Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.
Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.
3 predefiniowane motywy:
- Klasyczny
- Minimalistyczny
- Montanta
Możesz dostosować kolory:
- Nagłówek
- Główny przycisk akcji
- Główny przycisk akcji – Najedź
- Dodatkowy przycisk akcji
- Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
- Właściwa skrzynka
- Ikona kategorii
- Ikona artykułu
- Kolor przedmiotu
- Kolor tytułu
Różne treści dla agentów i klientów
Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).
Zasoby bazy wiedzy
Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.