Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!
Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej
Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę tłumaczeń, wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta i obsługę wielokanałową. Integracja z Voyced VoIP jest możliwa, a LiveAgent oferuje demo. Dbanie o liderów i wspieranie marki odgrywają kluczową rolę w marketingu. LiveAgent zapewnia różne możliwości dotarcia do klientów i połączenie się z nimi. Ponad 21 tysięcy biznesów korzysta z oprogramowania help desk LiveAgent.
Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych
Współczesna obsługa klienta wymaga rozwiniętych umiejętności miękkich i profesjonalnej komunikacji. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania, integracje i wsparcie techniczne, zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dzięki temu jest idealnym narzędziem dla instytucji rządowych i firm, które cenią sobie wysoką jakość obsługi klienta.
Potrzebujesz bezpłatnego oprogramowania call center?
Oprogramowanie LiveAgent to rozwiązanie do obsługi klienta dla małych i średnich firm. Zapewnia obsługę telefoniczną, czat na żywo i integrację z różnymi kanałami komunikacji. Jest alternatywą dla innych platform, oferując lepsze zarządzanie relacjami z klientami.
Umowa dotyczy przetwarzania danych osobowych w ramach usługi LiveAgent. Przetwarzane dane obejmują informacje osobowe, a także dane zbierane w trakcie korzystania z usługi. Użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, a Quality Unit ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i prywatności danych. Dodatkowo, tekst zawiera informacje dotyczące zakupu usługi AppSumo oraz warunków korzystania z niej.
Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę
Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń, czatu na żywo i prosty edytor WYSIWYG. Dodaj załączniki i twórz osobne treści dla klientów i pracowników, aby zwiększyć efektywność obsługi.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.