Ponad 17 000 klientów ufa LiveAgent ze swoimi danymi. Bezpieczeństwo danych jest dla nas sprawą najwyższej wagi. Łączymy wiele funkcji bezpieczeństwa, aby zapewnić to, że dane klientów, pracowników i firm są zawsze chronione, dzięki czemu nasi klienci mogą spać spokojnie, wiedząc, że ich dane i komunikacja są bezpieczne, a ich firmy chronione.
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Weryfikacja dwuetapowa dodaje większe bezpieczeństwo do Twojego konta LiveAgent. Jeśli masz włączone uwierzytelnianie dwuetapowe, każdej próbie zalogowania się na konto musi towarzyszyć kod wygenerowany w aplikacji Google Authenticator. Weryfikacja dwuetapowa pomaga powstrzymać nieznane osoby do zalogowania się na Twoje konto, nawet jeśli znają Twoje hasło.
Szyfrowanie HTTPS
Wszystkie konta hostowane przez LiveAgent działają na bezpieczne połączenie za pomocą protokołu HTTPS . Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) to bezpieczna wersja protokołu HTTP, za pośrednictwem której dane są przesyłane między przeglądarką a witryną, z którą jesteś połączony. Oznacza to, że cała komunikacja między Twoją przeglądarką a LiveAgent jest zaszyfrowana, w tym czat i komunikacja e-mail.
Bezpieczne przechowywanie danych logowania
Postępujemy zgodnie z najnowszymi, sprawdzonymi metodami przechowywania i ochrony danych logowania i haseł użytkowników w chmurze.
IP & ograniczenia sieciowe
Twój panel LiveAgent Agent można skonfigurować tak, aby zezwalał na dostęp tylko z określonych zakresów adresów IP.
Bezpieczeństwo API
LiveAgent REST API jest ograniczone do akredytowanych użytkowników na podstawie nazwy użytkownika i hasła lub nazwy użytkownika i tokenów API.
Filtrowanie spamu
LiveAgent posiada wbudowany inteligentny filtr SPAM, który nieustannie uczy się i ulepsza swoje możliwości filtrowania.
Do tego mamy nasz program zgłaszania błędów, dzięki któremu niezależne badania bezpieczeństwa mogą pomóc nam chronić naszą aplikację.
Zapewniamy poufność i integralność danych, stosując najlepsze praktyki branżowe. Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier IV lub III +, PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001. Nasz zespół ds. Bezpieczeństwa stale przesyła aktualizacje zabezpieczeń i aktywnie reaguje na alerty i zdarzenia dotyczące bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo fizyczne
Ułatwienia | Środowisko serwera Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub zgodne z ISO 27001. Obiekty centrum danych są zasilane z nadmiarowego zasilania, z których każdy jest wyposażony w UPS i generatory zapasowe. |
Bezpieczeństwo na miejscu | Strefy bezpieczeństwa Nasze centra danych charakteryzują się zabezpieczonym obszarem z wielopoziomowymi strefami bezpieczeństwa, całodobową ochroną przez całą dobę, monitoringiem wideo CCTV, identyfikacją wieloczynnikową z biometryczną kontrolą dostępu, zamkami fizycznymi i zabezpieczeniami alarmy włamania. |
Monitorowanie | Serwer & Monitorowanie urządzeń Wszystkie systemy sieci produkcyjnej, urządzenia sieciowe i obwody są stale monitorowane i logicznie administrowane przez administratorów LiveAgent. Bezpieczeństwo fizyczne, zasilanie i łączność z Internetem lub usługami Amazon/Linode są monitorowane przez dostawców obiektów. |
Lokalizacja | Centra danych w Stanach Zjednoczonych, Europie & Azji LiveAgent przechowuje dane w wielu centrach danych w oparciu o Twoje preferencje lub położenie geograficzne w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. Klienci mogą wybrać lokalizację swoich danych serwisowych tylko w Stanach Zjednoczonych lub w Europie. |
Nasza sieć jest chroniona przez redundantne zapory ogniowe, najlepszą w swojej klasie technologię routerów, bezpieczny transport HTTPS w sieciach publicznych oraz technologie wykrywania i/lub zapobiegania włamaniom (IDS/IPS), które monitorują i/lub blokują złośliwy ruch i ataki sieciowe.
