Czy jesteś firmą międzynarodową? Czy zapewniasz obsługę klienta w wielu językach? Pozwól agentom obsługi klienta używać LiveAgent w preferowanym przez nich języku. LiveAgent obsługuje obecnie 43 języki, a nowe tłumaczenia są dodawane regularnie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak to skonfigurować, przeczytaj Języki i tłumaczenia .
Lista dostępnych języków:
- angielski
- arabski
- bośniacki
- kataloński
- chorwacki
- czeski
- duński
- holenderski
- estoński
- filipiński
- fiński
- flamandzki
- francuski
- niemiecki
- grecki
- hebrajski
- węgierski
- uproszczony chiński
- tradycyjny chiński
- indonezyjski
- włoski
- japoński
- koreański
- łotewski
- litweski
- macedoński
- malajski
- czarnogórski (łaciński)
- norweski
- perski
- polski
- portugalski, brazylijski
- rumuński
- rosyjski
- serbski (łaciński)
- słowacki
- słoweński
- hiszpański
- szwedzki
- tajski
- turecki
- ukraiński
- wietnamski
Brakuje Twojego języka na tej liście?
Pomóż nam przetłumaczyć nowy język i uzyskaj 40% zniżki na swoje konto w chmurze LiveAgent. Wyślij nam e-mail , aby uzyskać więcej informacji.

Przegląd funkcji wielojęzycznych:
Widżety z możliwością dostosowania języka
Podczas dostosowywania / tworzenia widżetów w LiveAgent możesz łatwo ustawić preferowany język dla określonego działu. Dlatego jeśli działasz na rynkach z różnymi językami, możesz dostosować widżety swojej witryny .

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – widżety z możliwością dostosowania języka.
Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO
Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!
Szukasz alternatywy dla Verloop?
LiveAgent to wielokanałowe narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, takich jak czat, rozmowy wideo i formularze kontaktowe. Można go skonfigurować w celu integracji z WhatsApp, Twitterem, Gmail i innymi. Użytkownikom polecano wypróbowanie różnych kanałów komunikacji. Strona internetowa korzysta również z plików cookie, z których użytkownicy muszą wyrazić zgodę.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.