Baza wiedzy

Utwórz kategorie w swoim portalu klienta na podstawie swoich produktów, usług lub typów klientów. Dodaj artykuły z bazy wiedzy, fora lub tablice opinii. Twórz widżety wyszukiwania w bazie wiedzy i zapewniaj klientom łatwy dostęp do artykułów z bazy wiedzy. Widżety wyszukiwania można dostosowywać i umieszczać w dowolnym miejscu na stronach bazy wiedzy.

Youtube video:

Wybierz motyw swojego portalu klienta z predefiniowanych szablonów lub utwórz nowy z niestandardowym css i HTML. Dodaj własne logo, tytuł, kody śledzenia, nagłówek i stopkę.

3 predefiniowane motywy:

  • Klasyczny
  • Minimalistyczny
  • Montanta

Możesz dostosować kolory:

  • Nagłówek
  • Główny przycisk akcji
  • Główny przycisk akcji – Najedź
  • Dodatkowy przycisk akcji
  • Dodatkowy przycisk akcji – Najedź
  • Właściwa skrzynka
  • Ikona kategorii
  • Ikona artykułu
  • Kolor przedmiotu
  • Kolor tytułu

Różne treści dla agentów i klientów

Możesz tworzyć oddzielne artykuły i kategorie w bazie wiedzy, które nie są dostępne dla Twoich klientów, ale mogą być widoczne tylko dla Twoich agentów (artykuły wewnętrzne, kategorie).

Zasoby bazy wiedzy

Dowiedz się więcej

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo