Szukasz oprogramowania, które wspiera więcej, niż tylko rozmowy telefoniczne? LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomaga usprawnić obsługę klienta.
LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, dzięki którym zapewnisz możliwie najlepszą obsługę klienta.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz live chat widget jest najszybszy na rynku, z prędkością wyświetlania zaledwie 2,5 sekundy.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent pozwala również na integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
LiveAgent ma naprawdę rozsądną cenę! Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów, lub dobierz pojedyncze funkcje, aby dostosować dział obsługi klienta do swoich potrzeb.
Ponad 175 funkcji LiveAgent sprawi, że Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.
Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom i daj klientom możliwości połączenia się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Wiadomości z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy znajdziesz w jednym, kompleksowym rozwiązaniu.
Całością zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc każda otrzymana wiadomość jest automatycznie sortowana. W ten sposób możesz skupić się na tym, co ważne i zaoszczędzić czas.
Czat na żywo jest podstawowym narzędziem zapewniającym efektywną obsługę klienta i umożliwia klientom natychmiastowe łączenie się z agentami z Twojej witryny.
LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewnij odpowiednie wsparcie z prędkością błyskawicy.
Nie musisz rezygnować z call center. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie centrum obsługi telefonicznej. Możesz połączyć je ze swoją przeglądarką, telefonem lub innym wybranym przez siebie sprzętem.
Nie musisz też korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Przejdź do LiveAgent i zapewniaj swoim klientom jeszcze bardziej perfekcyjną obsługę. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które przyspieszają pracę. Sprawdź je i zdecyduj, który z nich najbardziej Ci odpowiada.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach