• Funkcje
  • Przekierowanie połączeń

Przekierowanie połączeń

Przekierowywanie połączeń to ważna funkcja każdego oprogramowania pomocy technicznej. Zapewnia kierowanie klientów do odpowiednich działów / agentów, którzy mogą rozwiązać ich zapytania. Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent automatycznie przekierowuje połączenia według priorytetu lub przypisuje je losowo.

Jest to szczególnie przydatne, gdy zespół obsługi klienta otrzymuje wiele telefonów. Routing połączeń zapewnia równomierną dystrybucję połączeń i działa w parze z IVR .

Na przykład załóżmy, że Jan chce zapytać o problem z zamówieniem, które złożył wcześniej w Twojej witrynie. John dzwoni na Twój numer pomocy , wybiera odpowiednią opcję w ramach IVR , a funkcja przekierowywania połączeń przenosi jego połączenie do następnego dostępnego agenta. Dzięki tej funkcji John nie musi wybierać różnych numerów dla różnych agentów i nie musi czekać w długiej kolejce.

Losowe przypisywanie

Nowe połączenia będą przydzielane losowo jednemu z agentów , którzy mogą odbierać połączenia.

Ustal pierwszeństwo

Nowe połączenia zostaną przypisane do wolnego agenta o najwyższym priorytecie i najdłuższym czasie od ostatniego połączenia.

Przekierowanie połączeń

Przekierowywanie połączeń na urządzenie osobiste

Agenci mają również możliwość kierowania połączeń przychodzących na urządzenie osobiste, takie jak telefon komórkowy. Dzięki temu agenci mogą nadal zapewniać obsługę klienta w podróży lub na wybranym przez siebie urządzeniu.

Przekierowywanie połączeń na urządzenie osobiste - App - Uploads - 2020 - 12 - Call Routing To Personal Device.png

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo