Ponad 17 000 klientów ufa LiveAgent ze swoimi danymi. Bezpieczeństwo danych jest dla nas sprawą najwyższej wagi. Łączymy wiele funkcji bezpieczeństwa, aby zapewnić to, że dane klientów, pracowników i firm są zawsze chronione, dzięki czemu nasi klienci mogą spać spokojnie, wiedząc, że ich dane i komunikacja są bezpieczne, a ich firmy chronione.

Bezpieczeństwo produktu

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Weryfikacja dwuetapowa dodaje większe bezpieczeństwo do Twojego konta LiveAgent. Jeśli masz włączone uwierzytelnianie dwuetapowe, każdej próbie zalogowania się na konto musi towarzyszyć kod wygenerowany w aplikacji Google Authenticator. Weryfikacja dwuetapowa pomaga powstrzymać nieznane osoby do zalogowania się na Twoje konto, nawet jeśli znają Twoje hasło.

Szyfrowanie HTTPS
Wszystkie konta hostowane przez LiveAgent działają na bezpieczne połączenie za pomocą protokołu HTTPS . Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) to bezpieczna wersja protokołu HTTP, za pośrednictwem której dane są przesyłane między przeglądarką a witryną, z którą jesteś połączony. Oznacza to, że cała komunikacja między Twoją przeglądarką a LiveAgent jest zaszyfrowana, w tym czat i komunikacja e-mail.

Bezpieczne przechowywanie danych logowania
Postępujemy zgodnie z najnowszymi, sprawdzonymi metodami przechowywania i ochrony danych logowania i haseł użytkowników w chmurze.

IP & ograniczenia sieciowe
Twój panel LiveAgent Agent można skonfigurować tak, aby zezwalał na dostęp tylko z określonych zakresów adresów IP.

Bezpieczeństwo API
LiveAgent REST API jest ograniczone do akredytowanych użytkowników na podstawie nazwy użytkownika i hasła lub nazwy użytkownika i tokenów API.

Filtrowanie spamu
LiveAgent posiada wbudowany inteligentny filtr SPAM, który nieustannie uczy się i ulepsza swoje możliwości filtrowania.

Do tego mamy nasz program zgłaszania błędów, dzięki któremu niezależne badania bezpieczeństwa mogą pomóc nam chronić naszą aplikację.

Bezpieczeństwo centrum danych

Zapewniamy poufność i integralność danych, stosując najlepsze praktyki branżowe. Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier IV lub III +, PCI DSS, SSAE-16 lub ISO 27001. Nasz zespół ds. Bezpieczeństwa stale przesyła aktualizacje zabezpieczeń i aktywnie reaguje na alerty i zdarzenia dotyczące bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo fizyczne

Ułatwienia Środowisko serwera
Serwery LiveAgent są hostowane na poziomie Tier III + lub IV lub PCI DSS, SSAE-16 lub zgodne z ISO 27001. Obiekty centrum danych są zasilane z nadmiarowego zasilania, z których każdy jest wyposażony w UPS i generatory zapasowe.
Bezpieczeństwo na miejscu Strefy bezpieczeństwa
Nasze centra danych charakteryzują się zabezpieczonym obszarem z wielopoziomowymi strefami bezpieczeństwa, całodobową ochroną przez całą dobę, monitoringiem wideo CCTV, identyfikacją wieloczynnikową z biometryczną kontrolą dostępu, zamkami fizycznymi i zabezpieczeniami alarmy włamania.
MonitorowanieSerwer & Monitorowanie urządzeń
Wszystkie systemy sieci produkcyjnej, urządzenia sieciowe i obwody są stale monitorowane i logicznie administrowane przez administratorów LiveAgent. Bezpieczeństwo fizyczne, zasilanie i łączność z Internetem lub usługami Amazon/Linode są monitorowane przez dostawców obiektów.
LokalizacjaCentra danych w Stanach Zjednoczonych, Europie & Azji
LiveAgent przechowuje dane w wielu centrach danych w oparciu o Twoje preferencje lub położenie geograficzne w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. Klienci mogą wybrać lokalizację swoich danych serwisowych tylko w Stanach Zjednoczonych lub w Europie.

Bezpieczeństwo sieci

Nasza sieć jest chroniona przez redundantne zapory ogniowe, najlepszą w swojej klasie technologię routerów, bezpieczny transport HTTPS w sieciach publicznych oraz technologie wykrywania i/lub zapobiegania włamaniom (IDS/IPS), które monitorują i/lub blokują złośliwy ruch i ataki sieciowe.

Bezpieczeństwo sieci

14/5000 Architektura Strefy bezpieczeństwa w naszej architekturze
Nasza architektura bezpieczeństwa sieci składa się z wielu stref bezpieczeństwa. Bardziej wrażliwe systemy, takie jak serwery aplikacji i serwery baz danych, są chronione w naszych najbardziej zaufanych strefach. Inne systemy, takie jak równoważniki obciążenia, są umieszczone w strefach proporcjonalnych do ich czułości, w zależności od funkcji, klasyfikacji informacji i ryzyka.
Testy penetracyjne innych firm Zewnętrzne badania bezpieczeństwa
Oprócz naszego szeroko zakrojonego wewnętrznego programu skanowania i testowania, LiveAgent współpracuje również z zewnętrznymi ekspertami ds. bezpieczeństwa i badaczami w celu przeprowadzania kontroli bezpieczeństwa i szerokich testów penetracyjnych.
Skanowanie luk w sieci

Skanowanie pod kątem luk w zabezpieczeniach
Sieciowe skanowanie bezpieczeństwa zapewnia nam dokładny wgląd w szybkie identyfikowanie niezgodnych lub potencjalnie podatnych systemów.
Mitigacja DDoS Mitygacja DDoS
Czołowa w branży infrastruktura chroni przed atakami typu „odmowa usługi” i łagodzi ich skutki.
Szyfrowanie Szyfrowanie komunikacji
Komunikacja między Tobą a serwerami LiveAgent jest szyfrowana za pomocą najlepszych praktyk branżowych HTTPS i TLS (Transport Layer Security) w sieciach publicznych.

Odzyskiwanie po awarii, tworzenie kopii zapasowych i nadmiarowość

Prowadzimy wielopoziomową strategię tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania po awarii. Kopie zapasowe i migawki w czasie zbliżonym do rzeczywistego są wykonywane w różnych odstępach czasu, a wiele kopii jest bezpiecznie przechowywanych na różnych serwerach. Nasz program odtwarzania po awarii zapewnia, że nasze usługi pozostają dostępne lub można je łatwo odzyskać w przypadku awarii.

Nasza architektura nadmiarowości eliminuje pojedynczy punkt awarii. W połączeniu z kompleksowymi kopiami zapasowymi zapewniamy replikację danych klientów i ich dostępność w różnych systemach produkcyjnych.

EU GDPR

LiveAgent jest w pełni zgodny z dyrektywą RODO, która weszła w życie 25 maja 2018 r. Zespół ekspertów ds. Bezpieczeństwa i programistów pracował nad wzmocnieniem naszych zasad bezpieczeństwa i zwiększeniem świadomości na temat ochrony danych oraz tego, co jest wymagane od naszych pracowników, aby przestrzegać przepisów RODO umieszcza na miejscu. Zadbaliśmy również o to, aby nasi klienci byli informowani o ostatnich zmianach w odpowiednim czasie.

Dowiedz się więcej o LiveAgent i GDPR. 

Google OAuth i dane Google

Jakie informacje zbieramy?
Zbieramy adresy e-mail użytkowników Google.

Jak wykorzystujemy te informacje?
Używamy ich do uzyskiwania dostępu do skrzynek pocztowych użytkowników Google w celu przetwarzania ich e-maili na tickety.

Jak udostępniamy informacje?
Nie udostępniamy informacji żadnym stronom trzecim.

Korzystanie z informacji otrzymanych z interfejsów API Google będzie zgodne z zasadami dotyczącymi danych użytkownika usług interfejsu API Google, w tym wymaganiami dotyczącymi ograniczonego użytkowania.

Powiązane artykuły
Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

Nie ujawnimy Twoich danych, chyba, że będzie to wymagane przez prawo lub dozwolone przez Ciebie. Przeczytaj więcej o policji prywatności Quality Unit dotyczącej LiveAgent.

Polityka prywatności

Platforma LiveAgent oferuje wiele funkcji i rozwiązań biznesowych, takich jak obsługa klienta, integracje, dziennik zmian i wsparcie. Użytkownicy wyrażają pozytywne opinie na temat narzędzi do obsługi klienta.

Usługę Office Maker VoIP można zintegrować z call center LiveAgent w ciągu kilku minut. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się więcej.

Office Maker

Firma oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu, wsparcie, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe. Blog, szablony, webinary i testy pisania są dostępne dla klientów. Możliwe jest również uzyskanie informacji o aktualizacjach i zniżkach. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel. Telsome to dostawca usług telefonicznych dla firm, który oferuje integrację z LiveAgent. Oprogramowanie call center jest sugerowane w celu poprawy relacji z klientami, sprzedaży produktów, pozyskiwania nowych klientów i świadczenia ogólnych usług dla klientów.

Podprocesor to osoba trzecia przetwarzająca dane zaangażowana przez LiveAgent, która ma lub potencjalnie będzie mieć dostęp do danych usługi lub je przetwarzać.

Podprocesory LiveAgent

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy i satysfakcję klientów. Zapewnia wiele kanałów komunikacji i integrację z Twitterem. Oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x