Szukasz bezpłatnego oprogramowania dla bazy wiedzy?

Głównym źródłem wiedzy jest doświadczenie. Bezpłatna baza wiedzy z możliwością personalizacji ułatwi pracę Twoim agentom oraz zachęci klientów do wzajemnej pomocy.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Pozostań blisko swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Dlaczego warto wybrać darmowe oprogramowanie bazy wiedzy?

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci będą mogli sami rozwiązywać swoje problemy.

Bezpłatna migracja z innego systemu obsługi klienta

Kompletnie za darmo

Zapewnienie źródła wiedzy agentom i klientom nie musi Cię nic kosztować. W rzeczywistości otrzymujesz tę funkcję za darmo.

niecierpliwy klient szukający pomocy

Nerwowi klienci

Pisz doskonałe artykuły dotyczące pomocy oraz zapewnij szybką ulgę swoim klientom.

czat na zywo zmniejsza czas reakcji

Ulepsz przepływ pracy

Budując bazę wiedzy, zwiększasz wydajność pracy i dostarczasz swoim klientom ważnych informacji.

Limit obsługi klienta

Zmniejsz przeciążenie

Stworzenie bazy wiedzy umożliwia klientom samodzielne wyszukiwanie informacji, co spowoduje, że agenci mogą skupić się na krytycznych kwestiach.

4 kroki do stworzenia bezpłatnej bazy wiedzy

Stwórz miejsce, w którym agenci mogą dzielić się swoją wiedzą, a klienci będą mogli sami rozwiązywać swoje problemy.

LiveAgent Tickets Overview inside the application

LiveAgent Tickets Overview inside the application

LiveAgent Tickets Overview inside the application

LiveAgent Tickets Overview inside the application

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketowanie i automatyzację, która pozwala zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom .

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Uczciwe i bezpłatne oprogramowanie bazy wiedzy

Darmowy plan LiveAgent to świetne rozwiązanie gdy rozpoczynasz działalność. Jednakże, płatne plany oferują różnorodne funkcje ułatwiające przepływ pracy i dostarczają więcej opcji, jeśli chodzi o zapewnienie obsługi klienta.

Bezpłatna migracja z innego systemu obsługi klienta

Darmowe konto

Za darmo

7-dniowa historia ticketów

Ograniczone integracje

Brak kont społecznościowych

Brak niektórych funkcji

Darmowy czat na żywo

Płatne konto

Od 15€/msc

Nielimitowane

Mnóstwo przydatnych funkcji

Konta społecznościowe

Pełna historia wiadomości

i o wiele więcej…

odkryj miłośnik książek mkck

Obsługa klienta offline

Czy wiesz, że większość klientów najpierw samodzielnie szuka rozwiązania? Budując własną Bazę Wiedzy, możesz dostarczyć im cennych informacji, a także zaoszczędzić czas swoich agentów którzy już nie będą musieli poświęcać czasu powtarzającym się zapytaniom. Będą mogli skupić się na bardziej krytycznych zapytaniach i usatysfakcjonować Twoich klientów.

Praktyczny edytor WYSIWYG

Przekazywanie wiedzy klientom jest proste! Stwórz konkretne kategorie i spraw aby nawigacja po bazie wiedzy była łatwa. Następnie wystarczy że wypełnisz te kategorie przydatnymi treściami za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG dla artykułów. Możesz dostosowywać i stylizować zawartość za pomocą nagłówków, kolorów, stylów, a także możesz dodawać zdjęcia. 

potężny edytor

Co to jest bezpłatne oprogramowanie Bazy Wiedzy?

Baza wiedzy to samoobsługowa baza danych online, która zapewnia szybką i wygodną pomoc każdemu, kto szuka informacji o Twojej firmie, przewodników po konfiguracji lub produktów. To oprogramowanie które przechowuje i udostępnia wszystkie informacje oraz dane w jednym łatwo dostępnym miejscu. Pozwala zapewnić wsparcie klientom nawet wtedy, gdy agenci nie są online.

Bazy wiedzy pomagają zaoszczędzić wiele cennych zasobów, zarówno Tobie jak i Twojej firmie. 

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie bazy wiedzy?

70% klientów woli samodzielnie sprawdzić odpowiedzi na swoje pytania, zanim skontaktują się z obsługą klienta. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie bazy wiedzy za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możesz tworzyć kategorie, artykuły a także dostosowywać je do modelu swojej firmy bez wpisywania ani jednej linijki kodu.

Aktówka

Korzyści biznesowe

Zapewniaj pomoc w trybie offline

Niezawodna obsługa klienta 

Wiedza wewnątrz firmy

Uścisk dłoni

Korzyści dla klienta

Dostępne 24/7/365

Klienci mogą samodzielnie uzyskać odpowiedzi na pytania

Najszybsza obsługa klienta

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wybróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.