Przenieś swoje dane do LiveAgent

Przełączanie się między różnymi programami pomocy technicznej nie musi być skomplikowane. Przenieś wszystkie swoje dane od obecnego dostawcy do LiveAgent za pomocą jednej z naszych gotowych wtyczek lub pozwól naszym specjalistom pomocy technicznej zająć się nimi za Ciebie.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Użyj gotowej wtyczki

W niektórych przypadkach oferujemy gotową wtyczkę, która przeniesie Twoje dane od starego dostawcy do LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknąć suwak aktywacji. Migracja będzie wymagać tylko klucza API – nie jest wymagane żadne dodatkowe kodowanie.

Dodatkowe wspomaganie migracji

Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail i daj nam znać, jakiego rodzaju migracji potrzebujesz. Z przyjemnością przeniesiemy Twoje dane, podczas gdy Ty możesz usiąść i napić się kawy.

Data migration from one solution to another

Co możesz przenieść?

3 stars feedback

Opinie

Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.

Manager - icon

Ludzie

Łatwo przenoś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.

Tags

Tagi

Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.

Email received in inbox

Zgłoszenia

Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.

Kluczowe korzyści, z których korzystają nasi klienci po migracji do LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Znakomita obsługa klienta

Nasi agenci są gotowi do pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Ultimate omni-channel help desk software experience

W pełni funkcjonalna obsługa techniczna

Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.

Person collecting papers into the net

Znaczne oszczędności i zwrot inwestycji

LiveAgent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Multilingual support in LiveAgent

Wiele obsługiwanych języków

LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.

Email ticketing

Odkryj możliwości uniwersalnej skrzynki odbiorczej

LiveAgent porządkuje i usprawnia cały proces wsparcia. Nie ma już potrzeby monitorowania wielu kont społecznościowych lub urządzeń. Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza odbiera wiadomości ze wszystkich Twoich kanałów – społecznościowe, e-mail, czat na żywo, telefon, rozmowa wideo. Po umieszczeniu tych wiadomości na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent są one automatycznie konwertowane na zgłoszenia.

Czat na żywo, nawet gdy jesteś offline

Skorzystaj z naszego solidnego oprogramowania do czatu na żywo. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym, a nawet odbieranie wiadomości po godzinach pracy. Wiadomości otrzymane w trybie offline są automatycznie konwertowane na zgłoszenie e-mail na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.

Dodatkowe funkcje obejmują w pełni konfigurowalne przyciski czatu, formularze przed czatem, zaproszenia do czatu oraz tryb “wszystko widzący”, który pozwala zobaczyć, co piszą klienci, z którymi rozmawiasz, zanim wyślą swoje wiadomości. Tryb “wszystko widzący” umożliwia również wyświetlenie aktualnie otwartego adresu URL osoby, z którą rozmawiasz.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Obsługa w podróży dzięki aplikacjom na iOS i Androida

Ponieważ doskonała obsługa klienta wymaga elastyczności, zadbaliśmy o dostępność LiveAgent w sklepach z aplikacjami na iOS i Androida. Odpowiadaj na zgłoszenia w drodze, aby zadowolić swoich klientów.

Zyskaj więcej za mniej dzięki LiveAgent

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.

Package Name

Zgłoszenie

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 miesięcznie
Package Name

Zgłoszenie + Czat

Najlepsze rozwiązanie dla średnich i dużych firm

29 miesięcznie
  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Related Articles to Migracja LiveAgent
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przenosisz sie z LivePerson?

LiveAgent jest uznawany za doskonałe narzędzie do obsługi klienta przez wielu użytkowników. Dzięki niemu zyskują oni lepsze, szybsze i dokładniejsze wsparcie. LiveAgent przyspiesza komunikację z klientami, kategoruje charakter zgłoszeń i statystycznie śledzi, czego klienci najbardziej potrzebują. Jest to łatwe w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. Jest uważany za najlepsze rozwiązanie do czatu na żywo, a także za niedrogi i niezawodny. LiveAgent może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów i zwiększyć satysfakcję klientów oraz sprzedaż.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

Migracja z Kustomer? LiveAgent może pomóc Ci obsłużyć wszystko, od e-maili po media społecznościowe i bazę wiedzy. Przeprowadź bezpłatną migrację już dziś.

Migracja Kustomer - LiveAgent

LiveAgent to wielokanałowy zestaw narzędzi, który pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność agentów dzięki bazie wiedzy i Viberze. System obsługi zgłoszeń może być zintegrowany z ponad 140 aplikacjami, co ułatwia ujednolicone przepływy pracy. LiveAgent oferuje także pełną dostępność dla klientów przez e-mail, czat na żywo lub telefon.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do najlepszych firm w zapewnianiu lepszej pomocy technicznej dzięki LiveAgent.

Przenieś swoje dane z CallHub do LiveAgent

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz możliwość korzystania z darmowej wersji na zawsze. LiveAgent obsługuje tłumaczenia i widżety z dostosowaniem języka, a także zapewnia wsparcie 24/7 od agentów. Migracja z CallHub na LiveAgent przynosi wiele korzyści, w tym doskonałe rozwiązania do obsługi klienta oraz zwiększenie oszczędności i zwrotu z inwestycji.

Przeprowadź migrację z osTicket do LiveAgent przy wsparciu naszego zespołu i uzyskaj dostęp do wielokanałowego rozwiązania zgłoszeniowego.

Migracja osTicket - LiveAgent

LiveAgent zachęca do skorzystania z 14-dniowego okresu próbnego oraz zapewnia wsparcie w ważnych kanałach. Firma zajmuje się migracją danych z osTicket do LiveAgent i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji. Szczegóły mogą być znalezione na stronie internetowej lub podczas rozmowy z pracownikami firmy.

Chcesz przenieść swoje dane z Qonvo i szukasz nowego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i sprawdź jakie zapewniamy korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przenosisz się z Qonvo do LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie 24/7 i ponad 175 funkcji, a także możliwość wyboru jednej z 43 wersji językowych. LiveAgent zapewnia także zwrot z inwestycji i dostęp za darmo, a jego użytkownikami są między innymi Huawei, BMW czy Uniwersytet Oksfordzki.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo