Przenosisz się z Desk.com?

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie z Desk.com. Możesz dokonać go z naszą wbudowaną wtyczką lub z pomocą naszego wsparcia technicznego. Przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i bezpłatne. Przenieś się z Desk.com do LiveAgent już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Użyj naszej wtyczki do przenoszenia z Desk.com

Tylko kilka kliknięć dzieli cię od przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta LiveAgent i klikniesz na suwak aktywacyjny w swoich wtyczkach. Do przeniesienia się z Desk.com potrzebujesz jedynie swojego klucza API — bez żadnego kodowania.

Darmowe przeniesienie danych z Desk.com przez nasz zespół

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail , aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Desk.com. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i napić się kawy.

Data migration from one solution to another

Jakie dane mogę przenieść z Zopim?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie oceny klientów ze swojego centrum wsparcia. 

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przeniesiesz pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.

ticket load

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów. 

Korzyści płynące z przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Wyjątkowa obsługa klienta

Potrzebujesz pomocy? Nasi pracownicy są do twojej dyspozycji 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kompleksowy system obsługi klienta

Nasze oprogramowanie to ponad 179 funkcji do obsługi klienta, wspierane przez ponad 40 integracji.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot z inwestycji

LiveAgent oferuje darmowy plan na zawsze oraz trzy płatne plany w przystępnych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

Obsługuje wiele języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś swoje dane z Zopim już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem systemu obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij swoim klientom wsparcie najwyższej klasy.

Package Name

Ticket+Chat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /m-c
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm i przedsiębiorstw różnych rozmiarów

39 /m-c

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Przenieś się z Desk.com
LiveAgent oferuje bezpłatną migrację z Groove, która jest w pełni wykonywana przez nasz zespół pomocy technicznej. Przenieś swoje dane z Groove już dziś i zapewnij lepszą pomoc

Chcesz przeprowadzić migrację danych z Groove?

LiveAgent oferuje różne plany i obsługuje wiele języków, dzięki czemu pozwala na znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. To oprogramowanie pomocy technicznej jest najczęściej recenzowane i oceniane przez małe i średnie firmy. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University, aby zapewnić światowej klasy wsparcie swoim klientom. Dostępne są trzy plany, w tym darmowy na zawsze. Możliwe jest również dostosowanie języka za pomocą widżetów.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

LiveAgent oferuje bezpłatną migrację danych z Freshdesk. Wszystkie Twoje tickety, agenci oraz recenzje zostaną automatycznie przeniesione z Freshdesk do LiveAgent.

Przenosisz sie z Freshdesk?

LiveAgent oferuje łatwą migrację danych z Freshdesk oraz znakomitą obsługę klienta, pełną funkcjonalną obsługę techniczną i wiele funkcji pomocy technicznej. Oprogramowanie obsługuje także wiele języków. LiveAgent oferuje stały darmowy plan oraz trzy inne plany w znakomitych cenach, co przynosi znaczne oszczędności i zwrot inwestycji.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2020. Dołącz do firm takich jak Huawei czy Yamaha i zapewnij klientom wyjątkową obsługę.

Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?

LiveAgent is the top-rated customer support system for small and medium-sized businesses in 2020, with clients such as Huawei, BMW, O2 and Oxford University. Their Ticket and Ticket+chat solutions are available for €15 and €29 per month respectively. Businesses are encouraged to switch their data from LiveHelpNow to LiveAgent for top-notch customer support.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przenosisz się z Crisp do LiveAgent?

LiveAgent is the most reviewed and highly rated customer support system for small and medium businesses in 2020. It is utilized by companies such as Huawei, BMW, O2, and Oxford University. LiveAgent offers ticket and chat options with pricing starting at €15/month, making it ideal for small businesses and marketing specialists. The platform also offers free migration from other chat software. LiveAgent boasts a wide range of satisfied clients across multiple industries.

Chcesz przenieść dane z Drift i szukasz innego rozwiązania? Sprawdź korzyści płynące z używania LiveAgent. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś.

Przenosisz się z Drift do LiveAgent?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Firma zapewnia wsparcie najwyższej klasy dla klientów takich firm jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki. LiveAgent oferuje dwa pakiety - Ticket + Chat za 29 euro/m-c oraz All-Inclusive dla firm o różnych rozmiarach za 39 euro/m-c. Firma zachęca do przetestowania swojego produktu, zapewniając, że klient zostanie w dobrych rękach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo