Wersja próbna
  • Features
  • Widżety z możliwością dostosowania języka

Widżety z możliwością dostosowania języka

Potrzebujesz pomocy w wielu językach? Skonfiguruj swoje widżety czatu , kontaktu lub opinii w języku używanym przez klientów i Agentów.

Widżety z możliwością dostosowania języka

Przykład wielojęzycznego wsparcia
Jeśli zapewniasz wsparcie klientom w wielu językach i chcesz skierować komunikację do agentów, którzy mówią w określonym języku, możesz to zrobić, tworząc widżety kontaktów w niestandardowych językach. Następnie można skierować komunikację z tych widżetów do działów, takich jak „angielski”, „niemiecki”, „hiszpański” lub w dowolnym innym obsługiwanym języku.

Konfigurowanie widżetu czatu

Jeśli chcesz skonfigurować języki widżetów czatu, możesz to zrobić w ustawieniach zaawansowanych widżetu.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo