Szukasz alternatywy dla Verloop?

Szukasz lepszego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wsparcia klienta dla twojej firmy. Dzięki przydatnym narzędziom, obsługiwaniu wielu kanałów i ponad 175 funkcjom, LiveAgent to doskonały wybór dla twojej firmy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

4 powody, dla których firmy przenoszą się do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy.

Torba z pieniędzmi i moneta

Przystępne ceny

LiveAgent to wiele za niewiele. Wybierz jeden z naszych 3 płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje, żeby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

Zwiększona satysfakcja i lojalność klientów

Większa satysfakcja

LiveAgent podnosi zadowolenie klientów i współczynnik konwersji.

live chat increases sales

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swojego zespołu i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

report on tablet-illustration

Kompleksowa alternatywa dla Verloop

Podnieś poziom obsługi klienta z LiveAgent.

LiveAgent obsługuje wiele kanałów komunikacji. Twoi klienci mogą wybrać, jak się z tobą skontaktować: przez maila, czat na żywo, media społecznościowe, call center czy bazę wiedzy. Dzięki naszemu niezawodnemu systemowi ticketowemu, wszystkie wiadomości będą na swoim miejscu.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najbardziej przydatnych narzędzi do obsługi klienta. Dlatego powinien być łatwy w obsłudze, solidny i szybki.

To właśnie ma dla ciebie LiveAgent! Nasz czat na żywo jest najszybszy na rynku: jest aktualizowany co 2,5 sekundy. Zobaczysz nawet, co piszą twoi klienci, zanim w ogóle wyślą wiadomość. Przygotuj odpowiedzi i zaskocz ich swoim profesjonalizmem.

Watch the website loading time
Savings illustration

Dostaniesz więcej za mniej

Świetna obsługa klienta nie musi wiązać się z dużymi kosztami.

LiveAgent oferuje trzy plany w przystępnych cenach. Są bogate w narzędzia, funkcje i integracje, dzięki którym jeszcze lepiej pomożesz swoim klientom. Wystarczy, że wybierzesz plan, który jest najbardziej dostosowany do twoich potrzeb.

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Szukasz innego oprogramowania obsługi klienta?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym na nr #1 oprogramowaniem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź jeszcze bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Chcesz nas porównać z innymi?

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Verloop
    Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

    Recenzja IVR od Infobip

    Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.

    Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy Flowlu? Zapoznaj się z naszym artykułem, aby dowiedzieć się, jak działa oprogramowanie i jak wypadło w naszych testach.

    Recenzja bazy wiedzy Flowlu

    Flowlu to oprogramowanie do tworzenia baz wiedzy z intuicyjnym interfejsem i świetną ceną. Oferta obejmuje pięć planów cenowych z różnymi funkcjami, w tym darmowy plan. Brak innowacyjnych funkcji, ale narzędzia są wystarczające.

    Zapoznaj się z naszą recenzją IVR od LiveAgent i dowiedz się, jak oceniliśmy jego działanie.

    Recenzja IVR od LiveAgent

    LiveAgent oferuje szeroki zakres rozwiązań dla klientów biznesowych, w tym wsparcie, przenoszenie danych i status systemu. Oferuje również program lojalnościowy i blog. Można skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej.

    Jak działa funkcja IVR od Twilio i czy jej wdrożenie jest łatwe? Dowiedz się w naszej recenzji Twilio.

    Recenzja IVR od Twilio

    Twilio oferuje elastyczne tworzenie IVR, łatwe wdrażanie i niezawodność. Nawigacja po menu może być trudna, a cena może być wysoka przy dużym użyciu. Overall, Twilio IVR działa świetnie i warto zainwestować czas i pieniądze.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x