Bezpieczeństwo sieci
14/5000 Architektura | Strefy bezpieczeństwa w naszej architekturze Nasza architektura bezpieczeństwa sieci składa się z wielu stref bezpieczeństwa. Bardziej wrażliwe systemy, takie jak serwery aplikacji i serwery baz danych, są chronione w naszych najbardziej zaufanych strefach. Inne systemy, takie jak równoważniki obciążenia, są umieszczone w strefach proporcjonalnych do ich czułości, w zależności od funkcji, klasyfikacji informacji i ryzyka. |
Testy penetracyjne innych firm | Zewnętrzne badania bezpieczeństwa Oprócz naszego szeroko zakrojonego wewnętrznego programu skanowania i testowania, LiveAgent współpracuje również z zewnętrznymi ekspertami ds. bezpieczeństwa i badaczami w celu przeprowadzania kontroli bezpieczeństwa i szerokich testów penetracyjnych. |
Skanowanie luk w sieci | Skanowanie pod kątem luk w zabezpieczeniach Sieciowe skanowanie bezpieczeństwa zapewnia nam dokładny wgląd w szybkie identyfikowanie niezgodnych lub potencjalnie podatnych systemów. |
Mitigacja DDoS | Mitygacja DDoS Czołowa w branży infrastruktura chroni przed atakami typu „odmowa usługi” i łagodzi ich skutki. |
Szyfrowanie | Szyfrowanie komunikacji Komunikacja między Tobą a serwerami LiveAgent jest szyfrowana za pomocą najlepszych praktyk branżowych HTTPS i TLS (Transport Layer Security) w sieciach publicznych. |
Prowadzimy wielopoziomową strategię tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania po awarii. Kopie zapasowe i migawki w czasie zbliżonym do rzeczywistego są wykonywane w różnych odstępach czasu, a wiele kopii jest bezpiecznie przechowywanych na różnych serwerach. Nasz program odtwarzania po awarii zapewnia, że nasze usługi pozostają dostępne lub można je łatwo odzyskać w przypadku awarii.
Nasza architektura nadmiarowości eliminuje pojedynczy punkt awarii. W połączeniu z kompleksowymi kopiami zapasowymi zapewniamy replikację danych klientów i ich dostępność w różnych systemach produkcyjnych.
LiveAgent jest w pełni zgodny z dyrektywą RODO, która weszła w życie 25 maja 2018 r. Zespół ekspertów ds. Bezpieczeństwa i programistów pracował nad wzmocnieniem naszych zasad bezpieczeństwa i zwiększeniem świadomości na temat ochrony danych oraz tego, co jest wymagane od naszych pracowników, aby przestrzegać przepisów RODO umieszcza na miejscu. Zadbaliśmy również o to, aby nasi klienci byli informowani o ostatnich zmianach w odpowiednim czasie.
Dowiedz się więcej o LiveAgent i GDPR.
Jakie informacje zbieramy?
Zbieramy adresy e-mail użytkowników Google.
Jak wykorzystujemy te informacje?
Używamy ich do uzyskiwania dostępu do skrzynek pocztowych użytkowników Google w celu przetwarzania ich e-maili na tickety.
Jak udostępniamy informacje?
Nie udostępniamy informacji żadnym stronom trzecim.
Korzystanie z informacji otrzymanych z interfejsów API Google będzie zgodne z zasadami dotyczącymi danych użytkownika usług interfejsu API Google, w tym wymaganiami dotyczącymi ograniczonego użytkowania.
Przenosisz się z LiveHelpNow do LiveAgent?
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele funkcji i wsparcie 24/7. Dostępne w 43 językach, umożliwia pomnażanie oszczędności i uzyskanie zwrotu z inwestycji. Przeniesienie się z LiveHelpNow do LiveAgent pozwala na korzystanie z doskonałego rozwiązania dla systemów obsługi klienta oraz wielu przydatnych narzędzi. Znakomita obsługa klienta i wysoko zintegrowana obsługa wniosków sprawiają, że LiveAgent zawiera wszystko, czego potrzebujesz.
LiveAgent to narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta. Wpływa na wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży, a czas odpowiedzi wzrasta o 60%. Jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność. LiveAgent jest niezawodny i opłacalny, a zespół wsparcia reaguje szybko na zgłoszenia. Polecają go zadowoleni klienci i uważają, że bije konkurencję w tej, a nawet wyższej cenie.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.
Oprogramowanie help desk dla agencji
Oprogramowanie LiveAgent oferuje bezpłatną bazę wiedzy oraz najlepsze narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami dla małych i średnich firm. Dostępny jest 7- lub 30-dniowy okres próbny, a rejestracja wymaga jedynie nazwy firmy lub zespołu oraz akceptacji warunków korzystania. Oprogramowanie zapewnia wsparcie techniczne, integracje oraz rozwiązania dla różnych branż.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.