Umów się na demo

Czego dowiesz się podczas demo?
  • Jak osiągnąć swoje cele biznesowe z LiveAgent, niezależnie od tego, czy zależy Ci na zwiększeniu satysfakcji klientów czy generowaniu większej sprzedaży.
  • Szczegóły o LiveAgent. Pokażemy Ci produkt i istotę działania naszego oprogramowania.
  • Uzyskasz także odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące cen, usług, integracji i funkcji.

i zdecydowanie więcej…

„Podejdź do każdego klienta z propozycją pomocy i pomysłem rozwiązania problemu lub osiągnięcia celu, a nie sprzedaży produktu lub usługi”. – Brian Tracy

Andrej Saxon

Kierownik sprzedaży

Related Articles to Umów się na demo
Narzędzie do zarządzania bazą wiedzy jest niezbędne podczas zapewniania wsparcia klientom. To jednak tylko jedna z wielu opcji oferowanych przez LiveAgent! Zobacz, dlaczego warto wybrać nasze rozwiązanie.

Wspieraj klientów dzięki oprogramowaniu bazy wiedzy

LiveAgent to oprogramowanie bazy wiedzy dla lepszej samoobsługi klientów i ułatwienia pracy agentów. Używane jest przez wiele firm, a jego główne cechy to inteligentna i konfigurowalna baza wiedzy, obsługa klienta 24/7 oraz brak opłaty instalacyjnej. Możliwe jest rozpoczęcie darmowej wersji próbnej na 7 lub 30 dni.

Masz problemy z przechowywaniem wszystkich informacji o klientach w jednym miejscu? Przechowuj wszystkie swoje informacje i dane o klientach w bazie klientów w LiveAgent.

Baza klientów

Oprogramowanie LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń i przechowywanie informacji o klientach. Dzięki niemu firmy mogą zapewnić klientom wysoki poziom obsługi i poznać ich opinie oraz potrzeby za pomocą ankiet. Monitorowanie satysfakcji klientów jest kluczowe dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania lojalności. Istnieją cztery typy ankiet dotyczących obsługi klienta.

Wybierz sposób kierowania i dystrybucji czatu, taki jak – Losowe przypisanie, Dzwoń do wszystkich lub Maksymalne wykorzystanie. Przeczytaj o tym i dowiedz się więcej w artykule.

Dystrybucja czatu

Wybierz sposób kierowania i dystrybucji czatu, taki jak – Losowe przypisanie, Dzwoń do wszystkich lub Maksymalne wykorzystanie. Przeczytaj o tym i dowiedz się więcej w artykule.

Skonfiguruj swój szablon! Dodaj pozdrowienia i podpis do szablonu i oszczędzaj czas. Szablon odpowiedzi agenta pomoże Ci pracować szybciej i skuteczniej.

Szablon odpowiedzi agenta

Szablon odpowiedzi agenta to specjalne narzędzie do szybkiej odpowiedzi na zgłoszenia, które umożliwia łatwe porządkowanie i edycję zawartości. Dostosowanie szablonów do różnych sytuacji ułatwia pracę zespołu obsługi klienta, co przyspiesza proces rozwiązywania problemów i oszczędza czas. LiveAgent oferuje także możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi agentów oraz dzielenia zgłoszeń między działy, dzięki czemu proces rozwiązywania problemów klientów jest bardziej efektywny.

Dołącz do tysięcy naszych zadowolonych klientów korzystających z LiveAgent. Twórz lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

sli.do

Firma sli.do zdecydowała się na użycie LiveAgent w celu obsługi zgłoszeń i automatyzacji. LiveAgent zdobył uznanie jako najlepsze rozwiązanie. Firma oferuje różne plany i integracje, a zadowolenie klientów jest ich priorytetem. Oferują również wsparcie i przenoszenie danych. Firma ma wiele partnerów, a ich blog jest miejscem dla dodatkowych informacji. Można się z nimi skontaktować za pomocą formularza lub numeru telefonu. Tworzenie konta LiveAgent jest proste.

Jakie są oczekiwania i preferencje klientów dla Twojej firmy? Statystyki znajdziesz w naszym artykule i przekonaj się sam.

Oczekiwania i preferencje

Większość klientów oczekuje szybkiej odpowiedzi na czacie na żywo, jednak dobrze wykonana i precyzyjna obsługa jest dla nich ważniejsza niż szybkość. Klienci wolą również, żeby obsługą zajmowały się osoby, a nie chatboty. Odpowiedzi chatbotów są niezbyt pomocne i ograniczone. 44% klientów uważa, że najlepszą opcją jest rozmowa z żywą osobą podczas zakupu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.