Przenosisz się z Desk.com?

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie z Desk.com. Możesz dokonać go z naszą wbudowaną wtyczką lub z pomocą naszego wsparcia technicznego. Przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i bezpłatne. Przenieś się z Desk.com do LiveAgent już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Użyj naszej wtyczki do przenoszenia z Desk.com

Tylko kilka kliknięć dzieli cię od przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta LiveAgent i klikniesz na suwak aktywacyjny w swoich wtyczkach. Do przeniesienia się z Desk.com potrzebujesz jedynie swojego klucza API — bez żadnego kodowania.

Darmowe przeniesienie danych z Desk.com przez nasz zespół

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail , aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Desk.com. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i napić się kawy.

Data migration from one solution to another

Jakie dane mogę przenieść z Zopim?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie oceny klientów ze swojego centrum wsparcia. 

Manager - icon

Ludzie

Z łatwością przeniesiesz pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.

ticket load

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów. 

Korzyści płynące z przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Wyjątkowa obsługa klienta

Potrzebujesz pomocy? Nasi pracownicy są do twojej dyspozycji 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kompleksowy system obsługi klienta

Nasze oprogramowanie to ponad 179 funkcji do obsługi klienta, wspierane przez ponad 40 integracji.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot z inwestycji

LiveAgent oferuje darmowy plan na zawsze oraz trzy płatne plany w przystępnych cenach.

Multilingual support in LiveAgent

Obsługuje wiele języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś swoje dane z Zopim już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem systemu obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij swoim klientom wsparcie najwyższej klasy.

Package Name

Ticket+Chat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /m-c
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm i przedsiębiorstw różnych rozmiarów

39 /m-c

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Migracja z innego działu pomocy?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zPrzenieś się z Desk.com
Czat na żywo to rodzaj komunikacji internetowej, która odbywa się w czasie rzeczywistym. Czat internetowy na żywo nie wymaga korzystania z żadnego dodatkowego oprogramowania do czatu.

Czat na żywo

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, umożliwiające kontakt z agentami w czasie rzeczywistym i przesyłanie plików. LiveAgent oferuje tę funkcję oraz inne kanały komunikacji.

Rozmowa to wymiana wiadomości zwykle między klientem a przedstawicielem klienta. Ta rozmowa zamienia się w zgłoszenie.

Rozmowa

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Czat na żywo to jedno z narzędzi oprogramowania help desk, które umożliwia klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem Twojej strony internetowej.

Obsługa czatu na żywo

Live chat to doskonałe narzędzie umożliwiające szybkie rozwiązywanie problemów klienta i zwiększanie ich satysfakcji. Jest to skuteczna metoda obsługi klienta online, która umożliwia łatwą komunikację, interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo i wiadomości głosowych. LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo, umożliwiając klientom uzyskanie niemal natychmiastowej odpowiedzi.

Szukasz bezpłatnego oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami? Zapoznaj się z zaletami LiveAgent i dowiedz się, czy odpowiada Ci nasza oferta. Możesz także zarejestrować się za darmo.

Szukasz darmowego oprogramowania do zarządzania klientami?

Oprogramowanie LiveAgent oferuje obsługę klientów, integracje, wsparcie, zarządzanie płatnościami i wielojęzyczne wsparcie na czacie. Jest alternatywą dla innych systemów.

Samoobsługa ma miejsce wtedy, gdy próbujesz znaleźć rozwiązania problemów samodzielnie, zamiast kontaktować się z obsługą klienta. To bardzo bezproblemowy sposób na znalezienie rozwiązań.

Samoobsługa

LiveAgent to narzędzie samoobsługowe oferujące wsparcie dla wielu języków, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów. Może integrować się z Voyced VoIP i oferuje łatwy w obsłudze interfejs do czatu na żywo.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x