Wybierz odpowiednie oprogramowanie obsługi klienta dla swojej firmy. LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, oferujące narzędzia, dzięki którym zapewnisz swoim klientom doskonałą obsługę.
System ticketowy LiveAgent to coś więcej niż email. Zapewnij klientom komunikację poprzez wszystkie kanały i bądź jeszcze bliżej nich.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.
Wśród licznych funkcji LiveAgent znajdziesz integrację wsparcia call center. Jest szybkie i łatwe w instalacji!
Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.
Daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą. Email to nie wszystko — skorzystaj z mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook. Klienci będą mogli zadzwonić do twojego call center, pisać na czacie na żywo na twojej stronie lub znaleźć odpowiedzi w twojej bazie wiedzy.
Wszystkie wiadomości są przetwarzane w niezawodnym systemie ticketowym, więc nie musisz martwić się o zaginione wiadomości. Wszystko będzie tam, gdzie powinno.
Czat na żywo to świetne narzędzie, dzięki któremu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę. Dlatego im szybszy czat, tym lepiej.
LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć podgląd tego, co piszą klienci i przygotować odpowiedź, zanim w ogóle wyślą pytanie.
Więcej narzędzi, funkcji i kanałów komunikacji oprogramowania obsługi klienta nie musi wiązać się z dużymi kosztami. Płatne plany LiveAgent, wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, oferujemy w rozsądnych cenach. Ty możesz skupić się na zapewnianiu klientom doskonałej obsługi.
Sprawdź nasze plany i przekonaj się sam.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Przenieś się do LiveAgent już dziś i zapewnij świetną obsługę z odpowiednimi narzędziami.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach