Potrzebujesz pomocy w wielu językach? Skonfiguruj swoje widżety czatu , kontaktu lub opinii w języku używanym przez klientów i Agentów.
Przykład wielojęzycznego wsparcia
Jeśli zapewniasz wsparcie klientom w wielu językach i chcesz skierować komunikację do agentów, którzy mówią w określonym języku, możesz to zrobić, tworząc widżety kontaktów w niestandardowych językach. Następnie można skierować komunikację z tych widżetów do działów, takich jak „angielski”, „niemiecki”, „hiszpański” lub w dowolnym innym obsługiwanym języku.
Konfigurowanie widżetu czatu
Jeśli chcesz skonfigurować języki widżetów czatu, możesz to zrobić w ustawieniach zaawansowanych widżetu.
VIVE – kontakty z działem pomocy
VIVE oferuje różne kanały kontaktu i wsparcia klienta, takie jak e-mail, czat na żywo i wsparcie w mediach społecznościowych. Brak obsługi telefonicznej. Można skontaktować się z nimi poprzez adres e-mail vive_care@vive.com. Vive tworzy wysokiej jakości produkty do wirtualnej rzeczywistości.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.