Recenzja oprogramowania call center Bitrix24
Flowlu to oprogramowanie, które pozwala zarządzać profilem, dostosowywać go i zarządzać bazy wiedzy. Bitrix24 oferuje funkcję call center w darmowym planie, ale może być mylące dla użytkowników. Oferuje wiele narzędzi i funkcji, ale wymaga procesu nauki. Dodatkowo, Bitrix24 może być tańszy przy rocznym planie rozliczeniowym, oferując 100 GB miejsca na dysku i wszystkie funkcje z poprzednich planów.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz korzyści LiveAgent dla Twojej firmy. Dostępni w wielu terminach. Whitepages to usługa wstecznego wyszukiwania numeru telefonu w Stanach Zjednoczonych, oferująca szeroki zakres informacji. Oferuje różne opcje cenowe, ale klienci zgłaszają problemy z subskrypcjami i procesem rozliczeń.
Zarządzanie mediami społecznościowymi checklista
Korzystanie z marketingu influencerów może zwiększyć Twoją widoczność i sprzedaż. Ważne jest znalezienie odpowiednich influencerów i śledzenie słów kluczowych. Regularne audyty i ustalanie celów pomagają w rozwoju strategii marketingowej w mediach społecznościowych.
Recenzja systemu zgłoszeń osTicket
System obsługi zgłoszeń osTicket oferuje wiele funkcji, ale ma przestarzały interfejs. Można go wypróbować za darmo lub za niewielką opłatą. Dostępne są trzy wersje, z których każda ma swoje zalety i wady. Ostateczna decyzja zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji.
WooCommerce to darmowa wtyczka e-commerce do WordPress, umożliwiająca łatwe przekształcenie strony w sklep internetowy. Umożliwia śledzenie zamówień, kuponów i klientów. Warty uwagi dla firm, które chcą sprzedawać swoje produkty online. LiveAgent oferuje rozwiązania dla obsługi klienta w e-commerce.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.