Chcesz się przenieść z SupportBee do LiveAgent?

Czy chcesz się prznieść z SupportBee do LiveAgent? Pozwól nam sobie pomóc. Oferujemy bezpłatną migrację danych, zadzwoń do nas i rozpocznij migrację swoich danych już dziś!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Darmowy transfer danych

Skontaktuj się z nami za pomocą czatu na żywo lub e-maila, aby otrzymać więcej informacji oraz uzyskać pomoc w zakresie migracji danych. Podczas gdy my zajmiemy się przenoszeniem danych na Twoje nowo konto LiveAgent, Ty możesz odpocząć i się zrelaksować.

Czy chciałbyś samodzielnie dokonać przeniesienia?

LiveAgent oferuje wtyczki migracyjne dla oprogramowania pomocy technicznej. Obecnie pracujemy nad wtyczką migracyjną dla SupportBee. Więcej informacji już wkrótce.

monitor plug in - illustration

Jakie dane mogę przenieść z SupportBee?

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przenieś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

ticketing email ticketing - icon

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, pliki użytkowników i obszary ticketów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie swoje tagi dla departamentów i ticketów.

colorful review - icon

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane od klientów.

Gotowy na przeniesienie z SupportBee do LiveAgent?

Zerknij na to, co zyskasz gdy przerzucisz się na LiveAgent

Improve customer happiness - icon

Znakomita obsługa klienta

Wsparcie naszych agentów 24/7. Jesteśmy zawsze kiedy nas potrzebujesz.

Integrations pricing-icon

Doskonałe rozwiązania dla systemów obsługi klienta

Przydatne narzędzia, więcej niż 175 funkcji i ponad 40 integracji. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

signup bonus - icon

Zwiększ swoje oszczędności i zwrot z inwestycji

Uzyskaj stały darmowy plan LiveAgent lub wybierz jeden spośród trzech płatnych planów.

translator - icon

Wybierz język

Wybierz jedeną z 43 wersji językowych. LiveAgent obsługuje widgety z możliwością dostosowania języka.

Przenieś swoje dane z SupportBee już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepszym oprogramowaniem dla pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w latach 2019 i 2020. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Uniwersytet Oksfordzki aby zapewnić swoim klientom wsparcie światowej klasy.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

15 /msc
Package Name

Ticket + Czat

Dla małych firm i profesjonalnych sprzedawców

29 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Przechodzisz z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań do czatu na żywo. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z SupportBee
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Recenzja telefonu Cisco 7940 Series

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować za pomocą różnych filtrów.

Raport dziennika SLA

LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x