Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla SpiceWorks na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla SpiceWorks?

Przełącz się na dedykowane oprogramowanie pomocy technicznej i ulepsz swoje biuro obsługi klienta. LiveAgent oferuje zaawansowany, ale prosty w użyciu system obsługi zgłoszeń, który ujednolica całą komunikację z klientami w jednym miejscu.

Zapewnij wsparcie przez e-mail, czat na żywo, telefon, portal klienta, Viber lub odpowiedni media społecznościowe i obsługuj każdy kanał, z którego korzysta Twój klient. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

SpiceWorks vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
SpiceWorks
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
SpiceWorks oferuje obsługę zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo.
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
SpiceWorks nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
SpiceWorks oferuje portal samoobsługowy.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Instagramem.
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
SpiceWorks nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
SpiceWorks nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API.
SpiceWorks oferuje funkcje API.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
SpiceWorks nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną historię.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Pojedyncza platforma obejmująca każdy kanał

Wybierz potrzebne funkcje zarządzania zgłoszeniami i zapewnij obsługę klienta wszędzie tam, gdzie jest to potrzebne. Czy Twoi klienci wysyłają Ci e-maile, czy wolą najpierw do Ciebie zadzwonić? LiveAgent poradzi sobie z każdym aspektem komunikacji z klientem, dzięki czemu możesz skupić się na udzielaniu odpowiedzi.

Możliwości zarządzania wielokanałowego obejmują zgłoszenia e-mailowe, czat na żywo, call center z Viber, portal klienta i media społecznościoweFacebook, Twitter i Instagram.

Kompletne rozwiązanie z inteligentnym przepływem pracy

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Popraw interakcje z klientami za pomocą czatu na żywo

Czat na żywo to idealne narzędzie do zapewniania klientom szybkiej i doskonałej obsługi. Nasz widżet czatu na żywo jest najszybszy na rynku, co oznacza, że nie każesz czekać swojemu klientowi. Po prostu umieść widżet w swojej witrynie i obsługuj przychodzące żądania z LiveAgent.

Funkcje, takie jak widok pisania w czasie rzeczywistym lub proaktywne zaproszenia do czatu wesprze Cię po drodze. Wypróbuj teraz za darmo i zobacz, jak działa.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Wypróbuj nasz czat na żywo z zaawansowanymi funkcjami

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Szeroki zakres funkcji wspierających Twoje działania

Każdy kanał komunikacji jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które sprawiają, że przepływ pracy jest płynny i wydajny. Użyj filtrowania, tagów lub notatki aby utrzymać porządek w systemie obsługi zgłoszeń. Skorzystaj z funkcji grywalizacji, monitorowania sieci lub połącz swoje biuro pomocy z innymi aplikacjami, których używasz na co dzień.

LiveAgent pozwala decydować, jak z niego korzystać i pozwala na nieskończone dostosowywanie pracy, gdy jest to potrzebne. Zobacz pełną listę funkcji tutaj.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź większe przychody

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Naszym priorytetem jest doskonała obsługa klienta

Rozumiemy, że aby zapewnić najlepsze wsparcie, musisz uzyskać najlepsze wsparcie w razie potrzeby. LiveAgent zapewnia wsparcie za każdym razem, gdy tego potrzebujesz. Nasza całodobowa obsługa klienta zapewni doskonałą obsługę klienta w każdej chwili. Skontaktuj się z nami przez e-mail, czat na żywo lub zadzwoń do nas, gdy potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Wypróbuj LiveAgent za darmo już dziś

Zajrzyj do naszych przystępnych planów cenowych i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Jeśli chcesz zobaczyć LiveAgent w akcji, obejrzyj nasz film z prezentacji lub wypróbuj go i rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej i żadne ciągi znaków.

Porównaj LiveAgent z innymi konkurentami

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla SpiceWorks
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

    Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

    Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

    Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

    Recenzja czatu na żywo LiveAgent

    LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.

    Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla obsługi klienta, integracje, wsparcie 24/7 i darmowy plan. Zadowoleni klienci to najlepsza rekomendacja.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x