Czy jesteś firmą międzynarodową? Czy zapewniasz obsługę klienta w wielu językach? Pozwól agentom obsługi klienta używać LiveAgent w preferowanym przez nich języku. LiveAgent obsługuje obecnie 43 języki, a nowe tłumaczenia są dodawane regularnie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak to skonfigurować, przeczytaj Języki i tłumaczenia .
Lista dostępnych języków:
- angielski
- arabski
- bośniacki
- kataloński
- chorwacki
- czeski
- duński
- holenderski
- estoński
- filipiński
- fiński
- flamandzki
- francuski
- niemiecki
- grecki
- hebrajski
- węgierski
- uproszczony chiński
- tradycyjny chiński
- indonezyjski
- włoski
- japoński
- koreański
- łotewski
- litweski
- macedoński
- malajski
- czarnogórski (łaciński)
- norweski
- perski
- polski
- portugalski, brazylijski
- rumuński
- rosyjski
- serbski (łaciński)
- słowacki
- słoweński
- hiszpański
- szwedzki
- tajski
- turecki
- ukraiński
- wietnamski
Brakuje Twojego języka na tej liście?
Pomóż nam przetłumaczyć nowy język i uzyskaj 40% zniżki na swoje konto w chmurze LiveAgent. Wyślij nam e-mail , aby uzyskać więcej informacji.

Przegląd funkcji wielojęzycznych:
Widżety z możliwością dostosowania języka
Podczas dostosowywania / tworzenia widżetów w LiveAgent możesz łatwo ustawić preferowany język dla określonego działu. Dlatego jeśli działasz na rynkach z różnymi językami, możesz dostosować widżety swojej witryny .

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – widżety z możliwością dostosowania języka.
Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!
Szukasz alternatywy dla Novocall?
LiveAgent jest uważany za najlepsze narzędzie wsparcia przez użytkowników, którzy z niego korzystają. Jest to idealna opcja dla małych firm, oferująca doskonałą jakość w stosunku do ceny, łatwość obsługi oraz świetną obsługę i pomoc we wdrożeniu. Według użytkowników, LiveAgent przewyższa inne systemy pomocy technicznej pod względem ceny, funkcji, obsługi klienta i funkcji mobilnych. Bez względu na wcześniejsze doświadczenia, firmy decydują się na przesiadkę na LiveAgent ze względu na funkcjonalność, stabilność działania, łatwość integracji i pozytywne opinie użytkowników.
LiveAgent oferuje pełną funkcjonalną obsługę klienta, ponad 179 funkcji pomocy technicznej, 40 integracji oraz oszczędności i zwrot inwestycji. Dostępne w 43 językach, LiveAgent obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka, a migracja danych z Intercom korzysta z wielu profitów. Agenci są zawsze gotowi, by pomóc rozwiązać każdy problem 24/7.
How to use custom fonts in LiveAgent
LiveAgent allows customers to use custom fonts in various segments, with Google Fonts being a recommended option. To work with Google Fonts, customers can search for specific font families on the website and add them to a selection drawer. From there, different font weights, styles, or language support can be configured before integrating them into the website. Once a font is selected, customers only need to copy and paste the CSS code into any "Custom CSS" or "Source" section of LiveAgent. Different examples are provided on how to use custom fonts for mail templates, chat windows, contact forms, and knowledge base articles. Customizing font styles can improve the appearance of customer interactions in LiveAgent.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.