Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przenosisz się z Desk.com?

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie z Desk.com. Możesz dokonać go z naszą wbudowaną wtyczką lub z pomocą naszego wsparcia technicznego. Przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i bezpłatne. Przenieś się z Desk.com do LiveAgent już dziś.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Migrate data to LiveAgent on your own

Użyj naszej wtyczki do przenoszenia z Desk.com

Tylko kilka kliknięć dzieli cię od przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta LiveAgent i klikniesz na suwak aktywacyjny w swoich wtyczkach. Do przeniesienia się z Desk.com potrzebujesz jedynie swojego klucza API — bez żadnego kodowania.

Darmowe przeniesienie danych z Desk.com przez nasz zespół

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail , aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Desk.com. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i napić się kawy.

Data migration from one solution to another

Jakie dane mogę przenieść z Zopim?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie oceny klientów ze swojego centrum wsparcia. 

Manager

Ludzie

Z łatwością przeniesiesz pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.

ticket load

Tickety

Przenieś tickety, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów. 

Korzyści płynące z przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Wyjątkowa obsługa klienta

Potrzebujesz pomocy? Nasi pracownicy są do twojej dyspozycji 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Kompleksowy system obsługi klienta

Nasze oprogramowanie to ponad 179 funkcji do obsługi klienta, wspierane przez ponad 40 integracji.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot z inwestycji

LiveAgent oferuje darmowy plan na zawsze oraz trzy płatne plany w przystępnych cenach.

Multilingual support included

Obsługuje wiele języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Przenieś swoje dane z Zopim już dziś

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem systemu obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij swoim klientom wsparcie najwyższej klasy.

Package Name

Ticket+Chat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /m-c
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm i przedsiębiorstw różnych rozmiarów

39 /m-c

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo