Szukasz alternatywy dla SupportBee?

Wybierz odpowiednie oprogramowanie obsługi klienta dla swojej firmy. LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, oferujące narzędzia, dzięki którym zapewnisz swoim klientom doskonałą obsługę.

System ticketowy LiveAgent to coś więcej niż email. Zapewnij klientom komunikację poprzez wszystkie kanały i bądź jeszcze bliżej nich.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajdziesz integrację wsparcia call center. Jest szybkie i łatwe w instalacji!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

social notifications - illustration

Więcej kanałów, lepsze wsparcie

Daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą. Email to nie wszystko — skorzystaj z mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook. Klienci będą mogli zadzwonić do twojego call center, pisać na czacie na żywo na twojej stronie lub znaleźć odpowiedzi w twojej bazie wiedzy.

Wszystkie wiadomości są przetwarzane w niezawodnym systemie ticketowym, więc nie musisz martwić się o zaginione wiadomości. Wszystko będzie tam, gdzie powinno.

Szukasz szybkiego czatu na żywo?

Czat na żywo to świetne narzędzie, dzięki któremu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę. Dlatego im szybszy czat, tym lepiej.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć podgląd tego, co piszą klienci i przygotować odpowiedź, zanim w ogóle wyślą pytanie. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

Więcej narzędzi, funkcji i kanałów komunikacji oprogramowania obsługi klienta nie musi wiązać się z dużymi kosztami. Płatne plany LiveAgent, wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, oferujemy w rozsądnych cenach. Ty możesz skupić się na zapewnianiu klientom doskonałej obsługi.

Sprawdź nasze plany i przekonaj się sam. 

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Przenieś się do LiveAgent już dziś i zapewnij świetną obsługę z odpowiednimi narzędziami.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Chcesz porównać nas z innymi alternatywami?

Artykuły powiązane zAlternatywa dla SupportBee
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Szukasz alternatywy dla Smartsupp?

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie wielokanałowe dla Twojego działu pomocy. Dołącz do LiveAgent już dziś i dołącz do innych firm w zapewnianiu lepszego wsparcia.

Liveagent to najlepsze, wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy. Skorzystaj już dziś z 175+ funkcji, ponad 40 integracji i świetnych narzędzi.

Szukasz alternatywy dla Customerly?

Szukasz alternatywy dla Customerly? Odkryj LiveAgent – najlepsze, wielokanałowe oprogramowanie do obsługi klienta. Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i call center. Wypróbuj darmową wersję próbną, korzystając z ponad 175 funkcji i 40 integracji. Rozpocznij już dziś bez karty kredytowej!

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. Zapewniaj wsparcie klientom przez wiele kanałów i kont. Pomagaj klientom z najlepszymi narzędziami i ułatwiaj przepływ pracy ze świetnym systemem obsługi zgłoszeń.

Szukasz alternatywy dla Vocalcom?

Odkryj LiveAgent jako kompleksową alternatywę dla Vocalcom! Zadbaj o swoich klientów dzięki najszybszemu czatowi na żywo, zarządzaniu zgłoszeniami i wsparciu przez wiele kanałów. Wypróbuj za darmo, bez konieczności podawania karty kredytowej, i przekonaj się, dlaczego firmy takie jak Huawei i BMW wybierają LiveAgent. Idealne rozwiązanie dla lepszej obsługi klienta w przystępnej cenie!

LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

Szukasz alternatywy dla Vision?

Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x