• Funkcje
  • Widżety z możliwością dostosowania języka

Widżety z możliwością dostosowania języka

Potrzebujesz pomocy w wielu językach? Skonfiguruj swoje widżety czatu , kontaktu lub opinii w języku używanym przez klientów i Agentów.

Widżety z możliwością dostosowania języka

Przykład wielojęzycznego wsparcia
Jeśli zapewniasz wsparcie klientom w wielu językach i chcesz skierować komunikację do agentów, którzy mówią w określonym języku, możesz to zrobić, tworząc widżety kontaktów w niestandardowych językach. Następnie można skierować komunikację z tych widżetów do działów, takich jak „angielski”, „niemiecki”, „hiszpański” lub w dowolnym innym obsługiwanym języku.

Konfigurowanie widżetu czatu

Jeśli chcesz skonfigurować języki widżetów czatu, możesz to zrobić w ustawieniach zaawansowanych widżetu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo