Wersja próbna

Baza wiedzy

Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.

Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.

3 predefiniowane motywy:

  • Klasyczny
  • Minimalistyczny
  • Montanta

Możesz dostosować kolory:

  • Nagłówek
  • Główny przycisk akcji
  • Główny przycisk akcji – Najedź
  • Dodatkowy przycisk akcji
  • Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
  • Właściwa skrzynka
  • Ikona kategorii
  • Ikona artykułu
  • Kolor przedmiotu
  • Kolor tytułu

Różne treści dla agentów i klientów

Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo