Szukasz alternatywy dla Rocket.Chat?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Rocket.Chat na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie li>
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz odpowiedniej alternatywy dla Bold360?

Skróć czas reakcji dzięki szybkiemu widżetowi czatu na żywo i wielokanałowemu systemowi zgłoszeń w LiveAgent. Przejdź do naszego działu pomocy i uzyskaj dostęp do naszego systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber strong>i media społecznościowe – Facebook, Twitter i Instagram.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o funkcjach LiveAgent lub zarejestruj się w naszym bezpłatnym 14-dniowym okresie próbnym.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Rocket.chat vs LiveAgent w skrócie

Funkcje LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
Rocket.chat
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje zgłoszenia w planie za 3 USD na agenta/miesiąc.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie Ticket+Chat za 29 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje czat na żywo w planie za 3 USD na agenta/miesiąc.
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
Rocket.chat nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
Rocket.chat nie oferuje portalu samoobsługowego.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
Rocket.chat nie oferuje integracji z Facebookiem.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację Twittera w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
Rocket.chat oferuje integrację z Twitterem za dodatkową opłatą 25 USD/miesiąc.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
Rocket.chat nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
Rocket.chat nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
Rocket.chat nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
Rocket.chat nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje automatyzację i reguły w planie za 3 USD na agenta/miesiąc.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje funkcje API w planie za 3 USD/miesiąc.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
Rocket.chat nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
Rocket.chat nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje nieograniczoną historię w planie za 3 USD/miesiąc.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
Rocket.chat nie oferuje nieograniczonej liczby stron internetowych.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
Rocket.chat nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
Nieograniczone zgłoszenia/poczty
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 3 USD na agenta/miesiąc.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
Rocket.chat nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7 w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
Rocket.chat oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7 w abonamencie za 3 USD/miesiąc.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Najszybsza usługa czatu z zaawansowanymi funkcjami

Uzyskaj dostęp do najszybszej aplikacji do czatu na żywo z funkcjami które sprawiają, że rozmowy z klientami to bułka z masłem. Po prostu dodaj przycisk czatu w swojej witrynie i pozwól klientom kontaktować się z Tobą, kiedy tylko tego potrzebują do.

Twoi agenci mogą zobaczyć, co Twoi klienci piszą, zanim wyślą . Proaktywne zaproszenia na czat zwiększają zaangażowanie klientów. Śledź odwiedzających online, rozpowszechniaj czaty i uzyskaj dostęp do całego historia czatów.

Stwórz pozytywne wrażenia dzięki naszemu czatowi na żywo

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komunikuj się za pośrednictwem wszystkich popularnych kanałów publicznych

Popraw komunikację z klientami i zespołem dzięki dostępowi do wszystkich niezbędnych kanałów komunikacji. Zacznij dbać o swoich klientów przez e-mail zgłoszenie, czat na żywo, portal klienta, centrum telefoniczne , Viber i media społecznościoweFacebook, Twitter i Instagram.

Wszystko jest starannie zorganizowane w jednym systemie zgłoszeniowym, dzięki czemu możesz zapewnić najlepsze wrażenia klienta w dowolnym miejscu i czasie.

Narzędzia wielokanałowe w jednym interfejsie użytkownika

Odkryj funkcje zgłoszeniowe i integracje z ulubionymi narzędziami.

Łatwe doświadczenie klienta

Podstawowe funkcje komunikacji to dopiero początek, każde narzędzie i kanał komunikacji są wspierane przez funkcje zaawansowane które pomagają rozwiązywać problemy klientów.

LiveAgent obsługuje również ponad 70 integracji z popularnym oprogramowaniem, które można użyj, aby ujednolicić przepływ pracy w jednym miejscu. Zapoznaj się z pełną listą funkcji każdego narzędzia oferowanego przez LiveAgent i dowiedz się, jak mogą one usprawnić przepływ pracy.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi reakcjami.

16 i razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Pozytywne wrażenia dla wszystkich naszych klientów

Naszym celem jest zapewnienie tego samego rodzaju wspaniałej obsługi, co Ty wszystkim swoim klientom. Dlatego nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Skontaktuj się z nami przez e-mail, czat, telefon lub zajrzyj do naszego portalu klienta zawsze, gdy potrzebujesz rozwiązać problem lub uzyskać jakieś informacje.

Ponadto utrzymujemy uczciwe ceny, abyś nie musiał rujnować swojego budżetu z drogim rozwiązaniem obsługi klienta. Spróbuj i zobacz, dlaczego nasi klienci przeszli z różnych platform na LiveAgent.

Referencje

Dowiedz się, dlaczego nasi klienci uwielbiają LiveAgent

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy, aby spróbować?

Obejrzyj nasz film instruktażowy i dowiedz się, jak LiveAgent może ulepszyć Twoje biuro pomocy. Możesz również zapoznać się z jednym z naszych przystępnych planów cenowych lub rozpocząć swój bezpłatny 14-dniowy okres próbny umożliwiający korzystanie z usługi LiveAgent. Nie są wymagane żadne informacje o karcie kredytowej i żadne zobowiązania.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Rocket.Chat
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

LiveAgent jest bardziej oszczędny w porównaniu do innych rozwiązań dla obsługi klienta. Oferuje narzędzia, funkcje i integracje wspierające obsługę klienta. Dzięki ponad 175 funkcjom o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Pomoż swoim agentom w szybszym rozwiązywaniu zgłoszeń klientów dzięki naszej skrzynce odbiorczej o wielu funkcjach i przystępnych cenach.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

Szukasz alternatywy dla Help Scout? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

Alternatywa dla Help Scout

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące obsługę wielokanałową i tłumaczenia językowe. Jest doskonałą alternatywą dla Intercom i Freshcaller.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x