Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szukasz alternatywy dla Novocall?

Szukasz oprogramowania, które wspiera więcej, niż tylko rozmowy telefoniczne? LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomaga usprawnić obsługę klienta.

LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, dzięki którym zapewnisz możliwie najlepszą obsługę klienta.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy widżet czatu na żywo

Nasz live chat widget jest najszybszy na rynku, z prędkością wyświetlania zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent pozwala również na integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

bonus rejestracyjny

Przystępne ceny

LiveAgent ma naprawdę rozsądną cenę! Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów, lub dobierz pojedyncze funkcje, aby dostosować dział obsługi klienta do swoich potrzeb.

Integracje cennik

Bogactwo opcji

Ponad 175 funkcji LiveAgent sprawi, że Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.

smart phone polaczenie

Skuteczna alternatywa dla Novocall

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom i daj klientom możliwości połączenia się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Wiadomości z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy znajdziesz w jednym, kompleksowym rozwiązaniu.

Całością zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc każda otrzymana wiadomość jest automatycznie sortowana. W ten sposób możesz skupić się na tym, co ważne i zaoszczędzić czas.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest podstawowym narzędziem zapewniającym efektywną obsługę klienta i umożliwia klientom natychmiastowe łączenie się z agentami z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewnij odpowiednie wsparcie z prędkością błyskawicy.

szybkie ładowanie 0lbh
Zamów demo LiveAgent

Wsparcie call center

Nie musisz rezygnować z call center. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie centrum obsługi telefonicznej. Możesz połączyć je ze swoją przeglądarką, telefonem lub innym wybranym przez siebie sprzętem.

Nie musisz też korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

anuluj zwycięzcy ao2o

Chcesz przenieść się do LiveAgent?

Przejdź do LiveAgent i zapewniaj swoim klientom jeszcze bardziej perfekcyjną obsługę. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które przyspieszają pracę. Sprawdź je i zdecyduj, który z nich najbardziej Ci odpowiada.

LiveAgent jest najczęściej i  najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo