Szukasz alternatywy dla Novocall?

Szukasz oprogramowania, które wspiera więcej, niż tylko rozmowy telefoniczne? LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomaga usprawnić obsługę klienta.

LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, dzięki którym zapewnisz możliwie najlepszą obsługę klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy widżet czatu na żywo

Nasz live chat widget jest najszybszy na rynku, z prędkością wyświetlania zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent pozwala również na integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent ma naprawdę rozsądną cenę! Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów, lub dobierz pojedyncze funkcje, aby dostosować dział obsługi klienta do swoich potrzeb.

Integrations pricing-icon

Bogactwo opcji

Ponad 175 funkcji LiveAgent sprawi, że Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.

smart phone polaczenie

Skuteczna alternatywa dla Novocall

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom i daj klientom możliwości połączenia się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Wiadomości z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy znajdziesz w jednym, kompleksowym rozwiązaniu.

Całością zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc każda otrzymana wiadomość jest automatycznie sortowana. W ten sposób możesz skupić się na tym, co ważne i zaoszczędzić czas.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest podstawowym narzędziem zapewniającym efektywną obsługę klienta i umożliwia klientom natychmiastowe łączenie się z agentami z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewnij odpowiednie wsparcie z prędkością błyskawicy.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent

Wsparcie call center

Nie musisz rezygnować z call center. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie centrum obsługi telefonicznej. Możesz połączyć je ze swoją przeglądarką, telefonem lub innym wybranym przez siebie sprzętem.

Nie musisz też korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Chcesz przenieść się do LiveAgent?

Przejdź do LiveAgent i zapewniaj swoim klientom jeszcze bardziej perfekcyjną obsługę. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które przyspieszają pracę. Sprawdź je i zdecyduj, który z nich najbardziej Ci odpowiada.

LiveAgent jest najczęściej i  najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Porównaj LiveAgent z innymi narzędziami

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Novocall
Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

Jeśli szukasz solidnej alternatywy dla Crisp, sprawdź LiveAgent. To kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym widgetem chatu.

Szukasz alternatywy dla Crisp?

--SUMMARY Get a succinct marketing summary of the text in PL.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x