenieść się z Zopim do LiveAgent.

Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

Zobacz, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Desk.com. Dowiedz się o korzyściach i już dziś zapisz się bez żadnych zobowiązań na bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Szukasz lepszego oprogramowania dla działu pomocy?

Artykuły Akademii LiveAgent skupiają się na obsłudze klienta, w tym komunikacji i rozwiązywaniu reklamacji. Czat obsługi klienta jest preferowany przez większość konsumentów, a LiveAgent oferuje wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta.

Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

Wsparcie w aplikacji

Wsparcie w aplikacji to istotna część udanego biznesu. Daje klientom możliwość interakcji w aplikacji, poprawiając ich zadowolenie i ułatwiając zgłaszanie problemów.

Przenieś się z LeadDesk do LiveAgent i odkrywaj korzyści, takie jak świetne wielokanałowe wsparcie, najszybszy czat na żywo i wiele więcej.

Szukasz alternatywy dla LeadDesk?

Czat obsługi klienta LiveAgent to najszybsze narzędzie do komunikacji, oferujące obsługę klienta, zarządzanie relacjami, szablony i wsparcie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo