Przekierowywanie połączeń to ważna funkcja każdego oprogramowania pomocy technicznej. Zapewnia kierowanie klientów do odpowiednich działów / agentów, którzy mogą rozwiązać ich zapytania. Aby zapewnić szybką i dokładną komunikację, LiveAgent automatycznie przekierowuje połączenia według priorytetu lub przypisuje je losowo.
Jest to szczególnie przydatne, gdy zespół obsługi klienta otrzymuje wiele telefonów. Routing połączeń zapewnia równomierną dystrybucję połączeń i działa w parze z IVR .
Na przykład załóżmy, że Jan chce zapytać o problem z zamówieniem, które złożył wcześniej w Twojej witrynie. John dzwoni na Twój numer pomocy , wybiera odpowiednią opcję w ramach IVR , a funkcja przekierowywania połączeń przenosi jego połączenie do następnego dostępnego agenta. Dzięki tej funkcji John nie musi wybierać różnych numerów dla różnych agentów i nie musi czekać w długiej kolejce.
Losowe przypisywanie
Nowe połączenia będą przydzielane losowo jednemu z agentów , którzy mogą odbierać połączenia.
Ustal pierwszeństwo
Nowe połączenia zostaną przypisane do wolnego agenta o najwyższym priorytecie i najdłuższym czasie od ostatniego połączenia.

Przekierowywanie połączeń na urządzenie osobiste
Agenci mają również możliwość kierowania połączeń przychodzących na urządzenie osobiste, takie jak telefon komórkowy. Dzięki temu agenci mogą nadal zapewniać obsługę klienta w podróży lub na wybranym przez siebie urządzeniu.

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.
Połączenie SIP jest protokołem używanym do inicjowania, utrzymywania sesji komunikacyjnych przez VoIP i inne platformy oparte na Internecie i chmurze. SIP służy również do przesyłania danych, takich jak rozmowy wideo i wiadomości błyskawiczne. VoIP to szerszy termin obejmujący różne technologie komunikacyjne wykorzystujące Internet.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.