Szukasz oprogramowania, które wspiera więcej, niż tylko rozmowy telefoniczne? LiveAgent to najlepsze wielokanałowe rozwiązanie pomocy technicznej, które pomaga usprawnić obsługę klienta.
LiveAgent oferuje wiele kanałów komunikacji, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji, dzięki którym zapewnisz możliwie najlepszą obsługę klienta.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Nasz live chat widget jest najszybszy na rynku, z prędkością wyświetlania zaledwie 2,5 sekundy.
Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent pozwala również na integrację z call center. Konfiguracja jest szybka i łatwa!
LiveAgent ma naprawdę rozsądną cenę! Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów, lub dobierz pojedyncze funkcje, aby dostosować dział obsługi klienta do swoich potrzeb.
Ponad 175 funkcji LiveAgent sprawi, że Twoja praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.
Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom i daj klientom możliwości połączenia się z Tobą za pośrednictwem wielu kanałów. Wiadomości z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych, centrum obsługi telefonicznej i bazy wiedzy znajdziesz w jednym, kompleksowym rozwiązaniu.
Całością zarządza niezawodny system obsługi zgłoszeń, więc każda otrzymana wiadomość jest automatycznie sortowana. W ten sposób możesz skupić się na tym, co ważne i zaoszczędzić czas.
Czat na żywo jest podstawowym narzędziem zapewniającym efektywną obsługę klienta i umożliwia klientom natychmiastowe łączenie się z agentami z Twojej witryny.
LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Zapewnij odpowiednie wsparcie z prędkością błyskawicy.
Nie musisz rezygnować z call center. LiveAgent umożliwia szybkie i łatwe skonfigurowanie centrum obsługi telefonicznej. Możesz połączyć je ze swoją przeglądarką, telefonem lub innym wybranym przez siebie sprzętem.
Nie musisz też korzystania z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.
Przejdź do LiveAgent i zapewniaj swoim klientom jeszcze bardziej perfekcyjną obsługę. LiveAgent oferuje trzy świetne plany cenowe z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które przyspieszają pracę. Sprawdź je i zdecyduj, który z nich najbardziej Ci odpowiada.
LiveAgent jest najczęściej i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.