Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.
Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.
3 predefiniowane motywy:
- Klasyczny
- Minimalistyczny
- Montanta
Możesz dostosować kolory:
- Nagłówek
- Główny przycisk akcji
- Główny przycisk akcji – Najedź
- Dodatkowy przycisk akcji
- Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
- Właściwa skrzynka
- Ikona kategorii
- Ikona artykułu
- Kolor przedmiotu
- Kolor tytułu
Różne treści dla agentów i klientów
Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).
Zasoby bazy wiedzy
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.