Przełączanie się między różnymi programami pomocy technicznej nie musi być skomplikowane. Przenieś wszystkie swoje dane od obecnego dostawcy do LiveAgent za pomocą jednej z naszych gotowych wtyczek lub pozwól naszym specjalistom pomocy technicznej zająć się nimi za Ciebie.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
W niektórych przypadkach oferujemy gotową wtyczkę, która przeniesie Twoje dane od starego dostawcy do LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknąć suwak aktywacji. Migracja będzie wymagać tylko klucza API – nie jest wymagane żadne dodatkowe kodowanie.
Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail i daj nam znać, jakiego rodzaju migracji potrzebujesz. Z przyjemnością przeniesiemy Twoje dane, podczas gdy Ty możesz usiąść i napić się kawy.
Kliknij przycisk, aby przeczytać nasze szczegółowe przewodniki po migracji dla Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira i nie tylko!
Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.
Łatwo przenoś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.
Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.
Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.
LiveAgent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.
LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.
LiveAgent porządkuje i usprawnia cały proces wsparcia. Nie ma już potrzeby monitorowania wielu kont społecznościowych lub urządzeń. Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza odbiera wiadomości ze wszystkich Twoich kanałów – społecznościowe, e-mail, czat na żywo, telefon, rozmowa wideo. Po umieszczeniu tych wiadomości na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent są one automatycznie konwertowane na zgłoszenia.
Skorzystaj z naszego solidnego oprogramowania do czatu na żywo. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym, a nawet odbieranie wiadomości po godzinach pracy. Wiadomości otrzymane w trybie offline są automatycznie konwertowane na zgłoszenie e-mail na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.
Dodatkowe funkcje obejmują w pełni konfigurowalne przyciski czatu, formularze przed czatem, zaproszenia do czatu oraz tryb “wszystko widzący”, który pozwala zobaczyć, co piszą klienci, z którymi rozmawiasz, zanim wyślą swoje wiadomości. Tryb “wszystko widzący” umożliwia również wyświetlenie aktualnie otwartego adresu URL osoby, z którą rozmawiasz.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców oprogramowania. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach