LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie z Desk.com. Możesz dokonać go z naszą wbudowaną wtyczką lub z pomocą naszego wsparcia technicznego. Przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent jest szybkie, bezpieczne i bezpłatne. Przenieś się z Desk.com do LiveAgent już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Tylko kilka kliknięć dzieli cię od przeniesienia danych z Desk.com do LiveAgent. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta LiveAgent i klikniesz na suwak aktywacyjny w swoich wtyczkach. Do przeniesienia się z Desk.com potrzebujesz jedynie swojego klucza API — bez żadnego kodowania.
Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail , aby poinformować nas, że chcesz przenieść swoje dane z Desk.com. Bezpiecznie i bezpłatnie przeniesiemy wszystkie Twoje dane. W międzyczasie możesz usiąść, zrelaksować się i napić się kawy.
Przenieś wszystkie oceny klientów ze swojego centrum wsparcia.
Z łatwością przeniesiesz pracowników, adminów, użytkowników końcowych i klientów.
Przenieś wszystkie tagi swojego oddziału i ticketów.
Przenieś tickety, załączniki, kategorie użytkowników i kategorie ticketów.
Potrzebujesz pomocy? Nasi pracownicy są do twojej dyspozycji 24/7.
Nasze oprogramowanie to ponad 179 funkcji do obsługi klienta, wspierane przez ponad 40 integracji.
LiveAgent oferuje darmowy plan na zawsze oraz trzy płatne plany w przystępnych cenach.
LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem systemu obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij swoim klientom wsparcie najwyższej klasy.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach