Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcje
  • Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń

Przekierowywanie połączeń to ważna funkcja każdego oprogramowania pomocy technicznej. Zapewnia kierowanie klientów do odpowiednich działów / agentów, którzy mogą rozwiązać ich zapytania. Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent automatycznie przekierowuje połączenia według priorytetu lub przypisuje je losowo.

Jest to szczególnie przydatne, gdy zespół obsługi klienta otrzymuje wiele telefonów. Routing połączeń zapewnia równomierną dystrybucję połączeń i działa w parze z IVR .

Na przykład załóżmy, że Jan chce zapytać o problem z zamówieniem, które złożył wcześniej w Twojej witrynie. John dzwoni na Twój numer pomocy , wybiera odpowiednią opcję w ramach IVR , a funkcja przekierowywania połączeń przenosi jego połączenie do następnego dostępnego agenta. Dzięki tej funkcji John nie musi wybierać różnych numerów dla różnych agentów i nie musi czekać w długiej kolejce.

Losowe przypisywanie

Nowe połączenia będą przydzielane losowo jednemu z agentów , którzy mogą odbierać połączenia.

Ustal pierwszeństwo

Nowe połączenia zostaną przypisane do wolnego agenta o najwyższym priorytecie i najdłuższym czasie od ostatniego połączenia.

Przekierowanie połączeń

Przekierowywanie połączeń na urządzenie osobiste

Agenci mają również możliwość kierowania połączeń przychodzących na urządzenie osobiste, takie jak telefon komórkowy. Dzięki temu agenci mogą nadal zapewniać obsługę klienta w podróży lub na wybranym przez siebie urządzeniu.

Przekierowanie połączeń

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo