Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie help desk dla korporacji

Dołącz do odnoszących sukcesy klientów korporacyjnych LiveAgent. Zaufaj najczęściej i najwyżej ocenianemu rozwiązaniu help desk dla małych i średnich przedsiębiorstw w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Person holding gift

Z łatwością skaluj swój biznes

Wiemy, że wdrażanie takich rozwiązań jak LiveAgent wymaga podążania za procedurami i zasadami właściwymi dla korporacji. Nasze rozwiązanie pozwala Ci na dodawanie i usuwanie agentów w zależności od aktualnych potrzeb, sezonu czy zmian w zespole. Nagradzaj Twoich najlepszych agentów w odpowiednim momencie i pozwalaj innym odpocząć, gdy jest niewiele zgłoszeń.

Bezbolesne wdrożenie

W LiveAgent pracujesz na jednym pulpicie. Pobiera dane z wielu źródeł, przedstawiając je we wspólnej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Strona internetowa, media społecznościowe, portal dla klienta, mail czy call center – niezależnie jaki kanał wsparcia chcesz wdrożyć do danego działu firmy, będzie to łatwe z LiveAgent.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Dostosuj swój pulpit

Klienci korporacyjni mają zazwyczaj szczegółowe wymagania co do funkcji i personalizacji, wynikające z ich wewnętrznej polityki i procesów. Braliśmy to pod uwagę, rozwijając nasze narzędzie help desk. Oferujemy rozwiązanie, które dopasowuje się do Twoich potrzeb, nie narzucając niczego z góry. Funkcja, która najszybciej przynosi dużym biznesom zwrot z inwestycji w LiveAgent, to podgląd czatu na żywo. Twoi agenci zobaczą, co wpisuje klient, zanim jeszcze wyśle wiadomość, co pozwala im na szybsze przygotowanie odpowiedzi.

Proaktywna komunikacja za przystępną cenę

Usprawnij komunikację dzięki usłudze komunikatora internetowego, czyli oprogramowaniu do czatu na żywo. Zapewnij pracownikom pomocy technicznej możliwość docierania do klientów na wielu urządzeniach dzięki proaktywnemu zaproszeniu do czatu . Transakcje biznesowe nie są już zawierane na skalę lokalną. Działaj globalnie dostosuj swoje widżety i witaj międzynarodowych klientów w preferowanym języku.

Live chat as a part of the help desk software

Zadowoleni klienci to najlepsi klienci

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

badges

Jak Twoja firma skorzysta na wdrożeniu LiveAgent?

Increased customer satisfaction and loyalty

Zwiększona satysfakcja klienta

Money bag and a coin

Lepsze rozmieszczenie zasobów

Growing trend of increased productivity

Zwiększona produktywność i efektywność

Magnifying glass

Oszczędza czas, by skupić się na najważniejszym

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektywne rozmieszczenie zasobów

Właściwe rozmieszczenie i zarządzanie zasobami jest kluczowe dla kondycji każdej firmy. LiveAgent daje Ci elastyczność: możesz dodawać lub usuwać agentów w zależności od obecnych potrzeb, sezonu czy okresu w roku. Nie wiąż się ciasnymi regułami. LiveAgent pozwala Ci na decydowanie o tym, jak zainwestować Twój czas i pieniądze. Szybko zauważysz zwrot z inwestycji w rozwiązanie help desk: zwiększy się zadowolenie i lojalność Twoich klientów.

Zaawansowane funkcje automatyzacji

Powtarzalne zadania i czynności szybko stają się nudne, zużywając za dużo zasobów. Pozwól Twoim agentom skupić się na kontakcie z ludźmi i odpowiednim wspieraniu klientów. Inne drobne, ale niezbędne czynności mogą zostać zautomatyzowane dzięki zaawansowanym funkcjom LiveAgent: gotowym wiadomościom, automatycznym priorytetom, predefiniowanym odpowiedziom lub umowom o oczekiwanym poziomie usług (SLA). Uprość codzienne zadania dzięki rozwiązaniu help desk dla klientów korporacyjnych.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Płynne odpowiadanie na zapytania klientów

Konsumenci oczekują natychmiastowego rozwiązania swoich problemów: niezależnie od tego, którym kanałem się kontaktują z firmą. Jeśli dostarczasz im tak samo dobre doświadczenie przy wszystkich kanałach digitalowych, pozytywnie wpływasz na Twoją markę i biznes. Pozwól naszemu systemowi help desk schludnie zebrać wszystkie kanały kontaktu w jedną skrzynkę odbiorczą i skup się na najważniejszych sprawach. Zacznij rozmowę przez czat, kontynuuj przez maila i potwierdź ustalenia przez telefon: wszystko z tego samego pulpitu.

Najlepsza opcja na rynku

Darmowy plan LiveAgent zawiera między innymi narzędzie do zarządzania bazą wiedzy. Płatne plany oferują jeszcze więcej – zawsze w rozsądnej cenie.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo! Nie musisz podawać danych karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo