Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.
Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.
3 predefiniowane motywy:
- Klasyczny
- Minimalistyczny
- Montanta
Możesz dostosować kolory:
- Nagłówek
- Główny przycisk akcji
- Główny przycisk akcji – Najedź
- Dodatkowy przycisk akcji
- Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
- Właściwa skrzynka
- Ikona kategorii
- Ikona artykułu
- Kolor przedmiotu
- Kolor tytułu
Różne treści dla agentów i klientów
Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).
Zasoby bazy wiedzy
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające obsługę klientów poprzez czat na żywo, zgłoszenia oraz automatyzację. Dostarcza różne informacje statystyczne takie jak czas reakcji i rozwiązywania problemów czy ilość połączeń oraz czatów. Dostępne są różne formy prezentacji danych, jak również panel analityczny dla administratorów. LiveAgent oferuje 14-dniowy okres próbny oraz migrację z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola zgłoszeń i formularze kontaktowe. Umożliwia to łatwy kontakt z klientami, zbieranie ważnych informacji biznesowych i unikanie wiadomości ze spamem. Oprogramowanie umożliwia tworzenie niestandardowych formularzy kontaktowych i oferuje gotowe i konfigurowalne przyciski "Kontakt". LiveAgent pozwala na przechowywanie informacji kontaktowych i tworzenie bogatych profili klientów za darmo.