Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?

Zastanawiasz się nad przeniesieniem swoich danych z Novocall do LiveAgent? Nasz zespół z przyjemnością pomoże przenieść Twoje dane, bezpiecznie i bez wysiłku. Zadzwoń do nas i już dzisiaj rozpocznij przenoszenie danych!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

My zajmiemy się przeniesieniem danych!

Skontaktuj się z nami i pozwól sobie pomóc. Nasz zespół wsparcia odpowie na wszystkie Twoje pytania na temat przenoszenia danych i pomoże Ci przenieść wszystkie potrzebne informacje do Twojego nowego konta LiveAgent. Ty możesz usiąść wygodnie i zrelaksować się – my zajmiemy się resztą.

Czy chcesz samodzielnie przenieść swoje dane?

Nasz zespół aktualnie pracuje nad wtyczką do przenoszenia danych z Novocall. Sprawdzaj naszą stronę, żeby być na bieżąco!

Migrate data to LiveAgent on your own

Jakie dane mogę przenieść z Novocall?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie ze swojego centrum wsparcia klienta. 

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przeniesiesz pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.

Email received in inbox

Zgłoszenia

Przenieś zgłoszenia, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów. 

Przygotuj się do migracji z Novocall do LiveAgent!

Poznaj korzyści płynące z przeniesienia się do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Oferujemy całodobowe wsparcie klienta. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. 

Ultimate omni-channel help desk software experience

Jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie dla systemu obsługi klienta

Przydatne narzędzia, ponad 175 funkcji i wysoko zintegrowana obsługa klienta. Mamy wszystko, czego potrzebujesz.

Person collecting papers into the net

Pomnażaj oszczędności i uzyskaj zwrot z inwestycji

Skorzystaj z darmowego planu LiveAgent, lub wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów. 

Multilingual support in LiveAgent

Wybierz język

Wybierz jeden z 43 języków. LiveAgent obsługuje też wielojęzyczne widgety!

Przenieś swoje dane z Novocall już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najczęściej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW i Yamaha w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 /m-c
Package Name

Ticket+chat

Najlepsze rozwiązanie dla małych, średnich i dużych firm

29 /m-c

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Migracja z innego narzędzia?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców oprogramowania. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z Novocall
Akademia - Jak Zbierac Referencje

Jak zbierać referencje

Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.

Integracje - Haraka

Haraka

LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.

Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.

Lista kontrolna audytu Call Center

Twój call center musi zadbać o skuteczność, procedury i szkolenia, aby zapewnić satysfakcję klienta i zatrzymanie pracowników. Monitoruj rotację agentów i zarządzaj siłą roboczą.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x