Szukasz alternatywy dla SupportBee?

Wybierz odpowiednie oprogramowanie obsługi klienta dla swojej firmy. LiveAgent to wielokanałowe rozwiązanie, oferujące narzędzia, dzięki którym zapewnisz swoim klientom doskonałą obsługę.

System ticketowy LiveAgent to coś więcej niż email. Zapewnij klientom komunikację poprzez wszystkie kanały i bądź jeszcze bliżej nich.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Wśród licznych funkcji LiveAgent znajdziesz integrację wsparcia call center. Jest szybkie i łatwe w instalacji!

Integrations pricing-icon

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, z którymi twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z trzech płatnych planów lub samodzielnie wybierz funkcje, żeby spersonalizować swoją obsługę klienta.

social notifications - illustration

Więcej kanałów, lepsze wsparcie

Daj swoim klientom więcej możliwości na skontaktowanie się z tobą. Email to nie wszystko — skorzystaj z mediów społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook. Klienci będą mogli zadzwonić do twojego call center, pisać na czacie na żywo na twojej stronie lub znaleźć odpowiedzi w twojej bazie wiedzy.

Wszystkie wiadomości są przetwarzane w niezawodnym systemie ticketowym, więc nie musisz martwić się o zaginione wiadomości. Wszystko będzie tam, gdzie powinno.

Szukasz szybkiego czatu na żywo?

Czat na żywo to świetne narzędzie, dzięki któremu twoi klienci mogą skontaktować się z tobą przez twoją stronę. Dlatego im szybszy czat, tym lepiej.

LiveAgent posiada najszybszy widget czatu na rynku, który jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Możesz nawet zobaczyć podgląd tego, co piszą klienci i przygotować odpowiedź, zanim w ogóle wyślą pytanie. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

Więcej narzędzi, funkcji i kanałów komunikacji oprogramowania obsługi klienta nie musi wiązać się z dużymi kosztami. Płatne plany LiveAgent, wyposażone we wszystko, czego potrzebujesz, oferujemy w rozsądnych cenach. Ty możesz skupić się na zapewnianiu klientom doskonałej obsługi.

Sprawdź nasze plany i przekonaj się sam. 

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Gotowy/a, żeby spróbować czegoś nowego?

Przenieś się do LiveAgent już dziś i zapewnij świetną obsługę z odpowiednimi narzędziami.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla SupportBee
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Jeśli szukasz alternatywy dla Intercom, rozważ LiveAgent. LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na rynku i ponad 179 funkcji pomocy technicznej.

Potrzebujesz alternatywy dla Intercom?

LiveAgent jest wielojęzycznym oprogramowaniem obsługującym 43 różne tłumaczenia językowe. Jest również świetną alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Czat wideo na żywo to funkcja agenta na żywo, która umożliwia komunikację z klientami za pomocą wbudowanego czatu wideo na żywo.

Czat wideo na żywo

Nasza firma, LiveAgent, oferuje rozbudowane rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Zapewniamy wsparcie techniczne i przenoszenie danych.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

LiveAgent to ponad 175 funkcji, ponad 40 integracji i interfejs, dzięki którym usprawnisz swój przepływ pracy. Sprawdź nasze trzy płatne plany lub samodzielnie wybierz funkcje.

Szukasz alternatywy dla Drift?

Przejście na LiveAgent to alternatywa dla Drift - kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, z obsługą klienta przez człowieka i wysoką jakością wsparcia technicznego.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo