Szukasz alternatywy dla Novocall?

Szukasz oprogramowania, które wspiera więcej, niż tylko rozmowy telefoniczne? LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomaga usprawnić obsługę klienta.

LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, dzięki którym zapewnisz możliwie najlepszą obsługę klienta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy widżet czatu na żywo

Nasz live chat widget jest najszybszy na rynku, z prędkością wyświetlania zaledwie 2,5 sekundy.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie call center

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent pozwala również na integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

signup bonus - icon

Przystępne ceny

LiveAgent ma naprawdę rozsądną cenę! Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów, lub dobierz pojedyncze funkcje, aby dostosować dział obsługi klienta do swoich potrzeb.

Integrations pricing-icon

Bogactwo opcji

Ponad 175 funkcji LiveAgent sprawi, że Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.

smart phone polaczenie

Skuteczna alternatywa dla Novocall

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom i daj klientom możliwości połączenia się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Wiadomości z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy znajdziesz w jednym, kompleksowym rozwiązaniu.

Całością zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc każda otrzymana wiadomość jest automatycznie sortowana. W ten sposób możesz skupić się na tym, co ważne i zaoszczędzić czas.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo jest podstawowym narzędziem zapewniającym efektywną obsługę klienta i umożliwia klientom natychmiastowe łączenie się z agentami z Twojej witryny.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewnij odpowiednie wsparcie z prędkością błyskawicy.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent

Wsparcie call center

Nie musisz rezygnować z call center. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie centrum obsługi telefonicznej. Możesz połączyć je ze swoją przeglądarką, telefonem lub innym wybranym przez siebie sprzętem.

Nie musisz też korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

man and woman winners-illustration

Chcesz przenieść się do LiveAgent?

Przejdź do LiveAgent i zapewniaj swoim klientom jeszcze bardziej perfekcyjną obsługę. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które przyspieszają pracę. Sprawdź je i zdecyduj, który z nich najbardziej Ci odpowiada.

LiveAgent jest najczęściej i  najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zAlternatywa dla Novocall
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Historia czatów jest łatwo dostępna wraz z bieżącymi rozmowami. Śledź poprzednie zapytania klientów lub wyszukuj informacje.

Historia czatu

"Narzędzie LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak rozmowy z klientami w czasie rzeczywistym, zarządzanie zgłoszeniami, obsługę czasu i więcej, aby pomóc firmom poprawić obsługę klienta."

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent, wielojęzyczne oprogramowanie obsługi klienta, które oferuje kompleksowe rozwiązania i wysokiej jakości wsparcie techniczne.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo