Szukasz bezpłatnego oprogramowania dla bazy wiedzy?

Głównym źródłem wiedzy jest doświadczenie. Bezpłatna baza wiedzy z możliwością personalizacji ułatwi pracę Twoim agentom oraz zachęci klientów do wzajemnej pomocy.

LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dlaczego warto wybrać darmowe oprogramowanie bazy wiedzy?

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci będą mogli sami rozwiązywać swoje problemy.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Kompletnie za darmo

Zapewnienie źródła wiedzy agentom i klientom nie musi Cię nic kosztować. W rzeczywistości otrzymujesz tę funkcję za darmo.

impatient customer seeking help - icon

Nerwowi klienci

Twórz doskonałe artykuły dotyczące pomocy oraz zapewnij szybką pomoc swoim klientom.

live- chat decreases resolution time - icon

Ulepsz przepływ pracy

Budując bazę wiedzy, zwiększasz wydajność pracy i dostarczasz swoim klientom ważnych informacji.

Customer support limit - icon

Zmniejsz przeciążenie

Stworzenie bazy wiedzy umożliwia klientom samodzielne wyszukiwanie informacji, co spowoduje, że agenci mogą skupić się na krytycznych kwestiach.

4 kroki do stworzenia bezpłatnej bazy wiedzy

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci będą mogli sami rozwiązywać swoje problemy.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketowanie i automatyzację, która pozwala zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom .

black Slido logo

Przystępne cenowo oprogramowanie bazy wiedzy

Darmowy plan LiveAgent to świetne rozwiązanie, gdy rozpoczynasz działalność. Płatne plany oferują jednak różnorodne funkcje ułatwiające przepływ pracy i dostarczają więcej opcji, jeśli chodzi o zapewnienie obsługi klienta.

Bezpłatna migracja oprogramowania pomocy technicznej

Darmowe konto

Bezpłatnie

7-dniowa historia zgłoszeń

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brak niektórych funkcji

Free Live Chat-icon

Płatne konto

Od 15 euro miesięcznie

Nielimitowane

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta społecznościowe

Pełna historia wiadomości

i o wiele więcej możliwości…

book lover - illustration

Obsługa klienta offline

Czy wiesz, że większość klientów najpierw samodzielnie szuka rozwiązania? Budując własną Bazę Wiedzy, możesz dostarczyć im cennych informacji, a także zaoszczędzić czas swoich agentów którzy już nie będą musieli poświęcać czasu powtarzającym się zapytaniom. Agenci będą mogli skupić się na bardziej krytycznych zapytaniach i usatysfakcjonować Twoich klientów.

Praktyczny edytor WYSIWYG

Przekazywanie wiedzy klientom jest proste! Stwórz konkretne kategorie i spraw aby nawigacja po bazie wiedzy była łatwa. Następnie wystarczy że wypełnisz te kategorie przydatnymi treściami za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG dla artykułów. Możesz dostosowywać i stylizować zawartość za pomocą nagłówków, kolorów, stylów, a także możesz dodawać zdjęcia.

powerful editor - illustration
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Co to jest bezpłatne oprogramowanie Bazy Wiedzy?

Baza wiedzy to samoobsługowa baza danych online, która zapewnia szybką i wygodną pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twojej firmie, przewodników po konfiguracji lub produktów. To oprogramowanie które przechowuje i udostępnia wszystkie informacje oraz dane w jednym łatwo dostępnym miejscu. Pozwala zapewnić wsparcie klientom nawet wtedy, gdy agenci nie są online.

Bazy wiedzy pomagają zaoszczędzić wiele cennych zasobów, zarówno Tobie jak i Twojej firmie. 

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie bazy wiedzy?

70% klientów woli samodzielnie sprawdzić odpowiedzi na swoje pytania, zanim skontaktują się z obsługą klienta. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie bazy wiedzy za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możesz tworzyć kategorie, artykuły a także dostosowywać je do modelu swojej firmy bez wpisywania ani jednej linijki kodu.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Pomoc w trybie offline

Niezawodna obsługa klienta

Wiedza wewnątrz firmy

Uścisk dłoni

Korzyści dla klienta

Dostępneość 24/7/365

Samodzielne uzyskanie odpowiedzi na pytania

Najszybsza obsługa klienta

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!

Wybróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zDarmowe oprogramowanie Bazy Wiedzy
Czat na żywo to świetny sposób na zawieranie większej liczby transakcji na czacie na żywo. Makra to szybki sposób na łatwiejsze odpowiadanie na potrzeby klientów.

Makro

Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Wsparcie wielokanałowe to sposób na zapewnienie klientom szerokiego wachlarza możliwości dotarcia do Ciebie. Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych.

Obsługa wielu kanałów

Wsparcie wielokanałowe to obsługa klienta w różnych kanałach, takich jak czat, telefon czy media społecznościowe. LiveAgent oferuje tę funkcję, umożliwiając firmom wysoki poziom obsługi klienta.

Jeśli chcesz zapewnić swoim klientom doskonałą obsługę klienta, rozpocznij od bezpłatnego oprogramowania wirtualnego centrum obsługi telefonicznej.

Darmowe narzędzie call center

Tekst porusza temat zarządzania centrum obsługi klienta. Autor suguruje wyznaczanie konkretnych celów dla agentów call center, skracanie czasu oczekiwania, korzystanie z danych klientów oraz wybór odpowiedniego oprogramowania call center. Autor poleca przetestowanie kilku bezpłatnych narzędzi call center przed ewentualnym wyborem płatnego. Ostatecznie zdecydowanie najlepszym wyjściem jest omnichannelowe centrum obsługi klienta, oferujące zintegrowaną strategię obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Rób wiele rzeczy jednocześnie dzięki Akcjom masowym. Dwa kliknięcia mogą zająć się rozwiązaniem, przeniesieniem lub usunięciem zgłoszeń w LiveAgent.

Działania masowe

LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu oraz biznesu, w tym wsparcie, przenoszenie danych, system statusu i dziennik zmian. Firma posiada program lojalnościowy oraz oferuje swoje usługi partnerom VoIP. Na stronie znajduje się blog, słowniczek, i akademia, a także możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach przez subskrypcję newslettera. LiveAgent posiada regulamin polityki prywatności i bezpieczeństwa.

Widżet opinii to narzędzie używane na dowolnej stronie internetowej lub w aplikacji, w której przekazujesz swoją opinię na temat swoich doświadczeń.

Widżet opinii

LiveAgent oferuje wielokanałową obsługę klienta poprzez platformy społecznościowe, e-mail, czat, telefon, Facebook i Twitter. Zapewnia łatwy dostęp i treści dynamiczne.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo